Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Toshiba TG01: vyzkoušeli jsme japonského vyzyvatele HTC HD2

Toshiba TG01 je nejtenčím Windows Mobile zařízením v historii platformy. Výbava přesto rozhodně není dietní, ale právě naopak. Telefon nabízí 1 GHz procesor, obrovský dotykový displej a ani v dalších ohledech není ochuzen o nic podstatného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

FOTO

Když děláte fotky, tak ty telefony před focením alespoň vyčistěte. Za to zapraný HD by se styděla i kráva ve chlívě Rv Opravdu profi fotky RvRv

0/0
22.11.2009 3:53

forhend

Tady se vždycky sejde horda rádobyodborníků

kteří pomluví kdeco. Ničemu nerozumí, jenom blbě mudrují a každý má v kapse Nokii starou 5 let a to bůhví jestli, ale kritika, kritika ta jim jde...:-/

0/0
8.11.2009 21:28

Host

Re: Tady se vždycky sejde horda rádobyodborníků

Právěže dneska už ne. Dnes, kdy relativně výkonný chytrý telefon stojí směšných 13 tisíc už ho právě tihle volové vlastní. Je to podobné, jako když nagelovanec s malém pé... vybavením, jezdí po městě, čumí z okýnka a z jeho "báwka" mu duní disko.

0/0
8.11.2009 21:48

Host

Vyzyvatel?

Jasně... vyzyvatel, který se na trhu objevil o několik měsíců dříve :-). Tohle by měl redaktor vědět. Radši jste měli napsat něco jako "iPhone killer", na to už jsme zvyklí.

Škoda systému jako je WM na tento hardware. Kdyby dali stylus do těla zařízení a místo zoombaru dali dpad, bylo by to trošku použitelné. Takhle je to jen další z tisícikusé řady touch telefonů pro chlubení se potratů mezi vrstevníky :-(...

0/0
8.11.2009 19:22

Host

Re: Vyzyvatel?

Co to tady plácáte za nesmysly, pane? toshibu měsíc používám a s textem v zásadě souhlasím. a nadpis? znělo by snad lépe vyzyvatel iPhonu? nemyslím, iPhone je idol hlupáků, WM používají inteligentní lidé. že vy k takovým nepatříte je zřejmé...

0/0
8.11.2009 20:14

Host

Re: Vyzyvatel?

No, váš příspěvek zrovna inteligencí nepučí... (Nemám iP, WM používám. Přesto bych nikdy nevypotil tak "zářnou" premisu jako vy. ;-) )

0/0
8.11.2009 20:20

Host

Re: Vyzyvatel?

Oh, inteligenci určuje typ telefonu...no zjevně jste vyjímka potvrzující pravidlo, která toho do hlavy moc asi nepobrala :-P

0/0
8.11.2009 20:34

Host

Re: Vyzyvatel?

Jak je to obvyklé v diskuzích, ani vy neznáte souvislosti. Toshiba TG01 tu byla o několik měsíců dříve než HD2. Teď použijte logiku - jak mohl někdo vyzvat někoho, kdo v té době ještě neexistoval?

A iPhone killer - tomu se říká ironie, pane. Místní redakce totiž umí nacpat slovo iPhone do každého druhého nadpisu. Proto jsem navrhl, ať radši použijí tuto svou obvyklou blbou frázi. Tu už umím odfiltrovat.

Takže než mě začnete zase urážet, zameťte si, prosím, před vlastním prahem inteligence, bystrosti a smyslu pro humor.

0/0
8.11.2009 20:46

jsemtoja

Re: Vyzyvatel?

