Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Deset důvodů, proč nekoupit nový iPhone 3GS

Vybrali jsme deset důvodů, proč si nový iPhone nekoupit. Nejenom že je hodně drahý, ale oproti předchozímu modelu příliš inovací nepřináší. Konkurence je navíc dnes velmi široká a povětšinou levnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Jen jeden mobil vládne všem !

Mám 3G dva roky a 3GS si po něm určitě pořídim. Autorův članek mi připomíná názor Nekterých lidí na hraní videoher - nikdy žádnou pořádně nehráli ,ale na 100% vědí co je na nich špatné.

Mám v mobilu TomToma ,GTA4, stav sněhu na  sjezdovkách, vždy tak 2 filmy, závodně jezdím s modely RC aut  a na ITunes jsem si třeba stáhnul (za 0,75e) aplikaci pro idealní výpočet převodu a otáčkoměr  modelářských spalovacích  motorů (bomba:).

Znám lidi co si pro masáž koupily 3GS ,ale nemaj v tarifu paušál na internet a ptaj se jestli jdou přeposílat ty hry:) a jejich závěr 3G nic neumí jdu spátky do Nokie :))))

0/0
18.2.2010 8:14

Host

iphone

jste uzasni.....chtela jsem si ho poridit .mam stary iphone a doufala jsem ze ten novovy bude o neco  lepsi ...:-)

0/0
8.2.2010 16:19

Host

Přesto ale můžete zapomenout na poslání obrázku či vyzváněcí

Přesto ale můžete zapomenout na poslání obrázku či vyzváněcí melodie kamarádovi.

Takže to bych si fakt koupil.............8-o Mám přiblý HTCčko , nemám ho rád je to bezcenej telefon ale pořád je na tom líp ne tohle.Rv

0/0
24.1.2010 16:00

Host

žádné zklamání

:-D nwm no radši bych to nekomentoval iphone je jeden z nejlepších mobilů na trhu...Takže ten kdo ho kritizuje na něj nemá nebo neví o čem mluví R^

0/0
18.12.2009 14:58

Host

Re: žádné zklamání

Jeden z nejlepších s nepoužitelným BT ? Si děláš asi srandu ne ?;-D

0/0
24.1.2010 16:01

Host

Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

a to je dobře. Odradí to ovce od jeho pořízení :-)

0/0
3.9.2009 8:11

Host

Re: Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

vy jelimani co tady obhajujete ten váš nesmyslnej iphon, dobře přece víte že např. N97 nebo Sams.i8910 ............atd  toho umí 100krát víc a jsou daleko vybavenější, a  za poloviční cenu než celej zoufalej iphon. Víte dobře stejně jako já že iphone je něco jako kdybych si koupil Fabii a zaplatil za ní jako za novej Mercedes. Ale to vy nikdy nepřiznáte protože máte mozek zatemněnej iphoňáckou propagandou. No na ovcích se vžycky dobře vydělávalo  ;-D

0/0
1.12.2009 17:50

Host

Re: Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

tak pravil vůl

0/0
17.12.2009 9:33

Host

Re: Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

Má pravdu, ovce si právě koupí iPhone.Rv

0/0
24.1.2010 16:02

Host

Re: Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

nebo Nokii.

0/0
24.1.2010 16:07

Host

Re: Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

N97 umi 100x vic??? :-DDDD ... moj brat mi hovoril to iste az na to ze on bol skromnejsi a o svojej N97 tvrdil ze dokaze 10x viac nez moj iPhone ........ tak sme zacali porovnavat - a pri stave 97 : 3 v moj prospech to vzdal :-DDD a to som mal prichystanych este dalsich 70 aplikacii ktorych funkciu by jeho N97 nevedela ani len imitovat :-DD ... brat ale furt len cosi blabotal dokola ze - "moj foti lepsie moj foti lepsie" :-DDDD ... summa summarum - iPhone umi nespocetnekrat vic nez napriklad N97 - staci si len vybrat co si prajete aby vedel a iPhone to vediet bude - este sa mi totiz nestalo aby som si nedokazal vybrat z cca 100.000 aplikacii (z celkoveho momentalneho poctu 150.000) ktore su urcene aj pre nas "trh" ..... mimochodom priatelu ;-) ten moj iPhone 3GS som si kupil za 1 euro pri celkom beznom pausale tak mi tu nepodsuvaj drahe Fabie ked mam Mercedes za viac nez symbolicku cenu!!!!!!!!

