Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po O2 má problémy s internetem i UPC. Výpadky postihly celou republiku

Kabelový operátor UPC má v některých regionech problémy s internetovým připojením. Infolinka operátora uvádí úplné výpadky internetu a telefonních služeb v částech Plzně, Liberce, Prahy, Havířova, Karviné, Chomutova a Vyškova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andee

Tak to jsem se od srdce zasmál...

když jsem si vapomněl na chytrolíny, co tu včera vychvalovali kabelovku ;-D No nic...

0/0
19.8.2009 0:42

Host

Re: Tak to jsem se od srdce zasmál...

Monitoruji si přípojku UPC (Praha - Hodkovičky) už řadu měsíců a první a poslední výpadek byl včera v 10:45 do 5 minut, žádný restart nebyl potřeba. Tak se smějte.

0/0
19.8.2009 15:35

Host

Re: Tak to jsem se od srdce zasmál...

nechte ho, je to lojza... UPC je v pohode..... problem s UPC je, az kdyz chcete neco resit, na infolinku se nedovolate... ja osobne to resim osobni navstevou na Zizkove....apokud jde o internet, tak obcasny vypadek (odhadem tak jednou za pul roku na par minut) je myslim tolerovatelny.

0/0
19.8.2009 16:28

Host

Re: Tak to jsem se od srdce zasmál...

Tak to nevim, kam voláš, ale já nikdy neměl problém. Byl jsem maximálně druhej v pořadí. A technik přijel max do dvou pracovních dnů.

0/0
20.8.2009 23:20

Host

Re: Tak to jsem se od srdce zasmál...

UPC Praha - Chodov: dlouhodobě (roky) funguje jen s ojedinělými výpadky v délce jednotek minut párkrát (3-5) do roka.

0/0
19.8.2009 17:49

Carlos

Nechápu.

Také tomu moc nerozumím, proč nejsou schopni poslat alespoň email, protože při restartu serveru je toto poměrně pravděpodobné (že se něco ne zcela vyvede). Je to u spousty poskytovatelů běžné, u UPC však nikoli. Ale volat na hotline je zážitek! Posledně mě pán přesvědčoval tak dlouho, že na MAC adrese připojení do internetu nezáleží a že mám chybu hledat u sebe, až jsem mu třiskl s telefonem, zavolal znovu a po jiném technikovi rovnou bez vysvětlování chtěl změnu MAC, ten to udělal ihned a bez keců. Opravdu radost!

0/0
18.8.2009 23:25

Andee

Re: Nechápu.

Za to může iPhone ;-);-D

0/0
19.8.2009 0:42

Host

Re: Nechápu.

Žádný poskytovatel neinformuje o restartu serverů, proč taky.

A na MAC adrese už opravdu několik měsíců nezáleží.

0/0
19.8.2009 15:38

Host

podivejte se jake vypadky ma dele nez mesic O2 sms brana

podivejte se jake vypadky ma dele nez mesic O2 sms brana

je to naprosta ostuda a ten kdo si na tuto branu da reklamu tak je asi padly na hlavu pokud neni ta reklama zadarmo

stale se nezobrazuje ani zprava zda sms odesla ... ... ...

nikdy vice spanelsky O2 ;-€

0/0
18.8.2009 22:31

Host

Re: nebyla nekde v posledni dobe recenze kvality sms bran

nebyla nekde v posledni dobe recenze kvality sms bran ?

O2 sms brana zadarmo draha - videl jste nekdo nekdy vetsi smejd s vetsimy vypadky a horsi kvalitou sluzeb ???

;-€ - ;-€ - ;-€

0/0
18.8.2009 22:34

Host

.

В О Т   Б О Л Ш А Я     Т Е Х Н И К А  !

0/0
18.8.2009 21:44

Host

.

ВОТ  БОЛШАЯ  ТЕХНИКА ! R^

0/0
18.8.2009 21:44

Host

Výpadky postihly celou republiku

Tak já tomu nerozumím mě včera internet od kyslíku adsl jelo normálně ale je fakt že  mi nejely některé servry jak v čr tak i cizí ale převážná většina jela.Tak se mi to nějak nezdá.

0/0
18.8.2009 21:00

Host

UPC

UPC jsem zrušil i s TV a mám klid.

0/0
18.8.2009 19:48

Host

Re: UPC

To nás zajisté zajímá.

0/0
18.8.2009 20:24

Host

Re: UPC

Tos udělal dobře.

Ale co teď přes koho se připojuješ k netu?

A satelit si pořídil jako náhradu nebo jedeš na vlnách DVB-T?

