Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

T-Mobile začal všem zákazníkům rozesílat reklamu na mobily. Lze ji odhlásit

T-Mobile minulý týden oficiálně spustil službu pro inzerenty, kteří tak mohou přímo oslovit jeho zákazníky. Oproti pilotnímu projektu služba přišla o benefity, reklamní zprávy mohou dostat všichni zákazníci operátora. Lze tomu ale zamezit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

jednoduché řešení

Jednoduše když jsem uzavíral smlouvu jsem řekl že nesouhlasím s posíláním jakýchkoliv reklamních zpráv operátora ani třetích stran. A mám klid.

Nevím ani co už mě se.e víc, jestli ofrklost operátorů, nebo neskonalá ochota čechů nechat si nas.at na hlavu.

A pár slov pro tisk. mluvčí TM: Srovnáváte špatně, reklamu v tv mohu přepnout, v časopise přeskočit, ale po pípajícím mobilu šáhnu vždy. Aktivovat tohle je špatné, už jen s přihlédnutím na ty staré lidi co se dnes musely došourat k mobilu a číst něco co absolutně jde mimo jejich chápání. Ale co, ať třeba chcípnou, je lepší koruna z jednoho reklamního "zásahu", než 200 měsíčně od spokojeného zákazníka.

0/0
8.10.2009 22:35

Host

Ach ta cestina, primo v titulku...

Koho co lze odhlasit a ne komu cemu

;-€

0/0
8.10.2009 7:46

Host

Re: Ach ta cestina, primo v titulku...

vždyť tam je lze ji odhlásit a to je koho,co,lze odhlásit-reklamu,nevim co tu řešíte8-o;-D

0/0
8.10.2009 17:15

René Ptáček

Mně dneska přišlo na O2 obchodní sdělení, že si mám koupit

Fábii za 248.000......... nebo co.

0/0
7.10.2009 21:38

Host

Re: Mně dneska přišlo na O2 obchodní sdělení, že si mám koupit

Jo ... a Roomster za 304.400......Minulý měsíc chodila reklamní SMS O2 na okna či co to bylo..... prostě O2 zase něco vymyslel a T-mobile to převzal Rv

0/0
8.10.2009 7:22

Host

Re: Mně dneska přišlo na O2 obchodní sdělení, že si mám koupit

Dneska mi na infolince řekli,že to není jejich obchodní sdělení. Prý je to z veřejné SMS brány. Tak nevím co si o tom myslet.

0/0
12.10.2009 15:46

Host

-

Možná bych nejradši odhlásil rovnou ji, tu reklamu.

0/0
7.10.2009 17:23

Host

SMS reklamu mi poslali jednou, a naposled

Využívám sice služeb O2 a přišla mi reklama ale s operátorem to nemělo nic společného. Jednalo se o nejmenovanou firmu odněkud z Moravy se kterou jsem nikdy neměl nic společného zabývající se prodejem elektrozboží. Kontakt na firmu jsem si vyhledal na internetu a pěkně tam zavolal a sdělil majiteli, ať prokáže že jsem jim udělil souhlas se zasíláním reklamy (žádný jsem jim přirozeně nikdy nedal) a pokud budou dál posílat nevyžádaná reklamních sdělení, ať počítají že dám podnět k prošetření této situace na Úřad na ochranu osobních údajů, na základě zákona č. 40/1995 Sb., 480/2004 Sb. a též č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a dle výsledku šetření Úřadu... se s nimi spojí můj právní zástupce. Chápu že musí nějak vydělávat, ale pochybuju že u firmy která rozesílá spam si někdo se zdravým rozumem něco koupí. Kde vzali mé tel. číslo jsem z nich sice nedostal, ale už je rok a půl klid.:-)

0/0
7.10.2009 16:34

Host

Re: SMS reklamu mi poslali jednou, a naposled

no,stačí ho někde napsat a ta firma to pak zase předá dál atd.

0/0
7.10.2009 18:27

Host

Re: SMS reklamu mi poslali jednou, a naposled

SMS reklama není SPAM, při jejím příjmu nevznikají náklady na straně příjemce. Tímto je SPAM definován. Je to totéž jako reklama v poštovní schránce, to také není SPAM.

0/0
8.10.2009 9:12

ondra.holub

Lze jí odhlásit?

Jak říká nadpis: "Lze jí odhlásit". Ale nikde jsem se nedočetl, co té reklamě lze odhlásit. A k čemu bych nějaké reklamě něco odhlašoval...

0/0
7.10.2009 15:23

Host

Re: Lze jí odhlásit?

jistě že tu reklamu lze odhlásit;-D

0/0
7.10.2009 21:08

ondra.holub

Re: Lze jí odhlásit?

To se tam nepíše. To by tam byl čtvrtý pád a ne třetí (nebo je to možná sedmý). Ta věta nemá smysl a NENÍ to překlep, přestože jsou ta dvě písmenka na české klávesnici hned nad sebou. A každý novinář živící se českým jazykem to zná už od základní školy. Snad...

