Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Systémy Telefóniky O2 stále nefungují, jak mají. Firma tvrdí opak

V polovině srpna žádal podnikatel Viktor Naugadov o převod svého telefonního čísla od firmy Telefónica O2 k jinému operátorovi. Na přenesení čísla má ze zákona firma tři dny. Dnes je však Naugudov stále nechtěným zákazníkem O2, a­ navíc volá výrazně dráž, protože přišel o výhody původního tarifu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

je to kec

3 dny a to pracovní má ope na uvolnění a přenos sám o sobě dle platných podmínek ČTÚ viz jejich www je doba přenosu 30 dnů max, 3 dny na přenos jen na jaře neuspěšně navrhovala EK

0/0
4.9.2009 23:24

Host

Využívání více operátorů

Dalším řešením je používat SIMM více operátorů v jednom mobilu, třeba od EVOLVE. Kolega tahá 3 mobily, ale to mi připadá padlé na hlavu. Stále jsou totiž lokality, kde fungují jen dva nebo jeden operátor. A vzhledem k tomu, že se kvalita O2 zhoršuje, tak používání minimálně 2 operátorů bude nutnost.

0/0
4.9.2009 16:26

Host

Re: Využívání více operátorů

To je bohuzel trochu problem. Telefony na 3 sim karty zatim neexistuji (existuji pouze varianty 2x gsm + 1x cdma), dvousimkove telefony jsou zase obvykle naprosto zoufale vybavene. Tomu, kdo potrebuje trosku vetsi seznam nebo potrebuje pouzivat nejakou java aplikaci, zadny z dosud existujicich telefonu stacit nebude.

0/0
7.9.2009 11:27

iuos

hmm

a to jsme chtěli jít dneska podruhý zažádat na "pobočku" o změnu adresy... během dvou měsíců nebyli schopni změnit korespondenční adresu - osobní návštěva, dva telefonáty... no paka.. ale asi tam stejně zajedeme ;-D

0/0
4.9.2009 12:48

woji

sou to

nenazrany hovada a prasataRv

0/0
4.9.2009 11:58

Host

Také mě neodstavili

Jo, taky mi slibovali, že k přenosu čísla dojde, ale stále volám přes O2. Taky mi nabídli 5000 volných minut. I kdyby mi nabídli 1 000 000 volných minut, tak ušetřím oproti konkurenci tak 300,-/měs. To jsou finty, myslí si, že kvůli ohromující cifře volných minut mi dají Bůh ví co a já si sednu na zadek?  Stejně využiji jen do 300 minut měsíčně. Nevolám ve dne v noci, musím taky pracovat... A konkurence mi dala telefon, čož ušetřených 300,-/měs x 12 měsíců = méně než cena tohoto telefonu. A bez závazků! R^

0/0
4.9.2009 10:20

Host

a vy snad nemate volbu zmeny ?

Odesel jsem od O2 pred 6-ti lety s celou firmou i s rodinnymi mobily a dodnes jsem toho nelitoval ani jednu vterinu.......Nikdo neni dokonaly, i soucasny operator obcas udela nejakou kokotinu, ale vyjimecne, a nemam s nim zadny zavaznejsi problem....A vazi si me, kazdy rok dostavam za korunu nekolik novych telefonu, loni jsme dostali k vanocum velmi slusny wifi router do firmy , jejich jednani pri nejakem problemu je slusne a v ramci moznosti rychle atd.

0/0
4.9.2009 9:06

Host

Re: a vy snad nemate volbu zmeny ?

volbu změny ??? právě proto odcházim od tmobile ...v práci nemám ani jednu čárku signálu jak na Tmobil,tak Vodafone...O2 je tam signál PLNÝ!!...tak jedině vyndat simky všech operátorů a dělat mrtvýho brouka...to by šlo...R^

0/0
4.9.2009 9:23

Host

Nesolidní jednání.

U O2 jsem pro výhodný tarif u TMT CZECH a.s. Ale kvalita hovorů je stále horší, dost často se nedovolám, dost často se nedovolají mě. Po delším hovoru to padne protože hovory odhazují. A v případě reklamací se vymlouvají. Často mi leží telefon na stole s plným signálem a najednou přijde SMS, že se mě někdo snažil dovolat.

0/0
3.9.2009 23:24

Host

Re: Nesolidní jednání.

Pro zajímavost tarify: http://www.dh.cz/dokumenty/tmt/nabidka_tarifu.pdf

0/0
3.9.2009 23:30

Host

Re: Nesolidní jednání.

