- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak je možny pustit na trh takového mobilního operátora když se nikdy nikam nelze dovolat.
Dobrý den.Chtěl bych jen podotknout,že každej kdo si tady stěžuje na ufona...no je to každýho názor.Já s nima žádnej problém nemam a měsíčně díky nim ušetřim jen na volání kolem 3 tisíc.Tak proč ne:_)Jsou to jedničky!Děkuji Ufone
Ufon to prostě projel na celé čáře a teď kouká, jak z toho elegantně a se štítem vybruslit s co nejmenší ztrátou. A o tom to je...
Dobrý den,
píši Vám z toho důvodu, že jsem už nemohl vydržet tu masu nesmyslů, které jsou všude kolem této společnosti.
U:fon (MobilKom) nemá vlastní síť (CDMA) od samého začátku ujednal dohodu s Telefónicou O2, že si pronajme jejich nepoužívanou a zastaranou síť (601...) analogovou. Proto má U:fon od samého počátku problémy s mobilními službami a také problém s tím prezentovat se jako čtvrtý mobilní operátor, když nemají vlastní ale pronajatou síť. A to ne celou, ale pouhou část sítě, protože Telefónica O2 sama tuto síť provozuje a používá ke svému CDMA mobilnímu internetu.
Tudíž proč se za to stydí a neřeknou celé republice, máme pronajatou síť a chceme Vám nabídnout tyto a tyto služby, hm...?
Neznámý
U nás má Ufon svůj vlastní vysilač se třemi sektory. Ty jsou ostatně na všech jejich vysilačích. Než začal Ufon u nás v lednu 2008 pracovat, žádný vysilač tam nebyl. Kompletní samostatná stanice O2 pro všechny služby je na protějším kopci a již daleko dříve. Tak nevím...
PRO TY CO PŘEMÝŠLI JESTLI UFON ANO NEBO NE ŘÍKAM JASNĚ NE NE NE mám ho už 13 mněsícu mám páty modem po reklamaci rýchlost i 30kb s a to je hodně běžně tak 7 kb s a to v emailu neodešlete ani jednu fotku vetší jak 5mb protože spojení spadne na samoobsluhu se nedostanu ani s heslem a hovor na operatora stojí majland už je mi zle stoho jak pořád něco řeším hubert75brno@seznam.cz
Praha - Spořilov, načtení stránky Seznam.cz trvá kolem 2 až 7-mi minut ...!!!
Před rokem jsem se s touto "firmou" setkal poprve a do profesionálního jednání má tato "firma" hodně daleko. Nekvalitní služby, neochota a podvodné jednání, kdy obcházejí starší lidi a vnucují jim jejich nekvalitní hlasové, či internetové služby. A dovolání? Plaťte, plaťte, plaťte, když jste podepsali. Je mi z toho smutno.
Tak nějak. Zblbnou staré lidi, vnutí jim se sladkýma řečičkama telefon a dokonce rozjedou i řízení o zrušení pevné linky od Telecomu. Peklo.
Většina z uživatelů ví,že U.fon je firma na baterky.Pomalý internet a vesměs špatné pokrytí.V případě reklamací,zákazník nemá nárok na snížení sazby ani na obyčejnou omluvu.Takové společnosti pojdou na angínu a nikomu se po nich nebude stýskat
No s reklamací telefonu u nich nebyl problém a ještě mi poslali omluvný dopis. Mají to holt těžký jsou 4-tí a s tím CDMA na 410 vykrývat betonová sídliště, já jim to nezávidím, ani omylem. Sám mám někdy problémy s rychlostí internetu.
Chtěk dělat mobilní intrnet.Slovo mobilní znamená možnost pohybu s internetem.Jak to chtěj ale udělat když mají tak tristní pokrytí a kapacitu??Dělaj to blbě....
Děkuji redakci Mobil a Michalu Hronovi za pěkný článek. Aspoň jste mě uklidnili. Děkuji moc a Ufonovi v této těžké době držím palec, aby ji přečkal.