- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se skrývá k O2 a T-mobilu. Toto zloději jsou........
..jak vydojit mnohem lepsi podminky, vic minut a lepsi cenu. uzitecne tipy jsem nasel na http://jakusetrit.ic.cz/
Moje žena má stařičký tarif Relax od někdejšího Eurotelu + doplňkové balíčky + 2x Tandem karta. A protože už mezitím proběhly nejmíň 4 generační obměny tarifů tak pokaždé ji přemlouvají ať naběhne na nějaký nový. Potíž je v tom, že už u toho nejdou ty balíčky a Tandem. Takže ve výsledku bychom jako rodina silně prodělali. Vrcholem bylo když před měsícem samotná prodavačka ve značkovce O2 po půlhodinovém nabízení nových tarifů to vzdala a polohlasně řekla, že se nám ani nediví když si staré tarify necháme, protože jsou ve svém součtu pro celou rodinu skutečně výhodnější.
Fandím té slečně, že si zachovala zdravé myšlení...
mi příjde jako nesmysl.Pokud mi skončí tarif na dobu určitou,automaticky následující den poté,nejsem zákazníkem onoho operátora.Tarif,který mi operátor aktivuje,by v podstatě neměl platit,když s operátorem nemám podepsanou novou smlouvu
rozdíl ovšem je v tom, jestli je to skutečně smlouva na dobu určitou...nebo smlouva s minimální dobou užívání služby... ta první zaniká dnem, kdy doba určitá uplyne... druhá se po uplynutí "závazku" mění na klasickou smlouvu na dobu neurčitou.
Já jsem spotřebitel, nejsem podnikatel - nemůže mi zrušit tarif jen tak -.. Nikdo hon emůže nutit poskytovat slžubu kterou nechce? - Tak proč ji poskytoval? Tehdy přeci chtěl. Ten článek zní jak obhajoba protiprávního postupu operátorů.
Jediné, co může udělat, je dát výpověď ze smlouvy a smlouva pak končí. NESMÍ ale měnit podmínky smlouvy - to zakazuje dokonce i obchodní zákoník, nemluvě o spotřebitelích.
Jsou to neprosto nekompetentní lháři a zloději. Mohu doložit lživými telefonáty operátorů i reklamačního oddělení. Naprosto neschopní - každy tvrdí něco zcela jiného!
jj a taky pěknědotěrní.Když se mi před měsícem ozvali,že se blíží konec mého tarifu,tak jsem paní jasně řekl,že u nich končím a jdu ke konkurenci.Celkem šok byl pro mě v pátek,kdy u dveří zazvonil zástupce T-Mobilu,že mi jde nabízet nový tarif,jelikož mi stávající bude brzy končit.
Možná na to právo mají, ale minimálně TM by měl za toto dostat pokutu, protože zákazníky neinformuje o dopadu tohoto převodu. Poslal stručnou SMS, že mění Standard na Start a podrobnosti na netu. Si to asi babičky z horní dolní přečtou že? A infolinka? Ta pouze zdůrazní jednoduchost účtování (5,9 vždy a všude),. ale zatají změnu účtování na 60+30 a zdražení hovorů do vlastní sítě mimo špičku o 42%
oprava, zdražení do vlastní sítě mimo špičku o 73,5% (+2,5 k původním 3,4)
Taky mi operátor zrušil tarif. Upozornili mne včas - a moje otázka byla, zda mají takový, který by můj dosavadní plně nahradil. Po dvacetiminutovém telefonátu se zjistilo, že nemají. Zkusil jsem konkurenci, ale marně.
Takže jsem mobil prostě zrušil. Teď čekám, jestli se někde objeví tarif, který by mi vyhovoval.
Pořiď si předplacenou kartu od slovenského O2 a u nás využívej roaming. Karty se nedají koupit po internetu - potřebuješ průkaz. Nebo ti ji někdo musí koupit. Ale dobíjet se dá z platební karty. No a v českém Absurdistánu budeš volat levněji, než s našimi operátory. Jen lidé tady budou dopálení, až ti zavolají zpět za české ceny na Slovensko.