Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

T-Mobile hrozí exekucí za smlouvu uzavřenou na ulici. Podnikatel se brání

Do ostrého sporu se společností T-Mobile se dostal jeden z nejznámějších podnikatelů ze zlínského regionu Ladislav Samohýl. T-Mobile posílá na podnikatele exekutora. Ladislav Samohýl je přesvědčen, že je obětí podvodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Macek.0001

A co vás překvapuje???

T-Mobile po převzetí Paegasu nasadil hodně ostré - až vyděračské - podmínky. Jsem Pražák a kdykoli procházím podchodem metra, který je doslova přecpán chlapci v oblecích a růžových košilích, podle možnosti co nejrychleji uteču... Jsou totiž schopni Vám prodat i rakev s EDGE.

0/0
13.12.2009 15:40

Host

PAEGAS je SHIT!!!

Rv

0/0
2.12.2009 18:29

Host

T.mobile a jeho triky

I já mám s firmou T-mobile velmi špatné zkušenosti a rozhodl jsem se od nich odejít ve chvíli, kdy jednostranně změnili podmínky bonus programu a já tak přišel o body na nový telefon. Při jednání jsem zjistil, že jsem si automaticky prodloužil smlouvu na dva roky tím, že jsem si po obdržení SMS z telefonu zavolal...tohle už považuji za podvodné jednání, které je na hraně zákona. Naštěstí existuje obrana - snížil jsem si tarif na jejich telefonu na minimum a na T-mobile SIM jen přijímám hovory, na odchozí hovory mám jinou SIM. Samozřejmě budou mít nějaké tržby za spojení hovorů od ostatních operátoru, ale ode mě dostanou kulajz. A ještě jsem si nahrál hezkou zprávu pro vysvětlení jako úvod do hlasové schránky. T-mobile never more!

0/0
2.12.2009 13:57

Host

Běžná praxe T-Mobile

vytáhnou z vás osobní data, pak Vám aktivují službu co nechcete, a nakonec tvrdí, že mají Váš nahraný souhlas.

Mně, na rozdíl od pana Samohýla T-Mobile nechce poskytnout ani onen nahraný údajný souhlas. ;-O

0/0
30.11.2009 21:00

Host

O dalsich pripadech se nevi? haha

Sam jsem zazil obdobnou situaci, kdy t-mobile prevzal smlouvu od dealerky s podpisem uplne nekoho jineho a v Prazskem T-mobile na jizni spojce mi sdelili, ze nejsou grafologove, pritom podpis a obcanka byly sakra rozdilne.

0/0
30.11.2009 19:48

Host

dneska mě zase pěkně n.....

O2 a t-mobile jsou největší pí.. a ků...

0/0
30.11.2009 15:29

Host

Dcera

se také stala obětí stejného podvodu, je to opěr Zlínsko, podali jsme trestní oznámení.

NIC NEPODEPSALA, padělali podpis na smlouvě, ale NIC nedostala, ani kartu, ani telefon. A také dopisy a vyhrůžky darebáků z MBA. Kontaktuji pana Samohýla.

Varuji všechny před firmou T-MOBILE. 

NIKDY víc, jsou to parchanti !!!!!! ;-O

0/0
30.11.2009 12:52

Host

Re: Dcera

Jsem na tom stejně,ale jsem z Olomoucka.Mě dokonce podle T-mobilu byly zavedeny 2 účty(2smlouvy) a to v jeden den.mam to cca dohromady na 18tis kč.Nikdy žadná sim nikdy žadný telefon.řeším to od pátku a mám podané trestní oznámení.

0/0
30.11.2009 14:57

Host

Re: Dcera

Jo a jěstě bych dodal ke svému předchozimu příspěvku...po me to vymahá firma LogicCALL.

0/0
30.11.2009 15:00

Host

Re: Dcera

Tak ja jsem stejny dopis dostala vcera. Zadna smlouva, zadna sim karta, zadny telefon, zadne faktury nic jen dluh necelych 10tis. Uz je to v jednani u PČR.

