Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejlepší Sony Ericsson všech dob se povedl. Vyzkoušeli jsme Xperii X10

Model X10 s operačním systémem Android předznamenává velké změny u Sony Ericssonu. Redakce Mobil.cz si mohla telefon exkluzivně vyzkoušet a musíme konstatovat, že se na tyto změny velmi těšíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

re: hra

Tak co je tady s vámi?   Nějak nikoho nezajímá ta hra? Tomu nevěřím!:)

0/0
23.6.2010 9:29

Host

SE hra

Caute! Mne je este stale velmi drahy tento telefon, ale vcera som nasiel jednu velmi zaujimavu hru. Tu mate link, ked vas zaujima: http://www.sonyericsson.com/catchlife/index.php?cc=cz&lc=cs&section=x10challenge Naozaj zabavna sutaz.

0/0
15.6.2010 13:54

Host

game

ja nie len sem slisel o soutezi, ale sem aj hral, ale nanestastie nic! Doufám, ze este bude nieco takovího v buducnosti  , ale s viacerím telefonem, a nie len s jednim na celej rapublice!!!

0/0
13.5.2010 16:40

Host

otázka

Nevíte ňeco o navígačních aplikacích? Musí být připojení?a jak muzu aktualizovat?

0/0
13.5.2010 14:56

Host

hra

aj ja som pocula o sutazi, ale bohuzial som nevihrala :( ten telefón je super, dufam, ze v buduconsti bude uz moje :P

0/0
13.5.2010 9:37

cocacola

hra

Hra uz skoncila, lebo nedavno zverejnili aj meno vyhercu na Facebooku v skupine Sony Ericsson Czech Republic. Ja som to iste nevyhral :(:(

0/0
10.5.2010 14:31

Host

bolkok

Náhodou nemáte fotku co jste dělali s tím x10? jsem zvědavý je jak vypadá?!

0/0
10.5.2010 11:50

Host

hra

Tak co? Vyhrál někdo? Strana je furt aktivní, a nic není o tom, že hra skončila nebo ne...?! Já už to ani nechápu... Poradte prosím!:)

0/0
10.5.2010 9:13

Host

re: mammamia

Ukazovali včera ten kod, ale nemusíš se bát, akce furt trva! Otazku nikdo nedostál automaticky, ve pravidlach pišou o tom... Asi soutěz skončí až v neděli!;-)

0/0
6.5.2010 11:56

Host

mammamia

Ahojte!

Dufam, ze to bude asi omyl, ze vcera bol uz vonku TRETÍ KÓD???!!!

áá, uz druhy tyzden sledujem stránku, jak somár...

0/0
6.5.2010 9:12

Host

re: x10

Timescape si mozes nastavit, ze ako casto ma refreshovat. Spravy niekedy meskaju 1 minutu, ale podla mna to je v pohode, inac vsetko funguje bez problemov. Ked nanaplnis telefon s hlupimi aplikaciami, tak ti ani nebude vobec sekat... Ked rozmyslas nad tymto telefonom a vedel by si aj pracovat snim, tak ti odporucam!

0/0
5.5.2010 12:14

Host

x10

ocenuji snahu sony ericssonu o designovy posun.ovsem zde se to dle meho názoru prilis nepovedlo

0/0
5.5.2010 9:47

Host

trumpeta

Osobní zkusenost ještě nemám, ale káždý muže se podívat na to tady:

http://xperiaxten.com/index.php?pmLang=cs

nebo tu máš krátký film:

http://www.youtube.com/watch?v=5yeT0ykVwac

0/0
5.5.2010 9:41

Host

telefon

A ja by som bola zvedavá na to, kto má uz skusenosti s X10. ze ako vlastne funguje timescape? ako rychlo atd...

Trosku sa bojim, ako to funguje s tolkymi funkciami..

0/0
3.5.2010 9:17

Host

Lak

Tá sútaz je dobraaa. videli ste tam tie správy? dajú sa tam posielaj aj z Twiteru ;-D Dnes cely den pracujem, takze tam budem pravidelne posielat spravy, a urobím si tam vlastnú sútaz R^

kto nazbiera text aspon z troch mojich správ, vyhrá odomna POZVANIE NA VECERU!

oplatí sa :-)

hladajte take apravy, kde bude v tématu: VECERA

( táto hra je len pre dievcatá )

0/0
30.4.2010 11:53

Host

rugalov

Myslel jsem na přiklad na rychlost, nebo jak to pracuje v ruce...no jenom nějaky osobní zkušenti..

