Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

HTC unikly plány na příští rok. Těšte se na zmenšené HD2 i TouchPro2

Na internet unikl přehled chystaných telefonů HTC pro příští rok. Vedle tradičních přístrojů s operačním systémem Windows Mobile nabídne i širokou paletu mobilů s Androidem. Těch je dokonce mezi novinkami většina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Android na vzestupu

je jasny ktery system to nakonec ovladne ... Android je fakt na vzestupu, htc se do nej obulo uplne, samsung taky, lg, acer, motorola na android vsadila uplne vsechno, :-) je t osakra dobrej system, ted je na youtube k videni android 2.1 pro droid ... zkuste hledat, vypada jeste lip

0/0
21.12.2009 11:37

Host

Re: Android na vzestupu

hlavne se teda tesim na HTC Nexus, Motorola Droid az se u nas objevi a Sony Xperia X10 ... tyhle vypadaji jako vlajkove lode, a Acer Liquid ? je to acer ale diky tomu je dost laciny, taky nevypada na spatnou volbu, kdyz uvazite GHz procesor Snapdragon a vysoke rozliseni velkeho displeje i android uvnitr pochopitelne s 20 tisici aplikacemi na Marketu.

0/0
21.12.2009 11:39

Host

For Sale Apple Iphone 3Gs 32gb,Nokia N97,Samsung,Sony Ericss

Specializujeme se na širokou škálu výrobků, jako jsou Notebooky, mobilní

Telefony, Xbox 360, Sony Psp, Plasma Tv, Pda Phones, MP3 & MP4 přehrávače,

0/0
17.12.2009 16:45

Host

Mam touch pro 2 a je to ten nejvetsi luxus

:-P

0/0
15.12.2009 8:15

Host

Re: Mam touch pro 2 a je to ten nejvetsi luxus

Mám TRABANTA a je to ten největší luxus.Myslím to upřímně!

0/0
17.12.2009 18:25

Host

Re: Mam touch pro 2 a je to ten nejvetsi luxus

:-D .... vazne zalezi na cene ? si proste kup ten nejvymakanejsi hiend a neomezuj se, vzdyt ten cenovej rozdil low end hiend je pouhopouhy 2-3nasobek ... a nejluxusnejsi hiend je : Motorola DROID, iPhone 3GS a HTC HD2 ... pristi rok budou mit navrch Androidi si myslim (NEXUS, XPERIA x10)

0/0
21.12.2009 8:30

Host

Re: Mam touch pro 2 a je to ten nejvetsi luxus

;-D iPhone je luxus maximálně cenou. Touch Pro 2 ho užitnými vlastnostmi strčí do kapsy 2x možná i 3x.

0/0
17.2.2010 18:24

Host

Mam touch proi 2 a je to ten nejvetsi luxus

:-P

0/0
15.12.2009 8:14

Host

Re: Mam touch proi 2 a je to ten nejvetsi luxus

co ? neni v tom nahodou zastaralej winmob ? jak to muze byt luxus, s nemel v ruce zadnyho androida zda se ... o iphonu nemluve. Winmob neni luxus je to smejd

0/0
21.12.2009 11:40

Host

BINY

Ju taktéž to nepochopím. Měl jsem již 271telefonu celkem behem 5let. S příchodem iphone jsem přešel kompletne na dotykové ovladaní. A ted postupne prodam iphone a koupim novy tel s dotykovym displejem, jenže pořad neni na trhu ani jediny jeden telefon ktery by se iphonu ovladanim prsty vyrovnal..... to same kvalita vestaveneho ipodu a možnost hrat super hry. Mel jsem uplně všechny telefony s dotykačem. Před 14dny jsem mel ještě HD2 do ktereho jsem vkladal obrovské naděje, bohužel me sklamal ovladatelností, hlavne při psaní sms - oproti iphone dvakrat vetší klavesnice ale nedalo se na tom psat bezchybně ... tam za to spíš mužou WM....takže jsem opět zpet u iphone 3GS 32GB a opět s ním zustanu dokud nekdo neudela iphone bez tech jeho par mušek ktere má

0/0
9.12.2009 18:48

Host

Re: BINY

"to same kvalita vestaveneho ipodu" Nevim, co presne tim myslis, ale prave ipod je co se tyce kvality zvukoveho vystupu jeden z nejhorsich pristroju. To uz na tom budes lip, kdyz koupis nokii.

