Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Telefónica O2 je v Česku nejméně oblíbeným operátorem

Čeští zákazníci jsou dlouhodobě nejméně spokojeni s operátorem Telefónica O2. Za rok 2009 firmě navíc významně poklesla loajalita jejích klientů. Pokles spokojenosti oproti loňsku zaznamenal i T-Mobile, nejlépe si v tomto roce vede Vodafone.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

NEVERENDING STORY ANEB (zruseni internetu se tahne od unora)

jo a taky se nikde nedovolate pravdy protoze na prodejne vam nic nereknou, prej nejsou kompetentni a na telefonu ty slepice hloupe nevedi absolutne nic nevedi ani vyridit pozadavek o zruseni netu!!!!! a porad vas nekam propaji..a snazi se vam namluvit ze ste o zadne zruseni nezadali.. i kdyz ste to udelali.. ted to budu reklamovat ale pravdy se nejspis nedovolam.. a kdyz si sectu ze by me to meli vyuctovat zpetne za 650 za ten wifi modem za ktery by jsem za jinych okolnosti nedalal ani 50 kc mesicne protoze je to des..takto vychazi na peknej ranec a uplne zbytecne...lituju dne kdy sem se upsala tehleto pofiderni spolecnosti..ted je to naporad ma nocni mura, okradac casu a penez!!

0/0
15.7.2010 12:20

Host

Já jsem s O2 Spokojený

Mám tarif, který operátor už nemá v nabídce a přesto mi nikdy nbevnucoval nový a rád mi tenro tarif prodlouží o další 2 roky. Nehjhorší je T- Mobile, na ten nikdo nemá.

0/0
15.7.2010 12:17

Host

Re: Já jsem s O2 Spokojený

no jo protoze jsi stalej zakaznik.. ale pokud bych chtel odejit ses nahranej...ja jsem mela cislo u O2 pak presla pod vodafone protoze me ozaj porad vyvolavali jestli nechcu pausal..ted kdyz jsme pod vodafone se porad nic nezmenilo.. bez komentare..a dasli vec nechapu co tady delas kdyz ses s O2 tak spokojenej..8-o

0/0
15.7.2010 12:24

Host

Re: Já jsem s O2 Spokojený

Jenom napsat názor, že podle mě není nejhorší zákazník. A neměl jsem problém přejít k Vodafone, kde mám další číslo, které jsem měl původně u O2. Je to pouze o lidech.

0/0
15.7.2010 12:42

Host

Re: Já jsem s O2 Spokojený

*operátor

0/0
15.7.2010 12:42

Host

Re: Já jsem s O2 Spokojený

spatne receno je to o lidech, pochopitelne kazdy by chtel byt spokojeny se sluzbami a pristupem operatoru .. ono je to spis o tom, jaku ma kdo smulu nebo ne.. ja jsem jim nic neudelala a presto mi delaji ze zivota pekloja jsme dodrzela vsechny zavazky a zaplatila co jsem mela.. a presto nejsou schopni mi vyhovet.. protoze to je jako scifi nekdy se tam dejou veci ktere lide kteri nejsou zainteresovani proste nechapou.. kdyz sem cetla ty diskuze tady je jich tak 99% negativnich a jedno % pozitivivch.A clanek ma realny nazev ¨Telefónica O2 je v Česku nejméně oblíbeným operátorem¨ takze zadna fikce...jinak samozrejme mas pravo na nazzor...

0/0
15.7.2010 15:05

Host

NEVERENDING STORY ANEB (zruseni internetu se tahne od unora)

