Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hacker blokuje iPhony. Za nápravu vybírá pět eur

Neznámý nizozemský hacker se už několikátým dnem nabourává do mobilních telefonů Apple iPhone. Po uživatelích požaduje pět eur. Vysvětluje to tím, že jen poukazuje na bezpečnostní chyby přístroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nunun

tak to dopadá

když má někdo pocit, že prolomením systému získá nějaký výhody - se pak nemůže divit, že bezpečnost jde do háje :-) ovšem je to věc každýho uživatele

0/0
10.11.2009 14:34

def...

Je to pouze obyčejný wallpaper

a pak tu pisou o BLOKOVANEM iphonu... Rv zkuste tam PROSIM trosku aspon TROSKU premyslet

0/0
10.11.2009 13:32

Host

Re: Je to pouze obyčejný wallpaper

zkus přemýšlet ty... Když se ti nabourám do telefonu, tak není problém, abych si z něj zavolal... je to jako vzdálená plocha... můžu si v něm dělat co chci (třeba zablokovat, a tak)... asi by si koukal kdyby ti přišel účet na 3 000 000Kč protože se ti někdo naboural do phonu a volal na drahé linky ;-D

0/0
10.11.2009 14:45

def...

Re: Je to pouze obyčejný wallpaper

ok, takze pujdes domu a nezamknes si auto... a ja jsem od te chvile zlodej, ktery ti zablokoval auto, muzu ti ho totiz vzit, odvest, prodat, rozebrat... porad nic? nevadi....

0/0
10.11.2009 15:05

Host

Profíci

Je fajn, že se zde objevuji i profíci, to je ušlechtilé....

0/0
10.11.2009 12:53

Host

Re: Profíci

jenze i taci, kteri nikdy neotevreli a nevedi co to je itunes, ale bez nich by to zase nebyla spravna diskuse R^

0/0
10.11.2009 12:57

Host

Re: Profíci

Asi je to z nějakého důvodu Iphone zajímá, jinak by tu nebyli.

0/0
10.11.2009 13:02

Host

ach jo

Mám už přes 3 roky WM, a docela mě mrzí, jak jsou všichni posrany z iP, ale asi uplne zapominaj, ze nebyt prave WM, tak by asi tezko nutilo nekoho vymyslet neco "lepsiho".  Teda spis neco pro masu ovecek na cem se daj vydelat prachy... To stejny plati plati pro operacni systemy Windows a jim se blizici pseudo systemy. Ale díky za ten iPhone paskvlil, kterej nutí Microsoft o dalsi krucek dal...aby zase konkurence mela co napodobovat... :D

0/0
10.11.2009 12:06

Host

Re: ach jo

On to casem pochopi ze bude nutna zmena

0/0
10.11.2009 12:11

Host

Re: ach jo

Nepochopí, je navrdlej

0/0
10.11.2009 12:13

Host

Re: ach jo

no moje PDA jsem si koupil s WM5 ted mam WM6.5 a doufam, ze se dostanu i na WM7 ....jak je na tom prvni iPhone v týhle době??

0/0
10.11.2009 12:53

PLSFS

Re: ach jo

Co mate za zarizeni ? Ten upgrade mate oficialni podporovany vyrobcem ? Jinak nebojte - do meho nejstarsiho exemplare (iPaq H38xx puvodne vybaveny PocketPC 2002) take ani WM 5 nedostanu, takze ono to zase neni s WM zarizenimi tak ruzove ;-)

0/0
10.11.2009 12:57

Host

Re: ach jo

mam E-TEN M 700, vsak jsem ani nechtel psat chvalozpev na WM. Jen jsem podotknul, ze nebyt WM, tak by iP nikdy nevzniknul. Prijde mi nefer, ze kdyz mam iP, tak vsechno ostatni jsou smejdy. Treba jako auta z Ciny. Jsou mozna hezci nez evropsky, potazmo americky, a jsou mnohem levnejsi. Takze se vykaslem na evropskej trh, protoze je predrazenej....? akorat ze Apple to s tou cenou dokazal obratit...

