Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

I za nahlášení poruchy si nechají operátoři zaplatit. Peníze vám nevrátí

Čeští operátoři přišli na další způsob, jak dostat ze zákazníků peníze. Hlášení problémů se službami může stát hodně peněz. Jen některé společnosti totiž mají bezplatné zákaznické linky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

možnost zpětného volání

t-mobile má sice volání z jiných sítí zpoplatněné, ale ze zkušenosti vim že operátorky většinou hned nabídnou zpětné volání, at neplatím za hovor. jednou nenabídla, tak jsem ji požádal a hned mi vyhověla, ještě se omlouvala že ji to nenapadlo dřív samotnou. :-)

0/0
1.10.2009 13:05

Host

Re: možnost zpětného volání

a taky mám rád tu o červené karkulce.

0/0
17.10.2009 0:10

Chytracisko

NO a co jako

operátoři o nějaká hlášení poruch nemaj zájem, akorát je to zdržuje při jejich řešení :-)

0/0
12.9.2009 13:52

Jimmy888

UPC fakt ne

Me zkusenosti s UPC v Praze celkem negativni. Obcas nekolika hodinove vypadky site. Horsi podminky pro stavajici zakazniky nez pro nove. Pri dovolani na infolinku opravdu dlouhe cekaci doby, tech 20-30 sekund co pisou v clanku to jsou fakt kecy! Nakonec kdyz jsem nahlasil zruseni internetu a telefonu 3 mesice dopredu, zrusili mi behem 10 dni telefon (dozvedel jsem se po 3 mesicich),na opakovane reklamace poslane pres web reagovali, ze to prosetri, ale asi to prosetrujou jeste dneska :-/ Vrcholem bylo vraceni modemu, domluvil jsem se s nejakym jejich borcem na dnu a case kdy si pro to prijde jejich technik, dokonce  pak se jeste jednou ujistovali zda to plati a ve finale, jsem cekal doma na technika jako pako - neprisel. Kdyz jsem se jim dovolal na infolinku, tak se sice borec strasne omlouval, ale rikal, ze on tam zadnou objednavku technika nevidi! Dvakrat mi kvuli tomu volali a nakonec to ani nemeli zapsane v tom systemu, proste fraska.Takze jsem jim to musel poslat kamsik do Nymburka

0/0
11.9.2009 0:14

Host

Re: UPC fakt ne

A u koho jsi teď?

0/0
11.9.2009 7:35

Jimmy888

Re: UPC fakt ne

Přestěhoval jsem se na Slovensko :-) Teď mám internet "Antik" - rychlost až 48 Mbit/s za 17,92 eur měsíčně. Součástí toho internetu je

i TV, takže můžu přes net sledovat asi 30 kanálů včetně všech českých,

slovenských a zahraničních. Což je fajn. Plus dal jsem si i jejich telefon (pevná linka) za 1euro měsíčně

- je tam 40  volných minut.

0/0
11.9.2009 17:49

[eT]

Re: UPC fakt ne

JJ, UPC nikdy více. Při volání na jejich placenou infolinku být nucen poslouchat snad dvouminutovou reklamu na jejich super služby...závady - u UPC jistě ne (alespoň dle nich)...

0/0
11.9.2009 8:31

Host

Re: UPC fakt ne

ty zavady tam jsou kvuli tomu aby tisice lidi nemusely cekat na spojeni s operatorem ty truhliku. ucelem infolinky je predavat informace a co nejrychleji odbavovat :)

0/0
11.9.2009 10:54

Host

Re: UPC fakt ne

Já rušil kabelovku u UPC v listopadu minulého roku - na výpověď přes jejich webový formulář nereagovali (ač slibují reakci v řádu dní), emailem taky ne, na telefonní linku jsem se nedovolal (po 50 minutách jsem to vzdal), až po písemné žádosti s doručenkou se obtěžovali mou výpověď potvrdit s tím, že od 1.1.2009 veškeré mé závazky vůči UPC končí. A přesto mi v půlce ledna přišlo vyúčtování za leden... To, že dodnes (!!!) mi neodpojili televizi a na kabelovku bych se tak mohl klidně dívat, i když ji už dávno neplatím, jen dokresluje zoufalost téhle firmy.Rv

0/0
12.9.2009 14:03

kontrola_nemocnych

Re: UPC fakt ne

ty si stezujes ze te nechaj koukat zadarmo? dyt je to nic nestoji ty truhliku, urcite min nez tam zvlast vysilat technika, misto toho aby to technik v lokalite obehnul dejme tomu jednou za ctvrt roku.

