Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Servis neuznal reklamaci mobilu kvůli oxidaci. Žádná v něm ale nebyla

Záruční opravy mobilních telefonů jsou často problém. Stává se, že servis odmítne přístroj opravit. Jste-li ale přesvědčeni o nesprávnosti závěru servisního technika, můžete se svých práv domáhat pomocí odborných posudků. V lepším případě neplatíte nic, v horším přijdete maximálně o pár stokorun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

odborný posudek

Před několika lety mi servis neuznal reklamaci telefonu který jsem používal cca 3 dny, do styku s vodou nepřišel, ale verdikt zněl vráceno bez opravy stopy oxidace, když jsem se obrátil na soudního znalce, sdělil mi že vypracování posuku by vyšlo na pár stokorun až několik tisíc dle náročnosti laboratorního zkoušení pokud by stopy oxidace nebyly na první pohled patrné.

0/0
30.9.2009 15:16

honzajaka

to

je nesmysl vlhkost ve vzduchu je prostě vlhkost a když bych šel třeba z teplého baráku ven kde bude kolem nuly tak to zkondenzuje na studenějším povrchu.

Já koupím nejlevnější telefon z bazaru a až se rozbije tak ho vyhodím a koupím další a kdybych chtěl koupit nějaký dražší tak to udělám stejně klidně koupím nějaký kradený, protože jsem kdysi pracoval jako reklamační pracovník v nejmenovaném obchodě s elektronikou a mám špatné zkušenosti se snad všemi českými servisy, největší evergreen je a)vniknutí tekutiny b) neodborný zásah do přístroje a když už si ti kuliferdové nevědí rady tak největší bomba je za c) vada vznikla neodborným použitím výrobku, reklamaci nelze uznat. A když tam člověk zavolal tak řekli že nemají náhradní díly tak píšou takovéhle blbosti, s tím byl proslulý zejména siemens a nokia servisy. Za tím vším je jen lenost a ignorance.

0/0
27.9.2009 11:09

Host

Vezměte spravedlnost do svých rukou.

ČOJ nic neřeší, soudy jak-by smet, SOS je pro srandu králíkům. Jediná možnost jak se domoci svých práv, je vzít spravedlnost do vlastních rukou. Je to sice až ta poslední možnost ale jediná funguje. Nejprve si ale dobře zjistěte která osoba vás podvedla, aby to neodnesl někdo jiný. Pak tomu servismanovi, případně prodejci vše ručně- stručně vysvětlete. Odskoušeno, funguje to.

0/0
26.9.2009 15:14

obasp

Re: Vezměte spravedlnost do svých rukou.

názor hodný primitiva Rv

0/0
26.9.2009 18:21

Host

Re: Vezměte spravedlnost do svých rukou.

Zloději, podvodníci a nemakančenkové mě vždycky asi budou nazývat primitivem. Tam kde selže zákon je třeba bojovat vlastními prostředky. Na druhou stranu pokud nejsou na boj síly, nezbývá doufat v Boží mlýny. Primitiv je ten, kdo toto základní pravidlo života nechápe a snaží se okrádat druhé. Neuvědomuje si, že na to jednou dojede.

0/0
26.9.2009 19:57

Host

Re: Vezměte spravedlnost do svých rukou.

takze by jste mel jit rozbit nos obchodnikovi, ktery Vam takovyto pristroj prodal ne?

0/0
14.12.2009 10:58

Host

Re: Vezměte spravedlnost do svých rukou.

Názor hodný chlapa. R^

0/0
29.9.2009 7:38

obasp

Češi jsou vyčůraný a jejich jedinou starostí je jak prodejce

převést, podvést s ošidit. Vymýšlí si fantaskní poruchy těsně před koncem záruky, protože chtějí nový telefon zadarmo Rv Není se čemu divit, že servisy nemají náladu jakékoliv cokoliv uznávat, když se je neustále pokouší někdo podvést. 