Nedavno jsem se tady rozcilovala ze po podani zadosti o zruseni ADSL a wifi netu do notasu me dali jakusi nesmyslnu jednomesicni vypovedni lhutu ktera byla kuli slovni hricke na papiru od O2 najednou dvoumesicni ze budu muset jeste platit faktury az do kvetna...zaplatila poplatek za wifi 1800,vypoved. smlouvy za adsl dalsi penize atd..faktury..a pak ocekavala konec kvetna kdy sem mela byt odpojena navzdy..huraaa..a ejhle..ted mame 17,07,2010 a me porad chodi faktury za mobilny net...WTF..zjistila jsem ze net porad aktivni.. ja jsem ho od pocatku roka vubec nevyuzivala... a on mel byt prece zruseny!!!!???takze jsem volala 5 operatorum kteri cosi kotkodakali o tom ze budu muset znovu pozadat o kod ktery me poslou a ja si pak mam znovu zavolat o zruseni ktere uz predtim neprobehlo!!! horsi je ze net byl v akci 500+150..ted kdyz uz adsl nefachci me prej muzou nauctovat za wifi 650 a to i zpetne a to vypada ze tohle budu resit z jeich vypovedni lhutouminimalne do srpna??!HNUS!!! FUJ

0/0
15.7.2010 12:10

Host

Špatná informace

Byla mi poskytnuta  opakovaně /čili záměrně/ špatná informace o vrácení peněz při změně operatora mobilu  při výpovědi tel. čísla z T mobile na O2  které byly na kreditu. Čermák 

0/0
20.5.2010 12:34

Host

Arogance moci

Zemřel děda, majitel linky, invalida. Okamžitě jsme nahlásili  O2 a ti do druhého dne  zrušili příspěvek, který mu stát poskytoval. Podotýkám, že žil v mé domácnosti.

Převod linky na mého, též invalidního muže, se stal nepřekonatelný problém. Třikrát, zdůrazňuji třikrát jsme na prodejně odevzdali všechny potřebné doklady, které si zkopírovali. Pokaždé se nic nedělo, faktury chodily v plné výši a telefon není dosud přepsán. Trvá to již tři měsíce. Pozítří jdeme do jiné prodejny předložit doklady počtvrté, pevná linka je v našem místě životně důležitá.

Volání na cool centrum je za trest.  Arogance, strašně chytrá děvčata, která mají jen napapouškováno, a každá řekne něco jiného. Co řeknou dnes, zítra u jiné je naprostá hloupost.

Jako zákazník, věrný jedné firmě přes dvacet let, se cítím  podvedena  a takhle jsem si opravdu ten kapitalismus a tržní prostředí nepředstavovala.

Kde je heslo, náš zákazník, náš pán? Snad chci-SLUŽBU-kterou JÁ budu platit..

0/0
17.4.2010 11:38

Host

NEJLEPŠÍ JE VODAFONE

Všem doporučuji přejít k VODAFONE. Mají nejlepší služby a spoustu nových různých tarifů, ze kterých si každý může vybrat, co se mu hodí nejvíce.  Svým skvělým přístupem k zákazníkům nemají potřebu, aby jejich zaměstnanci otravovali a obtěžovali lidi naháněním a ukecáváním po městech.

0/0
12.4.2010 0:12

Host

Re: NEJLEPŠÍ JE VODAFONE

přesně tak.O2 jsem měl 2měsíce,T-Mobile Rok,a Vodafon uz mam 4 royk,a nemůžu si stěžovat.Žádná otrava abych si koupil tohle a tamto,že to je výhodné,a bla bla bla bla bla bla bla bla.... Vodafon řekne vše narovinu,a kdyš je problém,hned pomůžou i přes infolinku.A nvíc kdo má vodafon,a má předplacenej časopis CHILLIČILI,tak se ještě náramně pobaví ;-D;-D;-D.Jděte všichni k vodafonu!!!!!!!!!!!!! Grizzly