0/0
10.11.2009 13:09

PLSFS

Re: ach jo

Ja take nerekl, ze vse ostatni je smejd, jen jsem proste po hodne dlouhe zkusenosti s pouzivanim a vyvojem aplikaci na mobilni zarizeni (predevsim WM, ale i BlackBerry a S60 symb) te platforme (myslim iPhone ;-) doslova propadl (v mych skoro ctyriceti letech jsem z te platformy nadseny jako hodne davno z prvni C64-ky ;-)

0/0
10.11.2009 13:14

PLSFS

Re: ach jo

Nikdo snad nerika, ze WM nesehraly dulezitou roli pri evoluci PDA (ja WM pouzivam uz 10 let od dob, kdy o mobilnich telefonech ani neslysely a jmenovaly se PocketPC 2002 a tak vselijak ;-) Nicmene prodavat dnes system s GUI z roku 1995 je trochu dost mimo, nemyslite ?

0/0
10.11.2009 12:16

Host

Re: ach jo

Přesně, naprosto přesně. Je to zastaralé až hanba. Jsem zvědav na WM7 , ale abychom se vůbec dočkali. Teď jsem se chvíli zajímalo o nový Android a také moc hezké.

0/0
10.11.2009 12:23

PLSFS

Re: ach jo

Bohuzel Android je zabitej tou zoufalou implementaci JAVY, ktera je zaroven jedinym podporovanym API ;-€ Proc proboha nedali lidem C++ API nad nizsimi vrstvami ?? Ta Davlikovska Java je stejne natolik zvlastni, ze o nejakem snadnem prechodu JAVA vyvojaru nemuze byt ani rec (nemluve o tragicke vykonnosti Davliku zalozenem na primitivnim bytecode interpretru a ne na JIT compileru). Ach jo Rv

0/0
10.11.2009 12:28

Host

Re: ach jo

zakladatel Sunu a Googlu jsou kamaradi, tak asi proto Java, taky jsem cekal ze pujde vyvijet v C++

0/0
10.11.2009 12:42

PLSFS

Re: ach jo

Nejde o JAVU, jde o to, ze se musite stejne naucit spoustu specifickych trid (coz by nevadilo) - ale hlavne ta tragicka vykonost :-( Zkuste si vygooglit "android performance" :-(

0/0
10.11.2009 12:45

Host

Re: ach jo

Cim mene toho aplikace muzou tak tim je telefon celkove bezpecnejsi.

A v ocich neznalcyh uzivatelu tak stoupa jeho kvalita oproti jinym plne otevrenym systemum.

0/0
11.11.2009 1:18

Host

Re: ach jo

Ale WM je jenom zaklad.

Pokud nekdo chce udelat z WM prstove ovladaci system, ma tu moznost, viz treba HTC...

0/0
10.11.2009 12:26

PLSFS

Re: ach jo

Jo, ale budete mit jedno zarizeni, ktery vam nabidne rozumne ovladani + 3D akceleraci, ale bude jedno z mnoha, takze se nezavislym vyvojarum nevyplati na to softit. Procpak si myslite, ze drtiva vetsina her na WM jede primitivne nad GAPI (framebuffer) ? Takze vysledek je, ze mate HTC s dotykovou today screenou + dve-tri aplikace a po spusteni ctvrte aplikace mate zpatky GUI z pocitacoveho praveku ;-)

Z toho pohledu opet vede iPhone - podpora 3D akcelerace primo jako soucast grafickeho enginu + OpenGL ES k dispozici na kazdem zarizeni..

0/0
10.11.2009 12:36

Host

Re: ach jo

Souhlasim, taky beru jako výhodu iPhone a koneckonců i Mac OS X spojení s konkrétním železem. A to, že si MS vybral jinou cestu - fungovat na jakemkoliv počítači - to je jeho volba, se kterou se musí vypořádat on. A uživatelé i developeři se musí vypořádat s problémy, které jim to způsobuje.

