Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Apple předstihne ve smartphonech Nokii v roce 2013, říkají analytici

Analytici společnosti Generator Research spočítali, že trh se smartphony se do několika let zcela převrátí. Nokii klesne podíl a Apple ji výrazně předežene.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ihojteybrales

Tohle tvrdili pred par lety

o Sony Ericssonu. Dnes uz o nem radsi nemluvi.:-P

0/0
28.7.2009 9:54

ab54321

Tohle sem už před lety čet o WM a....

kde nic tu nic. Podíl iPhonu na trhu by musel růst pořád stejně, jenže to neni možný. Podle mě se ustálý někde na 10 nebo 15%.

0/0
28.7.2009 9:35

Host

Analytik říká

Že Helmut bude do roka a do dne čůrat minimálně 1,72x častěji, než Hilda...  žádám tímto redakci o okamžité zveřejnění...  hodnota této informace je dle mého názoru klíčová a podstatně vyšší, než informace obsažené v článku... Rv

0/0
27.7.2009 21:05

Host

apple

Samozrejme ze to Apple bude tahat nahor. Z jednoducheho dovodu:

Vykonovo budu za tri roky telefony tam, kde su teraz notebooky. Apple bude v tom case schopny spustat aplikacie z ich MacOS X nativne na telefonoch a predaje budu tahat hlavne hry.

Symbian - akokolvek dobry system to je je stale len system na telefon a nie na plnohodnotny pocitac - co telefony za tri roky budu.

0/0
27.7.2009 19:52

Host

Re: apple

Ted je jen otazka jestli ten MacOS X nekdo bude pouzivat

0/0
28.7.2009 8:26

Host

kde je počtář?

Zase jeden článek o ničem. Hlavně aby se na iPhone náhodou nezapomělo ;-D

0/0
27.7.2009 18:11

RomanL

Re: kde je počtář?

To není článek o iPhonu, to je o nějakém smartphonu, který ovšem Apple ještě ani nevyrábí. Plánují ho asi až za pár let...

0/0
28.7.2009 7:20

Host

Bych nerekl

Nokia sice neni nejak zvlast silna konkurence, ale jestli bude cenova politika Apple stejna jako ted tak se da o predstihnuti mluvit tezko...

0/0
27.7.2009 16:02

Andee

Re: Bych nerekl

Hlavně Apple s iPhonem vymezil na trhu úplně novou skupinu uživatelů, pro které byly WM až moc variabilní a těžkopádné, "hloupé" telefony jim zase nabízely málo zábavy a smarty od Nokie jim bez dotykového displeje nevyhovovaly. Takže ten prvotní růst byl dost atypický. Nevěřím tomu, že budou schopní takové tempo udržet, nehledě na to, že konkurence jim bude čím dál víc šlapat na paty. Ať už v podobě WM7 či BlackBerry nebo nových systémů jako Android či PalmPre...

0/0
27.7.2009 16:13

Lucass

Re: Bych nerekl

Souhlas, jenomže tahle nová skupina je opravdu hodně, hodně veliká. A vzhledem k tomu, že konkurence stále víceméně mlčí a není schopná zareagovat, podíl Applu poroste a poroste a poroste... ;-)

0/0
27.7.2009 21:02

Andee

Re: Bych nerekl

Ale už ne tak rychle ;-)

0/0
27.7.2009 22:58

Host

Re: Bych nerekl

... a pak bude zase klesat a klesat, protoze to same dokola se taky jednou omrzi, a casem prijdou vyrobci nabizejici vic muziky za min penez :-)

0/0
28.7.2009 8:24

Host

iPhone - hračka

Ať mi nikdo netvrdí, že používá iPhone na práci. Multimasking na něm nefunfuje a to je jeho hlavní nedostatek. Před týdnem jsem si koupil Blackberry 9000 Bold a jsem naprosto spokojen - rychlý procesor, velká operační paměť, intuitivní ovládání, dlouhá výdrž baterie. Opravdu mi netvrďtě že na iPhone pracujete, ten telefon je na práci nepoužitelný. Měl jsem jej měsíc a bylo to utrpení.

