Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Elegantní komunikátor jako ze staré školy. Recenze GSmart S1200

Komunikátory Gigabyte se již několikrát na českém trhu objevily, nejnovější model S1200 je ale zatím vstupem nejvážněji míněným. Elegantní komunikátor zaujme především rozměry a výbava rozhodně není nijak chudá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

legnaw

inak pekne, ale

ten pohybovy senzor fakt chyba :-/

alebo rovno gyroskop

0/0
2.12.2009 14:02

PetrP7

Shrnutí – hezký komunikátor pro znalce

;-D;-D;-D

Znalec si koupí HP, nebo tak něco...

0/0
1.12.2009 21:05

Host

Opět špatné "pojmosloví"

Komunikátor v žádném případě nevyniká vzhledem ani konstrukcí.

Co se vzhledu týče, je to další černý lesklý telefon se sříbrným lemem okolo, jako už tisíc dotekových telefonů před ním, a zbytek taky průměrný - foťák opět bez blesku, opět líný procesor Qualcomm 528MHz. Jediná věc, kde se přemýšlelo je slot pro karty venku, nikoli pod krytem.

Já vím, že v recenzích je třeba zásadně používat velká slova, ale toto je jen další průměrný dotykový telefon, nic víc. A rozhodně ne pro znalce, je to další z tisíce pro ty, které zajímá jen dotykové ovládání a ve zbytku se nevyznají :-)...

0/0
1.12.2009 18:41

Andee

No...

Proč nekoupit? - Graficky podivné uživatelské prostředí --- co to jako má být za důvod? Jsou tam WM, variant na změnu uživatelského prostředí je všude spousty a mnoho z nich i zadarmo...

0/0
1.12.2009 11:44

bkf1

Re: No...

Mno jo jenze soucasny modni trend je lenost&neschopnost a takovi uzivatele si prece nedokazou sami ani utrit na zachode... natoz, aby si zmenili uzivatelske prostredi to hlavne ani nechteji. Soucasni uzivatele se chteji prizpusobit bez premysleni a delat to, o cem jim kdosi rika, ze je to tak spravne. Soucasni uzivatele nadavaji na Windows Mobile, jakoby tento OS mohl za to, ze jsou tak lini a neschopni, ze si neumi ani nastavit vyzvaneni... Proto opevuji to nakousnute ovoce, protoze jim nic nedovoli a to oni presne chteji... Lide proste preji byt ovladani a nemit moznost volby... proste iDebilizace... Mno jo rok 2012 je za dvermi :)

0/0
1.12.2009 12:28

Ananta

Re: No...

Řekněme, že mám dost zkušeností, chuti apod. Ale když prostě ty aplikace neběží (WKTask, WisBar, Mobile Shell..) protože není zachována kompatibilita a protože není skoro ani vývoj aplikací, tak jak si cheš ten vzhled asiu zlepšit:-/ Pak koupíš iPhone a zjistíš, že všechno najednou funguje jak má.....proč asi?

0/0
1.12.2009 13:02

Host

Re: No...

... a potom zjistíš, že na třetí generaci iPhonu s x-tým firmwarem všechno najednou funguje jak má (tedy kromě toho, co iPhone proti WM neumí)...

... nějak tak měl znít konec té věty, ne? ;-D

0/0
1.12.2009 13:45

Ananta

Re: No...

No co jsem koukal u kolegy, co vše dokáže vyždímat z iPhone 1G (např. navigaci s BT GPS), na co nebyl vůbec určen (pamatujete? "udělali jsme nejlepší ipod všech dob"!), apod., tak nářky nad tím co jak umí mi přijdou poměrně zcestné. A třeba řešení druhé today obrazovky (u iPhonistů lock snad screen) můžeme mi pocketáři jen závidět....

0/0
1.12.2009 14:16

bkf1

Re: No...

Ja nemam co zavidet... na xda-developers jsem si nasel dve nejvetsi diskuze o dvou verzich WM6.1 pro moje PDA... vyzkousel jsem jednu, byla spatna-pomala, vyzkousel jsem druhou, byla dobra-rychla-stabilni = u te jsem zustal, nainstaloval jsem si asi tak jednu desitku programu/vychytavek, ktere jsem si oblibil a ted uz jen pouzivam ;-) Pravda ted me zacla trapit velka doba pripojovani k GPS satelitum (nekdy az 5 min :( ), ale jinak oproti tomu, co jsem videl u kamarada a jeho udajne "vytunenem" iPhone ja mam stale hodne HODNE navic ;-)

0/0
1.12.2009 14:44

Ananta

Re: No...

Člověk by měl skoro pocit, že "skupinka" nadšenců zajistí prodejní úspěch a životnost platformi, což je za a/ nesmysl, za b/ historie jasně ukazuje, že tomu tak není. Rozhodují jiné "maličkosti". A sledovat tady boj XDA Fans vs. Apple je opravdu úsměvná záležitost, především v řeči absolutních čísel naprosto marná;-D. navíc, pro GSmart použitelná jen okrajově.

0/0
1.12.2009 15:36

bkf1

Re: No...

