Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O2 má problémy s přenášením čísel, nezavoláte si i několik dní

Mobilní operátor Telefónica O2 má z důvodu přechodu na nové systémy potíže s přenášením mobilních čísel mezi operátory. Zákazníci, kteří v této chvíli služby využili, čekají i několik dnů na aktivaci nové SIM karty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Platby

8-oČus, co se týče plateb a strhávání inkasa, tak to nemá nic společného s Claudii. To má u o2 nastarosti jiný syytem!!!!!!!!!!! HI HI

0/0
6.9.2009 18:33

Host

Zkuste být operátor 2 ...!!

Ale vraťme se k problému jménem Klaudie... Všichni operátoři na tento systém byli proškoleni. Když, ale 11. května nastoupila nic nefungovalo, tak jak mělo a právě proto vznikly tyto problémy. Vše se řeší přes IT, kteří se ani s operátorama nebaví a na jejich urgence nereaguje..... RvNejen, že operátorům nandali povinné přesčasy aby nebyli fronty, ale taky jim naplánovali, jak mají chodit na záchod.......  Já sama mam vodafon, jsem s ním spokojená, ale ruku na srdce...V Kdyby Vodafon měl tolik zák. a služeb jako Telefonika o2, fungovalo by taky vše tak jako dosut???

0/0
7.8.2009 21:55

Host

Zkuste být operátor....!!!

Zaměstnanci o2 si tyto články čtou a většinou co se týče systému souhladí, ale ruku na srdce. Jsou to jen zamětnanci a s problémy může hnout jen vedení. Mam kamarádku, která dělá operátorku na *11 a věřte, že není lehké zdělovat lidem, že jim nemůžete pomoct. Všechno vlastně odnesou přímo oni a co mi říkala kámoška, tak spoustu lidí v květnu dali výpověď a další se na to chystají. Vemte si, že na Vás od pondělí do neděle někdo věčně v kuse řve, jaký pak byste měli den Vy?  Já teda na sebevraždu...;-(

0/0
7.8.2009 21:55

Host

Re: Zkuste být operátor....!!!

Ahoj děkuju že to sem někdo napsal... sama pracuji jako operátorka na lince *11 a není to nic příjemného, bohužel jsme jenom pěšáci a to že na nás někdo křičí, vyhrožuje nám a nadává nic neovlivní protože bohužel křičí na nesprávných místech.. Zákazníci by měli pochopit že i když se rozkrájejí na kolečka a budou nám nadávat a to dost vulgárně že operátor je může vyslechnout ale nic nenadělá..a ještě něco zksute si být na lince 12 hodin,,, zvedáme jeden hovor za druhým a nekopeme se do prdele jak si myslíte, odbavujeme jeden hovor za druhým ani se nestačíme nadechnout.. podmínky jsou opravdu přísný...

0/0
11.8.2009 22:50

Host

kua uz jsem bez cisla tri tejdny

potvrzuji vyse uvedene, uz tri tejdny jsem bez cisla...jeste stesti ze jsem prenasel soukrome cislo, kdybych prenasel firemni, tak bych byl vite kde;-€;-€

0/0
7.8.2009 15:12

Host

Stesti

Ahojte,

 take jsem prenasel 3 cisla O2 -> Vodafone.

 U vodafone jsem si vygeneroval objednavku na 3 cisla, zasel jsem do prvni pobocky a tam 4 lide vcetne vedouciho nebyli schopni, protoze jim pry novej system neumoznuje 3 cisla na jednou objednavku.

 Vodafone vygeneroval 3 nezavisle objednavky, navstivil jsem jinou pobocku, ale tam jsem dostal odpoved ze to neni pobocka, ale jen business partner a ze to neumi zaridit (prave zde jsem kdysi vyrizoval prechod prave k O2).

 Ve treti pobocce uz to slo a dokonce me rekli ze business partneri maji stejne moznosti, jen se me chteli zbavit... Nakonec to ale vse proslo a prenos proveden.

0/0
5.8.2009 9:13

Host

Neexistující číslo od 8.7.

Zdravím všechny,

bohužel jsem dopadl úplně stejně. Objednávku jsem zadal začátkem července a datum pro přenos byl stanoven na 8.7. Bohužel, od té doby je mé původní číslo neexistující. Vzniklé problémy, které nastaly ani nemá cenu popisovat, napsáno toho bylo dost a každý, kdo používá číslo k podnikání, si to dokáže představit.