0/0
6.7.2010 11:18

Host

Re: NEJLEPŠÍ JE VODAFONE

SOUHLAS!!!! VODAFONE JE SERIOZNI SPOLECNOSTR^

0/0
15.7.2010 11:54

BearBoy

Reklamace změny tarifu O2

K pevné lince tarifu volno plus jsme přes call centrum objednali internet. To prý nejde, musí se změnit tarif s paušálem na 800 volných minut, tak zní balíček o stopade dražší.. Sdělili jsme, že si to ještě rozmyslíme. Druhý den voláme, že trváme na volno plus a chceme k tomu internet. K našemu překvapení řekli, že včerejší telefonát vzali jako závaznou objednávku, vše je v běhu a zítra nám dorazí balíček s modemem atd. Poukázali jsme na zákon, který dává možnost ustoupení od smlouvy do 14 dnů po uzavření. Tomu se málem vysmáli. Praštili jsme telefonem s velkou nenávistí k O2 a naší neopatrnosti. Pravda, máme slušný internet, ale naše volání zdarma o víkendech a po 19. hodině je v čudu. Pokud nezrušíme pevnou, tak jsme vázáni na dva roky. Je jasné, že chudáci operátoři na klientské lince jsou v tom nevinně. Tuto strategiii pracovních postupů a skripty nařizuje management. ...Druhou pevnou linku jsme odhlásili po tvrdém tříměsíčním boji... Míra naší zákaznické retence je NULA!   

0/0
10.4.2010 18:43

Host

O2 šmejdi

Je to asi tím,že původní Telekomáci a Telekomačky jsou pořád u vesla a nebaví se s klinty jako s lidma,ale jako s dojnéjma krávama.Jejich Call Centrum zaměstnává cvičené opičky a kašparky a chybí odpovědný vedoucí.Ještě rok smlouvy a kašlu na šmejdy.Rv!!

0/0
10.4.2010 11:10

Host

Re: O2 šmejdi

Souhlas. Pro starší lidi: vlezou Vám i do bytu a  podbízej  podpis smlouvy. Varujte se vlků v rouše beránčím O2.Pokud podepíšete,přestanete být zákazník.Zato shora uvedenou DOJNOU;-DKRÁVOU.

0/0
26.5.2010 7:15

Host

Re: O2 šmejdi

neurazej cvicene opicky..ti na rozdil od operatorov u O2 a jsou zvirata umi mnohem vic nez jejich nacvicene frazy.. my nejsme kompetentni.. propojim vas jinam.. je me to lito...a podobne blaboly...hahahahaha lituju te za ten rok smlouvy.. pak jeste budou delat potieze moc si to nemaluj:-(:-PRv;-O;-(

0/0
15.7.2010 12:33

Host

odchod od O2

měl jsem dobíjený kredit u O2, od dob GOkarty. Jednoho dne pohár trpělivosti přetekl, zašel jsem do vodafone prodejny, že se jdu INFORMOVAT o možnosti přestupu k nim a číslo O2 si nechat. Ptal jsem se na podmínky cenu atd.. Něco nabušil do pc; prej to bude stát 201Kč s tím, že mi 200 připíšou na kredit, ale ten stávající mi propadne a nesmí bý v mínusu. Ptal se na číslo, jaký mám tarif, a že chce 201kč. Říkám to jsme si nerozuměli, já jsem se došel jen jsem zeptat, propadlo by mi 150Kč a 201 u sebe momentálně nemám. Prostě jsme si nerozuměli. Tak to stornoval, a já jsem odešel s tím, se vrátím až se provolám k nule. Do 10 miut mě přišla sms od O2 typu "prosím neodcházejte blablabla, pokud zůstanete, zavolejte si na číso xy a získáte odměnu." Říkám si nas*at! A ejhle, začal nový měsíc a přišla sms "za vaši věrnost vám přičítáme kredit". Si říkám to jsem zvědavý kolik; Stovku přičetli. Ani jsem nikde nevolal. Toto se opakovalo ještě 5x každý měsíc.>>>

0/0
9.4.2010 2:36

Host

Re: odchod od O2

>>> Přišlo"kvidovo volání, a jelikož volám 90% hovorů do

vlastní sítě, a těch 20 jednotlivých minut týdně mi stačí, u O2 jsem

ZATÍM zůstal. Si říkám, jestli si k vodafonu nezajdu znovu..

0/0
9.4.2010 2:36

Host

Doufám, že brzy chcípnou.

