Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefónice zmizely ze sítě stovky klientů, jejich čísla jako by neexistovala

Někteří zákazníci Telefóniky O2 jsou od pondělí nedostupní a ani si nemohou zavolat. Firmě jejich čísla zcela "vypadla" ze systému a telefon postižených zákazníků se vůbec nepřihlásí do sítě. Společnost to svádí na probíhající modernizaci GSM sítě v dané lokalitě, náprava problému prý může trvat i několik dní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

o2zone.cz

www.o2zone.cz

Zkuste nové fórum O2 - www.o2zone.cz

0/0
21.9.2010 10:31

Host

no bože

dřív mobily nebyly a taky jsme to přežili, jste jen troubové, co furt to musej mít u ucha a nebo mačkat tlačítka;-D

a neříkejte nic jak jste důležitý;-D

0/0
18.9.2010 6:54

Host

Záloha

Každá pořádná firma má zálohu systémů a taky internetového připojení

0/0
17.9.2010 12:39

Host

...

Proč by měl takovej moloch jakým je O2 zajímat nějaký kvalita služeb, když ti blbý lidi stejně zas za měsíc zaplatí fakturu jako by nic :)

0/0
16.9.2010 23:08

Host

data

zase jednu vec kysliku uprit nemuzu a to datove sluzby, tady je to numero uno a dlouho jeste i bude...tim asi ale vycet plusu konci ;-D

0/0
16.9.2010 13:04

brkowycz

O2

Jedna z vůbec nejhroších firem u nás!

0/0
16.9.2010 11:25

Host

Re: O2

Jo jo, je to moloch jako hroch... ;-)

0/0
16.9.2010 11:28

Host

Škoda je

že zároveň s čísly nezmizely taky faktury. To by byla rychlost při odstraňování závady... ;-D

0/0
16.9.2010 11:21

Host

Re: Škoda je

zapomen, tam je aspon 100 nasobne zalohovani, jak jim zmizi tezce vydrene love od lidi, je ohen na strese, ve spanelsku bouchne nejakej viceprezident O2 do stolu a otresem se tady zakymaci zidle pod hlavounama ;-D

0/0
16.9.2010 11:46

Host

Re: Škoda je

Tak je to fakt, důležitý jsou prachy, koho zajímají nějaký čísla, hlavně že postižení dostanou vyúčtování... ;-D

0/0
16.9.2010 12:09

Host

kompenzace

no co by,dostanou za 5dnu slevu pomerne casti pausalu a nazdar ;-D je kouzelne jak v dnesni dobe neco rychle a "samo" zmizi a u O2 ocividne jejich systemy asi nijak neloguji,nehlidaji ci nekontroluji co se kde deje a proto to nejakymu "ajtakovi" trva najit az 5dnu, protoze se 2 dny vali, 3 den uz naznak prace (s pauzou na obed od 11do 14hod)  a pak se uz snad dobere vysledku. O2 je stejne jako konkurence perfektni v rychlosti odpojeni pri neuhrade faktur,v rychlosti sdeleni, kdyz neco nejde jak by klient chtel,proste vse co nejde-nelze sdelim bleskurychle. Tim vycet rychlostnich rekordu konci :-P

Vyzdimal bych z nich 50% slevu pro celou firmu na rok a nebo natvrdo hrozil ze pujdu jinam i bez ohledu na cenu,hlavne kdyz bude spolehlivost. 

0/0
16.9.2010 10:40

Třetí jezdec apokalypsy

Rád si připlatím za kvalitní služby poskytované O2.

R^

0/0
16.9.2010 8:45

Host

Promoakce v rámci zkvalitnění služeb

Ó Ó jaké překvapení. Kalendářně je léto, přichází podzim, ale provoz zamrz.  

0/0
16.9.2010 5:41

kockasarinka

jak jsem viděl nadpis, nečetl žádné předřečníky

tvrdím jedno - ti španěláci interbrigadisti nemaj nato řídit takýto byzubnys, na ich callcentre je naprosta bezmocnost a ceny si snad vytahuju z nosa, A což teprve ten bordel ve fakturaci a totální neschopnosi přenést číslo!