0/0
13.9.2009 12:34

Host

Re: UPC fakt ne

Mno ja jsem jim v patek poslal "vypoved" - pres formular, take jsem pozadal o navraceni zalohy 1000,- Kč za zapujceny modem - jeste od stastnych dob Karnevalu. Doporucene jim nic posilat nebudu, pokud nezareaguji tak jim tehle mesic proste nic nezaplatim. Mimochodem ze spolecnosti UPC jsem zadnou smlouvu o poskytovani sluzeb neuzaviral a ani nepodepisoval. Jinak Ja osobne jsem na pripojeni na zakaznickou linku UPC nikdy necekal dele nez 2 minuty, asi jsem mel stesti

0/0
4.10.2009 11:51

Jimmy888

fakt super

No osobne pokud si uz nekdo za infolinku nechava platit (napr. kdyz prestane fungovat "jejich" telefon, ci neni k dispozici) tak povazuji za skandalni, ze si clovek musi po dovolani na jejich linku vyslechnout nejprve stupidni reklamy ktere ho nezajimaji + pak se jeste slozite proklikavat k yivemu operatorovi a nakonec vyckavat kdy mu to pretizeni operatori zvednou ze...

0/0
11.9.2009 0:09

Host

Re: fakt super

Skvělé.... U rodičů na malém městě je kabelová televize + internet... Helpdesk tam NEEXISTUJE. Musíš k nahlášení poruchy osobně na pobočku, kde je otevřeno v úterý a ve čtvrtek. Takže tady nefňukejte, protože vždycky může být hůře ;-)

jennys

0/0
11.9.2009 11:32

Jimmy888

Re: fakt super

No to je takový pseudoargument stylu "My víme, že to děláme špatně, ale podívejte někteří to dělají ještě hůře"...

Jo malá města a vesnice jsou co se týče internetu na tom ještě  hůře. Většinou musí platit ještě více a mají to ještě horší a poruchovější.

0/0
11.9.2009 17:52

MIR80

Pana Malinu

z UPC by patrilo nakopat do hader. Muj rekord je 53 minut kdy jsem mel hlasity odposlech na linc UPC a neustale poslouchal, ze se venuji zakaznikovi prede mnou. Po teto dobe mi to uz natvrdo na druhe strane asi automat polozil.

A jedina dalsi forma komunikace je jejich uzasny webovy formular, kde clovek vyplni problem, dojde mu druhy den maile odpoved, ale na tento mail se neda odpovedet, cili dalsi reakce musi byt opet pres webovy formular, kde si to precte uz ovsem nekdo jiny a nevi ktera bije. Jsem neskutecne stastny, ze nemusim vyuzivat sluzeb UPC..

0/0
10.9.2009 22:13

Host

Komunikacni spolecnosti =problem s komunikaci

Odhlasovala jsem tel.cislo od nejvetsiho operatora v CR a zazila jsem problem s poskytovanim informaci. Nehlede, jestli s operatorem na lince nebo osobne v prodejne. U jineho operatora jsem pri osobni navsteve v prodejnim miste menila tarify. Vysledek:  ten, ktery moje naklady navysoval, byl proveden bezchybne a neproblematicky. Druhý, který je snizoval, byl operatorem nekolikrat telefonicky overovan a vice nez mesic neproveden, takze mi Vodafone stale fakturoval sluzby, ktere jsem v terminu vypovedela a ktere mi neposkytoval. Proc taky, ackoli z vlastniho zavineni pozadovane zruseni tarifu neprovedl .

O cem takovy postup svedci? O cilenem podnikani operatora, nebo o vyjimecne smule klienta? Vzhledem k tomu, ze je klient odkazany na telefonickou komunikaci, ktera je v pripade sporu neprokazatelna, jde o cileny nerovnopravny vztah, tolerovany kontrolnimi institucemi.

0/0
10.9.2009 19:58

Host

Re: Komunikacni spolecnosti =problem s komunikaci

Hod sem foto s tou stovkou telefonistov... ;-D

0/0
10.9.2009 20:21

Host

Re: Komunikacni spolecnosti =problem s komunikaci

sry, nejak to spatne zaradilo, to bolo na toho pod tebou...