Doufám, že brzy chcípnou. Absolutní nespokojenost, arogantní chování s jakým jsem se ještě nesetkal. Pokud porovnám přístup k vyřizování reklamace, který jsem vznesl u O2 a nezávisle na tom i u T-mobile, tak T-mobile to trvalo 2 dny vrátit mi bez problémů peníze zpátky. O2 to nedokázali 2 měsíce, neustálé výmluvy, takže nakonec jsem to vzdal. Ať se nažerou!!! Pokud někdy bude založen klub Nenávidím O2, budu jeden z prvních, kdo se připojí, jen když výsledkem bude co největší poškození tohoto operátora v médiích, ať se všichni dozvědí, jací to jsou parchanti.

0/0
5.4.2010 7:12

Host

Re: Doufám, že brzy chcípnou.

taky je nesnasim jsem z nich silene vytocen takovy pristup... za !!!!!!7!!!!!! mesicu nejsou ty blbecci schopni mezrusit nemobilny net!!!kterej jsem ani nevyuzival v domneni ze je uz zruseny, je pomalej jak sopel a

jeste budu platit az se z toho po....u ato jsem jeste napsal hodne hezkyX

0/0
16.7.2010 23:17

Host

bublajici šmejd na druhou

Můj čerstvý zážitek :

na konci listopadu 2009 jsem synovi převedl GO kartu na tarif O2 ZERO. Když jsem se v lednu 2010 pídil po faktuře, která mi nedorazila, zjistil jsem na zákaznické lince, že mi faktury posílají na špatnou adresu. Upozornil jsem je, že mají v systému špatnou adresu - jinou než na mnou podepsané smlouvě a žádal opravu.

Totéž jsem abslovoval v únoru, když mi faktura opět nedorazila a nakonec 30.března, kdy se oprava konečně povedla. NIcméně 2.dubna mi telefon zablokovali s odůvodněním, že mám nezaplacené faktury!!!! Celkem logicky neplatím fakturu, kteou jsem nedostal, že. Takže musím počkat, až dorazí kopie faktur, zaplatit a čekat na odblokování!!

Od dob, kdy se Eurotel stal součástí telekomunistického pohrobka, šla kvalita služeb velmi rychle do prd... A po přejmenování na Telefonica O2 to pokračuje ještě rychlejším tempem .....

Je zajímavé, že na Slovensku se chovají výrazně korektněji. že by to bylo tím, že tam přišli na trh poslední a musí se jinak snažit?

0/0
4.4.2010 20:26

Host

Neúspěšná reklamace

Moje zkušenost s O2 je následující.Chtěl jsem prodloužit svoji smlouvu, volali mi, souhlasil jsem a domluvili jsme se.Došel mi návrh smlouvy k podpisu, ale ejhle.Kromě prodloužení mého čísla je na smluvě ještě jedno číslo s jiným tarifem (údajně nějaká Vánoční prémie - bylo t v r.2008).Nikdo ti nic zadarmo nedá, říkám si, a tak smlouvu nepodepisuji a beru to za uzavřené.Ale to byla chyba.Jelikož jsem společnosti O2 důvěřoval a faktury platil podle doručných SMS, nevšiml jsem si, že mi ten tarif stejně uzavřeli.Všiml jsem si toho až po cca 8 měsících, kdy se mi zdálo, že platím nějak moc a fakturu jsem zkontroloval.Ihned jsem šel na pobočku, kde byli velmi vstřícní a sepsali se mnou reklamaci.Tu mi ovšem neuznali, i když jsem simkartu na to druhé číslo nikdy nepoužil.Prý jsem uplatnil vánoční kupón, na jehož základě mi byla smlouva uzavřena.

0/0
31.3.2010 10:01

Host

Re: Neúspěšná reklamace

Proti tomu jsem se ohradil, chtěl jsem vidět tu smlouvu, o které mi tvrdili, že je u nich v databázi, a na jejímž základě mi účtují ten druhý tarif.Tyto služby prý neposkytují.Tak jsem se ptal, jak je možné, že mají v databázi smlouvu, která leží u mě v šuplíku a jestli nemohlo dojít k zneužití mých osobních údajů.Nato mi zopakovali, že smlouva je řádně uzavřená a pokud tvrdím, že došlo k zneužití osobních údajů, že se mám obrátit na Policii ČR..Nemá někdo podobnou zkušenost?