0/0
10.11.2009 14:06

Host

Re: ach jo

Balmeruv muz

0/0
10.11.2009 12:26

nunun

Re: ach jo

zvláštní je, že ty šílený systémy od microsoftu, který mají naprosto dominantní převahu na trhu kolikrát dost pokulhávají za konkurencí.. na to kolik mají prostředků ještě nevyvinuly schopnej systém :-)) to docela ostuda, nemyslíš? ..a i tak se najdou ovečky, který jsou WM atd. nadšený :-))

0/0
10.11.2009 14:38

Host

tleskám...

machr,no...

0/0
10.11.2009 11:58

nekronomicon2

Tak to je frajer

R^

0/0
10.11.2009 11:45

Host

Pracující

Tady se nám zase sešlo pracujících lidí na mobilu ;-DR^

0/0
10.11.2009 11:23

Host

hezká žabomyší válka

Líbí se mi tu, jak majitelé iPhonu tady vykřikují, že mají nejlepší telefon (bez MMS, blesku, výměných baterií a výměnných paměťových karet).

Předpokládám, že jde o lidi, kteří mají rádi hračky, herní konzole a podobně.

Já, jelikož potřebuju pracovat, mám Blackberry.

0/0
10.11.2009 11:03

Host

Re: hezká žabomyší válka

1. MMS iPhone má

2. K čemu používáte k práci blesk? Ostatně blesky na mobilech jsou stejně k ničemu.

3. Blackberry má oproti iPhonu naprosto nevyhovující klávesnici (ať už hardwarovou nebo softwarovou), což je ale pro práci daleko podstatnější nedostatek, než ten blesk.

4. Jako dodatečný úložný prostor pro dokumenty, fotky, videa se dnes asi obecně více používají služby jako MobileMe, Dropbox apod., jejichž synchronizace s počítačem je automatická. Co se souborem na paměťové kartě telefonu? A co když se paměťová karta rozbije?

0/0
10.11.2009 11:17

Host

Re: hezká žabomyší válka

blesk je v telefonu k nicemu, jen az na verzi iPhon 3GSS bude tak se budou moci vsichni podelat jak je to nezbytne... MMS byly loni taky jen pro pubescenty a najednou sou hrozne potreba... mimo to klavesnice na BB je o moc lepsi... jaka koli HW klavesnice je lepsi nez SW... btw nemam ani jeden z techto telefonu, ale oba sem zkousel

0/0
10.11.2009 11:31

Host

Re: hezká žabomyší válka

Nemyslel jsem tím, že blesk je v telefonu k ničemu. Sám bych ho tam chtěl, ale blesky na telefonech, které jsem doposud měl v podstatě nic nedělaly. Fotit potmě s mobilem s bleskem a bez blesku je prašť jako uhoď , pokaždé člověk dostane hnusnou fotku. MMSky jsou pořád jen pro pubescenty, jen jsem podotknul, že je iPhone má. Co se týká klávesnice, já oba tyto telefony mám. Na klávesnici na iPhonu si musíte několik dní zvykat, ale pak se na ní píše skutečně daleko rychleji, než na jakékoliv HW klávesnici (mimo plnohodnotné klávesnice na notebooku). Tlačítka na BB jdou prostě moc ztuha, což psaní zpomaluje a navíc při psaní e-mailu z toho za chvíli bolí prsty.