0/0
9.12.2009 18:51

Host

Re: BINY

A před šesti lety si tahal kačera, nebo co? Tim by se totiž tvůj naivní výlev vysvětloval... Samozřejmě, že až bude novej iPhone, že si ho poletíš koupit!!! Stal si se obětí velmi dobře promyšlené obchodní strategie navržené špičkovými sociology, nebo si snad myslíš, že když tenkrát vyšel první iPhone, že byl problém do něj nacpat 3G, funkční BT,MMS, slušnej foťák a prodávat ho okamžitě v evropě? Každej kdo se veze na týdle vlně a může si to dovolit si ho poletí hned koupit jako ty. Jenže jedná se prakticky o model, který bez problémů mohl vyjít již v době nástupu prvního iPhone, ale to by nebyl takovej byznys, že? Co se týče argumentů s jednoduchostí ovládání, tak nejlépe ovladatelné jsou samozřejmě telefony s dotykem a pevnou qwerty. S tím, že se iPhone ovládá lépe než HD2 a že má svižnější system se nedá než souhlasit a na iPhone jsou samozřejmě i vynikající hry. To jsou věci, které jsou skutečně lepší, ale to je bohužel vše. Záleží co preferuješ a na co telefon používáš.

0/0
9.12.2009 20:20

Ananta

Re: BINY

To co říkáš se dá považovat za fakt, možná spíše za tendenční "populární" vysvětlení chování "zlé, bohaté" společnosti (není to tak dávno, kdy byl takto vnímán jiný gigant, že).

Nicméně ti přeci jen uniká základní myšlenka toho, proč Apple začal propagovat a prodávat iPhone tak, jak to udělal/dělá:-/

0/0
10.12.2009 10:12

Host

Re: BINY

Ja vubec nemam socialni nalady typu velka, zla firma. Ostatne kolik asi vydela LG kdyz jenom levneho dotyku Cookie prodali zatim 10mil. ks. Todle mne vubec netrapi. Jde proste o to, ze dneska mame nejake technologie, ktere muzeme rict, ze nebyli pred tremi lety dostupne a dnes jsou jimi nove mobily vybavovany. Ovsem iPhone 3Gs by nebyl problem vyrobit jiz pred tremi lety, ale proc by se v jabku takhle pripravovali o penize? To neni velka zla firma, to jsou ovce vezouci se na jablecne vlne presne jak to bylo v Simpsnech ;-)

0/0
10.12.2009 14:00

Ananta

Re: BINY

Jenže to co píšeš není hlavní důvod, proč Apple uvádí iPhone tak jak jej uvádí. Jenže pro tebe marketing a obchod obecně je prostě vzdálené téma a tady není vhodné místo tě "poučovat".

Když ale přistoupím na tvoji argumentaci, nevím, proč nadáváš Applu, proč nenadáváš automobilkám, že si nechávají technologie pro nejvyšší modely aut, proč výrobci elektroniky škudlí nové technologie, atd. atd.

Tvrdit, že Apple pouští drobky jen pro to, aby mohl stupňovat zisky je kravina. Hlavní důvod je jinde.

0/0
10.12.2009 15:43

Host

Re: BINY

Jestli je to duvod, nebo neni to necham na tobe, ale odpovedel sis sam... Automobilky to pousti do nejdrazsich modelu. Tady je vzdy model jen jeden. Jen v jednom formatu. To je proste otresny! Na druhou stranu dobre zmaknuty, ale nikoliv pro zakaznika.

0/0
10.12.2009 23:32

Ananta

Re: BINY

Očividně marketingu Applu nerozumíš ani za mák, už jen "zásadní" věta Steva při uvedení první generace "udělali jsme nejlepší iPod všech dob", by ti mělo dost napovědět....