0/0
31.3.2010 10:09

Host

Re: Neúspěšná reklamace

Doporučuji podat stížnost na Český Telekomunikační Úřad.( http://www.statnisprava.cz/rstsp/adresar.nsf/i/11306 ) Pokud máte doma tu smlouvu, přiložte k tomu i kopii té smlouvy,situaci přesně popište,nechte jim na sebe kontakt a oni to prověří. Jim nesmí odporovat ani O2 ;-)

přeji hodně štěstí

0/0
2.4.2010 14:02

Host

O2 se chovají arogantně

Platím paušál na mobil od společnosti O2, každý měsíc posílám tak kolem 250,- Kč. Telefon používám v poslední době zřídkakdy, a tak se mi tenhle paušál nevyplatí. Nevyplatí se mi vůbec žádný paušál. Před pár týdny mi někdo volá z O2 a ptá se, jak jsem spokojená (chtěli neco nabídnout). Říkám, že se chystám smlouvu zrušit, protože se mi nevyplatí. Ženská na druhém konci "drátu" na to: "No ale vy platíte málo". Oni jsou tak arogantní, že vám přímo do telefonu přiznají, že peníze jsou na prvním místě, a co za ně zákazník dostane, to jde trochu stranou. Rozhodující je, zda člověk platí "málo" nebo "hodně". O tom, co je málo a hodně však rozhodují oni sami. Myslím taky, že hodně nebudou mít nikdy. Trochu překvapeně jsem minulý týden odcházela z prodejny O2, kde jsem paušál chtěla zrušit. Dozvěděla jsem se, že ji mohu vypovědět pouze v den, kdy smlouva končí, jinak platím pokutu 150,- Kč. Že jsem si tu smlouvu líp nepřečetla! No myslím, že jim dám ty prachy a už o nich nechci slyšet.

0/0
28.3.2010 12:59

Host

O2 internet max spokojenost

A to já se musím zase O2 zastat používám jak mobil tak pevnou i internet.A jsem velmi spokojen nevím o ničem lepším jak pokrytí tak i komfort připojení.Jsem sice kousek od ustředny ale nepamatuji výpadek za to u UPC jsem měl výpadek internetu pravidelně každý den od 12 do jedné.Technici na nic nepřišli tak jsem jim dal sbohem.

0/0
21.3.2010 5:30

Host

Re: O2 internet max spokojenost

Tak to musím jedině potvrdit, nechají si za to zaplatit. ale se službami jsem neměl nikdy problém. Právě naopak, snažili se a výpadek internetu mám tak jednou za dva roky. Nejsou ze zlata, to určitě ne, ale rozhodně lepší než T mobile, se kterým nemám pořádně nikde signál. O2 není problém ;-)

0/0
21.3.2010 18:50

Host

Re: O2 absolutní nespokojenost

S internetem od těchto dvou společností mám naprosto opačnou zkušenost. Navíc jejich arogance při řešení problémů s internetem mě opravdu dojímala. Když jsem navíc zjistil, že mi pravidelně počítají víc SMS, než jsem skutečně odeslal a to dokonce jeden měsíc i 27 SMS, odešel jsem od nich k Vodafonu. Tam mi chodí podrobný výpis, za což mi dávají ještě slevu. Jediné, co mě u Vodafonu mrzí je jejich nechuť k rozšiřování 3G.

0/0
23.3.2010 7:47

Host

Re: O2 internet max spokojenost

hahaha kdyby oni meli chodit na obchuzky do domacnosti a meli skouset jak jim ten slibovane rychly net funguje asi by jim zmrzl usmev na tvarich.. adsl pomale jak snek...a wifi net kabel mam ted na usb kablu zavesenej na tahave kytke ve vzduchu smesne ne?? tam, je o neco lepsi signal ale nesmim se moc hybat..kdyz sem reklamovala rychlost rekli jen tady je vse v poradku..a tym to haslo...;-€;-OX?!!

