Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Navigon v iPhonu sráží ostatní navigace v mobilech na kolena

Výborné využití velkého displeje, snadné ovládání a nejnovější navigační funkce. To jsou hlavní zbraně navigace MobileNavigator pro Apple iPhone. Pokud dosud dáváte přednost jednoúčelovým navigacím před mobilními telefony, po vyzkoušení navigace na iPhonu možná změníte názor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Proboha navigace

Ze ja vzdycky musim na takovyhle recenze skocit. Zabralo to pulku pameti, ale chtel jsem nemecko, tak proto jsem volil celou Evropu. Hlavne se to cuka je to pomaly a do mesta naprosto nevhodny. Obycejny tomtom co jsem mel v mobilu byl stokrat lepsi navigace a vzdy jsem vedel kam mam na krizovatce jet. Nema to objizdky, asi se nedaji dohrat POI. V kazdem pripade skoda penez. Kazda zakladni samostatna gps poslouzi lepe. Ale holt kdyz chce clovek usetrit...

0/0
6.10.2009 19:49

Host

Fatální chyby v mapách

V mapách používaných Navigonem jsou fatální chyby. například dálnice D1 z Hranic do Ostravy je označena jakou použitelná dálnice, ale ve skutečnosti je to staveniště a bez pásáku tam neprojedete.

Totéž u Hradce Králové. Čéština ale nechybí, ta je dobrá.

0/0
18.8.2009 0:33

Host

SUPER STRÁNKY

   R^ R^R^   http://www.mio-treo.info

Díky za radu na tyto super stránky!!! Jsou milí, chytří a vždy poradí

Díky lidičkům odtud byla i naše dovolená super. 

A najdete zde snad vše ... . DÍK !!! :-)

  

0/0
22.7.2009 16:50

Host

GPS

To je zajímavé, že to není ani 14 dnů, co jsem četl na jednom nejmenovaném webu poměrně detailní rozbor funkce GPS včetně technického popisu jejího fungování a autor tam polovičaté fungovaní GPS modulu dobře zkritizoval. Ale když tady čtu diskuzi, tak GPS, bylo před iPhone 3GS něco, co nikdo nepotřebuje a teď je to podle diskuze jeho nejlepší funkce. Zaslepení příznivci iPhonu jsou k pousmání...

0/0
10.7.2009 9:31

Host

Re: GPS

Kulový, použiju to tak max 5x do roka, a rozhodně to není feature, bez které nedokážu žít, tak mi tu necpi svoje teorie.

0/0
10.7.2009 11:06

Pan Navratil

Re: GPS

No jo, ale ty nejsi všichni, že, to za a), za b), mrkni na nadpis článku - příspěvek tudíž má své opodstatnění a není třeba hysterických reakcí.

0/0
10.7.2009 11:41

Host

Re: GPS

Jo srazi je na kolena. A co ma byt? Tak jsou holt ostatni navigace na kolenou...a? Mne to nechava chladnym, narozdil od vas pane Navratil.:-P

0/0
12.7.2009 0:11

Host

pro Andee

Andee, občas sleduji vaše "diskuse" s bluetakem, ale musím uznat, že jsi opravdu ubožák. Potřebuješ si něco dokázat? Máš nějaký problém ? Co ty o něm víš ? Co víš o jeho přátelích, o jeho osobě, kdo to je, co dělá apod. ? Proč stále rádoby vtipně ,ale častěji trapně útočíš a musíš mít vždy poslední slovo , nejlépe s trapnými palečky nahoru ? To hodně vypovídá o tobě samém a jestli si to neuvědomuješ, pak hodnocení tvé osoby od bluetaka není daleko od pravdy.

Prostě má rád iPhone, ty zase něco jiného. Já také iPhone nemusím, ale ty tvé duchaplnosti a provokace , kterými se pravděpodobně u počítače z nudy ukájíš,jsou již hodně daleko za hranicemi normálního chování. Zamysli se nad sebou, jsi-li toho vůbec schopný. Jen dobrá rada.

0/0
9.7.2009 22:53

Andee

Re: pro Andee

Jejda, ty ses odhodlal k příspěvku s háčky a čárky? Pěkné, dávám trapný palec R^;-D

0/0
9.7.2009 22:55

bluetake

Re: pro Andee

Diky, ale jak vidis, je to ztraceny pripad......ale blb, jako on se utluce sam....:-)

0/0
9.7.2009 23:01

Andee

Re: pro Andee

Ale v jednom máš pravdu... už jsem se dostal do fáze, kdy si z těch tvých blábolů musím dělat srandu. Vydržel jsem to asi necelý dva měsíce a skoro na ty tvoje nesmysly nereagoval, ale to se nedá... u diskuze s tebou se člověk vždy pobaví, ostatně jako s každým fanatikem. Jen jsem nečekal, že začneš sprostě urážet. Ale i to je typickým průvodním jevem fanatismu.