0/0
11.12.2009 9:03

Host

Re: BINY

Jeste bych rad doplnil, ze marketingove strategii uplne rozumim a neni v tom jiz na prvni pohled zadna zahada! Jde prikladne o to, ze v serii vozu BMW se nam presunuji ty nejspickovejsi technologie od serie 7 dolu rok od roku. Kdezto u iPhone se zakladni funkce postupne presunuji do stejnych jen mladsich modelu. Bezpochyby famozni strategie, kdyz uz si prvnim modelem ziskas radu zavislaku, kteri vzdy jdou a novou verzi (ackloiv stale stejny model) si proste bez diskuze znovu zakoupi. Navic jsem ted kupoval iPhone 3Gs u T-mobile za 20tis. a nevidels ty strachy nez mi to prodali. Nejdriv, ze ho nemaj... pak po tom co sem jim, rek, ze maj 9ks skladem, tak ze teda maj, ale na rezervaci, pak po tom, ze nejsou vsechny zarezervovany mi ho milostive prodali. Mel sem pomalu dojem, ze sem si ten telefon ulovil... Dalsi super strategie... Proste lidi sou ovce!

0/0
11.12.2009 0:01

Host

Re: BINY

Takto se tady můžeme dohadovat všichni,mám oba dva OS WM i to jablko,každý má své mouchy;-DTrochu je to obchodní politika-opravdu.V době jako je dneska kdy se dá vyrobit opravdu dokonalý telefon....přesto se nevyrábí.Představte si že se bude prodávat telefon opravdu se vším všudy...GPS....a co já vím co všechno.Myslím že je to hlavně v lidech jak se chce jeden od druhýho lišit...a čemu chce věřit.Na tom je to všechno postaveno.

0/0
25.12.2009 9:34

Host

Re: BINY

Navic ja nenadavam jabku... ja mu tleskam... nechapu jen ty ovce co na tom jedou... (coz mi sam potvrzujes poucovanim o marketingu). Mimochodem bylo wm vytykano, ze se dlouho nikam neposunulo, tak kam se posunul jabkofon za 3 roky ve vztahu k zakaznikovi? Jiste pro vyvojare jisty posun nastal, ale to u wm taky!

0/0
11.12.2009 0:08

Host

Re: BINY

RESPEKT. Naprostej souhlas

0/0
11.12.2009 1:23

Host

Re: BINY

Máš pravdu v tom, že po stránce 'intuitivity' a lehkosti ovládání je iPhone zatím stále nepřekonaným telefonem. Je až s podivem jak dokáže Apple s jedním modelem (kosmetické úpravy mezi 3g a 3gS neuvažuji) dosahovat takových prodejních úspěchů. Spoustě lidem ale připadá zbytečné pořizovat si předražený 'superrychlý' iPhone na který se možná 'hezky mačká' a dají přednost mnohem lépe vybavenému a levnějšímu dotykáči. Nechci být škarohlíd ale myslím si, že iPhonu také za čas dojde štáva. Je samozřejmé, že to byl právě iPhone, který přinesl vizi dotykové placky, ale poslední dobou už ho drží pouze setrvačnost úspěchu předchozích modelů. Nepoučitelní fandové Applu si prostě jiný telefon než iPhone nekoupí. Ale třeba na Asijských trzích se 3gS moc nechytá. Tam totiž kašlou na nějaké 'cool'. Osobně nejsem nikterak předpojatý vůči žádné značce a souhlasím, že iPhone je slušný přístroj. Funkční výbavou ko však porážejí i mnohem levnější příetroje.

PS 3,2 Mpx u 3gS při jeho ceně opravdu výsměch.