Máš pravdu mě chodí poslední dobou SMS i po 20 a více hodinách. A ze všeho nejlepší jsou jejich služby zadarmo. "Pošleme SMS až volaný bude dostupný" - to ale neřekli, že s ním musíš ( po několika pokusech o dovolání ) mluvit, aby Ti došla za hodinu SMS, že je k dispozici. Prostě služba Na h***o.  

0/0
4.9.2009 6:09

rosin

ou túúúú

O2 už nikdy více!!!  Přecházel jsem s firemním číslem vloni na jaře od 02 k Vodafone, tenkrát vcelku rychle bez problémů, bez zájmu 02 o udržení klienta, až cca 2 dny před uvolněním čísla najednou telefonát s nabídkou 200 volných minut  a kdesi cosi, když zůstanu. Naštěstí jsem se nenechal zviklat, u Vodafone cca 25-30 % úspora peněz při sttejném objemu provolaných minut. tak jsem převedl od 02 i celou rodinu, samoobsluha na internetu funguje naprosto spolehlivě. Začátkem srpna jsem převáděl další číslo od 02 k Vodafone, opět bez zájmu O2, že by nabídli nějaký lepší tarif, na rozdíl od Vodafone.

0/0
3.9.2009 22:36

rosin

Re: ou túúúú

Tentokráte si mně vychutnali, několikrát jsem tam volal, protože se

blížila dovolená, do které už jsem to chtěl mít vyřízený, což se

bohužel nepodařilo, takže cca 3 týdny vyřizování, přehazování

reklamačního telefonu jeden na druhýho, žádnou žádost o převod čísla v

systému nemají, musel jsem znovu zaslat naskenovanou kopii žádosti na O2, opět se dlouho nic nedělo, PROSTĚ KATASTROFA,  O2 UŽ NIKDYRvRvRv

0/0
3.9.2009 22:37

Andee

Re: ou túúúú

Tentokráte pěkně kecáš, neboť problém s převodem čísla na nového operátora rozhodně není problémem toho původního Rv

0/0
3.9.2009 22:58

Host

Re: ou túúúú

meleš naprosté nesmysly, v přenosu čísla k jinému operátorovi mají své povinnosti obě strany. Nehraj si na odborníka, když o tom víš kulový

0/0
3.9.2009 23:32

Host

Re: ou túúúú

povinnosti ano, ale odpovědnost přejímající operátor

0/0
4.9.2009 0:52

Host

Re: ou túúúú

Tak to asi těžko...

0/0
4.9.2009 8:52

Host

Re: ou túúúú

povinnost uvolnit číslo má v 1.řadě O2 a to se právě během těch 14 dnů i přes několikeré urgence nestalo!!!

0/0
4.9.2009 22:13

Host

Re: ou túúúú

do 14-ti dnů? ale prosim tě;-D;-D;-D na uvolnění v té době bylo 5 prac dnů...teď sou tři a přenos jako takový může být až na 30 dnů dle podmínek ČTU, pravdou je i poznámka o odpovědnosti za přenos stačí si přečíst všeobecné podmínky;-)

0/0
4.9.2009 23:31

Host

Kdyby jenom převod čísla!

Od června, kdy jsem požádal o inkaso z účtu si O2 nedokáže peníze stáhnout. a peripetie s tím, to je věc! Tak uvidím za dva dny, kdy by měla odejít platba další faktury. ale po ujištění začátkem června, že se o placení již není třeba starat mi dodnes chodí faktury s údajem "platba složenkou" a pak upomínky o nezaplacení. Děs běs.

0/0
3.9.2009 21:35

Host

u mě převod bez problémů

11.srpna jsem podal žádost o převod čísla od T-Mobile k O2..přímo na prodejně...za 7 dní mí přišla nová sim s dočasným číslem s tím,že až se uskuteční převod,tak dostanu to staré číslo....dnes 3.září mám pořád fungující obě sim a po různých telefonátech na tmobile a O2 jsem se dozvěděl,že mám vyčkat 25 až 30dní na dokončení převodu...tak tedy čekám :-)...snad na ty vánoce ...;-);-D

0/0
3.9.2009 21:27

Host

Re: u mě převod bez problémů

Tak 02 nefungují systémy,tak tě asi nechtějí...:o)

0/0
3.9.2009 21:30

Andee

Re: u mě převod bez problémů

mám to podobně s pevnou, řekli si o prodloužení smlouvy s původním operátorem dé 18.9., tak to snad stihnou ;-D

0/0
3.9.2009 23:00

Host

Re: u mě převod bez problémů

Já už převádím číslo od VF k O2 dva měsíce. Přestalo fungovat u původního operátora a u telekomu nenaskočilo. Nefungovaly ani dvě provizorní SIMky. Po dvou měsících urgencí začalo fungovat dočasné číslo, teď se už dovolám alespoň já, ale zpět se mi nikdo nedovolá ani nenapíše. Takže doufám, že pod stromeček dostanu SMS na svoje číslo:-) Navíc jsem měl na toto mobilní číslo nasměrovanou zelenou linku, která tak samozřejmě taky nefunguje. Takže jsem pro klienty mrtvý Homolka;-€ A u firemního čísla mi přišla faktura na mobilní data na úhradu deseti tisíc korun, ač mám u iPhonu aktivovaný datový tarif a přišla mi od těch idiotů SMSka, ať si užívám internetu v mobilu;-D...