0/0
9.7.2009 23:09

Host

Re: pro Andee

Pokud hledáš fanatika, podívej se do svého zrcadla. Jsi skutečně až neuvěřitelně trapný a ubohý. Více myslím už není k tobě co dodat.

0/0
9.7.2009 23:16

Andee

Re: pro Andee

A už tu zase máme tu tvou přirozenou skladbu slov, bluetaku. Věta "Více myslím už není k tobě co dodat" tě opět odhaluje ;-D

0/0
9.7.2009 23:18

Host

Re: pro Andee

Tak je to "píchač" a má potřebu si léčit komplexy, právě kvůli těmto lidem diskuze o iPhone vypadají tak jak vypadají, neboť "píchači" potřebují někdy ostatním vnutit svůj telefon :)

0/0
9.7.2009 23:02

Host

Re: pro Andee

Kdo nepíchá, píchá proti nám ;-D

0/0
9.7.2009 23:03

Andee

Re: pro Andee

Neuvěřitelné, kolik máš osobností... 8-o;-D

0/0
9.7.2009 23:06

Carlos

Re: pro Andee

Mno to asi ne, byl jsem odhlášen a nevšiml jsem si toho, takže jsi mimo, ten příspěvek patří mě :-P

0/0
9.7.2009 23:11

Andee

Re: pro Andee

Tak to sorry, bluetake tu řádí pod několika anonymy ;-)

0/0
9.7.2009 23:19

Host

Re: pro Andee

Bež se nechat opravdu vyšetřit, v tom s ním naprosto souhlasím. Je to pro tvoje dobro, i pro dobro tvých blízkých ......

0/0
9.7.2009 23:27

pepsi_09

...

Mobil bez HW klávesnice není telefon, ale hračka pro buziky.

0/0
9.7.2009 14:18

Host

Re: ...

Jo jo to jsou i posilovače v autě viď? A taky dotykové LCD monitory viď? Vrať se na strom opičko ;-DR^

0/0
9.7.2009 16:01

Tomach

Re: ...

??? To nejak nechapu. Jak to souvisi?

Manzelka ma iPhone a musim rict ze ackoliv Apple opravdu nemusim (jsem IT profesional) tak uzivatelske rozhrani na iPhone je nejlepsi jake jsem kdy videl.

Ano, pro sebe bych ho urcite nepouzil, ale ne kvuli chybejici klavesnici - vadi vic nemoznost behu aplikaci v pozadi, nemoznost jakychkoliv aplikaci, uchylnost spravy pres iTunes a mnoho mnoho jinych

0/0
9.7.2009 16:41

Host

Re: ...

Jsem IT profesional, takze me iPhone nadchnul. iPhone OS je obycejny UNIX a multitasking od pocatku podporuje. Takze na pozadi bezi treba browser, mail klient, kalendar/planovac, MP3/4 prehravac apod.

Dokonce i aplikace z AppStore umi behat na pozadi (tyka se komunikace po netu apod.).

Sprava pomoci iTunes je pohodova, a kdyz potrebuji pouzit iPhone jako mass storage - mam aplikaci, ktera mi ho pripoji jako NAS (stala me tusim $2)

0/0
9.7.2009 19:10

Andee

Re: ...

Jenže hodně aplikací multitasking nepodporuje. Takže stačí, abys potřeboval kopírovat pár částí textu třeba ze souboru ve Wordu do nějakého editoru... to pak musíš pokaždé otvírat a hledat dokola. To už je pak jednodušší to zkopírovat celý a mazat a mazat... A těch věcí je víc, kdybych si ho měl koupit, tak minimálně tohle by byl důvod k jailbreaku.

0/0
9.7.2009 21:01

Host

Re: ...

Me by zajimalo jak casto tohle kopirovani delas? :-) Jako editace textu byt i na klavesnici mi prijde zvlastni....jako nouzovku pochopim, ale jako beznou vec? WMkari delaji to, ze se chlubi a umi to a to a tamto...ale vyuziti v beznem zivote...nevim nevim...to se mi moc nezda ;-)

0/0
9.7.2009 21:16

Andee

Re: ...

Neříkám, že je to a pořadu dne několikrát, ale občas to potřebuju. Když vyřizuju něco urgentního a nejsem v kanceláři, tak mám třeba v opeře otevřený nějaký maily a zadám, co potřebuju do IS. Což je, mimochodem, hlavní důvod, proč u mě nemá iPhone šanci - klient pro IS, který mám ve firmě, pod OSX není a asi ani nebude. Nicméně třeba pro manželku o něm celkem přemýšlím, když už je konečně k dispozici navigace.