0/0
15.2.2010 22:32

Host

Re: Tento článek je plný lží polopravd a mýtů

Aký máš paušál? Lebo ja by som chcel Podľa seba 3 a na ten program stojí 369 euro. A ešte otázka. Koľko ti iPhone zožerie Mb za mesiac?

0/0
20.2.2010 16:58

Host

nesouhlas

Zdá se mi, že autor tohoto článku asi nikdy nezkoušel nebo nevyužíval iPhone naplno. Spousta lidí tvrdí, že například iPhone 3G neumí komunikovat přes Bluetooth, neumí přijímat a odesílat MMS, neumí natáčet videa a jiné různé lživé pomluvy. Když si koupíte mobilní telefon, a něco Vám u něj chybí, tak si kvůli tomu kupujete nový přístroj, zatímco u iPhonu když Vám cokoliv chybí, nebo něco potřebujete, prostě si to seženete, stáhnete a nainstalujete. Existuje nepřeberné množství aplikací, díky kterým se stává iPhone nejrozšířenějším a oblíbenějším přístrojem. Já osobně ho používám a jsem s ním více než spokojený. Mám skvělý tarif, se kterým se připojím kdekoliv k internetu, aplikace, které mi umožnují vše co potřebuji a iPhone 3GS je jen dalším vylepšením. Pokud o něj má někdo zájem, stačí si chvíli počkat, a koupí ho za poloviční cenu. ;)

0/0
26.8.2009 13:22

Host

Polovina důvodů je mimo, druhá jsou blbosti

"Když si tak například od někoho chcete nahrát hudbu, zapomeňte na to, ... Majitelé iPhonu mají v podstatě jen dvě možnosti – nahrát si hudbu na Flash disk ...., nebo si ji znovu koupit přes iTunes."

V tomto odstavci se ukrývá celá pravda o logice iPhone/Apple a nárocích nás uživatelů. Chceme se mezi sebou předávat hudbu zadarmo. A on ten Apple nám to, hajzlik jeden, neumožňuje.

Pokud redaktor idnes považuje za kvalitu zařízení možnost pirátsky přetahovat hudbu mezi počítači, je to jen další důvod, proč nám Apple ještě pěknou dobu iTunes neotevře. A bez účtu na iTunes je iPhone jen polovina srandy.

Já iTunes mám, kupuju filmy, TV series a spoustu muziky, synchronizuju data přes MobileMe a iPhone používám k práci i zábavě. Já chci od 3GS vyšší rychlost a větší storage. To má.

Nevím, co přesně chcete dělat s fotkami z mobilu, ale 3,2M je v tisku skoro A4. Jestli má někdo mobil, který svým plastovým objektivem vyfotí tak dobrou fotku, že ji má cenu tisknout větší, rád se o něm dozvím.

0/0
18.8.2009 15:32

Host

Re: Polovina důvodů je mimo, druhá jsou blbosti

Proč pirátsky dy mentále ? Já třeba sám vytvářim v mp3 muziku a chci to poslat někomu dalšímu.Rv

0/0
24.1.2010 16:04

Host

Ze by PR clanecek od nokie ? :))

Telefon pouzivam primarne k praci a stravim u nej minimalne 2-3hodiny cisteho casu denne.

Mel jsem tu moznost zacit poradne vyuzivat i k praci telefon s WM od HTC (2x), pote jsem presel k nokii (precejenom jsem potreboval hlavne telefonovat a sms) a pak se mi dostal do rukou iPhone a notas uz nechavam doma (na preposilani dokumentu, emailu, kontrola dodavatelu a nespocetne mnozstvi ruznych aplikaci okamzite.)

ted jsem koupil 3gs a krome videa tam nic noveho neni az na to ze je 2-3x rychlejsi ! vsechno.... takze nokie uz nejsou ani poradne rychle a jeste 2-3roky pozadu uzivatelsky vyuzivajic dominantniho postaveni a lasce ke znacce ...

0/0
7.8.2009 13:18

Host

Re: Ze by PR clanecek od nokie ? :))

Jansně! Od té doby, co jsem opustil WM jsem (po kratičkém pokusu se Symbianem) jsem klidný a vyrovnaný člověk.

God bless Apple!