Ing. Vítězslav Rumpel

rumpel@centrum.cz

0/0
1.8.2009 15:31

Host

údiv

K nim někdo přechází se svým  tel. číslem? To snad ne.

0/0
1.8.2009 0:03

Host

Pro zaměstnance

http://www.youtube.com/watch?v=ScvmuUmHGIE

Zde hudební video pro O2 ;-D

0/0
31.7.2009 14:45

Host

vidlím a českým Pepíkům se holt nezavděčíš......

iDnes zase dal možnost v rámci vokurkové sezóny pár volečkům, kteří si jenom stěžují na O2 a další........Beztak se jedná o lidi, kteří buď operátor rád pustí vzhledem k dlužným fakturám atd. nebo se jedná o vidle co stejně nic neprovolají a pořád jen řvou na infolince, že se jim něco nelíbí a kdesi cosi ;-D 

0/0
31.7.2009 14:13

Host

Re: vidlím a českým Pepíkům se holt nezavděčíš......

Tě mají na výplatní listině nebo co?

Já byl dlužník jen proto ža si to Claudia nedokázala strhnout,ač měli souhlas s inkasem,finanční limit nepřekročen a peněz na učtu habakuk.Nikdy jsem nedlužil nikomu nic až tady ze mě udělají dlužníka-chudáci.

A to ty jsi taky,protože anonymně na netu urážet to chudáci dělají

0/0
31.8.2009 19:07

Host

Vlastní zkušenost

Tak tento článek mi nedá, abych ho nekomentoval. 7.5.2009 jsem zažádal o ukončení smlouvy a přenos čísla k VF. I přes to, že kolegyně z práce měla při přechodi z O2 na VF velké problémy, která trvaly měsíc, stavěl jsem se k tomu velice pozitivně a důvěřivě. Trvalo to všechno 2 měsíce a do teď to není zcela vyřešené. Musel jsem rozloučit ze starým číslem a klasicky si zažádat u VF o nové. Nechápu proč jsem se stal pro O2 tak nepostradatelným, že mě nechtěli pustit :). Během těch dvou měsíců jsem 3x generoval přenosové číslo, 5x jsem byl přímo na pobočce. Jak jsem psal, tak přenos byl nespěšný a o číslo jsem přišel, resp. jsem s ním zůstal u O2, i když ho nepoužívám. Pokoušeli se mi ho nejprve převést na dobíjecí kartu, pak na nulový paušál až ho nakonec z nezných důvodů úplně odpojili :(. No prostě nechápu. A nyní je to už měsíc co od nich čekám na vrácení Smluvní pokuty, kterou jsem jim zaplatil za to, že jsem chtěl předčasně odejít :).

0/0
31.7.2009 7:39

libienski

Zpropadená média

02 už na nový systém, který mimochodem katastrofální přechází už od kvěnta! Mezi tím se mu hroutí systém pro zapojení ADSL i pevných linek. Operátoři na telefonech fungují jako hromosvody vzteku zákazníků a hle česká média si ničeho nevšimla. Holt silný inzerent...

0/0
30.7.2009 23:24

Host

Několik dní ? Už měsíc !

;-O Přesně před měsícem,jsem chtěla přejít u O2 z paušálu na předplacenku.V prodejně v Havířově mi velice neochotná operátorka dala nějaké č.,že už to na prodejně O2 nedělají.Na dotaz,zda je to automat,odsekla,že ne.Samozřejmě,že to číslo bylo celých 24 hod.obsazené,tak jsem se druhý den vydala znovu na onu prodejnu,že na té změně smlouvy trvám,takže to se mnou sepsali.A co myslíte,že se dělo dál?Druhý den ráno mi číslo odpojili,takže každý kdo se chce na mě po pracovní i osobní stránce dovolat zjistí,že  moje telefonní číslo neexistuje.UŽ MĚSÍC !! Pořídila jsem si novou sim kartu u jiného operátora a k O2 už se nevrátím.Jsem vážně zvědavá,kolik svých zákazníků tímto přístupem odradí.!!