0/0
27.7.2009 15:35

Host

Re: iPhone - hračka

a predstav si, ze ano. Synchronizacia s Exchange funguje, VPN takisto, volat sa da, navigovat to vie tiez, Remote Desktop alebo VNC na tom slape v pohode, SSH takisto, manazovat podnikovy system cez prehliadac ide. Nejaky problem?

0/0
27.7.2009 15:45

Host

Re: iPhone - hračka

Vy musíte opravdu hodně "pracovat" - kdykoliv se dívám na diskusi o iPhone, tak se hádáte s oponenty. Je to opravdu zajímavé. Jinak se zeptám, jak máte zabezpečen přístup do podnikového systému, když se připojujete skrze prohlížeč? A co multimasking?! Ten Vám nechybí?

0/0
27.7.2009 15:55

Host

Re: iPhone - hračka

opakujem, zabezpecenie – VPN. MImochodom, ako podla mena „host“ poznate, o koho sa stale jedna? :)

Multitasking nechyba. Kazda potrebna aplikacia ho podporuje, iPhone OS ho podporuje (je to UNIX). Safari, Mail, iPod, telefon, poznamky – to vsetko bezi na pozadi. Na ICQ a dalsie su tu push notifikacie. V reale ten multitasking skutocne vobec nechyba.

0/0
27.7.2009 16:04

Host

Re: iPhone - hračka

Nepříliš mnoho slováků píše sem na technet. Vy jste snad jediný, který tu neustále iPhone obhajuje. Multimasking použitelnej k práci, ne ten že si zapnete iPod a můžete serfovat na internetu. Například excel, word a přitom prohlížet emaily nebo komunikovat s firemní sítí, to iPhone neumí. Argument, že je iPhone pracovní telefon, jen proto, že funguje iPod společně s dalšími aplikacemi není argumentem. Není mi 20 let abych musel neustále poslouchat hudbu. A pokud otevřu Safari a poté email, tak se mi Safari zavře, není to tedy multimasking. Vy na telefonu nepracujete, ale máte jej čistě na hraní, netvrďtě mi opak.

0/0
27.7.2009 16:11

Snipp

Re: iPhone - hračka

tak práce s telefonem musí bejt fakt žrádlo tve,....od toho mam počítač

0/0
27.7.2009 16:13

Andee

Re: iPhone - hračka

Ty se radši zdrž komentářů. Myslíš si, že v Nokiích běží Windows Mobile, to hovoří za vše ;-DRv

0/0
27.7.2009 16:16

Snipp

Re: iPhone - hračka

kdyby sis přečetl reakci na tvou odpověď možná bys věděl jak to bylo myšleno

0/0
27.7.2009 16:17

Andee

Re: iPhone - hračka

Hezkej pokus, ale to ti nesežerou ani tví spolužáci v 7.B ;-D

0/0
27.7.2009 16:23

Snipp

Re: iPhone - hračka

někdo to hold pochopí, někdo nepochopí :-)

0/0
27.7.2009 16:25

Andee

Re: iPhone - hračka

Jak typické pro zabedněného puberťáka, ztrapní se totální blbostí, ale bude se do krve hádat, že to tak není ;-D;-D;-DR^ Ale nic si z toho nedělej, všichni jsme si tím prošli. Za 15 let se tomu taky zasměješ ;-D

0/0
27.7.2009 16:30

Snipp

Re: iPhone - hračka

nevim, ale ty´s asi základní školu ani nedodělal, psal jsem, že pokud nebude WM lepší bude muset Nokia dělat telefony s něčím jiným, tzn. do budoucna, což má Nokia v plánu. Zkus si přečíst článek, možná pochopíš, co se v něm píše.