0/0
15.7.2010 12:31

Host

jo jo samí dobří kluci u o2 !

jo jo samí dobří kluci  u o2 !

0/0
18.3.2010 20:36

Host

tak ja nevim

Mam O2 a spokojenost. Doma ADSL.Net 6 MB beha na 4-5MB .Cena pevna + net 700kc.Je v tom 300 min zdarma do site O2. Predpacenka O2. a k tomu internet v mobilu za 40Kc tydne..Jasne...je to drazsi nez napr Vodafone. ale... internet v mobilu je super. Vsude 3G (Praha) zadne FUP a hlavne muzu kamkoliv Skype,Icq,Internetova radia atd Ne jako T mobile kde nemuzu nic stahovat. nemuzu na youtube ani Skype. Poslu sms..dojde. Mam i Tmobile, ale tam mam tarif NEJ CISLO,platim 49 Kc tydne a volam a pisu jen na jedno cislo. ted mi vraceli cca 25 Kc protoze jsem udajne poslal nekolik sms na jine cislo Stejne jako poslu sms a ono jaksi nejde odeslat a poslu ho na paty pokus..

0/0
17.3.2010 22:01

Host

Nazor k O2

Jde to s O2 skopce jsem u nich od zacatku co mam telefon z lenivosti prejit k jinemu operatorovi se kazdou chvili snima dohaduji  o fakturach pred rokem jsem si poridil O2 trio a je to jeste horsi na besplatny telefon si kazdou chvili uctujou volani ktere neexistujeRv;-€;-€ nevim jestli je nejaky vyber:-/

0/0
13.3.2010 8:57

Host

O2

moje zkusenosti s  O2.

zacinal jsem s eurotelem nekdy v roce 1999, samozrejme predplacenka.

kdyz pominu silene ceny za volani, obcasne problemy ze zauctovali par sms navic, nebo ze jim uctovani od 16:00 nabihalo az 16:05, nemel jsem vetsi problemy.

Pak jsem presel na pausal, uz nevim jesltli s tim cislem nebo jinym, ale to je fuk. taky mi parkrat uctovali data nepravem, nebo volani mimo spicku jako ve spicce. Pak jsem mel cca rok soubezne s et i t-mob, ale po roce jsem od nich utekl. nicmene k tomu o2. parkrat me nasr** nastvali, nejvic naposled pri prechodu z pausalu na go a zpetne na pausal. nereste proc, muselo to tak byt... tehdy mi cislo nefungovalo vice nez 14 dni a cca 20 hovoru a x navstev taky nemelo smysl. pak jsem zavolal jednomu technikovi a ten to nejak popohnal. o2 mi za mou stiznost dobilo 300 korun. no.. kvalita O2 je sporna. ale jsou i horsi ;-D

0/0
12.3.2010 11:45

Host

k článku strategie O2 je okrádat a okrádat

Řekl bych že spousta lidí na to dochází nebo došla jako já jejich věčně debilní vymlouvání  na technycké podmínky a potom neexistující dovolaní práva a ješte jejich věčné okrádání  a je jedno jestli mam nebo nemam kredit nebo paušál  stačí si jen trochu hlídat faktury a to co človek provola a hned zjistí jak to doopravdy je a  proto od nich lidé utíkají protože o2 je příklad toho co vše je v nasem statě možné a poctivy clovek muže maximálne držet hubu a krok  protože dovoláni svého práva prostě pro mě  jako  normálního pracujícího človeka není    proste už sem zase nasranej jen se o nich začnu bavit  takže LIDI  rozum na místo ;-€;-€;-€

0/0
10.3.2010 20:57

Host

Re: k článku strategie O2 je okrádat a okrádat

ano je to tak. zlodějna

0/0
11.3.2010 10:26

Host

Re: k článku strategie O2 je okrádat a okrádat

Nejsem nadšen  předraženou službou 02 a také přístup k zákazníkům je nevalný.