"toshibu měsíc používám a s textem v zásadě souhlasím", "WM používají inteligentní lidé." - neprotirecis si nahodou? ;-)

0/0
8.11.2009 21:15

jsemtoja

Re: Vyzyvatel?

uf, patrilo k prispevku vyssie

0/0
9.11.2009 0:13

Host

fotak

ach jo ach jo .. tu jsou obcas takovy zabednenci ! co nepriznaji ze doba pokrocila, a mobil se vyrovna i nejakemu digitalu a to i v noci .. ma doma nejaky kompakt a ten je pro nej ten nejlepsi a proste mobil foti hur .. to si nekdo mohl rikat tak pred 3 roky

0/0
8.11.2009 18:28

Autobus s tykadlama

Re: fotak

Dovolím si nesouhlasit. 8MPx není všechno. Mobil bude vždy především mobil. neříkám, že fotěj špatně, ale s levnýma plastovýma čočkama a pouze digitálním zoomem nikdy nebudou lepší než středně drahý kompakt od Nikonu nebo jiné fotoznačky. Kompakt za 6-8.000 se dnes mnohdy vyrovná nejlejnějším ultrazoomům, mobil s fo´tákem bude vždy jen fotozápisník. už jen kvůli blesku, plnohodnotný výkonný blesk, prostě do mobilu nenacpete. A kvalitní zoomovací optiku taky ne. ( fotím 15 lkert, mám jak zrcadlovku, tak ultrazoom, a léta jsem fotil kompaktem, jenž jsem dnes nahradil fotakem v mobilu - na web tz fotky z něj stačí, stejně vše důležité fotím velkým fotákem...)

0/0
5.1.2010 9:17

Antony30011

Proč?

Proč WM?! :-( Proč do tak super HW na*erou WM?!;-(;-(;-(

0/0
8.11.2009 17:38

Host

Re: Proč?

Proč? Nu protože to třeba někdo chce na práci. Pokud si chceš hrát, pořiď si nativní "finger-friendly" systém ;-D...

0/0
9.11.2009 13:18

Host

Re: Proč?

Lituji vás, že pracujete na telefonu, já mám k práci notebook. Ale holt krize zasáhla zřejmě :-P

0/0
9.11.2009 17:29

Host

a dovoláte se?

A to hlavní se v recenzi zase člověk nedoví. Bude to podobný šmejd jako ostatní Win (od CE v MDA II po WM6 v HTC Touch Pro), který běžně končí ve stavu, kdy se telefon tváří jako nic, ale nikdo se vám nedovolá? Mobil muže mít sebebarevnější menu, ale pořád by to měl být především prostředek k volání.

0/0
8.11.2009 13:38

Host

Re: a dovoláte se?

Nejhorší TELEFON na světě je mimochodem iPhone, a to neumí spouštět více aplikací zároveň:

http://crave.cnet.co.uk/mobiles/0,39029453,49303754,00.htm?s_cid=96

S WM a voláním problém není. TO snad kdysi dávno při procesorech na 150MHz, 64MB RAM a 10 spuštěných aplikacích, a tento 10 let starý mýtus se táhne i to dnešního dne.

0/0
8.11.2009 14:12

Host

Re: a dovoláte se?

Nesmysl, na HTC TyTN II či Diamondu se toto stáválo zcela běžně (s oficiální ROM). Běžte se léčit s tím multitaskingem, ne všichni ho potřebují. A kdo ano, tak si prostě iPhone nekoupí. :-P

0/0
8.11.2009 14:22

Host

Re: a dovoláte se?

no teraz ho väčšina iphonistou nepotrebuje ale keď budú tak sa s ním budú všade vystavovať, podobne ako často od vydania os x 3.0 predvádzajú, že sa dá písať aj v landscape mode...pritom takú trivialnú vec ovladajú ostatné os už roky(nehovoriac o možnosti si nahrať inú klavesnicu s odlišným štýlom písania - handwriting, slidetype atd)

najdú sa aj taký uživatelia iphonu(nezahľadení), ktorým taká funkcia chýba...podobné ako im chýbali také bežne veci ako copy/paste, ms exchange, možnosť využiť telefon ako modem(prečo to tam asi Apple dal v júlii, aj keď sám tvrdil že to potrebné není, ako napr. aktuálna kauza rádia)

0/0
8.11.2009 14:57

Host

Re: a dovoláte se?

