- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
.. v Šanghaji, kde je signál v tunelech odjakživa (min. od r. 2003, kdyz jsem jím jel poprvé.) Ve špičkách je v metru mnohem více lidí než v pražském metru (soupravy jsou výrazně delší a výrazně našlapanější), a přesto síť perfektně funguje. Jen pro srovnání: v Česku trvalo dva roky, než zprovoznili signál v pár stanicích metra. Za tu dobu v Šanghaji zprovoznili 200km linek metra. (To není překlep: 200km) Evropo, PROBUĎ SE!! A zařaď laskavě trochu vyšší pracovní rychlost, jinak jsi vážně v ...
Joó šanghajský metro... to byla parádička...
Mesto bank a burzy na to asi ma, ale tam jsem signal mel porad. Ale je pravda, ze tam je metro sice podzemni, ale casto ne moc hluboko. Trebas mame signal v Nuselskym moste, to by nam melo stacit. A operatori na tom vydelavaji, ze neni signal, protoze x krat se vsem uz stalo, ze nam nekdo volal, kecali jsme asi 10 vterin a potom to prerusilo metro, ze at nam ten clovek zavola znova za trebas 20 minut, kdyz budeme z metra venku. V starych rusackych vagonech byl hluk jak prase, tam by se volal moc nedalo, ale v tech novych je to uz pohoda.
V Lisabonu si běžně zavoláte i mezi stanicemi. Tady se modlíte, aby Vám ten signál vůbec ve stanici během jízdy alespoň na chvíli naběhl
Ale k cemu je signal ve stanici,kdyz v tunelech neni. Na tom by se melo zapracovat.
To by bylo moc drahe a alespon pokud je vlak v tunelu je klid.
Dobrá zpráva... hlavně pro teroristy. Zatímco ve světě tuhle vymoženost ruší kvůli bezpečnosti, tak u nás se kvůli prachům klidně ohrozí životy tisíců lidí. Prostě hienismus!
Je to tak, už pár dní mi v Letňanech běhá net na telefonu.