Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak nekoupit cihlu místo mobilu. Internetový nákup není bez rizika

Koupí mobilního telefonu na internetu můžete oproti kamennému obchodu výrazně ušetřit. Při malé obezřetnosti vám ale poštou může přijít za tisíce korun i obyčejná cihla. Nejnižší cena nemusí vždy znamenat výhru. Poradíme vám, jak na internetu nakoupit bez potíží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

pošta

0/0
19.12.2009 20:47

Host

Jak přeposlat zboží z eBay.de do ČR

Některé internetové obchody v Německu a Anglii neumožňují poslat zboží na adresu do České republiky nebo mají příliš veliké poplatky za doručení ( cca 20€ až 35€ za jeden balíček ). Našel jsem službu: "PošliTo" http://www.poslito.eu

která tento problém řeší.

Nyní můžete nakupovat v internetových obchodech a aukcích, jako je eBay, amazon.de a tato služba zajistí doručení zásilky až k Vám domů

0/0
6.12.2009 21:08

Host

Spoleham se na zaslani zbozi z Nigerie

za diskontni penize. S platbou na dobirku se nemusim otravovat, zaplatil jsem jiz predem pomoci sluzby Western Union. A za 400 navic ziskam nejlepsi notebook od Assus. Kdo setri, ma za tri! Vrele doporucuji! :-P:-P:-P

0/0
30.11.2009 0:50

Host

Sedivka ?? a co jako

Nechapu, proc se ldie boji sedivek... Vetsinou jsou to mobily z Nemecka a je v nich cestina.. Proc by mel byt mobil urceny pro nemecky trh spatny... Jedna se o minimalne stejne kvalitni mobil R^

0/0
26.11.2009 10:23

dezzo

Re: Sedivka ?? a co jako

protoze te firma, ktere je prodava posle s reklamaci do ....

0/0
26.11.2009 13:25

Host

Re: Sedivka ?? a co jako

Já jsem jednou dostal šedivku (6233) a ta mi leží v šuplíku a nejde zapnout. Pořád samý restart  a reklamace ani náhodou. Podle Mobilky.cz byla vše samozřejmě jen moje vina... Už bych si šedivku v životě nekoupil

0/0
28.11.2009 10:49

Host

SVATA PRAVDA

PRED TYDNEM JSEM ZAKOUPIL MOBIL LG ARENA V OBCHODE mobilecky.cz.

TELEFON STAL POUZE 5500 KC S DOPRAVOU.USETRIL JSEM ASI 1500 KC.

PO ROZBALENI JSEM ZJISTIL ZE TELEFON NENI URCEN PRO PRODEJ V CR.TELEFON NEMEL CESKY NAVOD V MENU NEBYLA CESTINA A NABIJECKA NEPASOVALA DO SITE.V SERVISU ME NAHRANI CESTINY A NOVA NABIJECKA STALA 600 KC.NA TELEFONIM CISLE UDANEM NA STRANKACH PRODEJCE JE NAPOJENY FAX ABY SE TAM NEMOHL NIKDO DOVOLAT.TELEFON SE PRODRAZIL A O VSTEKU A BEZMOCI ANI NEMLUVIM.NEMEL JSEM ANI ODVAHU SE ZEPTAT JESTLI MAM JESTE ZARUKU PO NAHRANI CESTINY.NAKUPUJI NA NETU DESET LET A TO JE POPRVE CO JSEM NALETEL.M.CERNY.Rv

0/0
25.11.2009 21:08

Host

Re: SVATA PRAVDA

Ale urcite jsi naletel naposledy,pokud si tuto zkusenost budes dobre pamatovat. Chybami se clovek uci, i kdyz je urcite i dost nepoucitelnych , na kterych tyto firmy profituji a ze kterych ziji........ Jinak Arena se da poridit u vsech operatoru i levneji, nedavno jsem ji kupoval pritelkyni u Vodafonu a za nasetrene body mne s plnou zarukou a danovym dokladem vysla na 485,- korun

0/0
25.11.2009 21:20

dezzo

Re: SVATA PRAVDA

;-D;-D;-D

0/0
26.11.2009 13:24

Host

Re: SVATA PRAVDA

před vstupem do diskuze doporučuji samostudium klávesnice, konkrétně kde se nachází CAPS LOCK. V dalším kroku pak studium jak ho vypnout. Uvidíte že v dnešní době se mají počítačově gramotnější lépe ;)

0/0
26.11.2009 15:17

Host

Re: SVATA PRAVDA

TY GRAMOTO TO ZNAMENA ZE KRICIM ANALFABETE!!!!!!!!RvRvRv

0/0
17.12.2009 21:19

Host

Re: SVATA PRAVDA

LOL, už podle názvu toho shopu bych tam nic nekupoval. Lidi chcou ušetřit maximum, kupujou u pochybných nezavedených obchodů, protože je tam uplně nejnižší cena, jakou našli, a pak to takhle dopadá. Nakupuju pouze u většich zavedených obchodů, by't je to tam třeba o nějakou korunu dražší než v obchodě, který neznám, nebo na mě nepůsobí důvěryhodně - pořád to vyjde levněji než v kamenným obchodě a je tam rozhodně menší riziko nějaké levoty.