0/0
16.9.2010 0:54

ivabublan

databazovy expert co bere 150.000,-/mes

smaznul omylem tabulku, protoze se mu zdala zbytecna....

0/0
16.9.2010 0:14

ladaxxt

Re: databazovy expert co bere 150.000,-/mes

většina tabulek je zbytečná..

0/0
16.9.2010 0:17

Host

Re: databazovy expert co bere 150.000,-/mes

Z interních IT to nemá nikdo. Snad jedině externista.

0/0
16.9.2010 12:38

Host

Re: databazovy expert co bere 150.000,-/mes

houby, to by obnovili ze zalohy behem chvilky

0/0
16.9.2010 14:48

Narkotrafikante

Nerad to pisu,ale vsichni...

a tim rozumej VSICHNI operatori v Cechach jsou na hov.o. Prvni mobil jsem mel v roce 1996.budouci T_mobile... v roce 1998 jsem presel k budouci 02. rok 2000 opet TM.Pak VF nasledne O2 a ted posledni rok a pul VF....Ani s jednim nejsem spokojeny...TM problem sms.... poslu jednu, a ten co mu ji posilam,ji dostane 3x. jasne ze mi je uctujou. Signal... kolisa jako prase..Praha 9 a 10. O2. vypadavani hovoru. Nespojeni s volanym. A data : jako jediny jedou pres Port 80.takze napr ICQ,Skype ci YouTube se uctuje extra.A VF ? mam ho ted a .....signal..bida.Prenos dat.... nejvetsi bida. odesilani sms je na 15 vterin nez se odesle jedna sms o 160 znacich. pokud prejedu z . gprs do 3G nepripojim sem, ale musim vypnout prenos dat a znova se pripojit...O2 melo v datech vyhodu, ze nepouzivalo FUP.Ale ke komu mam jit ??? MObil potrebuji. ale prejit k jinemu je jako z blata do louze..Kamaradka zije v Anglii a ma VF... to se vubec neda srovna co nabizi tad a co tam. tim nemyslim jen tarify....

0/0
15.9.2010 23:57

Host

nevim

jak vy,ale zlatej Eurotel....To sem platil paušál 4 kilča měs. a ted? Když se vejdu pod litr,tak je to mimořdný úspěch;-O a to volám pořád stejně.Už ty jejich paušály za 450kč 40min. volání zdarma je fakt výhodný k tomu sms a čau Palacký,někdy přidám k němu i Boženu no tragédie-JÁ CHCI ZPÁTKY EUROTELV!!

0/0
15.9.2010 23:16

Typický český hovňousek

Re: nevim

Já chci zpátky národní podnik SPOJE [>-]

0/0
16.9.2010 1:03

Host

co takhle...

příští nadpis článku: Telefonica O2 přišla o všechny své klienty, když jim omylem zrušila čísla a ti následně přešli ke konkurenci :-D

0/0
15.9.2010 23:03

Třetí jezdec apokalypsy

Re: co takhle...

To těžko. Většině českých ovcí nevadí když si s nima někdo vytírá zadnici.

0/0
16.9.2010 8:46

dark orbit

Eurotel

pokud se podívám na tarify,opravdu se divím zákazníkům,kteří u tohoto operátora stále zůstávají..platí to samé jako u bank.sice mám vysoké poplatky ale přece nepřejdu od nepružné České spořitelny k jiné bance.!t-mobile?děkuji nechci!!!po podpisu účastnické smlouvy prodali má osobní data bance,která jim jaksi náhodou spravuje účet.;-€

0/0
15.9.2010 22:50

Host

Re: Eurotel

a jakýho operátora máme tedy používat? O2 je dle tebe na hov.o a TM taky? Tak tedy VF? Naleštěnou bídu?

0/0
15.9.2010 22:58

Host

Re: Eurotel

Já používám naleštěnou bídu, jelikož má nejlepší nabídku :-) Ale kdyby se objevila lepší, okamžitě přecházím.... Jenže lidi mávnou rukou a pak se nikdy nic nezmění!! A budeme stále specifický trh = trh d*bilních zákazníků.....