0/0
19.1.2010 12:35

Host

Re: Dcera

Moje dcera s nimi podepsala jednu smlouvu a máme 2 účty. Jsem ze západních čech, ale tady je to taky, bohužel. Nejlepší recept, jak se ubránit je, poslat dealery na ulicích k čertu. A aby to nestačilo, tak mi přišel účet na 2600Kč za služby, které jsem nikdy nepoužil. Opravdu si dávejte pozor, aby vaše děti nikdy, ani neposlouchali ty podvodníky.

0/0
27.1.2010 22:00

norma37

SMEJDI !!!

Jsou to neskutecny smejdi. Automaticky prodluzovani smluv po zmeneni smlouvy, zmeny smlouvy vyhrazeny, meneni sazebniku, ozvou se vzdy jen, kdyz neco chteji, ucta ke klientum absolutne zadna. Hadat se s nima zazitek. Smlouva mi u nich dobiha, uz nikdy vice.  GOOD BYE T-MOBILE, NEVER MORE.

0/0
30.11.2009 12:47

Host

Re: SMEJDI !!!

Oh Yeah, taky jsem se pred lety upsal a do stejne reky nevstoupim. Jsem ted velice rad opet bezpausalni.

0/0
30.11.2009 18:40

picachu

T-Mobile jsou zlodeji

Osobni zkusenost jsem popsal zde http://www.facebook.com/topic.php?uid=186805224385&topic=11917

0/0
30.11.2009 10:52

Host

Re: T-Mobile jsou zlodeji

Spis to vypada, ze jste si neprecetl, na co lze vyuzivat onen datovy balicek. On totiz pokryva jenom provoz pres protokol http. iPhone vsak vyuziva vsechny mozne pristupy ke stahovani dat.

Shrnuto: 1) balicek od tmobajlu neni pro iPhone vhodny (a pro twistaky ani operator zadny jiny nenabizi) 2) vy jste udelal chybu, ze jste se o balicku lepe neinformoval.

Oznaceni tmobajlu ze zlodeje je v tomto pripade neopravnene...

0/0
30.11.2009 13:42

Host

Re: T-Mobile jsou zlodeji

No to jo takový lži. T-mobile je zlodějem a to v každé situaci

0/0
30.11.2009 16:07

Host

Re: T-Mobile jsou zlodeji

Ano sou to zloději

0/0
30.11.2009 15:50

Host

TM vs. O2 a VF

No, tak preju vsem priznivcum "vodních telefonu" dobre rano.

Tahle diskuze mi opravdu pripada jako takova mala kampan od VF.

Abych rek pravdu, mam T-mobile uz od zacatku co tady zacaly funguvat (Paegas) a nemam sem s nima zadny problemy, a je na to asi jednoduchej recept - nikdy nepodepisovat zadnou smlouvu na ulici..... myslim ze znackovejch prodejen je 3 prd*le tak proc mam resit neco nekde na ulici.Nevim proc se s nima lidi vubec vybavujou, hlavne me strasne dojima, kdyz me ten dotycnej prodejce "narkne z toho, ze nechci usetrit" ... :-)

Jinak co se tyka ostatnich operatoru, mam zkusenosti i s nima a taky nejsou zrovna moc kladny.......

0/0
30.11.2009 8:18

Host

Re: TM vs. O2 a VF

nám také Tm vnutil podvodným způsobem (telefonát - neuvedení zásadních informací) balíček ... po zjištění o co jde jsme stihli balíček nepřevzít a nic se naštěstí nestalo. Za slovem PODVODNÝM si stojím ... a pro zástupce z Tm - klidně zašlu i kontakt se jménem ;-)

0/0
30.11.2009 8:54

Host

Re: TM vs. O2 a VF

Kdyz si nekdo objedna sluzbu o ktere si predem nezjisti podrobnosti je to jeho blbost a ne podvod. Za blbost se plati...