0/0
1.12.2009 11:19

Host

no

ono úplně nejjednoduší je zajít do kameného obchodu!!:-)

0/0
25.11.2009 18:53

Host

Re: no

Presne raj. Zbozi vidim, osaham , vyzkousim, dostanu plnou zaruku i DPH a hned odnesu. Setrit tim, ze cekam na cosi od kohosi, na to nemam cas , nervy a ani penize. I kdyz nerikam, ze nekdy na webu nenakupuji. Zpravidla ale jen to, co v kamenem obchode nesezenu, treba konkretni knizku v puvodnim jazyku a nebo nejakou atypickou elektroniku, jako treba nedavno doplnek na A2DP k memu autoradiu delany na zakazku , pripadne soft apod.Ale pokud uz neco na netu ,tak jedine pres PayPal a nebo muziku a soft pro iphone z iTunes za predplacene kredity. Ale telefony , beznou elektroniku apod. ani omylem. Takovy dobrodruh nejsem a svych penez si vazim.... ;-)

0/0
25.11.2009 21:12

Pan Navratil

Re: no

"dostanu plnou zaruku i DPH";-D;-D;-D

0/0
28.11.2009 14:31

farous

Není cihla jako cihla ...

Přijít mi zabalená 98 gramová zlatá cihla, vůbec bych se nezlobil. ;-)

0/0
25.11.2009 14:09

tmf

Re: Není cihla jako cihla ...

proč takový plátek zlata, proč ne opravdovou zlatou cihlu, tedy čtyřsetuncovou kterou příležitostně v bankách nabízí k odnosu tomu kdo ji pouze v prstech zvedne do výše metru. Zatím se to nikomu nepovedlo.

0/0
25.11.2009 17:21

Host

Ehm ehm

A nákup po telefonu jak zaručuje že nedojde cihla nebo faxem, dopisem?

0/0
25.11.2009 10:22

hujersehlasi

Re: Ehm ehm

ja teda nevim jak ty, ale ja rozhodne po telefonu nikdy nic nekupoval.. maximalne se na neco zeptal... boze tihle rejpalove....

0/0
25.11.2009 11:28

Host

Re: Ehm ehm

Jojo, rejpalové, to je hnůj.R^

0/0
25.11.2009 18:39

bluetake

nechapu....

nechapu, jak muze nekdo koupit vec, jako je mobil, nekde na webu, s pochybnou a nebo casteji uplne bez zaruky , od pochybneho prodejce, na ktereho najde v lepsim pripade opet nekde jen pochybne reference...... Velmi casto se pak stava, ze takova "uspora" par stovek se jaksi prodrazi...... Ale jak se rika- za blbost se plati a tento obchod na blbosti stoji....a pomerne uspesne....:-)

0/0
25.11.2009 10:21

karelsantora

Re: nechapu....

nakupuju u Alzi přes 2 roky a bez problému;-)R^

0/0
25.11.2009 13:02

Chytracisko

Re: nechapu....

nenakupuju u Alzy přes 2 roky a už taky bez problémů

0/0
25.11.2009 13:37

Host

Re: nechapu....

No já jsem byl spokojen do první reklamace. Koupil jsem LCD TV, před koncem záruky (14 dní) se mi pokazila. Reklamace, měsíc nic, dva dny po uplynutí zákoné lhůty jsem se ozval, že chci teda peníze nebo novou TV, tak že si mám dojet. Švihli mi přes pult stejný typ TV, problém byl, že s poškrábaným LCD a ovladačem umaštěným s nalepenými drobky. Odmítl jsem, a obsluha to komentovala slovy: " Co byste ještě chěl?!" (měl kliku, že mezi mnou a přepážkou bylo sklo, jinak bych byl už za tou přepážkou). Po 3 denním dohadování to dospělo k vyhrožování soudem (po poradě s SOS Info). Do hodiny jsem si měl přijít pro peníze na pobočku. Koupil jsem si novou TV, ale už ne u Alzy, na to opravdu nemám nervy, chuť ani čas se při problém takto dohadovat. Toť mé zkušenosti....;-O

0/0
25.11.2009 17:41

Host

Re: nechapu....

