- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to těch stejných 20 minut, jako obvykle, když T-mobile ústy svého mluvčího sprostě lže?
Už jsem několikrát zažil "témobilských" 20 minut a ty trvaly vždy cca 5-6 hodin...
Jsem u T-Mobilu spoustu let. Vlastně ještě z dob Paegasu. Slečna operátorka mi sdělila,že za chybu nemohou, jelikož byla bouřka, či co. Kompenzaci nedají, potěšila by mne alespoň omluvná či vysvětlující sms. Jdu k jiné firmě.
jo a povídej ke kterému? Kterej operátor za takovéto výpadky posílá omluvy a dává kompenzace? A vůbec kterej operátor ti 100% zajistí chod své sítě, kterej neovlivní ani počasí?
odpoledne jsem sice zkoušela volat dceři, ale hned to spadlo. Myslela jsem, že to típla, že uspává mimčo a tak jsem to neřešila. Odpoledne zavolala ona a bylo to. Chvíli jsem něco zkoušela s twist SIm a tam jsem byla asi 10 minut bez signálu, ale taky jsem to nijak neřešila, potřebovala jsem přeposlat přes BT pár věcí z jednoho MT do druhého a to se zadařilo. Když jsem potřebovala volat, všechno fungovalo
Zrejme se te ruzovoucke firmicce prehrala ustrednicka.
Jedou na čínské síti,tak tím teploučkem to asi nebude..
Lanškroun 12:50-15:50 sít nefunkční... Už jede. A to mi operátor na lince 603603603 mi sdělil, žeprý to pojede až zítra.
Ještě že jsem u Vodafone, tomu síť jen tak nevypadne :) vše šlape jak má :)
Zadne mobili - nemelo co vypadnout - jen telefon v byte nam nefungoval mesic a nikomu to nevadilo - jen nam proste nenauctovali pravidelny mesicni poplatek.