0/0
27.7.2009 16:35

Andee

Re: iPhone - hračka

Nokia nikdy žádný telefon s WM nevyrobila a ani nehodlá. V tomto článku o tom ostatně také není ani slovo. Tak už se přestaň vymlouvat a běž si přeleštit tu svojí K750i ;-D

0/0
27.7.2009 16:38

Snipp

Re: iPhone - hračka

http://mobil.idnes.cz/dockame-se-nokie-s-windows-mobile-microsoft-se-o-to-snazi-pec-/mob_denik.asp?c=A080207_180348_mob_denik_ada

zkus si to přečíst a pak mi řekni co Nokia hodlá, nebo nehodlá, navíc jsem tu nikde nenapsal že Nokia běží na WM

0/0
27.7.2009 16:40

Andee

Re: iPhone - hračka

Tak tomu říkám čiré zoufalství. Argumentuješ rok a půl starým článkem, kde zaměstnanec Microsoftu hovoří o tom, že by rádi s Nokií spolupracovali ;-D;-D;-D

0/0
27.7.2009 16:45

Snipp

Re: iPhone - hračka

no vidiš, takže lžeš, když říkáš, že Nokia nechce dělat telefony s WM

0/0
27.7.2009 16:49

Andee

Re: iPhone - hračka

Tak ještě jednou - v tom článku hovoří zaměstnanec MS, že oni by do toho rádi šli. Názor vedení Nokie tam nikde nevidím, blumo ;-DRv

0/0
27.7.2009 17:18

Snipp

Re: iPhone - hračka

lol

0/0
27.7.2009 19:37

Host

Re: iPhone - hračka

No Ty jsi ale blb ;-D

0/0
27.7.2009 21:41

Host

Re: iPhone - hračka

blbéčkozní blbštajn,...jseš ty ;-D

0/0
28.7.2009 7:50

Host

Re: iPhone - hračka

Jsi uhrovitý puberťák, že mám pravdu?

0/0
28.7.2009 12:05

Host

Re: iPhone - hračka

stippi si jebli

0/0
27.7.2009 22:11

Host

Re: iPhone - hračka

Jo jo a ty se vrať do školy :-P

0/0
27.7.2009 22:25

Host

Re: iPhone - hračka

jak to tak čtu tak jsi opravdový odborník,...když o tom nic nevíš, tak už sem rači nikdy nic nepišRv

0/0
28.7.2009 8:05

Snipp

Re: iPhone - hračka

navíc, jsem nikde nenapsal, že na nich Nokia běží

0/0
27.7.2009 16:22

Host

Re: iPhone - hračka

Dle písemného projevu jste asi taky nějáký pubescent. Jsou lidé, pro které je každá minuta drahá a ti pracují i na telefonu. Čtou emaily, komunikují s kolegy, přeposílají jim soubory atd.. Vy k nim zřejmě nepatříte a nechte si tedy tyto výlevy pro sebe.

0/0
27.7.2009 16:18

Snipp

Re: iPhone - hračka

jj, všichni tu jsme pubescenti

0/0
27.7.2009 16:19

Host

Re: iPhone - hračka

Rád bych, aby jste mne takto netituloval. Takto mluvte s kamarády v hospodě. Zatím od Vás nepadl ani jeden argument.

0/0
27.7.2009 16:23

Snipp

Re: iPhone - hračka

to samé mohu napsat já o Vás

0/0
27.7.2009 16:26

Host

Re: iPhone - hračka

Přečtěte si prosím příspěvky nahoře - multimasking, výdrž baterie, podpora. Plus bych ještě zmínil servis - iPhone Vám neopraví, ale vymění. Pokud by šel iPhone opravit a lidé v ČR by to uměli, tak nestojí výměna prasklého zadního krytu 4000kč.