Podobná zkušenost - spokojenost, dokud jsem nevyřizoval hned dvě reklamace, a shodou okolností v obou případech velmi špatná zkušenost s kasa.cz!!! U té nakonec nevyřízené servis tvrdil, že RMG s CD je v pořádku, byť přístroj nepřelouskal každé druhé originální CD. Reklamace neuznána. A jako bonbónek při trojím přeposílání jsem dostal krabici s jiným přístrojem... Bohužel o polovinu levnějším... Pan Kasa nejprve vstřícný, poté přestal komunikovat. KASA JIŽ NIKDY.

0/0
26.11.2009 19:28

Host

Re: nechapu....

Já nakupuji přes Internet stále, nikdy jsem (já ani nikdo z mého okolí) nenarazil na podvod, nikdy jsem nebyl okraden ani ošizen (to se mi v kamenném obchodě párkrát stalo), nikdy jsem neobdržel poškozené zboží, nebo zboží se skrytou vadou (v běžných obchodech běžné, u dvou kamenných obchodů mám podezření, že si tam zmetky schovávají pro mne) a ušetřil jsem jistě více než 40 000,- Kč.

Dělej si co chceš, ale máš pravdu - za blbost se platí.

k článku: "Dá velkou práci zjistit například jen to, jestli takový internetový

obchod vůbec dodává zboží do Česka. A upřímně, z těch velkých a

spolehlivých jich mnoho není." Nikdy jsem neměl problém se zjištťováním, zda obchod zasílá do ČR. A to, že by zboží nebylo možné doručit ,se mi stalo naposledy před deseti lety (myslím že to byl Amazon).

0/0
25.11.2009 13:44

Host

Re: nechapu....

nakupuji na eBay bezne, je to 1. rychlejsi 2. pohodlnejsi 3. levnejsi. Podminky jsou : mit PayPal konto, ktere garantuje, ze zbozi dorazi (je pojistene). Nakupuji u firem, ktre prokazuji obraty v radove desititisicih prodanych predmetu a maji temer 100% .pozitivni hodnoceni od predeslych kupujicich. Takova firma si rozmysli, aby dostala negativni ohodnoceni treba ode mne. Koupil jsem jiz takhle nekolik notebooku, mobilu, jizdni kolo nebo spostu dalsi elektroniky vcetne LCD televize. 1x jsem byl podveden a zmozi za 70 Euro nedorazilo (riskoval jsem u neovereneho prodejce pri velmi nizke cene produktu) a dostal jsem jako odskodne od eBay poukaz na 15 Euro za ohlaseni pripadu....

0/0
25.11.2009 20:45

Host

reklama ?

jen  se zeptám - stal se nebo staly se takové případy ? nebo je to zase skrytá reklama pro tzv. oficiální dovozce ?

0/0
25.11.2009 10:17

bluetake

Re: reklama ?

a ty by jsi se svou blbosti verejne pochlubil , kdyby jsi naletel?......;-)

0/0
25.11.2009 10:22

Host

Re: reklama ?

s ty BY SES... pozor na tu cestinu.....

0/0
25.11.2009 10:58

farous

Re: reklama ?

aby SES nepos......... :-P

0/0
25.11.2009 11:01

Host

Re: reklama ?

škoda, že se to s tou reklamou tak zamluvilo...

0/0
25.11.2009 11:08

Host

v CZ

nejvetsi problem v CZ je negenerovani DPH a prodavani novych veci - hlavne mobilu pod hlavicko . Zbozi ve zvlastnim rezimu. Nova vec se prodava jako pouzita. Klasicky pridkla mobilky.cz a jim prifarene servery ... A nejsou jedni .

0/0
25.11.2009 8:27

CortaCircuito

Re: v CZ

Tak mobilky jsou vyhlášené ... servis si přehazují jak horký brambor, atd...když tam vlítne kontrola nebo lidi už moc mrčí tak se provozující s.r.o. prodá ukrajincům, založí se nové ... a pod hlaviškou mobilky se pokračuje dále.

0/0
25.11.2009 16:43

Martin V

U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné - to si spíš dejte pozor u těch v ČR, doparav přes půl světa bývá levnější než doparva toho samého zboží po ČR a navíc k tomu často bývá připočítána zhůvěřilost zvaná balné.Rv

0/0
25.11.2009 8:07

Host

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

Teď jsem kupoval mobil z UK. Cena poštovného 400 Kč. V ČR to samé 120 Kč. Tak o čem to proboha mluvíte? 8-o

0/0
25.11.2009 8:53

Host

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

pokud jsi dal za postovne z UK 4 kila, tak jsi neskonale hloupy...

0/0
25.11.2009 9:30

Phantom2005

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

Proč by byl hloupý, je to cca 14GBP - při kupní síle obyvatel GB je to za poštovné a balné pakatel.