0/0
15.9.2010 23:59

ivabublan

Re: Eurotel

O2 je proste kvalitni ... nejlepsi signal, nejlepsi stabilita, nejlepsi pokryti, nejrychlejsi data ... hol za to se plati

0/0
16.9.2010 0:16

HrubesaMares

Re: Eurotel

...nejlepsi pece o cisla zakazniku... ;-D

0/0
17.9.2010 11:43

mcsoap

O2

No, mám O2 jako firemní paušál a operátora změnit tedy nemůžu. Sice to je extralevný a i to levný já stejně neplatim, ale kam přijedu, tam nemám signál, EDGE, HSDPA, HSUPA jenom v centrech velkých měst, v místě bydliště mám když dobře tak jednu jedinou čárku na obyčejně GPRS, jinak žádné připojení k internetu. Často se mi stává, že zavolám na číslo, okamžitě po vytočení se hovor spojí a je ticho. A když to zvedne ten na druhé straně tak taky nic neslyší. Kdybych mohl, hned bych přešel k T-Mobile.

0/0
15.9.2010 22:47

Host

Re: O2

1. kecáš. 2. Tak to by sis pomohl. 3. Nevíš o řem mluvíš.:-P:-P:-P

0/0
15.9.2010 22:59

ivabublan

Re: O2

Rv

0/0
16.9.2010 0:16

Host

Re: O2

No, zrovna s tím EDGE je to docela pravda, myslel jsem, že to je dávno automaticky po celé republice (u Vodafonu třeba ano) a houby s voctem. 50000 krajské město a EDGE jede jen na pár místech. No, ale teď se má přecházet na 3G, tak uvidíme...

0/0
16.9.2010 11:18

Host

Re: O2

R^

0/0
17.9.2010 10:28

Host

Nahoda

a vsechno to byli problemovi klienti

0/0
15.9.2010 22:40

Host

že by

pomsta zaměstnanců za hromadné propouštění ? ;-D

0/0
15.9.2010 22:33

Host

odchod od O2

doporucuji vsem postizenym, aby ukoncili smlouvu s O2, pokud jim neudela minimale slevu jednoho mesicniho placeni.

Ze se O2 vymlouva na modernizaci site, to jsou jen vymluvy, cisla jim doslova vypadly ze systemu.

Prejdete jinam, budete to mit levnejsi, tedy k VF , k T-Debilovi bych poslal jen nepritele.

0/0
15.9.2010 22:17

Host

Re: odchod od O2

Blafeš hovadiny. Cena u VF neni nic moc, navíc kvalta služeb, je doslova tragická. Dle hesla nechci slevu zadarmo. Ale socka kvůli desetikoruně, ušetřený na měsícním účtě zkousne vše, viď?

0/0
15.9.2010 23:02

Host

Re: odchod od O2

Tak já mám T-Mobile jako soukromý, protože jsem si tam vyjednal retenční slevu. A Vodafone mám jako služební i když signál občas nic moc, ale neplať si měsíčně 600 Kč vč. DPH za neomezené volání do všech sítí !!!! Ještě mám možnost pár takových SIM karet od firmy předat dál, tak kdyby jste někdo měl zájem, pište si o info na : s-b-c@atlas.cz R^

0/0
19.9.2010 12:13

Host

Jiná zajímavost:

Jedna známá se mi prostě nedovolá z jejího mobilu na můj. Dokonce jsme zkoušely i to, že jsme stály vedle sebe, ona vytočila mé číslo (správné) a můj telefon jednoduše nezazvonil. Přitom já se jí dovolám normálně a s nikým jiným se mi to nestává, ani jí ne. Jsem technický skoro-analfabet, takže si to fakt neumím vysvětlit.

0/0
15.9.2010 22:15

Host

Re: Jiná zajímavost:

To tady fakt nevyřešíš, pokud jste zkoušely takový ty základní věci, jako SIMku do jinýho telefonu, standardní obnovení telefonu apod., tak zavolejte některá z Vás na infolinku svého operátora.