0/0
11.12.2009 1:20

Ananta

Re: BINY

Člověče, ty si snad ani nevidíš na klávesnici. V Asii jsou právě

mimořádně vysazení na "cool", viz. jejich bláznivé modely, které se ani

nedostanou na "kultivované" trhy Evropy a Ameriky. Vize dotykové placky tu byla dříve, ale honila tě po pidi pixelech (PocketPC/Windows Mobile/Windows Phone-taky máš pocit, že MS ani neví, jak chce svůj systém pojmenovat, natož, aby byl konkurencí, hehe), nebo Garnet od Palmu (v pravdě spíše pracovní OS, obdobně jako BlackBerry). Až Apple ukázal, že to jde jinak. Chvála bohu. Jak OS , tak HW. Nevím, co jsi dělal ty, ale v noci jsem byl na webu a čekal, až se objeví "one more thinks" a když se to objevilo, bylo mi jasné, že tahle krabiřka má hlavu a patu. A bude mít úspěch.

0/0
11.12.2009 9:13

Host

Re: BINY

Je to tak, ze v asii jsou vysazeny na mimoradne cool veci, no nicmene iPhone pro ne rozhodne cool neni. Jinak mas pravdu ze wm neni konkurenci pro herni konzoli iPhone. Uz jen to, ze je iPhone OS nabizen pouze v jedinem formatu je proste neprijatelne.

0/0
12.12.2009 16:20

Host

Re: BINY

no jasne, jeden format iphonu muze byt problem (je to ale i vyhoda optimalizace je opravdu diky tomu masivni a takrka dokonala jak u aplikaci tak samotneho os) ale u systemu ktere jdou na vic telefonu je Android jasna supr klasa ... videli jste android 2.1 na youtube ?, je to jen ukazka ale vypada luxusneji nez iphone bych rekl... az se 2.1 dostane do HTC Nexus telefonu bude mit iphone vazny problem

0/0
21.12.2009 8:34

Host

nový iPhone

článek jsem nečet, číst o nějakých chystaných novinkách ať HTC, Nokie nebo Samsung je ztráta času, navíc mají tolik modelů aby se v tom čert vyznal. Ale v létě je jisté že se objeví zas nový iPhone, který všechno tohle haraburdí odepíše. Protože Apple je vizionářská firma s nápady, ostatní se jen vezou.

0/0
9.12.2009 18:27

Host

Re: nový iPhone

Je to pekna hracka, ale ne kazdemu musi vyhovovat.

0/0
9.12.2009 18:49

Host

Re: nový iPhone

Iphone je sice hračka, jen kdyby dopilovali výdrž baterie. Ale když je provedena jailbreake, tak se z Iphonu stane mistrovské dílo.:-)

0/0
9.12.2009 19:27

Host

Re: nový iPhone

jenze jailbreak je obchazeni systemu ... pri veskere ucte nebudu kupovat zarizeni jehoz restrikce musim obchazet aby se dalo poradne pouzivat, krom toho ani jailbreak prece do appstoru nevrati vsechny ty vyhozene aplikace ktere se applu nehodily do kramu

0/0
21.12.2009 11:22

Host

Re: nový iPhone

bohužel musím souhlasit, mobilní trh je pro mě víceméně mrtvýRv

0/0
10.12.2009 3:28

Host

Re: nový iPhone

ale notak, nemaji zas az tolik modelu .... vzdy se da rici ze jeden je vlajkova lod a ostatni vicemene jen doplnuji cenou vymezeny prostor .... treba letos to byl u htc HERO, pristi rok to bude htc NEXUS .... u motoroly DROID, atd ... rozhodne to neni neprehledna nabidka a telefony jsou to luxusni

0/0
21.12.2009 8:27

Host

důležité novinky SALSA a TROPHY

Pro mnoho lidí budou jistě zlomové právě tyto dvě novinky. Já ačkoliv bych si mnohem raději koupil Samsung, protože otřesné zpracování přístrojů od HTC, příšerný zvukový výstup a oprtoti Samsungu nevýrazné displeje mne opravdu nepřesvědčí. Jenže nezbyde mi než jít a koupit si HTC trophy (doufám, že bude bez směrového ovladače;-€), protože dnes již nikdo tento formát přístroje nevyrábí a samozřejmě ani Samsung. Salsa bude zlomová, protože je tu konečně android v tomto formátu.