0/0
10.9.2009 20:21

kontrola_nemocnych

tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

narozdil od tebe sem tam ted volal, zhruba minutu a pul trvalo proklikani pres úplechovou hubu abych byl spravne spojen. Pote nasledovala zcela spravne halseni o lokalitach kde jsou poruchy (tudiz tito lide muzou klidne zavesit, jejich problem je znam a resi se). Telefon na technicke podpore internetu byl zvednut za 5 vterin od zacatku zvoneni.

Linka tedy funguje naprosto bezvadne, jak pisu nize, pokud se nekdo trefi po zacatku vypadku kdy tam neni jeste hlaska, muze se stat ze tech par stovek lidi co tam maji nemuze opobart tisice hovoru najednou.

Za tenhle clanek bys mel dostat vyhazovat. Stvavy a naprosto neobjektivni.

0/0
10.9.2009 19:17

kontrola_nemocnych

Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

slo o infolinku UPC. Lidi, pokud tam visi ze jste 60ty ve fronte, tak se zamyslete nad tim ze je nejaky globalni vypadek ve vasi lokalite. Nebudte jak magistra Kacenova :)

0/0
10.9.2009 19:18

Host

Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

to snad bylo před dvěma lety, když přebrali karneval, ne? trochu jsi zaspal....

0/0
10.9.2009 19:22

kontrola_nemocnych

Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

co myslis konkretne? mas neco k tematu?

0/0
10.9.2009 19:29

Host

Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

Ty jsi ale chudák viď? Já byl ve frontě 5tý a trvalo to skoro 20 minut. Podívej se v kolik voláš, zkus si tam zavolat třeba ve 14-15 odpoledne a nenadávej tu jak malé uhrovité děcko.

0/0
10.9.2009 20:10

Host

Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

A dovolá se ještě rychleji jelikož je tam v tuhle dobu překryv směn(doporučil mi v tu dobu volat jeden z jejich operátorů ;) ) Infolinka zadarmo by byla sqělá, ale raději budu platit za hovor, nečekat na to až se tam malý děti vykecej a když se ukáže chyba je skutečně u nich a nevolám tam jenom proto že si neumím přečíst návod a čekám že oni mi nastaví můj router tak mi ze zákona odúčtujou účelně vynaložené náklady na ohlášku poruchy :) Lodl neví co píše, asi se podíval na dno láhve a ráno z toho zapoměl pin k telefonu xDD

0/0
10.9.2009 21:02

Host

Re: tak Lodle, ty novinarska zumpo :)

blbce asi davaj na konec fronty a tebe tam dobre znaj :)

0/0
11.9.2009 10:50

kontrola_nemocnych

jezisi to je zupma clanek

"Jakmile dojde k nějakému výpadku služeb, je infolinka UPC okamžitě přetížená a dovolat se znamená strávit na telefonu několik desítek minut." - ta kto da rozum ze zadna infolinka nemuze byt v zadnem pripade koncipovana aby v pripadu vypadku site pobrala desetitisice horovu!!!! tech lidi tam sedi par stovek, ukolem infolinky neni kazdemu spojit operatora aby ho uklidnoval!!!!

Dale ten pan co ma modem od O2 je naprosty kreten, jelikoz jeho pozadavek je nadstandardni, mimo ramec SAMOINSTALACNIHO (ctete peclive SAMOINSTALCNIHO) balicku. Mohl si zpalatit technika co by mu to vse nastavil, ale chtel USETRIT!

nejsem zamestnancem zadne vyse zminovane spolecnosti, nicmene zazemi infolinek obou dobre znam.

0/0
10.9.2009 19:02

Host

Re: jezisi to je zupma clanek

"pan co ma modem od O2" přece napsal, že své požadavky O2 sdělil. To, že mu z O2 poslali samoinstalační balíček určený pro domácnosti, je chyba O2. Je otázka, zda pochopili, co potenciální zákazník vlastně chce. Ale možná mají takové instrukce, napřed zákazníka zaháčkovat a pak ždímat.

0/0
10.9.2009 22:05

Host

Re: jezisi to je zupma clanek

on existuje samoinstalacni pro firmy ?-

0/0
10.9.2009 23:05

Host

Re: jezisi to je zupma clanek

Samo že jo!