V USA si koupíte boty, přes víkend si je vezmete do hor, a když se stane, že vám nevyhovují donesete je prodejci, který vám s úsměvem vrátí peníze. Nikoho samozřejmě nenapadne boty vrátit jen tak bez důvodu, protože je potřeboval jenom jednorázově. Dovede si někdo představit něco takového tady u nás ? Nedovedete, protože díky vyčůraným čechům by prodejce do měsíce zkrachoval Rv

0/0
26.9.2009 13:50

forhend

Re: Češi jsou vyčůraný a jejich jedinou starostí je jak prodejce

tak tomu teda nerozumím, buď je Amík vyčůraný a přináší boty zpět a dostane penízky anebo americký prodejce nemůže zkrachovat i kdyby mu boty doneslo zpět plno Amíků...Anebo jsou Amíci tak blbí?

0/0
26.9.2009 13:57

Host

Re: Češi jsou vyčůraný a jejich jedinou starostí je jak prodejce

Vycurani lide josu po cele planete, a pokud si nekdo mysli, ze jsou to hlavne cesi, a americane skoro vubec, tak je tak naivni, az je to k placi.

0/0
26.9.2009 20:55

forhend

Ještě by mne zajímalo, jak autorizivaný servis poznal,

že se ten telefon otevíral...

0/0
26.9.2009 13:50

Host

Pohled z druhé strany

A víte co je to za peklo řešit s na.ranýma zákazníkama jejich zamítnuté reklamace? My jako prodejci s rozhodnutím servisu vůbec nic neuděláme. Navíc za zákazníky platíme ze svého poplatky za dopravu a diagnostiku. ;-€

0/0
26.9.2009 10:52

Host

Re: Pohled z druhé strany

Pak to chce zvolit lepší servis. Ať Cellnet zkrachuje a zůstanou jen ti, kteří jsou poctiví a dobří.

0/0
26.9.2009 12:30

Host

Re: Pohled z druhé strany

tak prodavejte kvalitni zbozi a ne telefony dovezene z Arabie, vy gumo!

0/0
14.12.2009 11:00

masinfira

K čemu jsou prodejci telefonů?

Může se vám stát, že si koupíte telefon u nějakého nezávislého prodejce

(ne operátora) a nepůjde vám na něm nějaká služba.Poté zjistíte, že

ona služba nefunguje jenom u vašeho operátora, zatímco s jeho

konkurencí služba funguje (nastavení dané služby na telefonu je

samozřejmě správné)....

0/0
26.9.2009 9:01

masinfira

Re: K čemu jsou prodejci telefonů?

... Tím se dostáváte do slepé uličky, protože

reklamaci vám neuznají-servis to svede na síť,operátor se dušuje, že

jeho síť je v pořádku.Takže vám zbývají 2 možnosti: koupit nový

telefon u vašeho operátora nebo přejít ke konkurenci.K čemu tedy jsou

prodejci telefonů?

0/0
26.9.2009 9:02

Host

Re: K čemu jsou prodejci telefonů?

tak ty máš dost;-D

0/0
26.9.2009 13:49

krajta22

Sonny Ericsson

Koupil jsem přítelkyni SE 700. Přesně po měsíci používání telefon začal bláznit. Nešel spustit, když se to povedlo nešel zase vypnout apod. V dobré víře jsem ho zanesl do obchodu, kde jsem ho kupoval na relkamaci. Podotýkám, že to byl přístroj pro holku, která ho nosila v pouzdře a v kabelce!!! Výsledek reklamace: pochopitelně oxidace. Po měsíci používání!!! Jsem si na tisíc procent jistej, že nezmokl, nespadl do louže a podobný nesmysli, které se mi snažil vnutit prodavač. Nakonec po mém slovním bombardování připustil, že identifikační samolepka byla BÍLÁ a že museli zaplatit poplatek servisu za neoprávněnou reklamaci. Zajímavé taky je, že mi byl telefon navrácen z opravy poslední den před vypršením reklamační lhůty (30 dní). Na otázku, co s tím mi prodavač odpověděl: " dejte to klidně k soudu". Pět litrů v hajzlu.

0/0
25.9.2009 22:54

Host

Re: Sonny Ericsson

Já si koupil NOKIA N73 a po 6 dnech telefon zhasl.  Myslel jsem si že je problém s baterií ale ouha.  Telefon prostě odešel.

A v originál NOKIA-SERVISU mi sdělili : oxidace a neuznali záruku.   Tvrdí že jsem musel telefon utopit ve vodě, což není pravda.    Soudím se s NOKIA dodnes, zatím proběhlo 6 stání.