0/0
8.10.2009 8:03

Host

Re: Lze jí odhlásit?

Každej normální člověk si to ale domyslí;-D

0/0
8.10.2009 9:59

Host

Re: Lze jí odhlásit?

To je ale 4. pád,lze odhlásit koho,co-reklamu;-D

0/0
8.10.2009 10:01

Host

Re: Lze jí odhlásit?

Ne, to rozhodně není správně napsaný 4. pád, ve 4. pádu by bylo "ji". Je to možná jen drobný detail, ale novináři by sakra tohle znát měli...

0/0
8.10.2009 11:58

Host

Re: Lze jí odhlásit?

je to správněR^

0/0
8.10.2009 17:16

ondra.holub

Re: Lze jí odhlásit?

Ano, už je to opraveno a teď je to správně.

0/0
9.10.2009 9:10

Host

Re: Lze jí odhlásit?

tam totiž žádná chyba nebyla;-D:-P

0/0
9.10.2009 19:49

Host

Re: Lze jí odhlásit?

tam je ji,je tam lze ji odhlásit:-P

0/0
8.10.2009 22:44

Host

ani mě nepřekvapuje

Když sleduji reklamy operátorů tak mám pocit, že stojí jen o zákazníky typu 15ti letý puboš, který prosmskuje 500 měsíčně. Už několik let jsem neviděl reklamu, jejímž cílem by byl pracující člověk s měsíční útratou několik tisíc. Holt asi nejsem zajímavý klient, ostatně jak Peagas, tak Eurotel se ke mně jako k nezajímavému chovají.

0/0
7.10.2009 15:21

Host

Re: ani mě nepřekvapuje

Pro vás - 80ti leté zoofily hold nic moc není ;-D

0/0
7.10.2009 21:03

Green Tea

Jsem to zrušila

Jsem aktivovala nesouhlas a můžou si trhnout nohou, na žádný reklamhní sms nejsem zvědavá.

Krok T-Mobilu by mě v zásadě naštval jen tehdy, když by to nešlo zrušit.

0/0
7.10.2009 14:51

Host

-*

netusim co resite, snad porad jeden operator spam neposila ne, me chodit reklamni zpravy kazdej den tak do tydne prechazim jinam.

0/0
7.10.2009 12:44

dezzo

tak to pak jo

účastníci uvedli, že služby zdarma pro ně nejsou zas tak důležité. Za přínosnější prý považovali reklamní informace o akčních nabídkách.

;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
7.10.2009 12:03

Host

Re: tak to pak jo

No to je přece jasné! Na televizi se taky všichni koukáme jen kvůli reklamám a ne kvůli nějakým hloupým filmům! ;-D;-D;-D

0/0
7.10.2009 13:24

Host

Re: tak to pak jo

Taky mě to rozesmálo... ;-DR^

0/0
7.10.2009 21:24

Host

Re: tak to pak jo

No když zákazníkům T-Mobilu víc vyhovuje účtování hovorů po minutách, tak jim taky zřejmě víc vyhovuje příjem reklam místo služeb zdarma. A výpis hovorů, který byl zdarma mají teď prý za 40Kč (v el. podobě). Tak nevím, má cenu to nějak řešit, když má T-Mobil takové spokojené zákazníky a všechno dělá podle jejich přání? Mám ale takové podezření, že T-Mobil má spíš zákazníky "jaké svět neviděl", tak jsou dobří!

0/0
8.10.2009 9:09

kvocna

Re: tak to pak jo

Ty reklamy i s výhodama mi chodily taky, po skončení programu se mě operátor ale na nic neptal, tak z čeho usuzuje, co mi vyhovovalo víc??

0/0
8.10.2009 12:30

Host

vodafone

jedine vodafone tam nic nenuti chces nechces a jeste ma 60+1:-)

0/0
7.10.2009 11:55

Host

Re: vodafone

Zdravíme na Vinohradskou ;-D

0/0
7.10.2009 15:57

Host

Re: vodafone

jen to,že je spokojen,už ho obviňiješ,že je zaměstanec?  Jak ubohé:-P

0/0
7.10.2009 18:30

Host

Re: vodafone

PřesněR^

0/0
7.10.2009 18:30

Host

Odešel jsem

A poslední dobou asi nejsem zdaleka sám. S T-Mobilem to jde co se kvality a cen služeb od desíti k pěti. Přitom dlouhá léta jsem byl u T-Mobilu spokojen. Asi nový, "schopnější" menežment složený z čerstvých a dokonalých absolventů VŠE, kteří doposud znali jen Klausovy ekonomické teorie, nebo co. Nevím. Dřív jsem měl pocit, že T-Mobilu šlo o spokojeného zákazníka, který mu potažmo působil zisk. Teď jde především o zisk a spokojený zákazník je nepodstatná záležitost. Hlavně ať platí a pokud možno co nejvíc. A nejvíc mě fakt baví ty jejich poslední produkty, které bych souhrnně nazval: "Nechci slevu zadarmo." :-P