0/0
21.12.2009 14:29

Host

Re: TM vs. O2 a VF

Tak blbost? ;-D

Pokud si neúspěšný pouliční dealer někde vyčmuchá "duše" i s daty a pak na jejich základě uzavře a podepíše falešné smlouvy za které dostane od společnosti pro kterou pracuje zaplaceno, pak to není nic než podvod. Obyčejný podvod s následky o kterých zmíněný dealer nemusí mít ani potuchy. On to přece dělá protože je placený "od kusu" a může mu být úplně jedno komu tím způsobí nepříjemnosti.

Tohle se totiž může stát úplně každému kdo uvede své jméno, adresu, číslo občanky a telefonní číslo někde odkud se dají tyto informace získat.

Toto jsou vážně případy na žalobu!!

Musel jsem svůj příspěvek rozdělit, takže je na pokračování...:-/

0/0
21.1.2010 18:48

Host

Re: TM vs. O2 a VF

...Není vůbec podstatné zda takový dealer pracuje pro tu či onu

společnost. Tedy trestní oznámení by mělo být podáno na dealera

podepsaného na smlouvě a to za  zneužití dat klienta. Dále by ho měla

žalovat společnost pro kterou smlouvu uzavřel a to za neoprávněné

obohacení;-O...

0/0
21.1.2010 18:51

Host

Re: TM vs. O2 a VF

...Lidičky ruku na srdce. Jaký asi dřímá potenciál v člověku, který se

živí byť slušně oblečen a s náležitou výřečností pouličním prodejem

čehokoliv?

A společnost poskytující služby? Ta nebude řešit pravost smluv pokud celou záležitost nezačne řešit policie.

...

0/0
21.1.2010 18:52

Host

Re: TM vs. O2 a VF

Proč by taky pravost smluv řešit měla že? Jednoduše z vás udělá

delikventy a špinavou vyděračskou práci přenechá jiným, kteří za to

dostanou tučnou provizi.

To už je ale jiná, další lumpárna;-)

0/0
21.1.2010 18:53

Host

Re: TM vs. O2 a VF

...Ještě drobná připomínka managementu T-Mobile:-)

Kdo ponese svoji kůži na trh v soudním sporu, až se prokáže zneužití

dat klientů a existence falešných smluv? Až se v médiích objeví kdo a

kolik dostal za vymáhání pohledávek a to na obou stranách?;-)

Myslím, že to tam někomu utrhne pr***Rv

0/0
21.1.2010 18:54

Host

Re: TM vs. O2 a VF

Prosimtě ty jeden.. Vodafone nezmená nic s vodou ale" voice data phone" tak klid jo. A ty si nějakej ten vydřiduch od O2 nebo Téčka co?

0/0
30.11.2009 13:30

Host

Re: TM vs. O2 a VF

Vodafone ma aspon tolik dustojnosti, ze jejich predplacenky se neprodavaj v tescu u v akci 1+1zdarma a nikdo od nich nikde neotravuje na ulici se smlouvama.

0/0
30.11.2009 19:59

Host

Tatáž situace

Kamarád doplácel podobnou kravinu, tentokrát ne od T-mobilu, ale od druhého podvodného operátora, jednoho dne mu přišla faktura na 5.000kc. Údajně někde podepsal smlouvu, což odmítal a musel platit. Podvod je hold lepší byznis než konkurenční boj.X

0/0
30.11.2009 0:17

Host

Nic není nemožné (v této republice)

Co se týká dvou operátorů u nás tak bych k nim radši ani snad nic neříkal, využívají důvěru lidí buď kteří jsou starý nebo se  jim v rychlosti snaží něco prodat aby vlastně nepřišli na to, že je to pro ně sakra nevýhodné. Ale říkat lidem do telefonu že dostanou za 300Kč 40 vol minut atd. tak to mi příjde pěknej hnus. Vždyť si ty vol. min zaplatí a to sakra draho 7,50kč/min. Byl jsem operátorem a Vím jak to tam chodí.Vše musí být naučeno vesměs podobného charakteru. Mluvil jsem i s několika lidma,  kterým se něco podobného stalo a vím že je to možné. Inu, když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.;-D