0/0
25.9.2009 23:40

Host

Britex a opravy MT Samsung

Jeden z nejhorsich servisu, ktery nikdy nic neopravil v zaruce a vzdy uvedl bud oxidaci nebo mechanicke poskozeni padem je Britex.... Ovsem kdo jiny tady opravuje Samsungy? Nikoho jineho jsem nenasla a tak si Britex muze delat co chce... Je to opravdu hnus!!! Je to [>-]

0/0
25.9.2009 19:49

Host

Re: Britex a opravy MT Samsung

Bohužel,musím souhlasit,taky jsem musel dát mobil do Britexu a výsledek byla "oxidace" a víc se se mnou nikdo nebavil...Nemám je rád...Rv:-(

0/0
25.9.2009 21:47

http2

Re: Britex a opravy MT Samsung

mě tam třeba telefon opravili :)

0/0
25.9.2009 22:53

Phatty

Re: Britex a opravy MT Samsung

Ve čtvrtek 10. 9. jsem si vyzvedl mobil ze záruční opravy, kterou dělal Britex, v sobotu 12. 9. se objevil stejný problém, tak jsem reklamoval opravenku a hádejte co? Oxidace!!!! Že prej jsem ten telefon namočil. Tak dlouho mne o tom přesvědčovali, že došlo na fackovačku. Ve finále jsem dal telefon do krabičky, opatřil mašličkou a s "děkovným" dopisem poslal jen tak nazdařbůh do Finska. Děj se vůle Boží. No a Britex? Rudí řádí nad Kladnem, tak nezbejvá než si odplivnout.

0/0
30.9.2009 11:38

Host

Re: Britex a opravy MT Samsung

A že o žádné fackovačce nevím a to tam pracuji už 4 roky.

0/0
7.10.2009 22:26

Host

Re: Britex a opravy MT Samsung

Take souhlasim, reklamace dopadla katastrofalne. Samsung u me konci diky Britexu.

0/0
21.1.2010 18:33

jan.banos

Oxidace nebo nekvalitní zboží

Dělají si s tou oxidaxi srandu nebo co?

Před mnoha lety jsem měl Ericcson T10. Před koncem jeho životnosti (už byl potlučený, několikrát ulomená anténa, baterka moc nevydržela, ...) jsem ho dal několikrát do mražáku a ven. Takže byl pořádně orosený.

Telefon byl funkční dalších několik let (to už jsem měl dávno další mobil)

Takže se nejedná o žádnou oxidaci způsobenou vlhostí, ale o nekvalitní výrobky!!!

Napiště mně Vážení technici Vaše vyjádření na jan.banos@centrum.cz jak je možné, že telefon stále fungoval a proč nezoxidoval???

0/0
25.9.2009 19:42

Andee

Re: Oxidace nebo nekvalitní zboží

Co přesně si tu dokazuješ? 8-o

0/0
25.9.2009 22:53

Host

Re: Oxidace nebo nekvalitní zboží

že už to není co bývalo, začali dělat šmejdy a prodávají je dráž

0/0
26.9.2009 1:00

Host

Jojo, reklamace..

Reklamace budou vždycky dobrej námět. Jako když můj táta šel reklamovat boty, které se mu po týdnu rozpadly a prodavačka na něj vyjela "Nojo, ale vy ste v nich chodil!!". Táta prej zůstal úplně paf a chvíli nevěděl, co na to má říct. Pak pod rozlíceným pohledem té semetriky téměř kajícně přiznal "Jo, chodil, no." ;-D

0/0
25.9.2009 19:09

LoginPoze

No koukám, že v Cellnetu jsou stejní machři jako u HP...

nevím jak kde, ale v Brně se značkovému servisu Nokie na Božetěchově vyhněte ŠIROKÝM OBLOUKEM, pokud možno co nejširším. Dva telefony E66, oba v záruce, oba odmítnuty jako zkorodované. Nedaleko neznačkový servis (úmyslně neuvádím jméno) - oprava do desti minut s úsměvem a k tomu pár dobrých rad na využití vlastností tohoto přístroje. Podobně u HP na Otakara Ševčíka, dva notebooky a jedna tiskárna. ANI JEDEN KUS NEOPRAVILI, přesto mne tahle legrace stála dohromady přes tisícovku. Za co, ptáte se. Za diagnostiku závady!!! Parchanti, tfuj... Rv

0/0
25.9.2009 18:50

Viper1

Dotaz

Dotaz. Telefon má problém v místě se špatným signálem po uchopení do ruky klesne na nulu: http://www.youtube.com/watch?v=yQ7t75Uo6qQ

Servis poprvé vadu uzná, vymění anténu. Podruhé vadu neuzná s tím, že se jedná o vlastnost telefonu.