:-))

0/0
18.8.2009 21:02

Host

ale kulový asijskej provider

v Mar. Lázních včera nešlo nic - tj. ten pitomej adsl modem od O2 nedostal žádnou ip adresu - tedy pokud nepočítám 0.0.0.0 a dneska se dočtu, že za, že jim to nejelo vůbec mohli číňani Rv

0/0
18.8.2009 17:24

Host

Někteří vysokorychlostní trpaslící zahnuli do Mordoru...

A to je celej problém... ;-D

0/0
18.8.2009 19:01

Naleštěné kanady

Jak ADSL?

Já mám CDMA a nejelo to taky. ;-O

0/0
18.8.2009 16:20

Host

Mageo a D-FENS

na O2 nejdou ještě teď, tak nevím, kdo je horší... :-P

0/0
18.8.2009 16:14

hnusil

Re: Mageo a D-FENS

problem magea bude jinde

0/0
18.8.2009 20:56

Host

*

mé zkušenosti s UPC...rychlý a stabilní internet, levný internet, časté výpadky, infolinka zcela úděsná, IT support úplně mimo a když něco potřebujete mimo řešení běžných problémů... to už musíte rovnou volat řediteli, jinak na Vás hází bobek.

0/0
18.8.2009 15:31

def...

Re: *

rychlý a stabilní internet,  X časté výpadky

tak si rozmysli co vlastne chces

0/0
18.8.2009 15:38

Host

Re: *

Stabilita a rychlost se měří když internet funguje a jsou to zcela jiné ukazatele než počet výpadků- čili dostupnost. Ale jinak fajn příspěvek.

0/0
18.8.2009 17:30

Host

Re: *

Tak to jsi popsal dosti trefně.R^

0/0
18.8.2009 21:04

Host

UPC

Dva dny jsem hlásil v UPC poruchu mého internetu. Oznámili mně, že mám vše v pořádku. tak jsem vratil počítač o 10 dní dozadu, bohužel.. Místo 30Mb jsem měl chvílemi 0.3 Mb.Objednal jsem tedy opraváře počtače. Má přijít zítra... V noci jsem málo spal, že budu zase platit tisíce za opravu. UPC vám však neřeknou, že máte chvíli počkat, než se to dá dopořádku. Nevím, jestli by podobné chování k zákazníkovi bylo možné ve většině vyspělejších zemích. Tady však zatím nemá UPC téměř konkurenci....

0/0
18.8.2009 15:29

alig agil

Re: UPC

když vidím, co tu píše do diskusí za svoloč, tak pro některé jsou služby od o2 či upc ještě příliš moc dobré a přespříliš kvalitní.

0/0
18.8.2009 16:56

Host

Re: UPC

v tvem pripade to bude mezi klavesnici a zidli ...pak se za to draze plati hlavne dneska

0/0
20.8.2009 12:06

Host

Skvělý přístup ke klientům...

Krucinál, když mají na určitý den naplánovaný restart serverů, v jehož důsledku dojde u části klientů k výpadku připojení (což byl včera i můj případ), to nemůžou poslat hromadný mail zákazníkům s upozorněním typu "Dne 17. 8. 2009 od X h. do Y h. proběhne restart serverů společnosti UPC. Během akce může dojít k výpadkům připojení u části našich klientů. Za případné komplikace se omlouváme." A bylo by to, nic by je to nestálo a člověk by si ušetřil zbytečné nervování, o opakovaných zbytečných restartech modemu nemluvě :-/;-€

0/0
18.8.2009 14:59

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

ja ja pravdu dis, jenze na zakazniky se tu s...re.

0/0
18.8.2009 15:01

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

Konečně vím, proč jsem včera 10x restartoval a Xkrát přenastavoval wifi router na modemu UPC !!

0/0
18.8.2009 15:04

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

jak si můžete stěžovat na jeden pár-hodinovej výpadek... uvědomte si že platíte debilní pětikilo za 10Mbit !! jestli chcete mít net bez výpadků tak si nechte natáhnout optiku a plaťte tisíce měsíčně a nebo běžte k o2 a užijte si luxusy jako agregace, 3Mbity žeroucí digitál a servisní výjezd v tří-hodinovym rozmezí... o kvalitě podpory nemluvě... prostě všechno má svojí určitou daň a když chceš mít rychlej net za nízkou cenu, tak musíš počítat s občasnejma mouchama jako je tohle...

0/0
18.8.2009 15:17

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

1) Neplatím pětikilo, i s kabelovkou platím dohromady 1400. Ale o to nejde. 2) Nestěžuju si na samotný výpadek, ale na fakt, že se UPC neobtěžovala klienty informovat, že k něčemu podobnému může dojít - v souvislosti s dopředu naplánovaným restartem serverů.