0/0
11.9.2009 8:08

Host

Re: jezisi to je zupma clanek

Tak ten bych teda rád viděl!! Pracuju u O2 už několik let a ještě jsem nic podobného neviděl :-DDDD Samoinstalační balíčky jsou předkonfigurované továrním nastavením výrobcem... Jiné nastavení ethernetových portů, nastavení QoS, limitů, wifi sítě atd. na modemu je opravdu NADSTANDARDNI - protože každý zákazník to potřebuje jinak a když mu přibude nebo naopak ubyde jeden PC, IP telefon nebo jiný síťový prvek, tak to zase potřebuje jinak nastavit - proto je linka placená, protože se jedná o konfiguraci nikoli sítě, ale ZAKAZNIKOVA ZARIZENI!!!

Stejná situace jako když si koupíte v elektru mikrovlnku a pak jim budete volat jak ji máte nastavit když rozmrazujete kuře, jak ji máte nastavit, když si ohříváte párky a o vikendu, že se chystáte v ní použít funkci grilování a jak se to dělá :-)) Myslíte, že pro Vás pro tyto účely taky zřídí bezplatnou infolinku??? :-)) Asi těžko - pošlou Vás rovnou do oněch míst...

0/0
11.9.2009 8:45

Host

Re: jezisi to je zupma clanek

jaja, samoinstalacni balicek je pro vsechny stejny, jakekoli zmeny jsou nadstandard. Lze si samozrejme objednat instalaci primo technikem O2, ale to by pan musel zaplatit , jenze on ma pocit ze vsechno je zadarmo :)

0/0
11.9.2009 10:53

Host

Re: jezisi to je zupma clanek

Je videt, ze opravdu delate u o2 hodne let ,Vase deformovane predstavy o sluzbach tomu odpovidaji.

Vase srovnani silne pokulhavaji ,ono je to spise tak , ze si v elektru vyberete na jeho doporuceni neco co ,jak doma pozdeji zjistite ,neni tak ,to co jste pozadoval.

A jelikoz delam v oboru, tak bych tady mohl vypravet o kvalite pracovniku O2 i helpdesku.

Resit duplicitni adresu a delat z laickeho zakaznika idiota umeji opravdu dobre a bez omluvy.

PS: skuste si na infolinku zavolat ,at mate predstavu

0/0
13.9.2009 21:16

Host

jasneeee

Hloupej Cech si raaad zaplati a priplati,nee?Vzdyt na to ma a neni socka,ne?;-D

0/0
10.9.2009 18:14

Host

Misto toho zrusit sluzbu

Kdyz ji totiz nahlasite, ze ji chcete zrusit, ihned se operator ozve, ze to opravi a jeste vam da neco navic. Konkurence je.

0/0
10.9.2009 17:15

Host

Re: Misto toho zrusit sluzbu

A pak se divit, že dorazí výpověď a nashledanou.... Opět geniální tip.

Tada takové vyčůránkům bych nejraději zakázala jakékoliv služby využívat ;-D

0/0
10.9.2009 17:38

kontrola_nemocnych

Re: Misto toho zrusit sluzbu

no tak budes prebihat od O2 k UPC a zpet podle toho jak blbe se rano vyspis a jak moc dulezitej si zase budes ten den pripadat :)

0/0
10.9.2009 19:19

Host

Já bych bezplatné infolinky zrušil

Kdyby bylo po mým, tak všechny telefonní linky s předčíslím 800 bych zrušil a nebo bych je zpoplatnil aspoň sazbou 99,- Kč/min.

Bezplatné infolinky zneužívá v drtivé většině mládež, lidé psychicky vyšinutí, a těmto operátorům generují nemalé náklady. Vím, o čem mluvím. Brácha si do svý soukromý firmy zřídil bezplatnou linku a neustále měl zlomyslná volání, měsíčně pak platil za hovory řádově ve stovkách tisíc korun. Pak objevil kouzlo audiotexových linek a tak zákaznící volají na audiotexové číslo.

Ono normálně je platit za odchozí hovory, mít odchozí hovory zdarma to je jako chodit do obchodu a brát si banány, pomeračne zadarmo. Pokud vím, tak jedině komunisti chtěli vše zadarmo.

Čili pokud někdo má problém, je to jeho problém a za vyřízení by měl zaplatit. A ne se rozčilovat a pozastavovat se. ;-)

0/0
10.9.2009 16:43

Host

Re: Já bych bezplatné infolinky zrušil

Tak to souhlasím ;-D R^

0/0
10.9.2009 17:34

Host

Re: Já bych bezplatné infolinky zrušil

Jenže infolinky nepoužívají jen operátoři, ale třeba např. i banky. A pak jsou tu případy, kdy je poskytovaná služba nefunkční a je třeba to vyreklamovat. Za to by měl zákazník ještě platit??? Když si nefungující službu platí paušálně měsíčně?

