Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

T-Mobile vám aktivuje hlasovou schránku, i když ji nechcete

Operátor T-Mobile začal vybraným zákazníkům aktivovat nový druh hlasové schránky, aniž by o tom věděli. Služba MMS Hlasový kurýr doručující vzkazy přes MMS je zdarma, zákazník, který žádnou záznamovou službu nechce, si ji však musí deaktivovat sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Taky

M i to taky udělali, jsou to pěkné svině.

0/0
17.10.2009 21:07

Host

Nejen T-mobile

Nejen T-mobile, ale i O2 má manýry, jak okrádat své zákazníky. Ještě pod předchozím názvem mi změnili bez mého vědomí tarif na předplacence za minutu hovoru z 5,50 Kč na 7,20 Kč. Protože na SIM-ce už byl jednou tarif změněn (bezplatně), tak jsem si raději koupil novou SIM-ku a na ni opět poprvé (zdarma) změnil tarif tak, abych měl minutu hovoru za 5,50 Kč. Od té doby jsem se naučil pravidelně kontrolovat kredit. I když pro někoho jsou to nepodstatné peníze, v tomto státě je dost lidí, které potěší každá takto ušetřená stovka a především fakt, že zlodějům "neskočili na špek"...

0/0
3.9.2009 21:31

Host

taky, taky

i nasi tchyni a tchanovi to aktivovali. oba starsi lide kteri neumi poslat ani SMS. na operatora jsem se z jejich predplacene karty dovolal po uzasnych 6ti minutach. jen sem rekl prvni vetu "koukejte Vy jste bez naseho vedomi aktivovali sluzbu..." a uz me operator skakal do reci "samozrejme, MMS kuryr, pokud nemate zajem, klidne Vam to zrusime...hezky zbytek dne, naslysenou"......nestacil sem ani polknout 6 minut cekam na spojeni a pak me takhle vodsekne behem 8mi vterin....

nastesti sluzbu vypli...

pekne tahaj penizky...pocitam ze jesli to aktivuji pul milionu lidi, tak nez si to stihnou povypinat prinese jim to za marne spojeni od volajicich co chteli s nekym mluvit ale s masinou ne, nekolik mega cista ruka....

0/0
3.9.2009 15:37

Host

ZDARMA HA-HA NO A CO!!

POKUD BUDE I HOVOR DO TETO SCHRANKY TAKY ZDARMA (Z JAKEKO-LI SITE) TAK SLUZBU UVITAM JINAK TO BERU ZASE JAKO DALSI ZPUSOB JAK VYDELAT BEZ NAMAHY - SPOUSTA LIDI TO ANI NEVI A PAK SE PROU SE ZNAMYMA ZE NIC PODOBNEHO NEMAJI- NEFEROVE JEDNANI - KDYZ NECO AKTUVEJE OPERATOR POVAZUJI MIN ZA SLUSNOST O TOM INFORMOVAT ZAKAZNIKA ALESPON BLBOU SMS ZVLAST MMS KURYR NA TELEFONU KTERY NEMA MMS JE OPRAVDU UZITECNY.

0/0
1.9.2009 14:01

Host

Re: ZDARMA HA-HA NO A CO!!

V clanku pisou, ze to aktivuji pouze na telefonu podporou MMS.

0/0
1.9.2009 22:17

Host

Uz zase?

Uz zase? Tohle dela T-mobile kazdou chvili.

0/0
1.9.2009 0:30

Host

Hlasová schránka je nejlepší služba

Podle by operátoři měli společně se SIM kartou automaticky nabízet hlasovou schránku, která by se už nedala deaktivovat. Já hlasové schránky používám od roku 1999 a jsem s něma spokojený.

Dříve to byl Memobox, dneska se to jmenuje zase jinak, ale výhodnost hlasových schránek se neztratil. Lidé jsou hloupí když nevyužívají tak dobrý potenciál hlasových schránek. Všude na západě používají hlasové schránky, a dokonce i ty páskové a jsou nadšeni.

Vždyť taková SMS je mnohonásobně dražší než zanechaný vzkaz v hlasové schránce, kde volající může nahrát až 90 sekundovou zprávu a to se do jedné SMS nevejde. A celkově ušetří.

