Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Objevte taje infolinky T-Mobilu, nachází se v Kokosu

Nahlédněte s námi do míst, odkud se ozývají operátoři na infolince. T-Mobile nám otevřel dveře do svého zákaznického centra v Lounech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Pan Hron

si zahrává když dává veřejně všanc záběry na monitor, kde jsou citlivá data v aplikaci chráněné interními normami. Sám se divím, že mu bylo vůbec umožněno natáčet asistenta při práci... to musel zaplatit dobrej balík aby ho neposlali s kamerou do p*** hned na recepci.:-)

0/0
1.12.2009 12:21

NT05

hlasový automat ve skutečnosti nevadí

ale neskutečně s-er-e!

0/0
30.11.2009 16:38

Host

Re: hlasový automat ve skutečnosti nevadí

Jak koho.. Já třeba raději "volám" s hlasovým automatem, než s živým operátorem.. Ale na infolinku volám cca jednou za 5 let, takže mi to může být stejně fuk.. Nejlepší je stejně si tyhle věci řešit online..

0/0
30.11.2009 18:27

PaegasRobin

Jak kdo:

Záleží jak kdo je s T-Mobilem (s Paegasem) spokojen.Musím napsat,že mám SIM kartu u T-Mobile (Paegasu) 12 let.Začínal jsem Nokií 5110 na paušál,na tarif Paegas 20 +Nonstop,pak jsem přešel na paušál,na tarif Paegas 60 +Nonstop.Pak v době T-Mobile jsem měl tarif,paušál T-Mobile 500 nebo tak nějak myslím,že šest,osum let.Nyní mám T-Mobile Twist Combi 300 Hit.Nejsem zaměstnanec T-Mobile.Kromě toho mám SIM kartu Vodafone s tarifem,s paušálem Vodafone Nabito 350 + Po svém.S T-Mobile,s Vodafone jsem celkem spokojen.Jen mi vadí,zaráží absence,cena internetových,datových služeb.Nechci toho moc.Pouze chci 3G/UMTS/HSDPA a internetové,datové služby za přijatelnou cenu.Pavel Šorf alias Robin (32) Tel: 773655321 732281504

0/0
30.11.2009 13:16

Host

guran

Chceš pracovat pracuj, mi si tě ohodnotíme za tvé

kvality a bude spokojenost na obou stranách a nejen ve sporu

zaměstnavatel-zaměstnanec, ale i a to především zaměstnanec-zakazník. No co dodat?

0/0
30.11.2009 13:01

Host

Re: guran

Myslím, že máš docela problém hlavně se sebou. Napsat svou myšlenku po několika větách do několika příspěvků, navíc s hrubkou v téměř každé větě...

Další zarážející věc je úsměvná myšlenka toho, jak si tady každý myslí, že si takové články snad operátoři platí.

Škoda, že nejde nastavit, abych příspěvky od určitých uživatelů neviděl. Pak by si člověk časem přečetl i nějaký zajímavý názor a ne chaotické myšlenky nějakého zoufalce se spoustou chyb....

0/0
30.11.2009 13:58

Host

Re: guran

No kdyby mi admin umožnil napsat to celé, napíšu to do jednoho příspěvku. Alespon jsi se orientoval, ale možná jenom v tom ty sám nejsi ubožák. Pěkný den.;-)

0/0
30.11.2009 17:22

Host

guran

chová jako onucím a

všichni si tam moc dobře uvědomují proč tam jsou a jestli se Vám něco

nelíbí tak si jděte, to je i u nás ve společnosti, ale nikdy Vám to

tahle nikdo nepodá.

0/0
30.11.2009 13:01

Host

guran

Z jednoho nejmenovaného průzkumu, který

proběhl mimo stěny T to tak není, v dnešní době jen praci potřebujete a

to je rozdíl, kdyby jste si v dnešní době mohli vybírat spousta lidí

tam není, a to protože se T ke spoustě zaměstanců

0/0
30.11.2009 13:01

Host

guran

jsme v unii a přece jen

oceníte jiný přístup. A pak si budete moci říct můj zaměstnavatel můj

pan. U českého T to tak rozhodně není. A jestli tam pracuje spousta

spokojených zaměstnanců?