0/0
29.11.2009 23:13

Host

T-Mobile

T-Mobile je parta lotrů..boužel firma kde pracuju je jejich zákazníkem. Nabídka mobilů žalostná za žalostné ceny a ještě ty zajímavější nejsou skladem. Máme od nich i data..a to je hlína..to 4G vůbec nefunguje..nikdy se mi nepovedlo aby se to alespoň řádově přiblížilo deklarované rychlosti. Někdy to nejde vůbec. Ten software k tomu..to je taky zrůdička..Do mobilu maj nějakej tarif na data, kterje npokrejvá jen nějaký protokoli..ale když si to připojíte k PC a stáhnete něco třeba omylem z FTP tak vám to naúčtuje 5h za kilobajt. Nebo maj nějaký lepší data an všecko..ale to už stojí víc..no prostě neuvěřitelný. Soukromě mám Vodafone a nějak sem si zvyklnul na jednoduchou nabídku a když na mě ten t.mobile člověk na lince začal valit tyhle klíny tak sem to nějak nepobíral. Rychlosti které mám na VF s EDGE se blíží tomu jejich 4G...a to sme nějakej korporátní klient..nebo co..no prostě linka pro velmi důležité zákazníky nebo jak tomu ty kašpárci říkaj

0/0
29.11.2009 20:14

Host

Vaše blbost

Ke mě jak se přiblíží takovejhle dealer..tak ho ženu sviňským krokem..a je jedno jestli telefon nebo cokoli jinýho. Podobnej problém sem řešil na pevný lince u obou mejch babiček a to u každé dvakrát...většinou šlo o podvod..jednou to opravdu podepsala..bylo jí 85..No to je jedno. Jsem zákazníkem Vodafone a žádnou písemnou smlouvu nemám, výpovědní doba jeden měsíc a žádný otravný delaři mě neotravujou. Vůbec nechápu jak může bejt někdo takovej jouda, aby se kvůli mobilu za pár korun někde upisoval na dva roky..když nabídk se mění v řádu měsíců. Někdy měním tarif třeba každý rok..podle toho jak se mění moje potřeby na volání..a tak podobně.

0/0
29.11.2009 19:54

Host

Re: Vaše blbost

Souhlasím a není už co dodat. RB

0/0
29.11.2009 22:18

Host

co můžem udělat?

http://www.facebook.com/group.php?v=info&ref=mf&gid=186805224385 - nesnáším TMOBILE. Chová se k zákazníkům čím dál hůře. Když nás bude na facebooku dost určitě si nás všime!!!!

0/0
29.11.2009 19:18

Host

PR?

Nic proti ani jednomu z operátorů, ale proč mi tohle připadá jako průhledný PR článek s diskuzí od Vodafonu?? Ještě když je vpravo vedle článku stálá reklama na VF?

Nevím nevím.. myslím, že byste se měli stydět jak Idnes, tak VF, pokud tohle umožňujete/zadáváte. Takováhle reklama je z daleko větší části založena na podvodu než normální, a proto si myslím, že vám nemůže přinést nic dobrého.

Peace, M

0/0
29.11.2009 16:53

Host

Re: PR?

Není to podvod. T-mobile je známej tim, že si najímá tyhle prodejce a pak jsou z toho problémy. VF je nemá, protože to nedělá a paušály takhle neprodává. Vůbec nevím proč bych se měl bavit s nějakým kašpárkem někde na ulici, když stačí zavolat nadiktoat co chci a do dvou dnů mám doma telefon a simkartu..dokonce jednou mi novej mobil přišel hned druhej den.. Když sem jim u jedný simkarty nezaplatil omylem účet, protže sem z ní dlouho nevolal, tak  se to vyřešilo tak, že i zavolali na jiné číslo co u nich mám, odpustli  mi penále a já to hned zaplatil a ještě mi nabídli inkaso aby se mito nestávalo. Zatím co T-mobile by počkal půl roku a poslal namě nějaký ruský hrdlořezi..To není PR..to je realita vztahu ke klientům.