0/0
3.9.2009 23:51

Host

Re: u mě převod bez problémů

no tak dva měsíce čekat nebudu...to jim řeknu ,at mi radši z toho dočasného udělají trvalé číslo :-)...a už ted s hruzou čekám na první fakturu 8-o

0/0
4.9.2009 9:20

Host

ADSL

Já zase nemůžu přenést ADSL k T-Mobilu a 02 se mnou vůbec nekomunikuje.

0/0
3.9.2009 21:26

Host

Re: ADSL

třeba je to tím, že ADSL přenést nelze, musíš ho u O2 zrušit a zřídit u T-m... Nicméně proč to chceš dělat, když cena je téměř stejná a obojí poskytuje O2 (t-m jen přeprodává).

0/0
4.9.2009 11:39

Host

Re: ADSL

máš mylnou informaci, od zavedená naked ADSL u O2 lze portovat i internet ADSL :-)

0/0
4.9.2009 17:01

Host

MOBILNÍ INTERNET

Já jsem si u nich koupil víc jak před měsícem mobilní internet a dodnes mi to nefunguje. Vžycky když tam zavolám tak mi řeknou že je to v řešení. Ať počkám.Rv

0/0
3.9.2009 20:50

def...

Re: MOBILNÍ INTERNET

samozrejme ti ho nauctujou jako by fungoval... to ja znam...

0/0
3.9.2009 21:22

Host

Re: MOBILNÍ INTERNET

tak proc proste nepozadujete z ceny primerenou slevu ?! pokud nejde vubec, neplatte nic. ono je to donuti ;)

0/0
3.9.2009 22:05

Host

Re: MOBILNÍ INTERNET

Oni mi zatím nic neúčtují,

0/0
3.9.2009 22:32

Host

Jak se bavit

Operatori uz se taky docela bavej, z jedny strany zamestavatel vymejsli cimdal silenejsi pozadavky. Z druhy strany zakaznici, co si myslej, ze kdyz si na tebe zarvou, tak jim asi pomuzes s vetsi radosti, nez predtim.

A nefunguje to tak dlouho, ze uz je to zvyk, kdyz je zakaznik fakt milej, tak se operator aspon snazi neco udelat a obcas jde i proti postupum, za cenu prinejmensim nizsiho platu a nulovejch premii, kdyz je zakaznik arogantni, nebo jen krici, tak vystrihnout nacvicenou formuli, ktera se opakuje ted uz stokrat denne par mesicu a je presne podle postupu, pak nechat zakaznika vyrvat, u toho si napsat par smsek, aby se clovek nenudil a pockat, az ho to unavi a polozi to sam. :-D

Sladka realita denniho chleba.

0/0
3.9.2009 20:28

Host

Re: Jak se bavit

Jak se do lesa volá... Třeba se vám váš přístup vrátí např. u lékaře, v cestovce atd.

0/0
4.9.2009 19:58

Host

Re: Jak se bavit

aspon bude mit clovek dobrej pocit, ze tomu cloveku zneprijemnil den. a treba on si rozmysli pracovat u tak ignorantskyho podniku. A ja bych mel celkem dobrej pocit, pac jsem si uvolnil trochu adrenalinu, kterej se u mne treba za celodenni stresy nahromadil. co se tyka o2, tak o svych zazitcich se anii nebudu sirit, pac nechci kazit zbytecne naladu - kdyz to neni potreba. shrnu to tim, ze k teto firme bych se uz asi nevratil, i kdyby nabizeli hory doly. (ldx)

0/0
6.9.2009 21:44

Host

Kyslíci

Kdykoliv mi volají z O2 tak se skvěle bavím.No nekupte to za ty prachy.

0/0
3.9.2009 19:50

p.o.p.

Včera

jsem chtěl do firmy koupit 2 SIM..........nešel jim celý den systém......