Co s tím?

Díky

0/0
25.9.2009 18:43

LoginPoze

Re: Dotaz

Co s tím nevím, ale jako fór od sevisu je to dobrý... :-/

0/0
25.9.2009 18:53

Host

Re: Dotaz

No udelat RF test na GSM testeru a dozvite se asi toto: telefon nema zadnou vadu. Sedite v automobilu ktery se chova jako faradayova klec (dokonale stinici zarizeni) a buhvi v jakem dosahu od zakladnove stanice. Indikator signalu je orientacni, tzn. ze 3 carky ze 6ti nerovna se 50% signal. Ruka je taktez stineni. Nejsem si jist kde ma ktery telefon antenu ale zkuste ten druhy chytit nahore. Zopakujte svuj test v miste s plnym signalem. Pravdepodobne dojde ke kratkodobemu "spadnuti" a pak to zase vyleti zpatky. Co se te vymenene anteny tyka - preventivni akce, aby jste nerekl, ze nikdo nic nezkusil.

0/0
25.9.2009 18:59

Viper1

Re: Dotaz

Na testeru vyšlo OK. Na videu porovnáno s jiným telefonem, tedy se jedná o vadu E75. Nechcete mi snad tvrdit, že se nesmí mobil při volání držet v ruce, že ne?

0/0
25.9.2009 19:11

Host

Pozor na Cell Net

No tak do Cell Netu již nikdy. Kamarád reklamoval Nokii v tomto servisu a bez problémů to nebylo. Když jsem reklamoval svou Nokii nedbal jsem jeho špatných zkušeností a mobil do Cell Netu dal. 3x prodloužen termín dokončení opravy, mobil vrácen poškrábán, ztratil se záruční list - po dvou dnech dohledali. Takový servis nikdy více.

0/0
25.9.2009 18:38

Host

Re: Pozor na Cell Net

NESPRAVENY mobil poslali v jine krabici, bez vseho ostatniho co sem jim posilal ... mobil sem pry namocil a to byl mesic novy a rozhodne se do neho voda nedostala! Hajzlove jsou to ;-€Rv

0/0
9.11.2009 11:43

Host

Autodiagnostika?

"Důležitý je podle Dlouhého i přesný popis závady či úkonu, který zákazník požaduje.

Pakliže měl na mysli informaci o tom, že výrobek prostě neplní svou funkci či nefunguje, tak to je v pořádku. Ovšem mám obavy, že tento alibismus servisních středisek ( a nejen stran mobilní techniky), by mohl být dohnán do absurdnosti.

Tzn.: že by si tedy měl každý člověk diagnostikovat závadu tak, aby byl z protokolu zřejmé cože to vlastně výrobku je?

Fajn. V tom případě totéž je možno vyžadovat v autoservisech, u právníka, lékaře...

0/0
25.9.2009 18:28

Host

Fungování servisu - pokr.

4) Osobně jsem viděl scan telefonu uvedeného v tomto článku.

Základní deska byla na některých místech víc bílá, než zelená. LED

diody k podsvícení klávesnice byly téměř uhnilé. Obvodová cesta byla

zčernalá. Jestli toto technik v mobilpohotovosti neviděl, měl by svou práci ukončit.

S pozdravem dlouholetý zaměstanec společnosti Cell Net s.r.o.

0/0
25.9.2009 18:25

Host

Re: Fungování servisu - pokr.

Podvodník a ještě se přiznává Rv

0/0
25.9.2009 18:38

Andee

Re: Fungování servisu - pokr.

Je probůém dát fotodokumentaci na rapid něbo podobný server? ;-D

0/0
25.9.2009 22:56

Host

Re: Fungování servisu - pokr.