0/0
9.12.2009 17:29

Host

Je to tak.

Jó,jó,kluci byli vždycky na hračky,ale čím starší tím jsou ty hračky dražší.

0/0
9.12.2009 12:43

Host

Re: Je to tak.

pokud se bavime o telefonech, tak to je jeste velmi lacina hracka ... pockej az si domu priveze veterana a zacne snit o tom ze postavi jejich muzeum

0/0
21.12.2009 11:23

me2di

Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

je jako srovnavat jabka s hruskama...vetsina lidi co tak nadava, videlo jeden z vyse zminenych telefonu tak maximalne z vlaku.

0/0
9.12.2009 11:34

Host

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

a o tom to je, naprosta vetsina diskutujicich ma informace kdovi odkud a stale dokola mele ty samy nesmysly

0/0
9.12.2009 12:35

Andee in Red Book

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Začne to jedna strana nějakým takovým superzaručeným prohlášením a už to jede... málokdy se najde někdo, s kým se dá na toto téma rozumně mluvit.

0/0
9.12.2009 12:52

Host

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

No, hlavně mezi těmi zarytými odpůrci a kritiky iPhonu a hlavně jeho uživatelů jsi právě ty Andee doslova hvězda :-) A když jsi v koncích s argumenty, tak nasazuješ zpravidla své směšné a už docela profláknuté duchaplnosti..... Jinak, koukám, že jsi přišel o účet a máš nový Nick.....Na koho jsi byl sprostý ? Že by na nějakého "fanatického" uživatele iPhonu ? ;-D.......

0/0
9.12.2009 13:15

Misha.in

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Trochu paranoik, nemyslíš?

0/0
9.12.2009 13:27

Andee

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Jednou jsem byl sprostej na nějakýho rasistu, to vim, že mě stálo tři body. Kde jsem vzal zbylých šest nevím, ale pro jistotu si pěstuju náhradníka na ten cca měsíc, než se mi nějaký prohřešky umažou ;-D Na iPhone fanatiky sprostej nejsem, těch je mi spíš líto ;-) Jinak se zásadně mýlíš v tom, že jsem kritik iPhonu. To jsem nikdy nebyl, kritizuval jsem vždy jen nesoudné kecy jeho fanatických obdivovatelů... ;-)

0/0
9.12.2009 21:05

Host

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Možná ze začátku, ale poslední dobou už jsi zcela mimo mísu ;-)

0/0
10.12.2009 10:37

Host

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Buď konkrétní nebo nemel nesmysly.

0/0
10.12.2009 14:13

Host

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

winmob zaspal dobu, se svym trapnym podilem vuci iphonu opravdu uz nema zadnou sanci a podle statistiky AdMobu se pred winmob dostal i novej Android od googlu a RIM, da se rici ze je winmob ten nejmene popularni system smarfounu i kdyz by se to nemuselo zdat, ale je fakt ze jsou iphony rimy a androidy na internetu daleko vic videt.

0/0
21.12.2009 11:26

bkf1

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Velice strucne a velice presne receno;-) A drtiva vetsina techto naprosto presvedcenych jedincu ma pramalo zkusenosti s pocitacovou technikou vubec... a drtiva vetsina techto lidi jsou i zastanci Apple. Ze strany Windows existuji tihle blbecci minimalne v porovnani se stranou od Apple a jelikoz je jich vic, citi se i silnejsi.

0/0
9.12.2009 14:01

Andee

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Mě to přijde tak, že určití uživatelé Applu se musí neustále ubezpečovat, že oni mají to nejnejnej... a je to skupina, která má potřebu to furt ventilovat v diskuzích. Znám spoustu lidí, co si pro svoje potřeby vybrali výrobky Apple a přitom jsou normální a necpou to všem kolem. Řada z nich vesele kombinuje obě hlavní platformy a já bych si Apple klidně taky koupil, kdybych měl pocit, že něco od nich nejlépe splňuje moje požadavky. Po pravdě nejblíž by k tomu nejspíš měl trochu paradoxně ten iPhone :-) Mimo jiné vážně přemýšlím o tom, že bych ho pořídil manželce, ale trochu mě štve současná cenová politika O2. Dát pomalu desítku za dotovanej přístroj s celkem vysokým závazkem na dva roky se mi prostě z principu dát nechce... uvidíme, mám i nějakej bonus na korporátní smlouvě, tak ho možná použiju, se svojí Xperií jsem spokojenej a asi si ji ještě chvíli nechám, tak ho stejně nevyužiju.