0/0
29.11.2009 19:59

Host

Re: PR?

Neříkám, že není pravda, co se v článku píše, jen si myslím, že byl napsán za účelem negativní reklamy a že tato diskuze je z velké části uměle vytvořená. A TO (umělé vytvoření takovéto diskuze) je podle mě podvod a není to etické.

0/0
29.11.2009 21:56

Delain78

Re: PR?

ja kdyz se opozdim s latbou, tak mi da T.Mobile echo na mobil, ze je neco v neporadku. Pokud bych to ignoroval, tak pak po mne pujdou.

Takze neni pravda ze by to nechali pul roku vyhnit a pak by to dali k exekuci napr.

0/0
29.11.2009 23:23

brutusacek

kdypa

vyskočí na světlo světa SAVE MAX...dělaj ještě O2 ne? :)

0/0
29.11.2009 12:50

TATRA 613

Re: kdypa

tam jsem se chtěl před pár lety ucházet o práci, ale měli velké požadavky. maturita,anglina, práce na complu všeho druhu atd.

0/0
29.11.2009 19:53

theolli70

T-Mobile

Na můj VF mi před 14 dny volali z TM,diskuze proběhla asi v takové režii:

TM-dobrý den,máme pro vás nabídku,bla bla bla,co na to říkáte??

Já-Co jste říkala? Snížili jste ceny na polovinu a zavedli tarifikaci 1+1???

TM-Vy jste mi asi špatně rozuměl Já-nerozuměl,Vy mi nerozumíte až budete dávat takovou nabídku zavolejte,

0/0
29.11.2009 12:02

Host

zkušenosti s M.B.A.

Dobrý večer... na společnost M.B.A. bych si dala velkýho bacha, protože je to banda podvodníků... mám od nich několik desítek dopisů, že mi vyhrožují exekucí... na tu stejnou věc... které došly obyčejnou poštou a ne doporučeně... a na věc, která je již nějakej ten rok zaplacená... ale i přes to, že jsem společnosti jak T-mobile tak M.B.A., zaslala doporučeně a s dodejkou ověřené kopie dokladů... dopisy chodí pořád.... dokonce mám nahranou i tu jejich zaměstnankyni jak mi tvrdí, že to budou řešit.... do dnešního dne... (případ řeším od února) mě nikdo mě ani mého právního zástupce z M.B.A. nekontaktoval... ale dopisy chodí dál....jednalo se taktéž o smlouvu s T-mobile.... Tudíž... veškerou korespondenci předávám práníkovi.... a čekám až mi dojde dopis od soudu, že to někomu předaly a zvažuji jestli na ně nepodám stížnost, protože jejich chování je fakt z "de...ů! Nechápu, za co je T-mobile platí.... a upřímně lituju jejich klienty, jestli se musí spolupodílet na placení M.B.A.

0/0
28.11.2009 23:34

james.blond.007

Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

před rokem a něco mi zemřela maminka. Na zákaznické lince O2 mi řekli, že její pevnou linku mohu zrušit doporučeným dopisem s přiloženým úmrtním listem. Dopis i s kopií úmrtního listu jsem jim poslal. Za čas jsem dostal na moji adresu (!) dopis adresovaný mé mrtvé matce, kde jí psali, že nedostatečně doložila důvod výpovědi smlouvy (tedy svoji smrt zřejmě jen simulovala) a že smlouvu lze z důvodu úmrtí účastníka zrušit až po ukončení dědického řízení. Dědické řízení je poněkud komplikované a není ukončeno, takže paušál za telefon, který v prázdném bytě nikdo nevyužívá platím dodnes. ;-€;-O

0/0
28.11.2009 20:37

Host

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

tento případ vím i z T-mobilu... kde chtěly po rodičích doplatit paušály a poplatek za zrušení do 2 let po úmrtí jejich syna, tragicky zemřel po dopravní nehodě... a částka tenkrát dosahovala k 20tis.... jak kdyby za to mohl ty rodiče.....nemají fakt soudnost tyto společnosti.

