Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozhodněte o nejlepším mobilu roku 2009. Čeká třeba právě na váš hlas

Vyberte ten nejlepší z dvacítky mobilů v letošní anketě Mobil roku a vyhrajte některou z atraktivních cen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Mobil roku

Sice vlastnim jiz temer rok iPhone 3G, ale hlas jsem mu nedal. Ne proto ze bych s nim nebyl spokojenej (nemenil bych) ale proto ze to je bomba lonskeho roku a ne letosniho. Stejne tak jako vsechny jeho touch a jine napodobeniny ktere se lisi jinym OS, rychlejsim procesorem ale nic noveho neprinaseji a mnohdy mu nesahaji ani po kotniky.  Jediny telefon ktery me v nabidce opravdu zaujal je Aligator a dal jsem mu svuj hlas. Jinak mi v nabidce vyrobcu chybi poradny outdoorovy telefon. Proste velka odolnost, extremni vydrz baterie, navigace co nebude tolik zrat, LEDkova svitilna, kompas a radio. Pokud to nebude cihla hned bych si ho poridil jako druhej telefon :-P

0/0
20.11.2009 9:23

Host

HTC Touch HD2

Bezkonkurenčně nejlepší mobil na světě. Má největší displej 4.3 palce. Snapdragon procesor s taktem na 1GHz, takže je pekelně rychlý. iPhone se mu maximalně vyrovná v načítání stránek, pokud si na HD2 nainstalujete SKYFIRE je jeste rychlejší.

0/0
15.11.2009 17:19

Host

Re: HTC Touch HD2

Tady ale HD2 doplatilo na pozdní vypuštění do prodeje. U nás se objvilo na pultech až od prvních listopadových dní, takže se do uzávěrky 20.10. nevešel. Čímž je anketa zkreslena, protože HD2 má být přímou náhradou iPhonu 3GS. Takhle jablko soutěží s o generaci starším modelem a to není fér. Nebylo to uzavřeno účelově ve prospěch ovocných sadů, právě aby HD2 nedostal šanci vyhrát?

0/0
16.11.2009 13:55

Teleke z Téléké

Re: HTC Touch HD2

iPhone ho strčí do kapsy hned v příští verzi, tedy 6/2009...

0/0
16.11.2009 15:37

Host

Re: HTC Touch HD2

A to je co za verzi? Z letošního června??? 8-o

0/0
16.11.2009 22:17

Teleke z Téléké

Re: HTC Touch HD2

dokud na tom poběží nějaký Microsoft tak si to můžou strčít do řiti R^

0/0
16.11.2009 15:36

Host

A kde jsou U:fonovy mobily?

Kde je SLIM od U:fona?

0/0
15.11.2009 16:23

Host

Krize v cenách soutěže

To jsou letos ceny, má cenu vůbec hlasovat, pro tu bídu. Rv

0/0
15.11.2009 12:41

Teleke z Téléké

je iPhone a pak ti ostatní

R^

0/0
12.11.2009 18:18

Host

Re: je iPhone a pak ti ostatní

podle nicku jsi ty daleko před iphonem

0/0
12.11.2009 18:40

Host

Iphone

Iphone, ten uplne nejvic nejlepsi telofon z tech nejvic nejlepsich.

To ho myslim charakterizuje dost vystizne:)

0/0
12.11.2009 18:16

Host

Re: Iphone

R^

0/0
12.11.2009 18:38

Host

Zase..

se tady sešlo několik rádoby podnikatelů a manžerů, kteří musí mít v telefonu všechno, i toaletní papír,...dylinky ;-)

0/0
12.11.2009 9:26

Host

Re: Zase..

a ty zase asi patříš k těm co mají jen ten toal.papír a říkají mu mobil ;-D

0/0
12.11.2009 13:29

Host

Re: Zase..

toalet. papír si můžeš splést s mobilem jen ty ;-)

0/0
12.11.2009 13:42

Host

Re: Zase..

toaletni papir pred nebo po, v tom je velkej rozdil

0/0
12.11.2009 15:19

fritzek

Re: Zase..