0/0
7.10.2009 11:13

Host

Re: Odešel jsem

Ty jsi odešel tak maximálně na záchod... A teď hybaj zpátky ke compu psát opěvný ódy na O2 a Vodafone :)

0/0
7.10.2009 11:26

Host

Re: Odešel jsem

Ono O2 taky:-P

0/0
7.10.2009 11:39

jirka h111

:-\

jestli si s tim chteji vydelat na 3g sit, aby ji konecne postavili, tak proc ne..... ale mam takovy pocit, ze to tak nebude.. A mam pocit, ze od te dobry co je t-mobile jednicka, tak je to cim dal horsi...

0/0
7.10.2009 10:59

Host

Re: :-\

Aby se jim postavili ;-D

0/0
7.10.2009 13:58

Host

Další zhoršování služeb

Nejprve posílali podrobný výpis hovorů za 1Kč papírově. Pak to změnili na elektronický a teď chtějí za elektronický výpis 40Kč. Rád bych věděl, jestli je na světě ještě jiný Absurdistán, kde se telekomunikační služby stále zdražují.

0/0
7.10.2009 10:53

jirka h111

Re: Další zhoršování služeb

jo tim me take pekne nas.....

0/0
7.10.2009 10:54

Host

Re: Další zhoršování služeb

Jděte k Vodafonu, tam je to zadarmo!

0/0
8.10.2009 8:49

jordan23

Položka v menu není

"V následném výpisu se v záložce Smlouva (měla by být rovnou aktivní) nachází položka Nesouhlas s přímým marketingem."

Ni c takového se tam nenachází. Pěkný blábol. K čemu ten návod je, když něco takového neexistuje. Aspoň si to nejdřív v redakci vyzkoušejte než to napíšete. Nebo nikdo v iDnesu nemáte T-Mobile??

Na druhou stranu bych se ani nedivil s tou jejich mizernou rychlostí připojení k internetu!!!

0/0
7.10.2009 10:34

Brahmaputra

Re: Položka v menu není

muzes si to vypnout tady:

T-mobile (ne T-zones) v menu najdi "Můj T-Mobile" a hned prvni polozka "Aktivovane sluzby" v zelenym prouzku vidis svy cislo a pod tim jsou 4 listy (zalozky) - smlouva, tarify a zvyhodneni, sluzby a internet.

Aniz bys nekam klikal mas pred sebou rozbaleny prvni list neboli zalozku "Smlouva".

Pod nadpisem "Zverejneni v seznamech" mas dva aktivni odkazy s nesouhlasem.

To je to co hledas..

0/0
7.10.2009 11:50

jordan23

Re: Položka v menu není

Díky za info. Takhle to funguje. Ono je totiž "Smlouva" na té stránce dvakrát. Rozklikl (psali rozkliknout) jsem tu v levém sloupci a tam dál o marketingu vůbec nic není.

0/0
7.10.2009 14:51

Host

Re: Položka v menu není

navod funguje,

je to presne jak pisou

takze nevim v cem je problem

0/0
7.10.2009 12:59

jordan23

Re: Položka v menu není

Píšou rozkliknout "smlouva" a když v levém sloupci rozklikneš smlouva tak tě to pošle úplně někam jinam.

Základ je neklikat na "Smlouva" ale pouze odrolovat dolů :-)

0/0
7.10.2009 14:53

Host

Nechápu

Osobně vůbec nechápu co se v poslední době v T-mobile děje. To co budoval řadu let je najednou pryč. Jsem prodejce a netuším proč to dělá. Na prodějně se lidem bojím podívat do očí, když jim vysvětluji odmazání několika tisíc někdy desítek tisíc bodů a jiné věci. Málo kdo bude vědět proč zrušili girls talk, nej nonstop, přátele síť nesíť a další.

0/0
7.10.2009 10:07

Host

Re: Nechápu

jake odmazani bodu?:o) body expiruji, coz je docela nestastna vec, zvlast u mensich zakazniku, na druhou stranu byly zde firmy, ktere mely 10milionu bodu a vice..a nej nonstop a girls talk tu jeste je myslim..ale jisty si nejsem:)

0/0
7.10.2009 10:38

Host

Re: Nechápu

Je ju zakazníků kteří je mají aktivovany. Nově si tyto služby neaktivujete

0/0
7.10.2009 11:02

Host

Re: Nechápu

To by mě zrovna zajímalo, porč zrušili girlstalk :-) než jsem se rozhoupala si ho aktivovat, tak už to nešlo.

0/0
7.10.2009 10:42







Najdete na iDNES.cz