0/0
28.11.2009 23:51

Host

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

Zde slo o to, ze soucasti toho uvazku byl i telefon za zvyhodnenou cenu.

Jeho zavazek se tak stava soucasti dedictvi a to je mozne jako celek odmitnout.

Nemuzete si podobne ponechat auto zemreleho dedecka a pritom odminout splacet uver, z nehoz si prave to auto poridil.

Muzete odmitnou dedictvi jako celek - pokud naprikald dedeck nadelal dluhu a exkutory vyprazdnenem obecnim byte  tak neni zadny majetek - pak nic nikomu treba ani zavatek mobilnimu operatorovi za nej hradit nemusite !!!

0/0
29.11.2009 0:59

Anyzek.Seatik

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

nechci se nikoho zastávat, ale v tomto případě by chtělo napsat jak to celé vůbec bylo, protože tomuto co píšete nevěřím ani písmeno...

0/0
29.11.2009 22:08

Host

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

Já bych tomu věřil. Už jsem viděl i dopis od "Telekomu", že nemohou žádosti o zrušení vyhovět, protože není podepsaná oprávněnou osobou - a že mají úmrtní list, který to dostatečně vysvětluje, to jim došlo až po telefonickém upozornění.

0/0
30.11.2009 8:18

TATRA 613

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

Tak ve do O2 URNu s tvou matkou. Pak ti snad uvěří.

0/0
29.11.2009 19:56

Host

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

Dtto Ufon...

0/0
1.12.2009 14:13

Host

Re: Telefónica O2 okrádá dokonce i mrtvoly

U O2 pracuji a tohle je Vaše chyba! Nikdo nemůže rušit linku jenom na základě toho, že mu přijde nějaká kopie. Ano, TO2 ví, že zemřela, ale problém je, že nakládat s linkou nemohou všichni lidé v okolí jen tak... Musí být zařazení v dědickém řízení! Pokud ještě nebylo skončené, tak stačí poslat čestné prohlášení, že spadáte do okruhu dědiců v probíhajícím řízení, což jste asi k úmrtnímu listu neposlal a dostatečně nedoložil svoji identifikaci. TO2 tedy linku zrušit nemohla :-) Kdyby jste zašel na značkovou prodejnu, tak by dokonce potřebné dokumenty vyplnili, okopírovali a odeslali za Vás, když toho evidentně nejste schopen. Sice jsou tam konzultanti pro 99% normálních lidí naprosto zbytečně, ale blb je taky zákazník a jsou z něho peníze a to je jediný důvod proč značkovky ještě existují :-)

0/0
2.12.2009 9:15

Host

ze zivota

Diky za clanek a dvojnasob diky diskuterum za zkusenosti.

Prihodim: Donedavna jsem mel Internet 4G od T-mobile, tarif Internet Basic za cca 500,- s dani. V nem byl donedavna FUP 1GB /mes., nyni 2GB/mes., po jehoz prekroceni vam podle smluvnich podminek spadne prenos. rychlost na 64kb - ale T-mobile hrde prohlasuje, ze stahovani je neomezene (omezuje se prece jen rychlost). Vadou na krase jsou 3 veci:

1.) kdyz vam dojde FUP, zobrazi vam pri brouzdani T-mobile dialog o vycerpani FUPu a upozorneni snizeni rychlosti na 64kbps. Tento dialog musite bud odsouhlasit nebo si navysit FUP o gigo za 119kc. Bohuzel dialog je technicky vyreseny tak blbe, ze mi v 90% pripadu bud nesel odkliknout (neprovedla se zadna akce) nebo jsem ho odklikl a pri pristupu na dalsi stranku se zobrazil znova. Resil jsem to zavolanim na operatora, ktery mi navysil FUP o gigo zdarma - a tento problem jsem ohlasoval asi pul roku, nez me to prestalo bavit.

0/0
28.11.2009 18:20







Najdete na iDNES.cz