Vám pane doporučuji četbu českého pravopisu a své  ubohé názory přednášetumpánům v putice.

0/0
11.3.2010 19:42

Host

strategie O2 je okrádat a okrádat

Strategie firmy O2 je okrádat. Zajímavé je, že toto rádi převzali od předchozího vlastníka - Eurotelu. Okrádali mne například o SMS, napsala jsem prokazatelně 6, odečetli 8 a to se stávalo velmi často. Když jsem se ozvala, řekli, že to nejde dohledat. Na pevné lince, když jsem telefonovala mimo špičku, účtovali X hodin ve špičce. Kyž jsem si objednala internet, nikdy nepřišel modem. Objednávku jsem po urgencích zrušila a ejhle, naúčtovali mi 5 měsíců internetu! Aniž by mi kdy oproti podpisu dodali modem! A tak mohu já i spousta mých známých pokračovat skoro donekonečna. Zrušila jsem pevnou linku, odešla jsem k Vodafonu, dovolám se jim na první pokus bez čekání, jsou vstřícní a za 4 roky mne neokradli ani o korunu. Naopak, dávají bonusy atd. a jejich jednání je milé a vstřícné. Doufám, že na zlodějské praktiky přijdou brzy všichni zíkazníci O2, odejdou od nich a pošlou je do .....!!

0/0
10.3.2010 20:12

ha.fan

Re: strategie O2 je okrádat a okrádat

Souhlasím s okrádáním od O2;-€, ale ne od Eurotelu. Dokud to byl polostátní Eurotel, tak jsem byl velice spokojený zákazník. Od té doby co se stal 100% vlastník stát (český telecom), později O2, tak to šlo s nima z kopce. Každou 2-3 fakturu jsem reklamoval protože si naůčtovali co neměli a vždycky odpověděli že je vše O.K. a hotovo. Tak jsem si nechal přenést číslo k Vodafonu a mám klid.:-)

0/0
11.3.2010 18:23

Host

Modra hladova svine

Hlavne neschopny a nenazrany menezment.

0/0
8.3.2010 9:10

Host

k článku O2 storz

Vubec mě to neprekvapuje JEJICH FAKTURACE přístup neuznané reklamace ač je  pravda na zákazníkově strane a tak mě došla trpělivost a řekl jsem že s nimi končím , a  to sem neměl delat protože mi zároven končila smlouva místo aby si udrželi zákazníka tak ho solej dokud to de sou to šmejdi kteří potřebujou nakopat prdele a to pořádně nemužu říct na rovinu jaké mám o nich mínení protože na to nestačí i ta nejvulgárnější slova skrátka sou příklad toho nejvědšího šmejda na trhuX

0/0
5.3.2010 22:58

Host

Re: k článku O2 storz

odejit od O2 je temer nemozne..pokud mate u nich zavazek tak je to problem..O2 se k nam nechova jako k zakaznikum ale jako k nakym handram..je fakt ze pokud jdete podepsat smlouvu tak jsou samy med ale ale pokud chcete smlouvu ukoncit tak je zle..jinde proste reknete ze koncite tim to hasne ale u O2 potrebujete milion papiru a jeste par mesicu budete platit za to ze ste se nechal zlakat..(nerikajic o jejich fakturacnim chaosu jsou schopni vam nauctovat treba roamaing internet z jine republiky na wifi modem i kdyz jste tam vubec nebyli jako se to stalo mne) a udelaji z vas absolutniho BLBCE! zrusit a zakazat tuhle prepotrebni absurdni spolecnost!X:-P

0/0
8.3.2010 8:51

Host

O2 story

Necetl jsem celou diskuzi, ale schvalne, kdo me prebije ;)

PROSINEC 2007 - faktura na 7000 czk za udajne datove prenosy v zahranici. BREZEN 2008 - vypnuti datovych sluzeb (podotykam, pozadavek na vypnuti veskerych zpusobu datovych pripojeni - wap, gprs, vytacene pripojeni, atd.)