0/0
10.11.2009 11:43

Host

Re: hezká žabomyší válka

ja se setkal s dobrymi blesky vetsinou u SE jak xenonove tak diody jedina podminka je aby ty diody byly dve. Blesk sem nikdy moc nepouzival na fotky v noci ale kdyz je potreba narychlo vyfotit nejakou stranku nebo neco takoveho (proste to k cemu byli tyto fotaky povodne urceny). MMS taky nepouzivam jen sem psal to co se tu resilo na jinych forech ze jednou to je k nicemu a podruhe je to super vec. K te klavesnici: na SW sem si nikdy nezvykl... neni to o tom ze bych byl lama, ale chybi mi odezva to zeje to tuzsi mi prave vyhovovalo

0/0
10.11.2009 11:49

Host

Re: hezká žabomyší válka

No, argumentovat MMS mi přijde mimo. Nebyly v iP a skoro nikdo je nepotřeboval. Teď tam jsou a skoro nikdo je nepotřebuje pořád. Je to stejné jako na jiných platformách.

Podle mě jste se s námi podělil o svůj dojem... O svůj mylný dojem.

Spíš než MMS bych argumentoval Copy/Paste a jestli chcete prozradit, co mě vadilo asi nejvíc a o čem se moc nemluvilo byla nemožnost otvírání odkazů v Safari do nového okna.

0/0
10.11.2009 12:27

Host

Re: hezká žabomyší válka

Vyřešeno v iPhone 3.0:-)

0/0
10.11.2009 13:03

Host

Re: hezká žabomyší válka

Já vím... Je to vyřešené od 3.0, stejně jako ty MMS.

Ale otevírání v novém okně byla výtka, která třeba při mém používání překážela. Copy/Paste jsem postrádal za 2 riky cca 2x a MMS vůbec. Ale je pravda, že před 2ma roky skoro ani nebylo co a kam kopírovat - když pominu třeba části textu ze safari do mailu ap., což se dá vyřešit odkazem...

0/0
10.11.2009 14:03

Host

Re: hezká žabomyší válka

no, já na iPhonu postrádám přeposílání vizitek s jinými telefony. Jinak, jak jste již psal, ano, jsou technologie, které mají jiné telefony už dlouho a tento telefon ji neměl (se starým SW), ovšem např. tu jednu MMS co za rok průměrně posílám, kdybych neposlal, nic se nestane:-/

0/0
10.11.2009 14:59

Host

Re: hezká žabomyší válka

Mate pravdu, ja elektronicke vizitky nepouzivam, ted jsem se dival, ze na iP prvni generace jde poslat vizitku jen do mailu. Ale mel jsem dojem, ze prave tohle je nejak resene pres MMS.

Tohle fakt nevim, nejsem zvykly to pouzivat - ani kdyz jsem mohl - ale mam dojem, ze sem nekde neco podobneho potkal. Nejde to na 2 a 3 generaci?

0/0
10.11.2009 16:43

Host

Re: hezká žabomyší válka

naprosty souhlas!!!

0/0
10.11.2009 11:33

Host

Re: hezká žabomyší válka

BB jsem zkusil a dekuji nechci. Otresne GUI, titerna klavesnice (a to nemam ruku jako obr) a v neposledni rade je mi vas lito, nebot pracujete na telefonu (zasahla vas asi krize). Ja pracuji na notebooku [>-]

0/0
10.11.2009 11:21

Host

Re: hezká žabomyší válka

Naprostý souhlas, Blackberry je přece jen pořádný kus pře iPhonem. Já mám model 9000 a klavesnice mi na nem vyhovuje stejně jako na předchozí 8800. O kvalitě práce s emaily, migrací nastavení a dat na nový přístroj apod. nemá cenu se bavit, to je prostě úplně jiná liga než iPhone. Ale zase kouzlo to má ve firemním prostředí, pro soukromého uživatele, kterej si chce vybírat schránku na seznamu a surfovat na netu či prohlížet videa to vážně nemá smysl, tomu stačí bohatě iPhone

0/0
10.11.2009 15:57

Host

Re: hezká žabomyší válka

To je ovšem ten zásadní rozdíl mezi BB a iP. BB ve firemním prostředí s nainstalovanou aplikací na serveru je trošku jiné kafe. Ale pro normálního člověka je to imho nemastný neslaný telefon. Ale o tom firemním prostředí to právě je a je to to, co z BB dělá BB ;-)