0/0
30.7.2009 22:25

wyatt

a systém

týhle firmy už nechápu vůbec...Můj problém se mnou řeší vedoucí /pro ty co v o2 pracovali pí Lenertová/. číslo na sebe mi ale nemůže dát, takže já x denně volám na call centrum, že na ní chci připojit a ti operátoři si nejdřív přečtou celou mou složku, pak zjistěj, že jsem to fakt já a proč volám a chtěj to řešit...Pak pochopěj, že s nima nic řešit nebudu a ptaj se mně, ja se paní vedoucí jemnuje křestním jménem.. NO CIA hadr.. Říkám nevím, je mi to jedno, víte co se stalo, tak mi ji předejte...Hmmm..to my nemůžem, my jsme v Ústí a ona je v Ostravě, tak až se logne, tak se vám ozve...No, soulasim s kolegou dole, že call centra si berou každýho. A mně jak skončí naše firemní smlouva tak bye bye O2

0/0
30.7.2009 16:26

wyatt

hmm

to píšou brzo.. Tohle jsem s nima zažila na začátku června. Jelikož to bylo firemní číslo, tak jsem začala /asi po 2 dnech/ vyhrožovat odstoupením od smlouvy, přechodem k jinému operátorovi a ušlým ziskem...S tím, že to okamžitě předávám právnímu zástupci...To číslo fungovalo během 1 hodiny. A o tom jak mi prodali užitej mobil na značkový prodejně bych mohla psát román...;-€ Ale zas mi vedoucí - po mých šílených výhrůžkách - ten mobil musel osobně přijet vyměnit a ještě mi dali 10 litrů,... no člověk se jich nesmí bát..;-€

0/0
30.7.2009 16:07

Host

můj život s O2

před 2 měsíci smlouva Neon na zkoušku na 2 měsíce (byl v akci, menší měsíční poplatek), vyzkoušel jsem, nic moc, i po 4 reklamaci mi nebyli schopni v tom jejich novém systému nastavit kontaktní adresu jinou než trvalé bydliště. No bylo to fajn, ale zrušim to. V prodejně prý my tu nerušíme, nemůžem, a dali mi číslo 800151515, tak tam volam, ani pry tam taky neruší nic, pry at si zajdu na prodejnu :-), nebo napíšu dopis. Tak napíšu dopis a nečekaně dopis nepříjde (ztratila ho pošta, už to reklamuju a čekám pjetibábu :-))) ), než jsem zjistil co se děje, už mi utikal čas zrušit bez sankcí do dvou měsíců, tak volám znova na 80015151515 a najednou to tam už oni ruší, prej mi pošle za 5 dnů nějaké číslo. Na to jsem už neměl čas...

0/0
30.7.2009 16:00

Host

Re: můj život s O2

...Tak at si prý zajdu zas na prodejnu. Tak du na prodejnu a tam, že fakt nic rušit nemůžou, tak před něma volam na 800151515 a navzajem se mi tam dohadovali kdo co může zrušit. Nakonec mi poradili, at přejdu z paušálu na kredit, že mi to udělají během dne a tím se zbavím té blbé smlouvy. Takže milí potenciální zakázníci, raději 15x po sobě na kolonoskopii než něco s O2 :-)

0/0
30.7.2009 16:00

Host

Re: můj život s O2

dovětek: terpve je to týden, tak nevím, jestli je to fakt tak, jak mi řekli a jelikož mi určitě napíšou nějaký dopis a pošlou ho jinam než mám kontaktní adresu, tak se to možná ani nedovím jak to dopadlo :-)

0/0
30.7.2009 16:02

Host

Re: můj život s O2

A jéjda :-/ Já mám to samý...

0/0
22.9.2009 15:29

Host

ONI VŮBEC

ONI VŮBEC MAJÍ PROBLÉMY. TŘEBA S PODVÁDĚJÍCÍMA OBCHODNÍMA ZASTUPCI.

