Diskuze

Budoucnost má prý jen Android a iOS od Applu. Jiné systémy „umřou“

V budoucnu se počet mobilních operačních systémů zredukuje jen na Android od Googlu a iOS od Applu. Alespoň to tvrdí analytik společnosti Rodman & Renshaw. Odborníci se shodují v tom, že se krutě mýlí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

3. 7. 2010 18:26
Hehe to jsou dobrý bláboly

;-D;-D Miluji tyhle experty na všechno věštící z kříštálový koule nesmysli. Myslim že jiné systémy neumřou a přesto že souhlasím s tím že v nejbližších letech se systémy jako Android iOS nebo Windows (zatím 7) zachovají tak hlavně považuju za nepochybné že jak Američtí tak EU tak hlavně čínští výrobci ještě vyprodukují hafo dalších nových operačních systémů a za 5 za 10 let tady budou jmena a možnosti o kterych se nam dneska ještě ani nezda a neexistuji ani na papiře.;-)

0 0
možnosti

Host

2. 7. 2010 17:42
čína

V hodnocení vývoje systémůbych nezapomínal na čínu, jak tu někdo psal, jejich trh je větší než USA+EU dohromady...ještě pár let budou kopírovat a pak budou už mít a umět vše a válcovat minimálně cenou ( kvalitní HW je otázkou času ...Japonci se v autech taky od nuly vypracovali na špičku a pokud to, co potřebuji, zkopíruoju jde to ještě rychlej...)

0 0
možnosti

Host

2. 7. 2010 21:57
Re: čína

Kvalitní HW není otázkou času - ten umí již dnes a je to jen otázka poptávky. Podívejme se na vojenský a vesmírný program číny - dokonalá technologie. Problém čínských zařízení je právě sw, tedy hlavně jeho světové prosazení na západě.

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 14:29
iOS není plnohodnotný

iOS nelze licencovat a tudíž ho nelze dávat do jiného HW, než je ten od Apple, tudíž to není srovnatelný systém s ostaními. Apple se takto a to nejen se svými superpředraženými mobily staví do role arogantní monopolistické organizace. Neexistuje jediný důvod, proč tuhle firmu podporovat, pokud tedy člověk není exhibicionista nejlépe s fejsbukem... ;-D

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 14:40
Re: iOS není plnohodnotný

Ale u počítačů Apple je to jiná situace: spoléhat se na HW standardy můžou opravdu jen nákupčí a prodejci software jménem Mikrošrot. Apple může 100procentně  garantovat kvalitu jen s vlastním HW... A za to jsem ochoten platit...

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 12:19
.

Naprosto s ním souhlasím.. WM/WP je už teď prakticky pod drnem, protože Microsoft není vůbec flexibilní, nepřichází s novými nápady atp.. Co se Symbianu týče, tak ten podle mě do budoucna taky zanikne, protože je to systém pouze jedné značky, která ovšem nemá marketing postavený podobně jako Apple..

Lidi se do budoucna začnou chovat u mobilů jako uživatelé počítačů.. Naučí se používat jeden systém a u toho zůstanou, protože většina se nechce učit stále s něčím novým.. A osobně bych to viděl právě na Android, protože bude rozšířený napříč spektrem značek a navíc půjde s dobou..

OS X je kategorie sama pro sebe, která se udrží určitě...

No a špatné vtipy typu Maemo, Bada apod je téměř škoda zmiňovat... Rv

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 16:17
Re: .

Bada není vtip, kdybys ji otestoval viděl by si že je to něco mezi iOS a Androidem, pokud si Samsung vyhrne rukávy a opravdu se bude snažit prosadit tento OS, tak má šancu, už jen díky tomu že má dnes bezkonkurenční HW

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 9:32
-*

ma pravdu, za chvilku vsichni vyfici , pred par lety jsem si myslel, ze jenom velci hraci vyckavaji, ale byl to omyl, ve skutecnosti na to nemaj a to vcetne takovych gigantu jako microsoft a nokia, jsou to akorat dinosauri a podle toho dopadnou.

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 14:32
Re: -*

Ano, a takhle skončí každá "obchodní" firma, která pouze skupuje malé firmy i s technologiemi a licencemi na ně. Pak stačí vyměnit logo. Proto nikdy neinvestují a proto vždycky po čase ustrnou ve vývoji.

0 0
možnosti

Host

1. 7. 2010 0:32
"Odborníci"

"Odborníci se shodují v tom, že se krutě mýlí."

Tak to si, páni "odborníci", povíme za 5 let.

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2010 19:54
nexus one skoro zdarma

iPhone4 nebo nexux one a další, návod zde

0 0
možnosti
;

;-)

30. 6. 2010 16:28
Myslí jen na euroamerický trh

Úplně opomenul vývoj jinde ve světě. Třeba jen v Číně, která je o polovinu větší trh, než EU a USA dohromady si docela dobře stojí systémy na bázi Linuxu.

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2010 22:44
Re: Myslí jen na euroamerický trh

Android je postaven na bazi Linuxu. Konkretne Android 2.1 bezi na jadru 2.6.29. viz Wiki

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2010 14:02
Stylus - nikdy

Můj minulý mobil SE W950 byl mobil snů tak před 4 roky, kdy jsem ho měl. Před 2 lety ho u mne nahradil iPhone 3G. Nyní, když mi někdo půjčí telefon se stylusem tak ani nevím jak takový mobil ovládat... Asi jsem ovce nebo to bude tím, že jsem ´62...

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2010 14:21
Re: Stylus - nikdy

tak sup...pomalu do domu duchodce...a precti vnoucatum pohadky;-)

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2010 13:36
Ashok Kumar z Dilberta?

Co vystudoval Americkou Univerzitu v Elboniii?

0 0
možnosti

Host

30. 6. 2010 13:41
Re: Ashok Kumar z Dilberta?

jo taky mě to jméno hned zaujalo ;-D

0 0
možnosti