0/0
18.8.2009 15:34

Host

Re: Ze by PR clanecek od nokie ? :))

Nokia jsou taky příšerný telefony.;-D

0/0
24.1.2010 16:06

Host

Kdo to ma na haku

Ja myslim, ze to neni jen o iPhone, ale o smart phonech obecne. Se smart phony vidim hlavne mlade lidi, studenty a ruzne pozery, kterym jde opravdu hlavne o vizualni dojem. Kdo to ma na haku, ten ma telefon na hovory a email. SMS posila jen zenskym a to lechtive. Fotky dela fotakem a hudbu posloucha bud doma na vezi a v aute v radiu.

0/0
6.8.2009 14:01

Pan Navratil

Re: Kdo to ma na haku

Na hovory, email, SMS, MMS, internet, fotky (nikoliv fotografie), hudbu a rádio mám K750i.;-D;-)

0/0
7.8.2009 10:16

Host

Re: Kdo to ma na haku

Souhlasím ... K800i mám a říkám si čím to dneska nahradit ... a pořád nevím :-/ stále supr founek...

0/0
1.12.2009 13:09

Host

Nechapu..

Proste... mi tak pripada..ze to je jenom halda kecu.

Vetsinou je to tak ze tyhle clanky a narazky atd..pisou lidi..co proste na iPhona nemaj prachy..a tak zavidi ostatnim....

Stejne jednou vsichni driv nebo pozdejc prejdete na apple...at pc..notebook...mobil..

0/0
6.8.2009 13:09

Host

Re: Nechapu..

Řekl bych, že nebudete od pravdy moc daleko. Podobné řeči se vedly před nějakými patnácti lety o mobilních telefonech obecně. I když sám jsem starej paprika s klasickým mobilem, nejpozději až klekne bude na řadě i-phone, případně něco novějšího, protože koňkou už se taky necestuje. Přece se nenechám zpopelnit z úsporama.

0/0
7.8.2009 10:15

Host

Asi vedi, proc...

"Apple iPhone se stal jedním z nejlépe prodávaných telefonů všech dob."

kazdy ma na nej jinej nazor.. podle mne nejlepsi telefon, jakej muzete mit..R^

0/0
6.8.2009 10:05

Pan Navratil

Re: Asi vedi, proc...

Až bude mít přes 50% trhu, tak se uvidí ;-)

0/0
6.8.2009 10:11

Cocotus_Interruptus

Neni nad poradne predrazeny lesteny prd!

;-D;-D;-D

0/0
5.8.2009 23:02

Host

kompas

Dobré je, že má iPhone ten kompas. Vzhledem k tomu, že jejho fanatičtí uživatelé jsou většinou buzoly. Jde to pěkně dohromady. Kompas a buzola.

0/0
5.8.2009 12:39

qsilence

Re: kompas

Je fajn, že do diskuze přispívají samí fundovaní odborníci s dlouholetými praktickými zkušenostmi s věcmi o kterých tu je řeč, a které denně používají.

Chceš vědět, proč si buzola jako já kopila ifouna? Protože jsem chtěl komunikátor a jedinej iP byl v nabídce O2 za korunu. Tak jsem si ho koupil. Nadával jsem, rozčiloval se. Pak ale vyšel nový OS3 a bylo vyřešeno. Pár dalších drobností jsem doladil pomocí jailbreaku a zjistil jsem ,že mám výborně fungující telefon, kterej až na pár drobností umí všechno, co od něj potřebuju. A jen tak mimochodem. Ukažte mi někdo telefon, který umí opravdu úplně všechno. Ještě mi ho nikdo nikdy neukáxal.

0/0
5.8.2009 13:14

Host

wall-e

viděli ste film wall-e? jak na ty lodi byli lidé ve vozících, nevnímali okolí a najednou reklama řekla, že je v módě modrá a všichni chodili v modrym.. mno tak tohle mi připomíná iphone.. všechno zjednodušovat - planeta debilů

0/0
5.8.2009 10:00

Host

Re: wall-e

Film Wall-e jste vybral, protoze je od pixaru tudiz od spolecnosti kterou vedl bozsky Steve? Treba Wall-e bootuje zvukem maca.

iphone rozhodne neni vyjmecny ale treba internet mail funguje ok.

myslim ze iphone prinesl inovaci, ale ze je tu hromada jinych telefonu take dobrych. synchronizace s jednim pc me pekne sere

0/0
5.8.2009 14:39

ma-jkl

heh...