0/0
30.7.2009 15:39

Host

Re: ONI VŮBEC

T-Mobile to samé. Europe calling nedávno makal pro O2 a ted mě otravuje s T-Mobile produkty;-O

0/0
30.7.2009 15:41

jarda79

Re: ONI VŮBEC

obch.zast ti co vas chytaj  u metra nebo zvonej u dveří nejsou vubec zaměstnanci o2 jsou to brigoši   najatí  jednou  z 50 firem  který  pro O2 pracujou a jsou placení  od překecavaní lidí kolik smluv ma tojlik ma penez.  tydle brigoši maj za ukol   vas jen obrat   i kdyz vam bude nabízet 3 mesíce zdarma  atd  lidi jsou hloupí a kolikrat smlouvu  sepíšou i na ulici nebo vestibulu metra  a pak cumej jak paka co  si objednali  ty lidi jsou vyškolení na to vas  zblbnout

0/0
30.7.2009 15:45

Host

Re: ONI VŮBEC

Ja sem bila taky tobra Cecha. Vsdejte se, nyc se faaam neestane!

0/0
2.8.2009 21:06

Host

dochází k chybám při přenesení čísla od O2 k jinému operá...

No to je mi ale náhodička. Gauneři nečestní!!

0/0
30.7.2009 15:35

Host

V lese

Kyslík je v lese. O2 je teď úplně v ... lese. Nám furt tvrděj, že zaváděj novej systém a proto nám nejsou schopný aktivovat službu už 14 dní, ne-li déle. Krom toho není vyúčtování, se kterým by nebyly problémy. Zejména je baví stále nám účtovat stažená data u čísla, které má aktivovaný neomezený přenos dat. Pak to zase dobropisují. Nevím ,asi potřebují zvýšit cashflow nebo co... 8-o

0/0
30.7.2009 15:33

Host

reklamace

S problémem u O2 jsem navštívil pobočku. Tam prakticky neexistuje něco jako reklamační zápis se všemi náležitostmi natož aby vydaly potvrzení o reklamaci, doba trvání opravy služby atd. Tak jsem podal podnět k šetření na ČOI. Ta mi odepsala, že zápisy se vydávají a potvrzení jsou vydávána. Já tedy nemám takový dojem, že tak postupují. Mé tvrzení i tvrzení provozovny jsou prý protichůdné a tak nelze porušení zákona jednoznačně prokázat. Ale třeba je tomu na každé provozovně jinak. Ti chlapci, kde jsem byl já, evidentně nevěděli, co dělat, jak mají postupovat a jaké má mít reklamační zápis náležitosti. Dotyčný vzal pouze čistou A4 a ostentativně se mě zeptal: "Tak co tam napíšeme", případně ať si to na ten papír napíšu sám:) To až po deseti minutách přesvědčování, že musí reklamační zápis napsat. Znechuceně jsem raději odešel.

0/0
30.7.2009 15:18

Host

Re: reklamace

S tímto chaosem se setkvám denně u většiny velkých firem... Bohužel...

0/0
30.7.2009 15:23

jarda79

Jsem bejvalej operator

a musim uznat že vetšina diskuteru ma naprostou pravdu  O2 telefonika má opravdu  nejhorší operatory  a ani se nedivim  firma  která  zajištuje a školí operatory pro O2 se jmenuje Atento  sídlej   na českomoravský a dostane se tam každej  opravdu každej kdo jen trochu ovlada počítač  inzeraty teto firmy naleznete všude  školení trvá 14 dní a pak už jdete na linku a lituju  nováčky protože vtom mají opravdu gulas.o2 ma tolik  služeb  a jejich  citrix a  Dézetko  to jsou programy na  upravu služem zakazníkum opravdu stojej zato.Kolikrat nam to nefunguvolo lidi volali   hvězdičku 11 nebo 88  a  mi se jen omlouvali  lidi nadavali  a reklamace ? do koše jsme je teda nedavali  ale přeposílali  na brumlovku  ale na starost to tam maji 2 ženský  třeba paní kovářová  a když jedna znich mela volno nebo dovču tak jsme na vyřízení čekali i 14dní.Vážení   tam jde jen o to  vas  překecat  na paušal  to je to o co tem operatorum jde jako šlo i mě protoze  hodinovej plat  80kč  vas opravdu nenadchne .

0/0
30.7.2009 15:18

Host

Re: Jsem bejvalej operator

Atento tvoří pár procent ope... 