0/0
3.9.2009 19:46

Host

funguje u nich vůbec něco?

před pár dny jsem se byl zeptat na pobočce v pardubkách na možnost zvýhodnění stávajícího tarifu CDMA, za kterej "zatím" platím lehce přes 800kč. řekli mi něco na způsob, že to lze snížit na 600kč, ale musí se udělat nová smlouva se závazkem 24měs. a dostanu novej modem, na kterej musím složit zálohu 3000, bez modemu to prej nejde. Na netu o tom nebyla ani zmínka, prostě jen CDMA internet v akci za 600,-. Budiž. Všeobecný podmínky, který jsem si chtěl předem přešíct, mi nevytiskli, protože je na vlastních přehledných stránkách nenašli, rozhodl jsem se s upsáním ďáblu ještě počkat a cestou domů jsem zavolal jejich operátorovi, jak to vlastně tedy je. Ten mi řekl, že žádná akce na CDMA se nekoná, prej je to jen pro ty, kdo doma nemá dostupnej ADSL internet a začali mi ho vnucovat. To je bordel, co? Nikdo neví, jak to vlastně je.

Takže už tu buduju wifi aparát, signál z 3km vzdálený vesnice na kolineár perfektní, teď jsem dokončil 25el yaginu, o víkendu to nainstaluju a ediéééé kyslíci!

0/0
3.9.2009 19:27

Host

Re: funguje u nich vůbec něco?

nefunguje.....já udělal obrovskou chybu, že jsem k nim šel, ale jedno se jim musí nechat.....faktury posílaj na den přesně;-D

0/0
3.9.2009 22:35

Host

Re: funguje u nich vůbec něco?

heh ,me neposlali jeste ani jednu trubky neschopny , co jsem u nich od kvetna. 3 faktury vystaveny, 10 x urgence na prodejne i na telefonu o znovu zadani fakturacni adresy a furt to stejny, nedoruceno.

0/0
3.9.2009 22:54

xHall

CRM - tak kdo za tim stoji?

Accentrure, Ness? Novinari - do ulic a patrat.

0/0
3.9.2009 18:58

Host

Re: CRM - tak kdo za tim stoji?

accenture.. a vo tom to je.

0/0
3.9.2009 19:58

Host

Re: CRM - tak kdo za tim stoji?

Logica

0/0
3.9.2009 23:36

Host

Re: CRM - tak kdo za tim stoji?

spis bych se ptal proc tu zakazku vyhrali... konexe, korupce? kdyz je to soukroma firma tak se ani nemusi vyhlasovat vyberovy rizeni... a takovy jsou pak ty konce. (ldx)

0/0
6.9.2009 21:48

Host

Trestní oznámení

Tento článek je zralý na podání trestního oznámení. Takhle veřejně hanit a pomlouvat firmu se přece nehodí. ;-€

0/0
3.9.2009 17:46

Host

Re: Trestní oznámení

A takhle se ne/starat o zákazníky se náleží ?  ;-O!!

0/0
4.9.2009 2:47

Host

Re: Trestní oznámení

Jenže podat trestní oznámení- to je jako že potrefená husa nejvíc křičí.

Navíc je to celé pravda, pro O2 pracuji a jestli tohle co se v O2 děje je běžná praxe, pak mohu jen říct, zákazníci o2, spojte se a utečte od nich. Takových výpadků, deně, neočekávaně, aktivace se vrací bez zjevných chyb. Objednávku zadám pětkrát stejně, a vždy se vrátí, pošestém stejném zadání nakonec projde. Je to normální?

0/0
4.9.2009 12:43

Host

Mluvčí

Kdykoliv slyším jejich mluvčího je mi jasné že lže a to co prezentuje jako úspěch, tomu se vyhnu. Jen tak nemám v podstatě žádné problémy.

0/0
3.9.2009 17:46

Host

jsou to tragedove

Jenom lenost je pricinou toho, ze ma O2 porad tolik zakazniku. Lidi nemaji radi zmenu a tak radeji toleruji spatny servis, nefungujici sluzby atd. O2 je naprosto priserna firma! Sileny zakaznicky servis, mnoho problemu v siti (napr. uz asi 3 roky maji problem s predavanim hovoru mezi jednotlivymi BTS. Uplne nejvetsi paradox je, ze jedna z techto chyb je primo v okruhu budovy jejich hlavniho sidla! a nedokazali s tim nic udelat). Neni NIC, v cem by bud excelovali technicky, nebo v cem by byli cenove pritazlivi a presto jsou stale vice mene v pohode a zamestnavaji odhadem tak 1000-1500 uplne zbytecnych lidi. Billing system ma taky problemy. Kolikrat chodi lidem upominky na nedoplatek v radu haleru a to jen proto, ze jejich system ma problem se zaokrouhlovanim. A dalo by se pokracovat dal a dal.

0/0
3.9.2009 17:30

Host

Re: jsou to tragedove

No je to daň za to, že je O2 levné...

0/0
3.9.2009 18:03







Najdete na iDNES.cz