těch extrémních zastánců tady, ty kecy, to skoro vypadá jako prodejci iPhone...;-) Jinak musím říct, že kupovat si telefon za 18 litrů je totální kravina...to raději notebook...myslím, že je to přehnané...;-)

0/0
5.8.2009 9:02

Host

Re: heh...

kup za 15 počítač a za 3 si kup mobil, co nebude mít dotykovej displej, ale bude umet posílat pres BT to, co chceš a výbavou to bude podobný- jen to nebude mít ikopmas a dalších 137 vylepšení oproti ifounu3G. V základu se tak muzeš dočkat posílaní mms - až vyresis konfigurační zpravu. Za to telefon pošlape dobre i nez pripojeni na net- zadny "omezenosti" rychle kopirovani aktualizace knihovny provadi mobil sam, ne iTunes... Drahejm krámum zdar

0/0
5.8.2009 10:14

Host

Re: heh...

hahah tka sme se vsichni zasmali a jdi si pomalu restartovat vokna :-D

0/0
5.8.2009 12:13

Pan Navratil

Re: heh...

Hahaha, kdo mluvil o voknech? :-P

0/0
6.8.2009 10:01

Host

Re: heh...

nikdo tě nenutí kupovat si ho za 18k... pokud vim v usa je cca 3x levnější... což je levnější než spousta konkurenčních mobilů s mnohem užší nabídkou vybavení..;-)

0/0
24.8.2009 14:20

Host

Provar

Bodům 1-10 se jako uživatel iPhonu směju. Autor to nikdy v ruce neměl nebo to je antitechnické játro. To že třeba novej FW do iP přinesl 137 vylepšení, se tam neobjevilo, přitom kterej telefon/smartphone má takovou podporu? Na iP vychází nový FW dost často.

0/0
5.8.2009 8:49

Host

Re: Provar

prijde dalsi model a dalsi a dalsi a na ifouna nevyjde nic- jsem svedkem- mam ipod classic a aktualizace na nej nejsou. je to motivacni zalezitost- dava dojem toho, ze pristroj není v kurzu. tak je to se vsim.

0/0
5.8.2009 9:55

Pan Navratil

Re: Provar

Protože je to taky dost často potřeba.:-P

0/0
6.8.2009 10:03

qsilence

Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

1. No comment. Já měl founa za 1,- 2. Kupujetesi telefon podle toho, kolik má inovací, nebo podle toho, jak funguje? 3. Velké využití připojení na net není nevýhodou ale vlastností. iP je prostě telefon, ktereý se bez připojení nedá využít. Však se taky prodává s tarifem, kde připojení stojí 150 korun na měsíc... 4. 16GB mi u mého iP stačí naprosto dokonale. Karta mi nechybí. Fotografie ukazuju na iP. To byl jeden z důvodů, proč jsem si ho koupil. 5. K tomuto bodu se nedokážu vyjádřit. Modrej zub nepoužívám. 6. Fotoaparát. Nojo. Neumí fotit nějak závratně, ale když chcete doopravdy dobrou fotku, no tak potřebujete foťák. S pořádnou optikou. Na momentky to stačí.

0/0
4.8.2009 15:42

qsilence

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

7. Omyl vážení. Stahovat fotky můžete přímo jako z jakéhokoli jiného fotoaparátu. Bez jakékoli instalace. iTunes mám nainstalované doma i v práci. A mass storage? Nefunguje přes USB ale přes WiFi, akorát je potřeba nainstalovat nějaký prográmek z appstore, kterých je mrak. A ti, co mají jailbreak, se dostanou ke všem adresářům v telefonu přes SSH. 8. V appstore je několik desítek tisíc aplikací. Vážně považujete za nevýhodu, že nemůžete stahovat některé věci na WM, když v Appstore je podobných věcí desetkrát tolik? Mimochodem, funguje i instalace cracknutého softwaru.

0/0
4.8.2009 15:44

qsilence

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

9. No, udělat z hlavní přednosti iP nedostatem může akorát člověk, který jej neměl v ruce. Sms píšu stejně rychle, jako na PC klávesnici. Když si telefon položíte na stůl na šířku, tak můžete psát 4mi prsty. V ruce dvěma palci. A když píšete jen jednou rukou, tak si to dáte na výšku, aby klávesy nebyly tak daleko. Kde že je problém? V autobude píšu sms stejně rychle, jako doma v posteli :-) 10. No comment. Jestli si někdo kupuje iP aby vypadal kůl, je to jeho problém. Já mám telefon k tomu, abych ho používal. A to dělám hodně a rád.