0/0
30.11.2009 13:00

Host

guran

Asi taky bussn. tah,všichni kdo pracujeme ve velké firmě ho

známe aby jsme se pak jevili jako stabilnější firmou, proto by ale

tohle vůbec nemělo být uveřejněné. Fakt nepovedené. No a kdyby přece

jen se někomu povedlo vyhrát výběrko, hned se zajímejte o přechod k

Deutsche Telekom je to sice jedna stejná pakáž,

0/0
30.11.2009 13:00

Host

guran

a

delaři to by ten průměr teda hodně skosilo, protože to se točí a Vy

jako nový zaměstnec jste pod agenturou takže se s Vámi až tak do počtu

nepočítá.

0/0
30.11.2009 12:59

Host

guran

Už ted se

musím smát namažou Vám med kolem pusy jako když Vám řeknou že máte něco

zdarma :-) a  pak se budete jen divit. Průměrný věk zaměstnanců, je

pouze průměr těch co u T pracují ale nejsou tam agenturní zaměstnanci 

0/0
30.11.2009 12:57

Host

Re: guran

Asi jste neuspel u pohovoru co? ;-D

Zdravvi Honza.L

0/0
30.11.2009 17:25

Host

guran

Všchny zdravím. Tak teda žasnu, kdo si tohle zaplatil? Přiznejte se :-))))) Proč to je? Proč se klade důraz na to že je to stresující zaměstnání chtěli jste v nás lidech vyvolat pocit, že by jsme jim zas až tak moc neměli volat? No hrůza negativní reklama taky reklama. Tak za 1. tmo patří k těm nejehůře placeným operátorům mezi kokurencemi, plat asistentů tvoří 40% bonusů? Škoda, že se v této reklamě zapoměli zmínit kolik to pak fakticky dělá a jak až moc velký vliv na to mají ti vyučení kuchaři číšníci jak tady píšete :-) Mzda u T je horší než pro ty samotné dealery, který rvou ty smlouvy jak tady taky někdo píše. Jestli je tohle zaplacené, aby až se bude nabírat do T to šli lidi

zkusit, aby zase T vyhrálo zaměstnavatele roku, TAK VÁM ROVNOU

DOPORUČUJI ZKUSIT VODAFON NEBO O2, to jsou společnosti, kde se starají

nejen o zakazníky ale i o své zaměstnance a je to pak vidět jak v

kvalitách služeb tak i v přístupech.

0/0
30.11.2009 12:52

Host

Re: guran

No jako O2 není taky nic moc

0/0
30.11.2009 17:05

Host

jo

Ještě mě ser. že o nové zakazníky se můžou přetrhnout ale já jsem tam 10 let a myslíte že se mi nekdy ozvali že mám špatně postavenou smlouvu ,že mi nabídnou něco kde výrazně ušetřím.Takže čekám až mi skončí smlouva a začnu si vybírat.....Rv

0/0
29.11.2009 20:51

Host

Re: jo

no....   aby bylo z čeho vybírat....  good luck, my boy!

0/0
29.11.2009 22:21

NinaBondage

Re: jo

Určitě jsi v článku četl, kolik má t-mobil zákazníků. Můj názor je, že nelze hlídat každého zákazníka, zda má perfektně nastavé služby dle svých potřeb. Zavolej si na infolinku, at Ti něco doporučí:-)

0/0
30.11.2009 8:27

Host

Re: jo

a ty pusu nemáš?

hádám že ano, tak nebuď línej a zavolej na infolinku , od toho tam jsou aby ti pomohli řešit problém...Ale to ty ne budeš jen krafat blbosti. Ty jsi ten věčně nespokojenej blb.. ;-D

0/0
30.11.2009 12:22

Host

Plechová huba

Jak se mi ozve automat tak pokládám Je to jen zdržování a zvyšování odběru z kreditu

0/0
29.11.2009 20:44

Host

Re: Plechová huba

Volání na infolinku pro zákazníky společnosti T-Mobile CZ je Z.D.A.R.M.A. ;-D

0/0
29.11.2009 20:50

Host

Re: Plechová huba

třeba já bych mu ten kredit klidně vzal. za blbost se platí, nebo už ne?

0/0
29.11.2009 22:22

Host

Operátoři

Každý operátor má svá pro a proti...

Na Vodafone se nedovoláte po osmé večer, je tam automat. Na O2 čekáte ve fronttě 10 minut, aby jste zjistili, že je to podle jejich operátorů naprosto normální a potom Vám položí telefon. No... A T-Mobile je magentovej. No a?