0/0
18.8.2009 15:30

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

Tak pracuj v UPC a máš 30M+Supreme za 2 Kč;-D

0/0
18.8.2009 15:34

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

1) kabelovku tady nikdo teď neřeší, pointa byla v tom že UPC nabízí vysoký rychlosti inetu za pakatel 2) já výpadek neobhajuju, jen řikám že když UPC poskytuje rychlý připojení a levně, kravina jako že ti nedaj vědět o pár hodinách výpadku se dá v klidu přežít...

0/0
18.8.2009 16:18

Brundi

Re: Skvělý přístup ke klientům...

Jakakoliv mizerna sluzba se da prezit. A takovej pakatel to zas neni, aby nemohli rozeslat hromadne ty maily. Nic by je to nestalo. To kdyz se clovek zpozdi s placenim, tak jim to za ten neprodlene poslanej mail stoji...

0/0
18.8.2009 17:30

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

ja mam doma optiku a zadny tisice neplatim. i s rozsirenou TV nabidkou (36 kanalu) me to stoji 460,- :-P:-P:-P

0/0
18.8.2009 15:35

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

to víš že máš :))

0/0
18.8.2009 16:13

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

na to je jediný komentář, když neumíš podnikat a poskytovat služby na normální úrovni... tak se na to rovnou vys*r a nesvaluj vinu zákazníka, který za to platí. Komunismus je dávno pryč... kecy... co byste paní za ty peníze nechtěla, už dneska nefrčí.

0/0
18.8.2009 15:37

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

přirovnání ke komunismu bylo jediný co v týhle diskuzi chybělo fakt :D nevim proč by se na to měli vysrat, cíle podnikání dosahujou myslim úplně krásně :)

0/0
18.8.2009 16:14

Brundi

Re: Skvělý přístup ke klientům...

To je prave problem, ze u nas se za jediny cil podnikani bere jedine dosahovani zisku. Ale cilem podnikani je krome zisku i poskytovat kvalitni sluzby ci vytvaret kvalitni produkty.

0/0
18.8.2009 17:33

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

Komunistické byli ty jeho kecy o tom co bysme za ty prachy chtěli.. výsledků dosahujou a tom jsem nemluvil ani jsem to nehodnotil, ani jsem nehodnotil jejich přístup k zákazníkovi. Hodnotil jsem přístup... "paní, co byste za ty prachy chtěla", který použil pro omlouvání flink služeb diskutující na kterího jsem reagoval. Nic víc, nic míň.

0/0
18.8.2009 17:41

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

*kterého

0/0
18.8.2009 17:43

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

Jezis, je prece uplne jedno kolik za to platim. Dulezite ze mam smlouvu a platim za  nejakou sluzbu. Ja mam urcite zavazky k dodavateli a on ke me. Tyto zavazky jsou vazany nejakou smlouvou. To oznameni je otazka slusnosti. Dokazu pochopit ze vypadek muze nastat a za to se nikdo zlobit nemuze. Porouchat se muze cokoliv. Ale pokud neco naplanuju a muze to ovlivnit mnoho ostatnich lidi tak je slusne (dokonce povinne) to oznamit a to kolik to stoji je v tomto pripade absolutne irelevantni. Dodavateli UPC se taky nelibi kdyz nezaplatite za jeho sluzby a nepodate k tomu vysvetleni. UPC se v tomto pripade bude taky branit (penale apod) a nebude se koukat na to ze je to sluzba za par supu.

.

0/0
18.8.2009 15:47

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

máš pravdu... je jedno kolik platíš, důležitý je že máš smlouvu... a oprav mě jestli se pletu, ale copak UPC porušilo nějakej bod tý smlouvy ?

0/0
18.8.2009 16:21

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

sorry, ale ty jsi takovy damogogicky blb, ze to snas ani neni mozne...

0/0
18.8.2009 19:34

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

asi myslíš demagogický :) jinak skvělej argument, dík za pokec :))

0/0
18.8.2009 20:06

Host

Re: Skvělý přístup ke klientům...

Tak já nevim já mam s UPC 100% dobré zkušenosti net sand nikdy nevypadnul frčí to furt a to sem na něm každej den ze začátku jsem měl akorát problém ze slabym signálem protože mám od vývodu 10m dlouhej kabel ke kompu a vypadávalo my to tak jsem jim zavolal oni mě okamžitě poslaly technika kterej přijel druhej den zesílil signal a neplatil jsem za to nic a od tý doby to jede naprosto bezchybně. A navic to mam v balíčku s kabelovkou takže mě vychází 10M na 410 měsíčně a stahuje to furt něco mezi 1200 až 1300 Kb/s.

0/0
18.8.2009 16:54

Host

Internet

Zlaté Pilsfree;-D

0/0
18.8.2009 14:55

Host

nejelo ani DHCP

vcera cely vecer, Brno. Az dnes rano se to rozchodilo a vidim nove DNS adresy. Takze asi tak.

0/0
18.8.2009 14:44







Najdete na iDNES.cz