Ja vidim same vyhody v tom mit v telefonu solidni mp3 prehravac, wifi, gps, ... Hudbu posloucha kazdy, na internet leze kazdy a tu navigaci taky uz dnes pouziva spousta lidi. Proc to tedy nemit vse v jednom pristroji, ktery cenove vyjde lepe a nemusim se tahat s hromadou bordelu? Chytre telefony jsou proste budoucnosti(alespon na pristich par let, nez prijde neco dalsiho) a nic s tim nezmuzes ani kdybyses rozkrajel.

0/0
13.11.2009 1:05

Host

Re: Zase..

Souhlas s tim, ze chytre telefony jsou proste dnes standard odpovidajici momentalnimu stupni technologii.

Nesouhlas ale s tim pouzitim - to je totiz u kazdeho jine a tak jak jsi to napsal, to zdaleka nevyhovuje kazdemu. Napr. ja hudbu posloucham velmi rad a prave proto me mp3 z telefonu nicim neoslovuji. Navigaci mam vestavenou v aute s funkcemi a displejem, o kterych se telefonu ani nesni. A internet v telefonu je fajn pro rychle zjisteni nejake informace (jizdni rad), ale k beznemu pouziti to zdaleka neni.

0/0
13.11.2009 10:42

Host

Re: Zase..

Tak zrovna ta navigace v autě těžko bude konkurovat externí navigaci v krabičce. Něco si o tom zjisti.Navigace v autě je předražená.

0/0
15.11.2009 11:19

individual

Re: Zase..

No, nevím. Vestavěnou navigaci mám v soukromém i služebním autě a neměnil bych. Nevím, která externí navigace umí např. zobrazovat příkazy na head-up displeji nebo na displeji mezi budíkama přístrojové desky, nevím, která externí navigace umí navigovat v podzemí...

Osobně nevidím žádnou výhodu externí navigace, jen samé nevýhody - omezená funkcionalita oproti vestavné, další krabička, kterou musíš tahat s sebou, zásadně menší a méně přehledný displej, omezené napojení na další systémy auta, já osobně navíc nemám v autě rád všemožné extra držáky na něco...

A cena? U obou aut to bylo méně než 1% z celkové pořizovací ceny a to tedy skutečně neřeším...

0/0
23.11.2009 10:11

Host

Re: Zase..

Externí navigace jsou většinou vývojově před vestavěnou,navigace v podzemí je běžná, aktualizace častější, levnější a dostupnější, je mnohem levnější než vestavěná, když se podělá tak ji vyhodím a koupím novou oproti vestavěné kde bude oprava bolet(u zahr.vozu tuplem) , na externí si v klidu domova naplánuji cestu, můžu ji půjčit ;-D, pokud vestavěná není těsně pod horním krajem palubovky je sledování navigace smrtelná činnost, displej externí až 7" je snad už dostatečný,výběr vestavěné je hodně omezený nebo žádný(jen jeden model). Jediné plus vestavěné vidím v absenci držáku a ve schovávání externí po opuštění vozu před nenechavými spoluobčany .Vestavná navigace stojí od 12000(škoda oct.),ale běžně 30-60tKč podle značky x 100 = 1,2mil nebo běžně 3-6 mil.Kč , nevím co máš za auta,ale něco tu nehraje.

0/0
24.11.2009 2:31

individual

Re: Zase..

Není třeba, abys podobně demagogicky obhajoval řešení, které je tobě dostupné. Jiný člověk má jiné preference, smiř se s tím.

Externí navigace, 100% závislá jen na příjmu ze satelitů, naviguje v podzemí? Popiš prosím jak.

Cena příplatkové výbavy se neřídí striktně jen ceníkem, např. do služebního auta byla vestavěná navigace dodána zdarma jako bonus...

0/0
24.11.2009 10:23

Host

Re: Zase..