Nenutim nikomu názor. Ale zamyslete se. Kdyby nebyli lidi tak rozmazlený, zjistili by, že polovinu věcí dokážou udělat sami... A hlavně... Vždyť je nikdo nenutí využívat jejich služby...

To, že se nechají chytit někde na ulici a podepíšou nějakej papír pouze vypovídá o jejich schopnostech přemýšlet... Ono je potom moc fajn volat svému operátoorovi a rozčilovat se jak je možné, že má smlouvu, že nic nikde nepodepsal... A ouha... Oni po mě chtěli občanku... A jsme doma...

Lidi... Přemýšlejte trochu... ;-D

0/0
29.11.2009 20:37

Host

Re: Operátoři

souhlas. všechno co kdy potřebuju udělat změnit aktivovat, tak můžu s kafíčkem na stole i doma na počítači.  na infolinku volá stejně jen ten, s kým se nikdo nebaví a tak potřebuje si s někým popovídat...

0/0
29.11.2009 22:24

mpixel

Pokdu tam budete řešit nezaplacené účty, tak vám 100% poradí

Ale pokud budete řešit nastavení internetu na nějakém nejnovějším mobilu, který sice prodávají, ale nemají ale neumí ho ovládat, tak jsou tam totálně v háji. Moje zkušenost.

0/0
29.11.2009 20:26

FotoGraf

DHL

Mesic jsem byl na zakaznicke podpore v IT pro interni zakazniky v Praze - Chodove. Docela masakr. Anglicanum a Skotum neni vubec poradne rozumet, mluvi rychle, v dialektu a v pozadi hluk ze skladu napriklad. Frstlajna nema opravneni pripojit se na pocitac zakaznika, takze musi vsechno obtizne a zdlouhave rikat zakaznikovi a ten sam delat. Zaskolovani trva mesic a to clovek i tak nic nevi. Pomahate si internimi databankami jako Ishare nebo Guru nebo Serviceware. Otravne vyplnujete tickety do HPSD, nesmite zapomenout zadny dulezity udaj o zakaznikovi. Firma meri uplne vsechno. Do 4 vterin musite zvednout call, meri, jestli zakaznika vyresite na prvni call, jak dlouho to trvalo, jak dlouho jste unavailable, jestli chodite nacas do prace a jste od 8.00 pripraven pracovat atd... Plat 27 brutto a k tomu 10% dle vysledku podle nalady nadrizeneho. Kupodivu tam pracuje hodne zenskych a hlavne na ridicich funkcich. Jsem rad, ze jsem ztama vypad.

0/0
29.11.2009 20:25

hnusil

PR?

Clanek je bud lzivy PR, nebo jsem nemel stesti a dovolal jsem se pokazde do jineho call centra. Neumim si jinak vysvetlit, ze ani jeden telefonat nebyl nikdy vyresen na prvni pokus, pokud je pravda, ze operatori maji 50% pracovni doby skoleni, tak nevim, co se skoli. Jedine, na co jsou experti, tak je asertivita a fraze vyndejte sim a vypnete a zapnete telefon. Na dalsim telefonatu jste nuceni i vyndat baterii, konkretni problem se dale odmita resit. Pri tretim telefonatu se incident konecne kamsi zapise a za 3 dny prijde sms, ze by melo byt vse v poradku .... neni a opet dokolecka. Docela by me zajimalo, jake maji operatori platy.

0/0
29.11.2009 18:10

Host

Re: PR?

Me muj problem vyresili rychle a bez potizi - reklamci uznali - nejsem zamestancem T-mobilu, ale jen jeho beznym zakaznikem.

0/0
29.11.2009 18:53

Host

Re: PR?

oni jsou to taky jen lidi, nemuzes cekat, ze kazdej z nich bude do posledniho detailu znat zrovna tvuj debilni telefon, co prave vysel a stoji 15k. Budou mit nejaky obecny postupy jak radit... a asertivita? To mas jak prodavacky u podkladny... kdyz jsi zakaznik, v duchu si rikas, proc ji to tak trva. Kdyby jsi tam sedel ty, tak po 2 dnech je ti taky jedno, ze tam mas radu zakazniku, jdes si svym tempem a zadny nervy...