0/0
27.7.2009 16:28

Lucass

Re: iPhone - hračka

Multitasking - vy snad v jednu dobu máte otevřených více aplikací najednou tak, aby byly najednou zobrazené na displeji? Vsadím se že ne. V tom případě je iPhone naprosto srovnatelný. Pustím e-mail, píšu, rozhodnu se něco zkopírovat z excelu. Vyskočím z mailu, otevřu excel, vyberu dokument, okopíruji, otevřu mail - ten se otevře na stejném místě, kde jsem ho opustil, tzn. na rozepsaném mailu, a jedu dál. V čem je rozdíl oproti tak úžasnému multitaskingu???

0/0
27.7.2009 21:09

Host

Re: iPhone - hračka

Na telefonu pracuje pouze masochista, dále člověk workoholik a nebo technický typ, který se potřebuje chvástat, že mu jde pracovat na telefonu. To mohu na iPhone i já zcela bez problémů, ale nejsem blázen. Pokud vím že hrozí práce, beru si v batohu notebook, ale v dnešní době umím velmi dobře oddělit práci a volný čas, takže už ani notebook s sebou netahám. Holt někdo raději to a druhý ono. Tak přeji příjemnou práci na telefonu tedy :-PR^

0/0
27.7.2009 21:50

Host

Re: iPhone - hračka

ale právě to co píšete iPhone umí. Ty programy se otevřou naprosto bleskově a přesně tak jak jste je zanechal, rozepsané, nastavené. To řešení je rychlé a stabilní.

ViPhoneV nemá konkurenci.

0/0
27.7.2009 23:36

Host

Re: iPhone - hračka

A další věcí je výdrž a samotná baterie. Výměna baterie u iPhone - 2000,- Kč, plus Vám ji vymění jen v servisu. Předpokladem "manažerského telefonu" je jeho vytíženost (zaplé wifi, popřípadě přenosy dat, dlouhé hovory atd.) a tedy časté nabíjení, tím pádem i rychlá ztráta kapacity baterie. Pamatuji si, že pokud jsem četl emaily a byl připojen na wifi, tak baterka vydržela jeden den. Kdybych měl na tom telefonu opravdu pracovat, tak ji za půl roku kompletně odrovnám. Takto koupím za ani ne polovinu novou a vyměním ji sám.

0/0
27.7.2009 16:22

Andee

Re: iPhone - hračka

Ač jinak souhlasím, tak baterku bych neřešil. Stejně mi žádnej telefon nevydrží dýl, než cca rok. Naposledy jsem měl delší dobu N8210 - 3,5 roku. Od té doby mi vydržel jeden foun maximálně 14 měsíců. Nechvalný rekord dva měsíce drží SE P990i, to byl asi můj největší omyl a rychle jsem se zase vrátil k WM.

0/0
27.7.2009 16:35

Host

Re: iPhone - hračka

Je pravda, že mi taky vydrží telefon tak maximálně rok. Ale na druhou stranu to beru tak, že výdrž baterie cca 1 den je opravdu málo. Zapnutá wifi, popřípadě přenos dat, otevřený prohlížeč a iPhone jsem musel každý den nabíjet. Blacberry nabíjím jednou za 4 dny, to je velký rozdíl.

0/0
27.7.2009 16:40

Andee

Re: iPhone - hračka

Mám WM komunikátory asi už moc dlouho a na denní nabíjení jsem si prostě zvykl. Poslední dva kousky (Asus P750 a Xperia) už vydrží v zátěži dva dny, takže jsem teď celkem spokojenej... ale kde jsou doby, kdy mi 6110 vydržela na jedno nabití celý týden a občas i dýl :-)

0/0
27.7.2009 16:49

Host

Re: iPhone - hračka

Cilova skupina iPhone jsou mladi dospivajici lide. Ti jsou schopni zaplatit cokoli i za nepalenou cihlu jen aby byli IN :-)

0/0
27.7.2009 16:04







Najdete na iDNES.cz