Jenze ono to do jiste miry tak JE!!! Tyhle skupinky nadsencu hlavne na XDA se NAPROSTO ZASADNIM zpusobem zaslouzili o to, aby se platforma Windows Mobile dostala vice mezi lidi!!! MS a hlavne HTC o tom vi a uvedomuji si to hodne silne. Drive v podstate nebylo mozne, aby si pristroj s WM koupil nekdo, kdo nepatril mezi tyhle nadsence, at uz ze strany tech, kdo ruzne vychytavky vytvareli nebo tech, kdo je pouzivali. PS: Moje prvni PDA (A701) by bez techhle lidi bylo doslova akorat tak na zatizeni papiru na stole... a bylo spousta tehdejsich zarizeni, ktere na tom nebyly o moc lepe... Pripada mi, jako by jsi snad nikdy nemel zadne PDA s WM :/

0/0
1.12.2009 18:30

Ananta

Re: No...

Děkuji za nabídnutí příkladu, který přesně potvrzuje má slova. A701 nebyla až tak špatná (papírově). Jenže byl to pro výrobce průšvih (vysoká poruchovatelnost) a zde zmiňovaná a tebou přeceňovaná komunita XDA (nebo kterákoli jiná) jednoznačně neodvrátila osud výrobce, který několik let neuvedl pak model.

0/0
2.12.2009 9:42

Andee

Re: No...

A701 mám ve firmě tři a nebyl s nimi za ty 2-3 roky jediný problém. Takže s tou poruchovostí moc nesouhlasím. Využíváme je jako telefon + navigace, takže systém plně vytížen není, ale bez problémů vyhověl původní od výrobce, nebylo třeba "upgradovat" z XDA.

0/0
2.12.2009 10:25

bkf1

Re: No...

Mno ja jsem A701 vyuzival naplno takze vim co byly za problemy hlavne se stabilitou. Jinak jen takovy detail... ta obrovska komunita, ktera se vytvorila kolem A701 byla mimo XDA a v podstate byla to na svete druha jedina aktivni vyvojarska komunita kolem zarizeni s Windows Mobile ;-) Tedka mam pocit je krom XDA aktivni vyvojarska komunita jen kolem Aceru/E-Tenu...

0/0
2.12.2009 11:35

bkf1

Re: No...

A701ka je dukazem toho, jak komunita nadsencu muze zasadne ovlivnit prodej. Papirove to byla na tu dobu velmi schopna masinka. Poruchovost hardware byla take minimalni. Ale VELKY prusvih byl absolutne nezkuseny vyvojarsky tym, ktery prizpusoboval WM, takze se zarizeni bezne zasekavalo/zamrzalo, samovolne se odemykalo, problemy s BT i ve spojitosti s headsety... Spousta lidi A701ku prodala, protoze to byl proste a jednoduse absolutne nepouzitelny kram. Pak ale prisla komunita v cele se spanelem, ktery si rikal OKI a ten jako zkuseny "kuchar" ROMek na HTC zacal na A701ku kuchtit ROMky (zrejme upravene z HTCek). Mel nejake ty testovaci verze (tusim 07, 014 a 020), ktere mely ruzne bugy, ale ty byly v podstate vsechny opraveny na unosnou miru ve verzi 024. A najednou se z NAPROSTO nepouzitelneho kramu stalo stabilni rychle zarizeni (trvalo to asi pul roku), ktere melo par bugu, ale s temi se dalo v klidu zit.

0/0
2.12.2009 11:26

bkf1

Re: No...

Mnohem pozdeji se chytla i ceska komunita a pocestena WM6.1 byla na svete a ta byla oproti WM5 jeste o nekolik trid lepsi rychlejsi stabilnejsi. Mno jenze pak se Mio na dlouho odmlcelo a vydanim noveho typu ktery mel mensi vybavu si to take nepolepsilo, takze se neni cemu divit, ze se uz neprodava... a s navigacemi jsou take v riti, kdyz jsou s nimi takove problemy (modelova rada Moov)...

0/0
2.12.2009 11:29

Ananta

Re: No...

Přesně, nějaká skupina modařů prostě nemá šanci ovlivnit prodeje natolik, aby to bylo prakticky jakkoli významné. A připomínky typu, mě to pak jelo perfektně, mě se nikdy neporouchal jsou tak minoritní (promile promilí), že v rámci celého průšvihu je to nevýznamné. osobně odahduju, že tak 5% (a to asi ještě přeháním) je schopna nebo ochotna si se zařízením nějak pokročileji hrát. Jaká je tohle kupní síla?

0/0
2.12.2009 13:05

bkf1

Re: No...

Mno WM6.5 je nova verze (oficialni predstaveni bylo 6. rijna) a bude trvat, nez se odladi (ostatne jako vsechny Wokna:( ). Takze bych sahl po nejakem "starsim" zarizeni, na ktere jsou k dispozici WM6.1 a nebo pohledat na netu nejake vhodne alternativy pouzivanych programu (WKTask -> Dotfred's Task Manager, WisBar -> na co Wisbar???, Mobile Shell -> dneska je tech shellu takova hromada i na WM6.5... i z jinych pristroju jako treba Samsung (ke stazeni treba na xda-developers)... staci pohledat vyzkouset...)...