0/0
30.7.2009 15:21

jarda79

Re: Jsem bejvalej operator

přes den cca 150 operat. další jsou od O2 v kolině příbramy a ustí a ostravě dohromady cca 300lidí

0/0
30.7.2009 15:27

Host

Re: Jsem bejvalej operator

To byly časy když jich tam bylo tolik ;-)

0/0
30.7.2009 15:28

jarda79

Re: Jsem bejvalej operator

nejsem tam cca 4 měsíce  ale vím  od tech co tam pracujou  že  to tam je hrozný furt  a stežujou si klaudii kudy chodej

0/0
30.7.2009 15:30

jarda79

Re: Jsem bejvalej operator pokracovaní

tem lidem jde jen o smlouvy a nejaké vaše sms nebo mms   to je jen ruší a rozčiluje.Doporucuji  tam volat na  hvězdicku 11 nebo 88 az od 23hod do 6 protoze to se hovory  přepínají  do kolina  kde  jsou opravdu  opratoři přímo O2 telefoniky kteří jsou odposloucháni a musíí opravdu  musí vas požadavek vyřídit. mají i víc zkušeností a nejde jim ani tak o smlouvy  protože je platí přimo telefonika. A klaudie?? to je opravdu  humus nejvetší furt to pada  a nejde . zdarec

0/0
30.7.2009 15:24

Host

Re: Jsem bejvalej operator pokracovaní

Ty už tam dlouho nemakáš? :-)

0/0
30.7.2009 15:26

Host

Re: Jsem bejvalej operator pokracovaní

trefis se alespon do hajzlu, kdyz uz o O2 nic nevis?

0/0
31.7.2009 7:52

Host

jméno

doporučuji se zeptat operátora na jméno:) začne koktat a vyvolá to v něm zmatek. nebo požadujte přepojení na jeho supervizora. To vyvoláte zmatek ještě vetší:)

0/0
30.7.2009 15:07

Zivan

Re: jméno

Pripadne mu hned na zacatku oznamit, ze hovor muze byt nahravan :-)

0/0
30.7.2009 15:09

Host

Re: jméno

No ale on s tím nemusí souhlasit a pokud už by jsi dělal nahrávku porušuješ zákon;-) Ty jsi na to upozorněn dopředu, než se hovora uskuteční:-P;-)

0/0
30.7.2009 15:11

Host

Re: jméno

já je ale také dopředu upozornil

0/0
30.7.2009 15:19

Host

Re: jméno

Ale nemusí se s Tebou bavit. U Tebe namají záruku, že hovor použiješ za účelem zkvalitnování služeb ale udělaš si z člověka prdel na youtube...

0/0
30.7.2009 15:22

Zivan

Re: jméno

Proc by mel nekdo na youtube davat normalni rozhovor, kdy ty reknes co potrebujes a operator vse zaridi a podekuje? :)

0/0
30.7.2009 15:36

Host

Re: jméno

Podívej se kolik toho tam je:-))

0/0
30.7.2009 15:40

Host

Re: jméno

Mno někteří brigádníci to asi nerozdejchaj, ale většině operátorů to nevadí :)

0/0
30.7.2009 15:11

Host

Re: jméno

Supervizor tam není od toho, aby mluvil se zákazníkem a mnohdy ví o problému míň než operátor. Co se jména týče, tak jsem nikdy neměl problém ho zák. nadiktovat a o šéfovi jsem řekl, že je na poradě.... ale úplně nejradši jsem míval ty chytrý inženýry, co cchtěli vedoucího v sobotu půl dvanáctý v noci  :))))

0/0
30.7.2009 15:10

jarda79

Re: nahrava se cca každej 4 hovor

ne všechny kolikrat když jsme chteli hovor dohledat  tak tam nebyl

0/0
30.7.2009 15:35

Host

hm

Není to vtip... Ty s tím taky nemusíš souhlasit a nemusíš tam volat tím pádem ;-)

0/0
30.7.2009 15:06

Host

záznam

Vtipné je, že dopředu upozorní že hovor s call centerm může být nahráván. Tak jsem jim dopředu řekl, že si to také nahrávám a okamžitě mi bylo sděleno, že v tom případě se se mnou nemohou bavit, že se to nesmí. Oni smí, já ne:)

0/0
30.7.2009 15:05

Host

Re: záznam

Není to vtip... Ty s tím taky nemusíš souhlasit a nemusíš tam volat tím pádem ;-)

0/0
30.7.2009 15:07

Host

Re: záznam

ty woe, jses dobrej, to by mne nenapadlo ale priste to zkusimR^

0/0
30.7.2009 15:08







Najdete na iDNES.cz