Problém zveřeřejnit scan není. Ovšem ovšem je určený pro případný spor se zákazníkem. Pokud s tím vedení souhlasí, zveřejním ho!!!

0/0
26.9.2009 20:56

Host

Re: Fungování servisu - pokr.

Prosím Tě nehraj si na něco, co nejsi ;-D

0/0
27.9.2009 19:43

Host

Re: Fungování servisu - pokr.

Na nic si nehraju! Opravenka zákazníka číslo 517576 IMEI telefonu: 352942027079463

Datum opravy: 24.7.2009

0/0
29.9.2009 16:16

Host

fungování serivisu

Je vidět, že se tu šíří mnoho fámů.

1) Opravy neplatí servis, ale výrobce. Veškeré záruční opravy se účtují Nokii.

2) Indikační proužek slouží pouze k orientaci. V CellNetu se přijímaly i telefony, které měly zabarvený indikátor, ale žádná oxidace na desce nebyla. Po opravě je záruka stále platná.

3) Technik je placen z každé ukončené opravy. Pokud se objeví oxidace, má technik povinnost celou věc zdokumentovat a vrátit bez opravy zpět.

Když oxidaci nepozná a provede výměnu základní desky, musí se deska odeslat do Maďarska do výrobního závodu, kde veškeré ji zkontrolují a jako důkaz, že je telefon po oxidaci zašlou třeba i rentgenový snímek!!! V takovém případě musí technik zaplatit celou opravu a novou desku, jejiž cena se pohybuje zhruba stejně, jako cena nového telefonu a někdy je ještě vyšší.

0/0
25.9.2009 18:25

Host

Re: fungování serivisu

ale no tak,servis sice opravy neplati ,ale pokud mu vyrobce nezaplati opravy (kdysi oblibene u simensu)tak servis to posila zpet jako zaoxidovane. a dokazat mu ze to pocakali to je problem. v dnesni dobe kryze je to bezna praktika . u sonyericsonu je take problem ze servisama od tohoto pololeti, a proc asi...

0/0
25.9.2009 21:49

Host

Re: fungování serivisu

blbost

0/0
14.12.2009 11:03

Host

oxidace telefonu

Mám tutéž zkušenost, a hned několikrát!! Vždy se jednalo o přístroj značky Nokia, vždy byl v záruce a vždy mi tvrdili, že přišel do styku s vodou. Jsem si naprosto jistá, že se to tak nestalo, do vody mi nikdy nespadl, do koupelny ani jiného vlhkého prostředí si ho nikdy neberu. Přístroj mi vždy opravili, ale za cenu 500 Kč:-(

0/0
25.9.2009 16:26

Host

Pseudoservis Cellnet!

Cellnet je katastrofa. Přede dvěma lety jsem tam byl jednou, z Nokia N73 Music Edition mi během chvíle nesprávným firmwarem udělali normál N73 (myslím v dobách, kdy NSU byl na počátku) a od té doby se tomuto superservisu vyhybám obloukem. Kolega tam odnesl Nokii s prasklým displejem, teprve až po rozebrání mobilu na miniaturní díly v servisu zjistili, že displej nemají, takže mu mobil nasypali do pytlíku a požádali ho, aby počkal, než jim ten displej přijde!!!!!!!!!!!! To jsem si nevymyslel, to se stalo.

0/0
25.9.2009 16:26

Host

Re: Pseudoservis Cellnet!

Chod do Britexu ty nespokojenej osle i s temahle vymyslama. 1. MT se prehrava podle product code (presne SW co tam ma byt) 2. Zakaznik musel souhlasit s tim ze pocka na dil aniz by se mu to vratilo rozlozeny.

0/0
25.9.2009 17:27

Host

Re: Pseudoservis Cellnet!

1. naprosto na férovku mi tam nahráli FW pro normální N73, stěžoval jsem si, omluvili se mi, to bylo všechno

2.kolega se odtud vrátil opravdu nadšen, jak nejdřív mobil rozeberou a potom zjistí, že nemají náhradní díl na Nokia 6233, žádný výběrový speciál!

3. to je všechno osle, zřejmě z Cellnetu

0/0
25.9.2009 17:36







Najdete na iDNES.cz