0/0
10.9.2009 18:02

Host

Re: Já bych bezplatné infolinky zrušil

Asi v tom zneužívání linek s předčíslím 800 je kus pravdy. Na druhé straně, pokud si za nějakou službu platím, tak ji také mám beze zbytku a v patřičné kvalitě dostat! Je-li problém na straně poskytovatele služby, ještě by mi měl zaplatit za monitoring,nebo vrátit platbu. Ve kulturním světě zcela běžné. Bohužel neplatí v ČR.

0/0
10.9.2009 18:08

Host

Re: Já bych bezplatné infolinky zrušil

Měsíčně pak platil za hovory řádově ve stovkách tisíc korun! To bych tedy chtěl videt! My máme ve firmě také zřízenou linku a účty se pohybují kolem 2 000 Kč!

0/0
10.9.2009 18:19

kontrola_nemocnych

Re: Já bych bezplatné infolinky zrušil

tyhle diskuse rozcilujici se nad kvalitou linek co jsou zdarma jsou vetsinou plny prihlouplych sebestrednych ignoratnu myslicich si ze kolem nich se toci svet, bez jakekoli sebereflexe, logickeho uvazovani, bez sance na to aby zjistili ze temi pitomci jsou vlastne oni, ze si neumi spocitat 1+1, ze pokud je linka pretizena doslo asi k problemu nejen u nich :)

0/0
10.9.2009 19:21

Host

Re: Já bych bezplatné infolinky zrušil

Tak at' si tvůj brácha infolinku klidně zruší. A jiní ji klidně můžou mít když chtějí. Neruš všechno všem. Kdo chce at' infolinku má, ne?

0/0
10.9.2009 20:40

Host

Amerika

To jste zase v redakci narazili na novinku.Voní to nějakou pikantérií.Že to volání

na linku UPC nebo O2 stojí za houno,ví skoro každý.A kdo ne tak si to třeba může

zkusit,všechno je poprvé;-D

0/0
10.9.2009 16:18

Host

Proč jsou linky tak vytížené?

Čím větší společnost, tím větší procento klientů, kteří vytěžují linky zbytečně.

Už jen UPC fórum mluví za své... Vždycky je lepší hledat chybu u jiných, než u sebe. Takže až toto procento lidí nejprve použije mozek a teprve poté sáhne po telefonu, určitě pak pro lidi, co mají skutečnou závadu, nebude problém se dovolat.

Moje zkušenost volání na UPC: 2x za 2,5 roku voláno, poprvé čekáno cca 15 minut, podruhé cca 2 minuty... Dostala jsem informaci o výpadku lokality a do druhého dne to bylo vždy v pohodě :-) Takže já si nestěžuji, nezdá se mi to tak tragické. Asi jsem měla štěstí... :-P

jennys

0/0
10.9.2009 15:35

Host

Problém podnikatele Vlka

s "nedostatkem"  portů na Zyxelu jsem např. já  vyřešil použitím switche za Kč 150,- včetně DPH. ;-D

0/0
10.9.2009 14:55

Host

Re: Problém podnikatele Vlka

To bezpochyby lze, dodávaný modem Zyxel totiž není žádný zázrak. Ale.. pokud jsem to správně pochopil, jednalo se o narážku na fakt, že podpora nebyla schopna vyřešit reklamaci na lince zdarma.

0/0
10.9.2009 15:24

kontrola_nemocnych

Re: Problém podnikatele Vlka

to NENI reklamace ale nadstandarni ukon mimo ramec SAMOINSTALACNIHO balicku. Zmineny pan si mohl priplatit za technika ktery by mu vse zaplatil, ale stejne jako komunista ma pocit ze ma mit vse zadarmo.

0/0
10.9.2009 19:05

kontrola_nemocnych

Re: Problém podnikatele Vlka

zaplatil=nastavil :)

0/0
10.9.2009 19:07

Host

Re: Problém podnikatele Vlka

Pán ovšem předem u O2 popsal své požadavky, čili buď je tam nepochopili, nebo to prostě na něj byla bouda. Modem mu poslali, tak proč jej ještě nepoždímat?

0/0
10.9.2009 22:09







Najdete na iDNES.cz