0/0
15.9.2010 22:25

Host

Re: Jiná zajímavost:

mas ji v blacklistu sveho telefonu...a mas budto samsung nebo sonyericsson ;)

0/0
15.9.2010 22:59

FMMB

Re: Jiná zajímavost:

sonyericsson to umi taky? Jak se to kde nastavuje? Za roky používání SE jsem na nic takového nepřišel. O Samsungu vím, a taky znám spoustu lopat co si to "omylem" nastavili a pak si stěžovali :-/;-D

0/0
15.9.2010 23:32

Host

Re: Jiná zajímavost:

Dle toho co píšeš tak jsi. Proč jste stáli vedle sebe? To neni vysílačka osle ;-D;-D

0/0
15.9.2010 23:04

Host

Re: Jiná zajímavost:

Asi že byly oba terminály prokzateně na signálu?

0/0
16.9.2010 5:14

Host

tuto situaci jsem zažil již v únoru

V únoru letošnío roku mé pracovní číslo od O2 postihl podobný problém, ráno vezmu telefon, jedu do práce, už po cestě mi je divné že nikdo nevolá - běžně mívám několik hovorů do hodiny - kouknu na telefon - signál ukazuje plný. Po příjezdu do firmy mi kolega říká že se mu hlásím jako nedostupný. Vypínám a znovu zapínám tedy telefon, po zadání PINu se už do sítě nepřihlásím a pokus o zavolání na mé číslo skončí hláškou "zadané číslo neexistuje".

Na infolince O2 po několika desítkách minut zjišťují že se jim nějak rozsypala databáze telefoních čísel, prý to dají během několik hodin dopořádku.

V podvečer telefon funguje již normálně. Po třech dnech odjíždím na služební cestu do zahraničí, jaké je mé překvapení že za hranicemi telefon opět ohlásí není signál. Pánové z O2 sice dali tu databázi nějak do kupy, ale alespoň u mého čísla se služby "vrátily" do nějakého základu, tedy základní tarif, bez roamingu.

Takže výborně Telefonica O2......

0/0
15.9.2010 22:03

Host

Re: tuto situaci jsem zažil již v únoru

Příště plať včas účty a nestěžuj si na O2 :-P:-P:-P

0/0
15.9.2010 23:05

Host

Re: tuto situaci jsem zažil již v únoru

;-D;-DJak se psal, byla to chyba O2, ostatne sami ji priznali, OK stat se muze, ale nepochopim proc po opetovne aktivaci nebyli vsechny parametry sluzeb jako pred vypadkem. Jako kdyby nemeli zalohy nastaveni sluzeb u jednotlivych cisel ;-D;-D

0/0
16.9.2010 0:10

Host

Konečně pravda

Konečně jsme se dozvěděli pravdu, že telekomunistům mizí zákazníci :-) Oni totiž mizí ke konkurenci ;-D

0/0
15.9.2010 21:49

Host

Re: Konečně pravda

Nemizí. Nebýt jedné velmi příjemné prodavačky obchodu O2 na masarykově ulici v brně, tak ještě teď trčím u O2 se zaseknutým přenosem čísla. Asi 14 dní mi všemožní operátoři i prodejci tvrdili že mám počkat, že je běžné když to trvá déle. (i když jsem jim před očima mával papírem od ČTU který jasně říká že má operátor na přenos jen pár dnů). Tahle jediná paní byla natolik ochotná že zvedla telefon, zavolala nějakému technikovi který asi klepl třikrát do klávesnice, nějak to "odblokoval" a během pěti minut mi přišla SMS že číslo je uvolněné a připravené k přenosu.

0/0
15.9.2010 22:07

Host

Re: Konečně pravda

pár dnů?? operátor má 3 dny na to, aby ti zpracoval výpo a číslo uvolnil k přenosu - ale kdy se ti číslo přenese, už nezáleží na něm, ale na operátorovi kam přecházíš !! navíc o přenosy se stará tzv mnp server - je jeden a pro všechny operátory ...

0/0
16.9.2010 10:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.