0/0
4.8.2009 15:44

Host

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

pekne receno a kopirovani fotek z mobilu do pc je opravdu rychle jednoduche a prehledne :-D zadny itunes nejsou potreba....

0/0
5.8.2009 12:14

Pan Navratil

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

1. dotovaná cena je irelevantní

2 ---

3. 150/měsíc a FUP 150MB, ha ha

4. Jasně, 16GB stačí a kdo chce víc, je divnej. Fotografie na 3" musej bejt jak víno

5. no já jo

0/0
6.8.2009 10:07

Pan Navratil

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

6. řada fotoaparátů v telefonu umí fotit líp. 3GS je první s jakž takž vůbec použitelným výstupem (když  si vyfotíte třeba nějaký dokumenty, aby vůbec šly přečíst, na krajinky to není).

7. Takže to funguje tak-nějak

8. kolik je aplikací na WM? Jen že vy zrovna víte, že na iP je jich desetkrát tolik

9. To asi píšete dost pomalu na PC klávesnici. Čtyřmi prsty ;-D;-)

10. dtto

0/0
6.8.2009 10:09

Host

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

6. Opět opakuji. Na focení pořádnejch fotek je potřeba foťák a ne telefon. Do telefonu se pořádná optika nevleze. Posuzovat telefon podle kvality fotek je dost zvláštní. Ale chápu, že pro někoho to může být priorita, protože fotit neumí a kupovat foťák by byly vyhozený prachy.

7. Ano. Není to žádná výhra. Ocenil bych, kdyby se to dalo připojit přes kabel jako mass storage.

8. Ono je to vlastně celkem jedno, kolik je aplikací na WM. V Appstore jsem zatím našel cokoli, co jsem hledal. A o to jde. Samo to nabízí aktualizace a je to všechno na jedné hromadě.

9. Nevím co tahle poznámka měla znamenat. Nemyslím si, že píšu pomalu. A čtyři prsty mě stačí. Nejsem sekretářka. Kurz psaní deseti tudíž nemám. Kolik lidí píše všema deseti? A na kolika telefonach se dá psát aspoň dvěma. Všechny, co nemají HW klaávesnici a potřebují stylus bych se rozhodně 4 prstům neposmíval. Párátko zrovna není věc, která by se mi vybavila, když se řekne rychlé psaní na klávesnici.

0/0
6.8.2009 12:11

Host

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

1. Nemyslím si, že by dotovaná cena byla irelevantní. Já to za tu cenu prostě koupil i s tarifem, kterej bych jinde neměl. Takže moje náklady na pořízení telefonu byly jena koruna.

3. Ještě jsem 150MB nepřekročil. 90% věcí stahuju když jsem na WiFi. Nedělám to nějak cíleně. Prostě se nejvíc vyskytuju v dosahu WiFi

4. Netvrdím, že kdo chce víc, tak je divnej, ale myslím si, že 16GB není málo.

5. Otázka je k čemu. Handsfree prý funguje normálně. Pokud člověk překousne to, že přes bluetooth nepošle vizitku... (tohle dělám tak dvakrát do roka, tak prostě používám sms)

0/0
6.8.2009 11:53

Host

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

ad 5) iP nejde pres BT synchronizovat??? 8-o

0/0
6.8.2009 14:15

Host

Re: Deset bodů z pohledu opravdového uživatele

jasne ze do to je lez jen si na to musis stahnout program z appstore ktery je dokonce zdarma

0/0
8.4.2010 18:18

Drtikoll

wall-e

viděli ste film wall-e? jak na ty lodi byli lidé ve vozících, nevnímali okolí a najednou reklama řekla, že je v módě modrá a všichni chodili v modrym.. mno tak tohle mi připomíná iphone.. všechno zjednodušovat - planeta debilů

0/0
4.8.2009 15:02

Host

autor je ignorant

autor nema o iphone sebemensi znalosti. ignorant :-) A co to mele MI (Machr index) jeho ovladani je drtive nejlepsi a apple je proste zaruka stability a spolehlivosti, proto jsem si jej treba ja davno pred tim, nez sel do prodeje v CR poridil. K sms - no v aute a autobuse to jde naprosto v pohode a pod stolem jsem sms nikdy nepsal, proc taky....

0/0
3.8.2009 11:26







Najdete na iDNES.cz