0/0
1.12.2009 14:28

bkf1

Re: No...

Jeste bych poznamenal, ze stabilita a rychlost samotneho systemu je OPRAVDU HODNE na strane vyrobcu samotneho PDA, kteri, jak je videt, oproti domacim nadsencum, maji malo zkusenosti a malo kdy se dokazi jen priblizit upravenym verzim od techto domacich kutilu. Takze MS za "spatny" system take nelze zas tak kamenovat...

0/0
1.12.2009 14:35

Andee

Re: No...

To je základní výhoda Applu nejen u iPhonu - systém běží na omezené skupině HW a jeho odladění je opravdu příkladné. Většina problémů s Windows (ať už stolními či mobilními) vychází z chybného sladění HW a SW.

0/0
2.12.2009 10:40

bkf1

Re: No...

Presne tak ;-) A proto tu mame XDA ;-)

0/0
2.12.2009 11:30

Host

Re: prostredi

Mne se nejake z tech podivnych uzivatelskych prostredi prave libi mnohem vic nez klasicke menu WM6,5. Ale kazdy ma prece na vyber a tohleto jako zapornou vlastnost rozhodne nevidim...

0/0
1.12.2009 16:35

Fido

Zase WM :-(

Docela hezke. Skoda jen ze to je zase znehodnocene WM.

0/0
1.12.2009 11:11

Host

Proč?

Nějak nechápu, proč bych si měl kupovat tohle a ne Diamond2 ?

0/0
1.12.2009 9:31

Host

Re: Proč?

a on te někdo nutí ? ;-D Kup si, co chceš, právě od toho je tady svobodný trh.

0/0
1.12.2009 9:43

Host

Re: Proč?

jasně, že mě nikdo mě nenutí, to byla jen otázka nad smysluplností přístrojue, nic víc.

0/0
1.12.2009 13:36

Host

WM ? Stačí, děkuji, nechci.....

0/0
1.12.2009 8:51

jirka h111

Re: WM ? Stačí, děkuji, nechci.....

predpokladam, ze jsi urcite odbornik, prosel jsi vsechny mobile OS...

0/0
1.12.2009 9:17

Fido

Re: WM ? Stačí, děkuji, nechci.....

Na to nemusi byt odbornik. Zkus nekdy donutit WM zarizeni ke komunikaci napr. s Macbookem. Nepujde to ani nahodou. Zato telefony bez OS, se Symbianem a Androidem komunikuji hned na prvni pokus. Kdepak je teda asi chyba? Ze by preci jen v tom WM?

0/0
1.12.2009 20:51

Host

Další "iPhone killer" ?

Další "iPhone killer" ? ;-D;-D;-D První, co jej odsuzuje k nezajímavosti je použitý operační systém, dál už není co řešit..... :-)

0/0
1.12.2009 8:12

Host

Re: Další "iPhone killer" ?

NJ, WM6.5 jsou průser, což se dalo čekat. Ale pokud chce člověk mít maximální kontrolu nad zařízením (což samozřejmě vyžaduje zkušenosti a chuť), je to stále ten nejlepší OS. Jen k poznámce o tom, že si člověk snadno dodělá to, nebo tamto. Tak to bohužel není pravda, WM6.5 způsobují dost nekompatibilitu, u přehrávače, u task managera, u file managera,.... Momentálně je to začarovaný kruh....

0/0
1.12.2009 9:24

Host

Re: Další "iPhone killer" ?

To je zajímavé. Když je to WM, tak to je systémem. Ale když to je PalmOS, je to vždy špatně napsanou aplikací..

0/0
1.12.2009 9:35

Ananta

Re: Další "iPhone killer" ?

No u WM, resp. WP6.5 to není špatně napsanou aplikací, je to napsanou

aplikací pro WM6.1. Bohužel se toho dnes už moc pro tuhle platfromu

nevyvýjí, takže je otázka, jestli dříve špičkové aplikace budou někdy

pro WP6.5. U Palm OS to nebylo aplikaci, ale patchnutou aplikací;-D

0/0
1.12.2009 9:55

bkf1

Re: Další "iPhone killer" ?

Mno jo nez se nove WM odladi bude to trvat :( Tohle ja neresim WM6.1 prece nabizi co se tyce funkci uplne to same a jeste navic rychleji+stabilneji;-)

0/0
1.12.2009 12:32

Host

Ta podivna mapa...

... je vyrobni chyba a obvykle znamena  spatne nalepene vrsty displeje.

0/0
1.12.2009 7:57

Host

Re: Ta podivna mapa...

Ja mam Gsmart S1200 taky, a zadnou mapu na nem nemam...jednoznacne vyrobni vada...

0/0
1.12.2009 9:51

Host

Re: Ta podivna mapa...

Nevim, kolik presne je v dotykovem displeji vrstev, ale tohle je jednoznacne odlepeni jedne vrstvy od druhe. Bylo to u par diamondu2 a servis to normalne vyreklamoval.

0/0
1.12.2009 10:31







Najdete na iDNES.cz