1) nic není ZDARMA.... 2) osobně preferuji externí navigaci, protože jsem si zvykl ji dávat těsně pod zpětné zrcátko na přední sklo 3) souhlasím že v tunelu může být interní navigace výhodou

jinak volím iPhone V

0/0
24.11.2009 11:42

individual

Re: Zase..

1) Takže pokud získal výrobek za cenu 0 Kč, tak jej nemám zdarma ;-D? Hmmm...

2) No vidíš, to je tvá volba, já mám zase radši příkazy navigace blíže zornému poli

3) Spíš jedinou možností...

0/0
24.11.2009 12:25

Host

Re: Zase..

Mě je dostupné lecos,ale nevrazím spousty peněz do vestavné navigace,která je už dnes vývojově pozadu a za pár roků tuplem bez možnosti výměny nebo jen za nemalý obnos. Příjem externí a vestavné navigace je snad na stejném principu, takže navigování v tunelu bude softvérové a záleží na výrobci jak se s tím popral a novější externí na tom bude líp a líp. Ale co mi vadí nejvíce je umístění vestavné doprostřed palubovky asi 20 čísel pod horní okraj(někdy i více) a když jdu očima dolů na navigaci při nemalé rychlosti(stačí i padesátka) může se toho před čumákem auta semlít neskutečně mnoho a reakce nebude taková jako při plném soustředění na jízdu, čili zavání to krchovem. Když jsi dostal navigaci jako bonus byly při tom i mapy zadara, nebo spíš si tě připoutali na odebírání dalších služeb za určitý peníz. Jak už tu někdo napsal nic není zadarmo,ale hezky to vypadá a lépe to zní. Demagogicky tu obhajuješ vestavnou,protože jsi ji dostal "zadara",ale kdybys ji cáloval tak by tě to přešlo.

0/0
24.11.2009 17:16

individual

Re: Zase..

"Příjem externí a vestavné navigace je snad na stejném principu" - jen částečně, externí něco dost podstatného chybí - proč píšeš o věcech, o kterých nic nevíš?

"externí na tom bude líp a líp" - z podstaty věci ale nikdy ne tak dobře jako vestavěná

"umístění vestavné doprostřed palubovky asi 20 čísel pod horní okraj" - neplatí zdaleka pro všechna auta. Navíc "jakoby náhodou" opomíjíš fakt, že povely se zobrazují i na displeji mezi přístroji (rychloměrem a otáčkoměrem), případně přímo "na silnici" v případě mého soukromého auta (head-up displej).

"obhajuješ vestavnou,protože jsi ji dostal "zadara",ale kdybys ji cáloval tak by tě to přešlo" - ano, v případě služebáku jsem ji dostal zadara, stejně jako celé auto včetně provozních výdajů, tedy i aktualizací map... Do soukromého auta jsem si ji samozřejmě pořídil také, nevím kolik stála (byla v rámci celkové výbavy auta) a cena za upgrade map atd. mě osobně 100% stojí za ten komfort užívání, který je ve srovnání s externí neporovnatelný.

0/0
24.11.2009 18:03

Host

Re: Zase..

Tak popiš co je na vestavné tak zázračného.

0/0
24.11.2009 20:40

Host

Re: Zase..

Zázračného nic, jinak viz google.

0/0
24.11.2009 23:24

Host

Re: Zase..

Čili prdlačky ;-)

0/0
25.11.2009 13:17

Host

Re: Zase..

Čili prdlačky ;-D 

0/0
25.11.2009 15:57

individual

Re: Zase..

Nepřekvapilo mě, že ani neumíš najít informace. Napovím ti: stabilizace podvozku.

0/0
25.11.2009 22:03

Host

Re: Zase..

Test

0/0
15.11.2009 21:39

Host

Re: Zase..

Telefony prehravaji hudbu ve srovnatelne(ne-li lepsi) kvalite, nez samostatne mp3 prehravace jako iPod(a daji se prehravat i bezeztratove formaty). Jesti neposlouchate hudbu na cestach, tak je to vas boj, ale spousta lidi to vyuzije. 