PROSINEC 2009 - faktura na 25000 czk za datove pripojeni v zahranici (reklamace neuznana, v ramci "vstricnosti" castka snizena o datove prenosy na 1000czk). UNOR 2010 - faktura na 15000 czk za datove prenosy

Bohuzel, po debatach s pravnikem jsem zjistil, ze clovek v zasade nema dovolani. Nicmene zalobu vznasim, alespon se to u nich dostane ze zakaznickeho oddeleni nekam k "fuckup solving" teamu. Vysledek - rusim svoje cislo, ktere jsem pouzival od roku 2004 a porizuju si predplacenku u konkurence. Bohuzel, CR ma do pravniho statu velmi daleko. Berte to jako varovani, clovek cte v novinach, jak chudak babicka dostane fakturu na 100k CZK, prijde mu to jako sci-fi a najednou je v tom, ani nevi jak.

0/0
5.3.2010 20:21

Host

Re: O2 story

Můj švagr se taky soudil s O2. Šlo o volání přes dial-up někam do banánistánu za cenu kolem 60kč/min. Děsnej machr (švagr), že u něj problém není a zloději (O2) mu chtěj napařit neoprávněně platbu za něco co neprovolal (neprosurfoval). A hele na PC nějakej dialer, kterej se místo na dialupové číslo připojoval na nějaké zahraniční. Takže s tím "já sem v tom nevině a oni to a to" je to mnohdy trochu jinak. Neříkám, že citlivější způsob by neuškodil, ale různejch vykuků co reklamujou naprosto neoprávněné věci je jistě mnoho a razantní přístup je pochopitelnej. Bohužel úřady EU zatím nepřinášejí to co bysme všichni čekali a spíš se zaměřujou na banality.

0/0
20.3.2010 7:28

Host

Už se nedivím - :-(

Že něco nefunguje, dá se to omluvit, ale když jsem chtěl zrušit tarif,

tak vše probíhalo hladce - dokud jsem neřekl, že chci přenést číslo

jinam - pak už nešlo nic.

Raději jsem číslo zrušil a u druhého operátora založil nové - naštěstí jsem toto číslo moc dlouho nepoužíval - jen měsíc.

Více popisuji na svém blogu : http://www.pavel1tu.cz/2010/03/04/jak-jsem-bojoval-s-drakem-o2/

0/0
4.3.2010 17:48

Host

Re: Už se nedivím - :-(

diky za ty tve historky at se to dozvi co nejvic lidi:-) taky budu bezici ´reklama´:-) ;-)

0/0
4.3.2010 23:10

lenin_piják

Re: Už se nedivím - :-(

Kdybych měl popsat moje zkušenosti s těmato zlodějama tak bych byl okamžitě smazán a zakázán......

0/0
5.3.2010 13:10

Host

pozor na O2 x let zkušeností mluví za vše od nich co nejdál

0/0
3.3.2010 22:41

Host

nenahrane hovory? :D

Jsem ted procetla par prispevku a az neverim, ceho vseho je takova velka korporace schopna. A pak ze dovolejte se zakona a svych prav, prdlajs. Docela me dostalo, jak tu nekdo zminil, ze jeho reklamacni hovor pripadne nejaka stiznost nebyla nahrana, ale kdyby mu nekdo nabizel sluzby a vylozene by neodmitl, jen se ptal na podrobnosti, hned mu sluzbu pripisou a nuti, at plati. A najednou se vsechny hovory nahravaji :D

Jasneze maji vsechno nahrane a uklizene. Jen "nedulezite" informace se "ztrati" :)

Jsem u vodafonu od zacatku, co prisel na trh, a jak to tak vidim, tusim jsem to zatim vyhrala :)

0/0
3.3.2010 11:47

Host

Re: nenahrane hovory? :D

Naopak, prohrála. Ale neuvědomujete si to, takže jste vlastně v pohodě a to je hlavní

0/0
3.3.2010 15:16

Host

Re: nenahrane hovory? :D

jo souhlas vyhrala:-)R^R^

0/0
3.3.2010 23:52







Najdete na iDNES.cz