Majitel hlasové schránky má zas výběr zdarma. Takže vzkaz všem mobilním a pevným operátorům, aktivujte automaticky nad rámec smlouvy a nastavte hlasové schránky tak, aby nešly vypnout. Jedině zablokovat SIMku.R^

0/0
31.8.2009 15:54

mk.charlie

Re: Hlasová schránka je nejlepší služba

Doufám že to myslíš těžce ironicky. Pokud ne, jsem rád že neznám tvé číslo a nemám nejmenší důvod tě kontaktovat.

0/0
31.8.2009 17:42

Host

Re: Hlasová schránka je nejlepší služba

Zřejmě jsi zaměstnancem mobilního operátota, nebo státním zaměstnancem. V obou případech Ti nesmyslné ceny za katastrofální služby vyhovují! Na straně první super mzda za minimum odpovědnosti a v druhém případě inkaso z DPH dle pravidla, čím vyšší cena, tím více můžeme rozházet a rozdat na mzdy! Že by snad operátoři byli takoví lidumilové, že i ten, kdo chce mluvit s danou osobou a ne se záznamníkem, nic neplatil??? 

0/0
31.8.2009 17:55

Host

Re: Hlasová schránka je nejlepší služba

jeste jednou napises spojeni hlasova schranka a ja asi puknu smichy:)

0/0
31.8.2009 21:53

Host

Bojkot

Chování mobilních operátorů nelze klasifikovat jinak, než nebetyčná arogance a drzost. Ostatně nejsou sami. Dříve bylo možné existovat bez mobilu, takže pro mne z toho plyne jediné. Předplacenka s kreditem cca 1000,- Kč na 1 rok a trhěte si.  Ostatní vše přes ICQ nebo skype. Dokud je klienti budou utvrzovat, že jejich ceny a "služby" aktivně akceptují, do té doby si budou vyskakovat.

0/0
31.8.2009 15:22

Host

Re: Bojkot

Jsou lide, kteri provolaji za rok mene nez 500 Kc - proste proto ze nemaj takouvou potrebu volat.

0/0
1.9.2009 22:19

Host

T-MOBILE JE OPRÁVNĚN

"Provést změnu hesla, e-mailové adresy či jiných nastavení souvisejících s Nabízenými službami poskytovanými Účastníkovi včetně nastavení SIM karty i bez souhlasu Účastníka za předpokladu, že toto opatření je ve prospěch Účastníka nebo je nutné k řádnému poskytování Nabízených služeb. Tuto změnu lze provést i na dálku, bez fyzické přítomnosti pracovníka T-Mobile."

Všichni, kteří ho používáte jste s tím souhlasili, tak si nestěžujte Rv

0/0
31.8.2009 15:20

Host

Re: T-MOBILE JE OPRÁVNĚN

no jo chytráku ... ;-)

0/0
31.8.2009 17:09

Host

Díky za tip, že jde zrušit přes web

R^ můj posel nechtěných zpráv je mrtev :-P

0/0
31.8.2009 15:16

Host

K...y !!! (však, víte co myslím)

Moji známí si na to také stěžovali, takže jsem to ihned deaktivoval. Nechápu, jak si to mohou bez jakéhokoliv varování dovolit spustit? Tento přístup se mi nelíbí, a určitě nejsem sám. Tak služba je úplně k h.....  Kde si na to můžu stěžovat? U nich to nic nevyřeší. Pošlu jim tam inspekci, ať se zapotěj.

0/0
31.8.2009 15:04

rlpcr

Si dělají co chtějí.

Taky mě to pěkně naštvalo. Měl jsem nastavené sms o zmeškaných hovorech (jsem odpůrce hlasovek). Najednou mi deaktivovali tutp službu a aktivovali hlasovku a ani nezabučeli.

0/0
31.8.2009 14:58

Host

Re: Si dělají co chtějí.

odpůrce ;-D;-D další do stáda čecháčků z Banánistánu Rv

0/0
31.8.2009 15:00

Host

Re: Si dělají co chtějí.

neni holt kazdej takovej svetak jako ty - zatimco doplnujes regaly a ohanis se mopem, holka ti dava kopacky do hlasove schranky ;-D;-D

0/0
31.8.2009 15:08

rlpcr

Re: Si dělají co chtějí.