Podporu Xchange má iPhone od počátku, co se copy a paste týče, nepoužil jsem to ani jednou...takže tak.

0/0
8.11.2009 15:58

jsemtoja

Re: a dovoláte se?

tvoje problemy by som chcel mat ;-D

0/0
8.11.2009 16:49

Host

Re: a dovoláte se?

R^Aktuálna kauza rádia ;-D;-D;-D

0/0
8.11.2009 17:27

Andee

Re: a dovoláte se?

Nechápeš základní věc, to není chyba WM, ale ovladače radia. Týkalo se to jedné skupiny ROM od HTC, ale byl to problém, který asi za měsíc HTC odstarnilo a od té doby to zaslepení odpůrci WM používají jako argument... Rv

0/0
8.11.2009 14:35

Host

Re: a dovoláte se?

Nesmysl, nikdy na to patch nevyšel, stejně jako na to, že se telefon ze standby prostě neprobudil. Vyřešila to až jakžtakž ROM z XDA Developers, ale i na té to prostě jednou začas vyhnilo, že se musel vytáhnout baterka.

0/0
8.11.2009 14:37

Host

Re: a dovoláte se?

ti rači jednou za pul roku vytahnu baterku, nez moit v ruce iPhone...Rv

0/0
5.1.2010 1:04

Host

predprodukčný vzorek

jak ste mohli mať predprodukčný vzorek keď sa už toshiba dávno predáva? jak starý je ten článok?

0/0
8.11.2009 10:29

Host

Re: predprodukčný vzorek

V CZ? Cena?

0/0
8.11.2009 12:21

Host

OS X

No, tak si na pisecku zadovadi decka s nejakym TG01 na windows. Az trosku dospeji ,zjisti, ze nejlepsi je stejnak iphone. Ale holt nejaky cas jim to zabere, nez dospeji...

0/0
8.11.2009 9:41

Host

Re: OS X

Taktak, tak si teenageři zadovádí na silnicích s BMW. Až trochu dospějí, zjistí, že nejlepší je stejnak Škodovka. Ale nějaký čas jim to zabere, než dospějí..

0/0
8.11.2009 10:13

Host

Re: OS X

Škodu 120 nejvíce připomínají WM. Co si neuděláte, to nemáte a taky musíte každý týden kolem nich tancovat ;-DR^

0/0
8.11.2009 11:16

legnaw

Re: OS X

tak jablkofon potom predstavuje trabant... vsetko vie len tak napolovic, vsade smrdi, robi kraval a tvari sa ako auto. ked to ale ma nieco vediet musis v nom vymenit motor

0/0
8.11.2009 13:12

Host

Re: OS X

Co na polovic? Jaky kraval? (máte pocit, že jste třeba zahlcen reklamou na iPhone? Nebo, že se o něm píše? Za to poděkujte novinářům, nikoli Apple) 

0/0
8.11.2009 14:25

Host

Re: OS X

iPhone = trabant = PARODIE ;-D

0/0
8.11.2009 20:44

Host

Re: OS X

Argument? Nebo jen hloupé prndání alá Hulán?

0/0
9.11.2009 0:31

Host

Re: OS X

os v ktorom není povolený full mulittasking není os... o tom že ešte pred pár mesiacmi nemal ani copy/paste radšej ani nehovorímRv;-D

0/0
8.11.2009 10:28

Host

Re: OS X

K čemu ten full multitasking? Aplikace po zavření je tam kde jsem skončil, na ICQ a podobné kravinky máme PUSH...takže otázka je opravdu k čemu? Mě to nechybí a to jsem WM používal skoro 7 let. Je to jen další berlička, pomocí které si potřebujete ospravedlnit, proč ne OSX ;-D

0/0
8.11.2009 11:19

Host

Re: OS X

" Aplikace po zavření je tam kde jsem skončil"

Protoze kliknutim na krizek jsi ji nezavrel :-) Bezela v pozadi (multitasking)

0/0
8.11.2009 11:25

Andee

Re: OS X

Přesně tak a bohužel se to týká je pár vybraných kousků. Se zbytkem máš smůlu... ale nic si z toho nedělej, Steve Jobs povídal, že to nepotřebuješ, tak nemel. Používáš to jako zástupný důvod ;-D;-D;-D

0/0
8.11.2009 11:43

Host

Re: OS X

Co?