0/0
10.11.2009 17:30

Host

Re: hezká žabomyší válka

přesně tak to je...kdybych neměl firemní BB, tak si koupím asi právě iphona...k tomu BB bych ještě dodal, že je to nejen o tom firemním serverovém prostředí, ale i o podpoře technologie operátorem...vystřídal jsem za ty roky haldu všeho, ale co dokáče bébéčko s mejlama, to hraničí se zázrakem:-)))...a mít průměrnou dobu doručení několik vteřin se bez spolupráce operátora neobejte...

a když člověk uváží, že za těch pár vteřin se ještě cestou z firemního mailserveru musí stavit za oceánem...:-)

0/0
10.11.2009 18:51

Host

Re: hezká žabomyší válka

Krize mé odvětví skutečně nezasáhla. Je-li řeč o práci na BB, je samozřejmě především řeč o práci s e-maily. Viz reakce výše o firemních e-mailových aplikacích.

Ovšem to někdo, kdo si umanul ve své hlavě, že nic lepšího než iPhone není, nikdy nemůže pochopit.

0/0
10.11.2009 19:00

Host

Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebude

Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebudeMyslim ze pro lidi, kteri jsou zavisli na teto digitalni dobe je iphone jedina volba, ostatni telefony se jen snazi priblizit teto technologii.

Mam ho rok a vubec me nenapadlo menit, coz u jinych telefonu v minulosti byla temer nutnost.

Pred rokem ho operatori nabizeli za 1 Kc tak jsem to zkusil a ono to vyslo.

Pravda je i takova, ze za dnesni cenu je pro spoustu lidi nedostupny, jenze kdyby meli moznost si ho koupit za 99 $ od AT v USA tak by spousta pesimistu zmenila nazor, nicmene zijeme v CR a realita je trosku jina.

0/0
10.11.2009 9:45

Host

Re: Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebude

To fakt ne. iPhone je dobry jako hracka, ale jako nastroj na alespon trochu seriozni praci selhava. Dokud nebude mit multitasking tak to bude porad jen hracka.

0/0
10.11.2009 10:01

PLSFS

Re: Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebude

To by mne opravdu zajimalo, co povazujete za seriozni praci ke ktere potrebujete naraz dve nebo vice bezicich aplikaci :-) Ja to za deset let na Windows Mobile nepotreboval.

0/0
10.11.2009 10:08

jirka h111

Re: Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebude

Mozna jsi to nepotreboval, ale u WM jsi to pouzil ani o tom nevis (MS nema ve zvyku uzavirat aplikace, coz urcite vis, kdyz jsi to tak dlouho pouzival)...Kazdopadne jsem rad, ze si muzu nechat aplikace co chci ja na pozadi a nekeca mi do toho nejaky strycek z USA..

0/0
10.11.2009 10:11

PLSFS

Re: Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebude

A jak se lisi, pokud necham aplikaci na pozadi "bezet" a pokud ji zavru a necham nasledne na uzivateluv popud opet otevrit ve stejne stavu ? Paralelni beh aplikaci ma snad smysl pokud budu na pozadi provadet nejake vypocty, nebo komprimaci rozsahlych souboru (na coz telefon neni zrovna idealni).

0/0
10.11.2009 10:14

jirka h111

Re: Iphone zatim nema konkurenci a dlouho mit nebude

Treba budes poslouchat hudbu (a dokonce si budes moc vybrat program, kterym to prehrajes), nebo pustenou navigaci, nebo treba zaznam polohy, skype, Icq (jo ted mi nekdo vpali push notifikaci, ale to neni paralelni beh), tech aplikaci je spusta. nerikam, ze to vyuzije kazdy, ale je to blbe omezovani

0/0
10.11.2009 10:23







Najdete na iDNES.cz