Nehledě na to, že jsem byl v dosahu plného signálu a pořád mi chodili zprávy, že jsem byl nezastižen a mimo signál, ale že se nic neděje, protože si můžu vyzvednout vzkaz.

0/0
31.8.2009 15:00

Host

Banánistán

V západních vyspělých zemích většina lidí používá záznamník alias hlasovou schránku. Proč asi?

Obyvatelé banánistánu ji nenávidí, nenávidí lidi, kteří ji používají. Prý nechtějí mluvit s automatem. Zato milují prozvánění, kdy nemluví vůbec s nikým. Vivat la Banánistán Rv!!Rv!!

0/0
31.8.2009 14:54

Host

Re: Banánistán

Ono v těch vyspělých zemích je hlasovka zdarma, volání do ní atd. Ty banáne z T-Mobilu.

0/0
31.8.2009 14:56

Host

Re: Banánistán

a co je ti po tom, co kdo uziva, vorechu

0/0
31.8.2009 15:03

Host

Re: Banánistán

to říkej těm, kteří nenávidí lidi, kteří hlasovou schránku používají, sprosťáku Rv

0/0
31.8.2009 15:10

Host

Potvrzuji

Ano, pouze to potvrzuji.

Tátovi ji aktivovaly asi už třikrát...Rv

0/0
31.8.2009 14:53

Host

Re: Potvrzuji

Má Kreditní tarif 250.

0/0
31.8.2009 14:55

Host

T mobil

Nejen ze si aktivuje hlasovou shcranku ale ani se nikdy u nej nedopocitate poctu hovoru uskutecnenych s tom co vam fakturuji a to nehovorim o SMS jsou to podvodnici a stat jim to nejen toleruje ale je ve srabu tak jim to jeste povoluje to je neskutecne co se tady deje ;-€;-€;-€ 

0/0
31.8.2009 14:47

Host

Naprostá a do nebe volající nehoráznost

klienti se mi nemohli dovolat i když jsem byl normálně na signálu a neobsazený. Začaly mi chodit nesmyslné mms zprávy abych se jim ozval. Takž by platili oni i já. Když jsem nasraný volal na zákaznickou linku, tak mi okamžitě s omluvou službu deaktivovali. Služba k nezaplacení. Ještě jedna takováhle sranda a končím u nich.RvRvRv

0/0
31.8.2009 14:46

tevp

Re: Naprostá a do nebe volající nehoráznost

Utíkejte ke kyslíkům ... ;-)

0/0
31.8.2009 16:45

Host

Re: Naprostá a do nebe volající nehoráznost

To by jsme si moc nepomo´hli.

0/0
31.8.2009 22:18

Host

Re: Naprostá a do nebe volající nehoráznost

K Vodafonu;-)

0/0
2.9.2009 11:41

Host

Hlasova schranka

rozhodl jsem se tuto sluzbu zrusit a k memu udivu me operatorka nabidla funkci ze do budoucna nebudou automaticky zprovoznovat sluzby bez meho vedomi?!

jak to vypada, oni maji v planu tyto akce opakovat a zprovoznovat funkce bez autorizace uzivatele. smele ze?

a dle jejich mluvci, vse co je zadarmo muzou aktivovat!!! co kdyz toto zacnou aplikovat vsichni podnikatele a firmy?

udeluji dutku T-Mobile za toto.

0/0
31.8.2009 14:45

yebbat

nechce se mi to hledat

jak zruším nejjednodušeji klasickou hlasovou schránku?

0/0
31.8.2009 14:44

Belzebub Pekelný

Re: nechce se mi to hledat

dáš prostě pěstí tý holce na zákaznické lince

0/0
31.8.2009 14:45

Host

Re: nechce se mi to hledat

buran potvrzen Rv

0/0
31.8.2009 14:51

Host

Nejenom to

Do hlasové schránky v tomto případě volající spadne i v případě, že příchozí hovor "vymáčknu" červeným tlačítkem. To už je trochu chucpe.... :-/

0/0
31.8.2009 14:38

Host

OPRAVDU NECHÁPU, PROČ ČEŠI TOLIK NESNÁŠÍ

hlasové schránky, v zahraničí je to velice oblíbená a hojně využívaná služba, dokonce  si lidé kupují záznamníky i na pevné linky !!!!