Zabudovanou navigaci ma u nas mozna tak 1% automobilu, ostatni maji navigaci zvlast. Navic to ma vyhodu v tom, ze si muzu vybrat jakoukoliv navigaci treba podle kvality map, nebo dopravniho zpravodajstvi(na muj telefon muzu nainstalovat navigace asi od peti vyrobcu). Displej na telefonu mi na navigaci staci (3.2´´, 640*360), stejne na to vetsinou cumet nemusim a jedu podle hlasek.

A predstavy o internetu asi mate z doby pred deseti lety, kdyz byly hitem jizdni rady na wapu. Dnes jsou v telefonech plnohodnotne prohlizece a ty velke displeje uz umoznuji hodne cinnosti(e-maily, skype, IM, ...), navic se daji vyuzit jako nouzovy modem k notebooku. 

Ne kazdy vyuzije vsechny veci, ktere mobil nabizi, ale jen na volani a sms  uz ho taky ouziva malokdo.

0/0
15.11.2009 21:47

Host

Re: Zase..

P.S. Prispevek vyse byl napsan z mobilu.

0/0
15.11.2009 21:48

Host

Re: Zase..

Moc nechapu smysl tehle reakce. Psal jsem o mych preferencich ohledne pouzivani mobilniho telefonu, ohledne poslechu hudby, ohledne navigace... Jak to ma kdo jinej je me dost jedno.

0/0
18.11.2009 12:49

Host

Re: Zase..

Smysl te reakce je ten, ze mate evidentne hodne zkreslene predstavy.

0/0
21.11.2009 3:29

Host

Re: Zase..

Jaké představy? Já píšu to tom, jakým způsobem daná zařízení používám já, ne o nějakých představách... Problém s chápáním jednoduchého textu???

0/0
23.11.2009 10:15

Host

Re: Zase..

Jenze kolik lidi je takovych audiofilu, ze poslouchaji hudbu akorat doma na gramci za milion? Vetsina lidi proste mnoho z funkci chytreho telefonu vyuzije a neni je proto nutne urazet pojmy jako "radobypodnikatel"

0/0
23.11.2009 16:25

Host

Re: Zase..

Gramec za milion? Urazka "radobypodnikatel"?

Reagujes na spatny prispevek, ja nic takoveho nepsal...

0/0
23.11.2009 18:50

Host

Re: Zase..

a kdo jiný by to asi psal, podívej se na podpis, z toho se nevykecáš ;-€

0/0
24.11.2009 11:47

Host

Re: Zase..

;-D;-D;-D

0/0
24.11.2009 12:26

Host

Re: Zase..

člověče ty máš těžkou schýzu, termínem "rádobypodnikatel" jsi tady přece urážel ty sám ;-O

0/0
24.11.2009 11:46

Host

Re: Zase..

Kdyz zatrhnul Cervak na idnesu anonymni nicky, tak je bohuzel nekdy nutne sledovat posloupnost reakci podle odsazeni. Ja mel pocit, ze reaguju porad na toho sameho cloveka(jeho prispevky maji liche odsazeni, moje prekvapive sude).

0/0
25.11.2009 3:27

Host

Re: Zase..

A ty jsi zase kdo? ;-D

0/0
25.11.2009 9:28

Host

iphone

iphone vyhraje..zatím nemá konkurenci....

0/0
12.11.2009 8:07

Host

Re: iphone

No hlavně v nechytání signálu jasně soupeří s Nokií ;-D. Uvidíme, kdo vyhraje ;-D

0/0
12.11.2009 8:45

Host

Re: iphone

nikdy jsem u iphonu se signálem problém neměl ;-)

0/0
12.11.2009 9:20

Host

Re: iphone

Ho ani nemáš, co? ;-D

0/0
12.11.2009 10:39

Host

Re: iphone

už nepiš ;-)

0/0
12.11.2009 15:50

Host

Re: iphone

já na 3GS taky ne

0/0
12.11.2009 13:29







Najdete na iDNES.cz