Ale jak to tady vidím káždý chce vyhrát telefon, ale zatím ještě nemá. Tak hodně štestí s soutěžem! Držím palcu pro vás!:)

0/0
30.4.2010 10:52

lena_

Re: rugalov

moj kamos uz ma tento mobil, takze uz som vyskusala na chvilocku :D ale pred tym o tejto funkcii som este ani nepocula ale velmi sa mi paci :) musis si to vyskusat, a uplne do toho zamilujes

0/0
13.5.2010 10:12

Host

rugalov

Má někdo osobní názor o Timescape-u?

Znám stránu, vidím jak funguje, ale věřím po prvé lidém!

0/0
28.4.2010 11:22

Host

Re: rugalov

Na co si presne zvedavy rugalov ked vies, ze ako funguje a aj vyskusal si? Je to nova funkcia od Sony Ericsson a X10 je prvy telefon do ktoreho dali.

0/0
30.4.2010 9:26

Host

SE

Preco, nechces taky telefon?

Akoze, ja sa tesim, lebo mám veccsiu sancu...:-P

0/0
28.4.2010 10:58

Host

timescape

ja nebudem sutazit za telefón, ale tu stránku aj napriek tomu sledujem, lebo Timescape je super, a s kamarátmi tam robíme srandu ;-D:-P

0/0
28.4.2010 10:16

Host

mouka

No tak!!!:(

byl jsem ve škole a zatím ukázovali kod...;-(

Doufám že ještě uvidíme!

0/0
27.4.2010 13:59

Host

Re: mouka

Nezmeskal si nic, lebo niekde som cital, ze dnes este bude aj prvy, a potom v popoludni aj druhy.

0/0
28.4.2010 9:22

Host

kodik

Ja uz mam aj druhy kod :P Kukajte dnes a iste, ze stihnete. Nielen ty chces hrozne ten telefon, aj ja si na to brusim zuby :)

0/0
27.4.2010 12:18

Host

hurrra

pozri si tuto stranku: http://xperiaxten.com/index.php?pmLang=cs ale myslim si, ze nie len ty chces tak velmi vahrat ten mobil ved xperia x10 je jeden z najkvalitnejsich produktov:-P

0/0
27.4.2010 11:47

Host

Hraa

já jsem videla taky jeden kód vcera kolem páté :-) kdy se má objevit dalsí? já chci hrozne vyhrat ten telefón ;-D

muj bracha ma tenhle telefon a je spicka! chci ho!

0/0
27.4.2010 9:24

Host

mouka

Včera ještě bylo stále první kod...

Kdy dostaneme nového???

0/0
27.4.2010 9:20

Host

hra

Ja uz mam jeden kod...Este mozete stihnut aj prvy, lebo dnes bol este ten. Mozno, ze zajtra bude kod 2. Dobra hra :)

0/0
22.4.2010 15:51

Host

bara

aj ja som sledovala, ale nic sa tam neobjavilo :-( asi nie ja budem vyhercou hry, nie som taká trpezlivá!

0/0
22.4.2010 14:42

Host

lolka

Cvaknula jsem tam, a mi se to libila. Někdo hraje na souteži? Sleduju v káždý hodinu, ale kod ještě nebylo...

0/0
22.4.2010 12:16

Host

toma

Zdravím!

Vidím že tady už znáte ten telefon. Mám jednu otazku: Mužete mi říct jak funguje Timescape? Přečetl jsem oficiální stránky, ale nějak nerozumím...

0/0
20.4.2010 9:19

Host

Re: toma

Ahoj!