0/0
31.8.2009 14:37

Belzebub Pekelný

Re: OPRAVDU NECHÁPU, PROČ ČEŠI TOLIK NESNÁŠÍ

Protože spostu čechů nebaví mluvit s automatem, navíc s automatem akutn problém nevyřeší, tak nechápu o co jde, pokud někumu potřebují říci neduležitou informaci či informaci která nespěchá použijí SMS. Osobně nesnáším lidi s hlasovou schránkou, což považuji za vrchol buranství. Navíc když volam někomu ohledně obchodu a ozve se mi hlasová schránka, je ten člověk pro mě nepoužitelný.

0/0
31.8.2009 14:42

Host

další

ty nesnášíš lidi s hlasovou schránkou? A víš, že ten buran jsi ty? Rv

0/0
31.8.2009 14:45

Belzebub Pekelný

Re: další

si asi onanuješ nad hlasovou schránkou že?

0/0
31.8.2009 14:47

Mitas24

Re: další

No spíš bych řekl, že v tomto případě platí staré dobré "podle sebe soudím tebe", hlasová schránka je neosobní nesmysl - buďto k mání jsem nebo ne...

0/0
31.8.2009 14:51

Host

Re: další

Mnoho firem proste vola podle seznamu cisel nabidku brigady - kdo je nedostupny ma smulu - kdo ma schranku tak mu to tam namluvej - pokud se vcas ozve ma brigadu a to kolikrat dobrou - treba u filmaru pri nataceni.

Takze jak kdo !!!! Dokonce i na pevne lince firmy vyzadovali zaznamnik - my to na vas nebudem priste 10 x zkouset - poridtesi zaznamnik - jinak hned schanime nekoho jineho a prima kseft je tak fuc !!!

0/0
1.9.2009 22:22

Host

Re: další

holky po tobe musi silet - frajer s hlasovou schrankou ;-D;-D;-D

0/0
31.8.2009 15:07

Host

Re: OPRAVDU NECHÁPU, PROČ ČEŠI TOLIK NESNÁŠÍ

Poté, co mi tam babička nahrála 10 minut svojí televize a ještě mi nějaká dáma, volající někomu ale úplně jinému, málem sprostě vynadala, že jí neodpovídám na hovory, zrušila jsem ji.

No a teď tu službu musím rušit opět. T-Mobile mě značně se*e ;-€

0/0
31.8.2009 15:03

Host

Re: OPRAVDU NECHÁPU, PROČ ČEŠI TOLIK NESNÁŠÍ

doporučuji přestup k vodafonu.;-)

0/0
2.9.2009 11:42

def...

čtenářka, jejíž jméno má redakce k dispozici

a co s tim jako asi tak chces delat?

0/0
31.8.2009 14:30

Host

Proč neodejdeš ?

Hodně už se tady psalo " Proč neodejdeš ?"

Odpověď je jednoduchá, ono je kam odejít ? V dnešní době je mobilní telefón prostě potřeba. A vybrat si mezi našimi super operátory to je úkol nadlidský.

Za 1) Každý operátor má nějaké akce

0/0
31.8.2009 14:13

Host

Re: Proč neodejdeš ?

      2) Každý operátor už na zákazníka vymyslel nějakou tu kulišárnu

      3) Plno lidí má platbu za mobil na sipu atd.. a nechce to měnit a přenastavovat.

      4) Obava s přenosu čísla atd.. (operátoři s tím pořád mají problémy)

      5) Plno známých mě má v různých bonus programem a když přejdu tak se jim/mi zruší.

      6) Přestup zabere hodně času a nervu, když si představím, že třeba 3 dny nebudu dostupný kvůli nepovedeným převodům atd.. Má to tedy smysl? 

0/0
31.8.2009 14:14

Host

Re: Proč neodejdeš ?

Asi tě zklamu, ale mobilní telefon není "prostě potřeba", to si jenom myslíš nebo jsi už tak zblbý mediální masáží. Já telefon nemám a vůbec mi to nevadí :-P

0/0
31.8.2009 14:33

Host

Internet není "prostě potřeba"

A proč máš internet?  Snad nejsi zblblý mediální masáží :-P

0/0
31.8.2009 21:26







Najdete na iDNES.cz