Vtip je v tom, že mi Royal Mail dodá ten balíček do ČR přes noc, kdežto České poště to pak klidně trvá 2-3 dny ke mně do bytu - a to se ještě ani neobtěžují mi ten balíček přinést, jenom mi hodí do schránky oznámení a buď jim musím telefonovat aby mi to přivezli nebo musím na poštu osobně!

0/0
25.11.2009 9:40

Host

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

Nesmysl. To poštovné z UK opravdu stojí cca 3-4 stovky.

0/0
25.11.2009 10:47

Host

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

Jj. Každej má sice internet a je děsně chytrej, ale aby si zjistil na UK post kolik to stojí do ČR, to ne. 330Kč je nejmíň co jsem našel

0/0
25.11.2009 11:48

Host

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

To jo.. ale z UK prijde do 2 dnu... a me ho jen pres Prahu (normalni balik) prevazela CPost tyden.

0/0
25.11.2009 14:58

Host

Re: U zahraničních obchodů si dejte pozor na poštovné

U českých zavedených shopů jsem se s vyloženě předraženým poštovným nesetkal. U zásilek ze zahraničí vychází poštovný klidně na 500,- i víc.

0/0
1.12.2009 11:10

Host

Ad prodejci neposílající zboží do zahraničí

Nikdy jsem na německém a belgickém eBay nezažil, že by se s dotyčným prodávajícím nedalo dohodnout ikdyž nenabízel zaslání jinam než po mateřské zemi. Prostě stačilo poslat přes eBay mail dotyčnému a zeptat se na cenu dopravy, po případné výhře v aukci se potom cena zvýšila o poštovné.

Tihle lidé, co nechtějí posílat do zahraničí, jsou totiž také často ti, co nefandí PayPalu, protože požaduje celkem velkou provizi. Proto se takoví lidé snaží PayPalu vyhnout, nebo uměle snižovat cenu vydraženého zboží, ze které se poplatek PayPalu platí. Cenu potom snižují právě o poštovné a nenabízejí dodání do zahraničí (nebo neumožňují platbu PayPalem - takové německé specifikum).

Na anglickém eBay mi odmítli poslat věc do ČR snad jen jednou (naštěstí jsem se zeptal než jsem přihodil bid).

0/0
25.11.2009 7:32

Martin V

Re: Ad prodejci neposílající zboží do zahraničí

Přesně, tohle je zase v článek v klesající urovni iDěsu...

0/0
25.11.2009 8:09

Host

Re: Ad prodejci neposílající zboží do zahraničí

Němci paypal opravdu neradi, ale pokud to zboží opravdu chci a zmíním že platbu navýším o poplatky paypalu, tak nemají problém... nicméně je to dalších pár procent navíc k ceně... Párkrát jsem se takhle dohodl bez problémů.

0/0
25.11.2009 16:28

Host

Evropska platebni karta muze byt problem

"Prozatím funguje většinou při dodávkách z USA. Řada firem totiž přišla na to, že za pronájem poštovní schránky, přebalení zboží a následné odeslání na libovolnou adresu jsou lidé ochotni poměrně dobře zaplatit. "

A taky by nebylo od veci napsat, ze v obchodech co neposilaji mimo USA tezko zaplatite Evropskou platebni kartou - proste povazuji takovou platbu proste za mozny podvod - dle jinych zkusenosti uzivatelu.

Jinak podle mne ne vsude v Evrope plati moznost vraceni zbozi bez udani duvodu - takze zasilani smejdu do CR oa tamtud bez moznosti vraceni ci jen velmi obtizneho muze byt dobrym prijem pro obcana CR, ktery se tam rozhodl usidlit v jeho zacatcich tam...

0/0
25.11.2009 3:29

Host

Re: Evropska platebni karta muze byt problem

Co to je za nesmysl, že by ochodník zjistil, jakou mám kartu?

0/0
25.11.2009 7:11

Host

Re: Evropska platebni karta muze byt problem

Nic takoveho jako evropska a americka platebni karta neexistuje.

Je to pouze platebni karta.

0/0
25.11.2009 7:51

Martin V

Re: Evropska platebni karta muze byt problem

Podle číslování se pozná, pro jaký stát byla vydána. Schválně si porovnejte serii prvních tří skupin čísel na kartě s kolegou.

0/0
25.11.2009 8:08

Host

Re: Evropska platebni karta muze byt problem

To pro jaký stát byla vydaná nemá nic společného s tím, zda s ní lze platit jinde nebo ne. Typickým případem je Visa Electron, se kterou jde platit kdekoliv, ALE banka co kartu vydala musí spolupracovat s bankou kde (např. v zahraničí) vybíráte peníze

0/0
25.11.2009 8:53







Najdete na iDNES.cz