0/0
29.11.2009 18:54

iuos

hmm

jak je proškolí jejich šéfové, tak odpovídají... ;-)

0/0
29.11.2009 20:59

Host

Re: hmm

myslim, že ne... To by jsme byli cvičený opice... ;o)

0/0
29.11.2009 21:32

Host

Re: PR?

hele, tak jestli máš problém s něčím jiným než se simkou a telefonem, tak ti operátor fakt nepomůže. od toho jsou jiny hotlajny.

0/0
29.11.2009 22:26

Host

US Komedie..

Kancelare typu open US.. mladas plny energie sedi a zvani.. jo makat rukama.. to je a bude doba akorat kancelare, prodavat - nabizet - smelit - pronajimat. Tvorba 0 Rv

0/0
29.11.2009 17:30

Host

Re: US Komedie..

Další zamindrákovanej manuál.... :-P Uvědom si, že něco vyrobit v současné době není problém. Problém je to nabídnout a prodat. Takže aby ty ses mohl živit výrobou, musí zde být jiní, co ten tvůj výrobek dokáží nabídnout, prodat a poskytnout zákazníkovi servis. Možná nepřirozené, nežádoucí a nespravedlivé, ale tak to holt v době nadvýroby funguje.

0/0
29.11.2009 17:54

Host

Re: US Komedie..

Naopak - zakaznik by mel mit vzdy pravo si vybrat a tak se proste zamestanci vyrobce musi snazit, aby si koupil prave jejich produkt a nebo vyuzil jejich sluzbu.

0/0
30.11.2009 0:53

iuos

hmm

na tenhle blábol si vzpomeň, až se budeš ptát na nádraží, kdy ti jede vlak - ty lidi taky podle tebe nic nedělaj, jen radí

0/0
29.11.2009 18:09

Host

Re: US Komedie..

Bez těhle "žvanilů" bys sem těžko napsal tuhle pitomost.

0/0
29.11.2009 18:23

Host

Re: US Komedie..

"bude doba akorat kancelare"

Kancelare, kde se projektuji veci, ktere pak budou Cinane vyrabet narusi zivotni prostredi ve velkem meste podstatne mene nez drivejsi kourici fabriky....

0/0
29.11.2009 18:54

Host

Re: US Komedie..

tak makej, stejně ti nic jinýho nezbude, kdyz se neumis ani vyjadrit!

0/0
29.11.2009 22:27

Host

Plat

"..I když je práce asistenta poměrně náročné povolání, díky vysoké nezaměstnanosti v regionu.." jde o jedno z nejhůře placených.. ;-D

0/0
29.11.2009 16:57

iuos

hmm

jsi si tím jist?

0/0
29.11.2009 18:10

Host

Re: hmm

No jist si nemůže být nikdo nikdy:-))) Ale od toho jsou bonusy, ta práce je placená docela dobře:-)));-D

0/0
29.11.2009 19:34

zayda

ZLODĚJI

T-mobile jsou ti největší zloději ;-O;-O;-O

0/0
29.11.2009 16:50

Host

Re: ZLODĚJI

Jo a jak jsi na to přišel?

0/0
29.11.2009 19:34

zayda

Re: ZLODĚJI

Ze zkušenosti vlastní, známých a mých klientů.;-O

0/0
29.11.2009 20:50

Host

Re: ZLODĚJI

hustý, tak to potom je v ČR 5,4 milionu okradených, nechtěl bych být tím policajtem, kterej o te loupeži bude psat protokol - hlavne tu čast - seznam poškozených....

0/0
29.11.2009 22:29

Host

Re: ZLODĚJI

to presne odpovida populaci tupych obcanu tohoto statu, nechavajicich se pravidelne okradat. od operatora a poplatku z bank. nehodlajic nikdy odejit od operatora pac to nikdy nemuzou stihnout a to stejny od banky.

tech 2 milionu predplacenek to jsou z 30 procent vetsinou rozdavany simky lezici v suplicich.

0/0
30.11.2009 1:09

Host

ehm

Jsem z Loun a pokud vim, tak v tom baraku krome T.mobilu je i billa a banka. Pokud to teda vsechno patri ke stejnymu arealu, ale ty baraky jsou hnusny stejne.

A za druhy... K cemu je ten clanek? To je jak vystrizeny z naborovyho letaku ;-D

0/0
29.11.2009 14:19

Host

Re: ehm

To je jednoduchý... T-Mobile zaplatil peknou castku :)

0/0
29.11.2009 15:21







Najdete na iDNES.cz