0/0
8.11.2009 13:50

Andee

Re: OS X

Coby, multitasking prostě funguje jen u vybraných aplikací. Zbytek má smůlu. A pokusy typu PUSH, to vůbec nekomentuju, to má být ta geniální jednoduchost? ;-D

0/0
8.11.2009 14:33

jsemtoja

Re: OS X

odhliadnut od toho, ze push nie je nahradou za multitasking, v com je PUSH komplikovane?

0/0
8.11.2009 21:11

Andee

Re: OS X

Neříkám, že je to nějak zvlášť komplikované. Ale je to složitější, než když ti aplikace běží klasicky na pozadí.

0/0
8.11.2009 22:18

Host

Re: OS X

to je prave otazne ;) ked si zoberiem, ze momentalne mi notifikacie chodia k asi piatim alebo siestim aplikaciam, tak neviem, ci by sa mi chcelo mat vsetky tieto aplikacie pustene na pozadi. ako som uz pisal - nahrada multitaskingu to nie je. ale ako notifikacny engine mi to pripada velmi elegantne.

0/0
9.11.2009 3:41

Host

Re: OS X

Jistě, však o tom mluvím.

0/0
8.11.2009 12:19

Host

Re: OS X

O cem jako mluvis? Ze aplikaci krizkem "uzavres" a ona bezi na pozadi? Ale to je ten multitasking, tak co tu meles nesmysly, ze multitasking nepouzivas, kdyz evidetne ano.

0/0
8.11.2009 13:51

Host

Re: OS X

No však právě.:-P

0/0
8.11.2009 14:26

Host

Re: OS X

Má představa je poněkud odlišná, pokud aplikaci zavřu křížkem, tak se prostě zavře, pokud ji minimalizuji, tak ať běží na pozadí. A multitasking opravdu nepotřebuji.:-P

0/0
8.11.2009 14:28

Host

Re: OS X

sorry ale keď si nejakú aplikáciu vytvorím alebo len stiahnem tak chcem aby bežala na pozadí, už len kvôli tomu ak vďaka nej uploadujem a laebo downloadujem data, robí sa mi v nej log súbor, prípadne sa mi niečo audiovizuálne prehráva...a to sa týka aj aj socialných služieb ako to tvoje ICQ...ten tvoj push není skutočný multitasking

všetko to mi splnia android os( podobne ako todokážu WM a symbian)R^

0/0
8.11.2009 12:12

Host

Re: OS X

Já jsem ale netvrdil, že PUSH je multitasking. PUSH je ideální věc, aniž by mi ICQ na pozadí běželo. Upload, download, logy..sorry, primárně je tohle pořád telefon, na práci mám notebook a pokud už tu opravdovou nouzi mám, připojím se SSH přes terminál nebo Remote Desktop, ale to jsem za posledních 3 roky dělal přes telefon asi 2x a jsem opravdu rád, že se nepotřebuji touto věcí chlubit, že to telefon umí. Je to "nice to have", ale nic víc. Nedokážu si představit, že opravuju AIX přes terminál na telefonu déle jak 10minut.

0/0
8.11.2009 12:19

Host

Re: OS X

"ICQ a podobné kravinky máme PUSH..."

Tuto naprosto nesmyslnou vetu nechapu.

0/0
8.11.2009 13:52







Najdete na iDNES.cz