Na tejto stranke si mozes vyskusat, ze ako vlastne funguje funkcia Timescape a mozes aj vyhrat jednu xperiu. Ja som skusal s facebookom a funguje skvele. Ani ja som si nevedel presne predstavit, ze ako pracuje, ale tu pochopis vsetko:

http://xperiaxten.com/index.php?pmLang=cs

0/0
20.4.2010 10:32

Host

Re: toma

Nazdar! velmi vydareny mobil,no kvoli timescape mal jsem hmlu v hlave...

  vim neco lepšie pro teba! na stranke SE mozes vyskoušat x10 virtualne...

nektore funkcie su blokovane, ale perfektne simuluje ako funguje natom ovladanie a

skoro vsecko http://www.sonyericsson.com/trythephone/x10/

0/0
20.4.2010 11:33

Host

boris

tie fotky su fakt pekne! diky moc!R^

0/0
9.4.2010 16:16

Host

fotky

Ja mám niekolko fotiek urobene s Xperiou, na tomto stránke mozes ich pozriet: http://www.flickr.com/photos/48948145@N03/, su dost kvalitneR^

0/0
9.4.2010 14:56

Host

boris

Nema niekto fotky alebo video natacane/nafotene s X10? lebo ja by som ho aj kupil ale tak vneviem reklamam neverim. radsej by som bol zvedavy na skusenosti majitelov mobilu...

0/0
9.4.2010 13:00

Host

stano

viac ako 3 dni, pri normálnom pouzivani...a kludne mozes hrat, sorfovat, alebo byt umelcom s kamerou:D vydrzi!!!

0/0
9.4.2010 11:23

Host

baterka

vedeli by ste mi pomoct v jednej otazke? kolko vydrzi bateria xperie ak pouzivam ho na pozeranie filmov??

0/0
9.4.2010 11:19

Host

tomashanik@gmail.com

hocikde to kupite ( ja mám od slovenskeho opratora v pausáli od 160eur..)iste ze oplati ten mobil, vie vsetko co sa tyka na kazdodenne pouzivanie webu.

0/0
9.4.2010 10:46

Host

boris

vypada to dobre.. styri colovy displej na tom uz sa da pozerat film super! a k tomu 8 megapixelovy fotak s autofocusom a 3,5 mm jack. perfektny!

0/0
9.4.2010 9:28

Host

dano

nasiel som jeden webshop, kde X10 je aj v akcii :) : http://www.cybex.cz/Mobily/Mobilni-telefony/Sony-Ericsson-Xperia-X10/produkt=860309211/kategorie=61/varianta=860309213/

a tu mate niekolko fotiek urobene s xperiou: http://www.flickr.com/photos/48948145@N03/R^

0/0
8.4.2010 15:07

Host

Bazil

Ano aj podla mna na webshopoch sa uz urcite objavili. Ale mohol by si to vybavit aj tak ze si to nakupis na slovensku cize u slovenskeho operatora. Podmienky a podrobnosti presne neviem ale skus.

0/0
8.4.2010 12:10

Host

dano

sorry, chcel som pisat "international":-)

0/0
8.4.2010 11:32

Host

dano

podla mna , vo webshopoch uz aj na cesku mozete  objednat novu xperiu, ale na "intaranional" stránkach urcite!R^

0/0
8.4.2010 11:32

Host

re: X10 cesko

Ahoj! Niekde som citala ze v cesku sa objavi az koncom aprila. Nechapen ani ja preco sa nevychadzaju naraz, ale uz ho velmi cakam!

0/0
8.4.2010 10:44

Host

x10

moje lepsi polovina bude potrebovat novy foun a tohle  by mohlo byt to prave;-)

0/0
8.4.2010 10:14

Host

X10 cesko

Teraz vidim, ze uz sa da kupit na Slovensku v Orange. V cesku kedy bude dostupny?? U nas meska ci co? Alebo nebude predavat ani jeden z operatorov? :-/

0/0
8.4.2010 10:14

Host

Bazil

super telefon! Sony ericsson konecne ukaze Apple ze aj on vie vynajst nove technologie! Konecne! ;-)

0/0
8.4.2010 9:54

Host

Zdenek

Dobre tak diky za nazory, uz som si rozhodol ;)

Bude ten sony ericsson, len nech sa uz da kupit aj na slovensku!!!!

0/0
1.4.2010 15:50

Host

saddam

Zdenek, ja nie od malicka, ale aj ja som mal uz 3 SE a nikdy ziadny problem. Tieto nove napoznam az tak velmi, ale podla dizajnu ja by som si vybral X10. Tento Sony Ericsson patri do high-end kategorie, takze mal by byt dobre urobeny a ako vidim je aj dobre vybaveny. This is my opinion:-)

0/0
1.4.2010 15:13