0/0
9.12.2009 21:13

bkf1

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Mno ja mel tu "cest" s Macintoshi pracovne (grafika v reklamce) rok a ty problemy me dosti odradily... navic to chaoticke a neprehledne ovladani, obrovske ikony, spravce otevrenych oken, ktery neukazuje uplne vsechna otevrena okna... fakt neni nad Windows (samozrejme dobre nastavena). I ted kdyz se objevi zakaznik, ktery ma Maca, tak je drtivou vetsinou problem... takze Apple me stale nepresvedcuje a snazim se prijit na to, proc ma tolik priznivcu :-/ Jinak manzelce kup 5800 bude taky spokojena a mozna i vic ;-)

0/0
10.12.2009 10:57

Ananta

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Připomíná mi to situaci, kdy byl ještě aktuální Palm (Garnet) OS vs. PocketPC. Když přišel člověk s Palmem, byl často problém. Protožee bylo jiné pojetí systému a lidi jsou zvláště v Evropě zblblý Microsoftem. Stačilo vysvětlit, ukázat, nastavit a vše bylo v pořádku. A když jsem se setkal s nějakým "odborníkem", který tvrdil, že není nad v té době PocketPC a já mu kázal Treo 650 s Garnetem a snad zkušeným uživatelem, tak se nestačil divit, co vše jde dělat lépe, efektivněji.

btw. 5800 je hodně mizerný zařízení, s iPhonem snad ani nelze srovnávat. Už jen ta QWERTZ klávesnice, brr.

0/0
10.12.2009 11:08

Host

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

No, částečně máš pravdu, protože vždycky nejvíc záleží na zvyku a když jsem si pořídil první PDA (Vario), tak jsem tak týden pochyboval, jestli jsem neudělal blbost. Všechno bylo jinak a vzhledem k tomu, že jsem do něj šel na blind (ten den mi ukradli N9500 a potřeboval jsem rychle náhradu), tak jsem neprováděl svůj obvyklý pečlivý výběr. Nicméně to, že na některé jiné systémy si lze jednosušeji zvyknout z nich nemusí dělat jednodušší systémy jako takové. Konkrétně to Treo je v mnoha ohledech takyy až nesmyslně složité, ale samozřejmě je tam i dost věcí řešených jednoušeji. Je to zase otázka zvyku...

0/0
10.12.2009 14:19

Andee in Red Book

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Mě to podepsalo jako hosta... :-/

0/0
10.12.2009 14:20

bkf1

Re: Nechapu tu zlobu mezi Iphonem a Windowsem

Mno ted bych spise situaci klasifikoval tak, ze lidi jsou zblbli Applem :) Ale je to tak v podstate, ze tyhle dve platformy se obecne nemaji moc rady... PS: Co je na 5800 tak mizerneho? Vzdyt dovoluje beznemu cloveku vyuzivajiciho moderni veci mnohem vic nez iPhone ;-) Pres BT jde posilat jakykoliv soubor (asi krom java her to ale jde urcite pres nejaky manazer), je vybaven na posilani smsek (pocitadlo znaku, dorucenky), ma pametovku (kdyz posloucha clovek hudbu tak rychle zacne dochazet misto), neni potreba zadny specialni program kdyz si treba u nekoho chci z PC neco na rychlovku pretahnout do tel. jako na flash... klavesnice se ti od pohledu nelibi, muze byt... ale co dal? Tobe se asi nelibi, jakym zpusobem ty moznosti 5800 nabizi ne?

0/0
10.12.2009 14:22







Najdete na iDNES.cz