0/0
9.7.2009 21:22

bluetake

Re: ...

Klid, tohoto clovicka nepresvedcis.Proste neni schopen stravit, ze existuje spousta lidi, kteri na nejake editace a pichani do displeje klackem zvysoka kaslou, ze to nikdy nevyuziji a proste nechteji,ze radeji a s usmevem budou svuj telefon pouzivat pro zabavu a beznou komunikaci se svetem se skvelym uzivatelskym prostredim, bez vselijakych ramek, padu, ladeni apod.Kazdy,kdo nema stejny pohled a "potreby" ,jako on, je v jeho ocich nymand.Jezdi cele dny po jednom meste s navigaci, bez ktere neumi zit, zrejme by bez ni netrefil ani z vedlejsi ulice domu ,ale je proste sam pred sebou IN. Cokoliv jineho, nez je jeho WM zazrak je k nicemu a lide, kteri tomu nerozumi a nepouzivaji to jsou meneceni.Snazi se obcas vypadat seriozne,ale v realu je to obycejny zaslepeny MS boy, ktery neni schopen hodnotit kvalitu funkci, ale jen jejich pocet a "nepostradatelnost".Navic trpi i pomerne vaznym pranoiou, i kdyz si ji samozrejme nepripousti. Diskuse s timto clovekem je jiz ztrata casu a energie...

0/0
9.7.2009 22:21

Andee

Re: ...

Seš čím dál zoufalejší... a paranoia je rodu ženského ;-)

0/0
9.7.2009 22:28

Pan Navratil

Re: ...

Hotová chodící reklama na Apple. ;-D 

0/0
10.7.2009 11:20

Host

Re: ...

Asi stejne tak, jako ty reklama na hloupost :-P no co uz kazdej jsme nejakej, ze jo? :-P

0/0
12.7.2009 0:12

Host

Re: ...

Nehádejte se a pořiďte si iPhone - budete mít úsměv na tváři každý den :-)

ViPhoneV - náskok díky technice

0/0
12.7.2009 13:52

Host

Re: ...

konzervativní starče

0/0
9.7.2009 19:59

Host

nic než iPhon

wow... nejni to ani 14 dní co tady Iphoňáci psali o tom jak je navigace uplně zbytečná a nanic a že navigaci potřebují jen imbecilové zs WM kteří neumí bez GPS ani zaparkovat... jo poslední dobou mi opravdu přijde že co nejni na iPhonu nejni potřeba... super už se z něj můžeme napít a sníst popcorn... už stačí jen aby fungoval jako kslíková láhev a sme zavodou... ;-)

0/0
9.7.2009 13:38

bluetake

Re: nic než iPhon

;-D Tak , a ted nam jeste rekni, co jsi timto vykrikem chtel rici .Ale protoze jsi tim defacto nerekl nic, tak co jsi si timto nic nerikajicim blabolem chtel dokazat ? Zvednout si sve sebevedomi ? Ziskat pocit, ze jsi borec ? Ze jsi svym negativnim postojem k iPhonu takovy nejaky "lepsi" ? Jedine, co jsi prave predvedl je pomerne usmevna uroven tve osobnosti..... Jsi proste k smichu...:-)

0/0
9.7.2009 14:07

Host

Re: nic než iPhon

jej... čekl sem že se ozveš právě Ty... protože sem původně chtěl vynechat konkrétní jmnéna a kdyby se běkdo ptal... seš první na seznamu... tys mě tvrdil jak je navigace pro debili... ale nevadí... líbí se mi jak se vždycky rozčiluješ i když se jen někdo zeptá jestli iphon něco má a ty z něj uděláš dementa s WM... ale nevadí...

P.S. nechápu vaše názory na téma "tak proč sem lezete když se vám iPhone nelíbí" diskuze je k tomu aby se diskutovalo... a ne k tomu že když si koupim jiný mobil tak mám zakázáno číst články o ostatních telefonech (nemám nic proti iPhoňákům ale serou mě konkrétní lidi kteří si hrají na iBohy)

0/0
9.7.2009 14:38

Andee

Re: nic než iPhon

Jj, bluetake je klasickej případ. Nejdřív nám tvrdí, jak je navigace v telefonu k ničemu a když mu ji božský Apple konečně dodělá, tak z toho má erekci, ne -li něco horšího ;-D

0/0
9.7.2009 14:48

bluetake

Re: nic než iPhon

Andee, chvilemi jsem mel i pocit, ze jsi alespon nekdy docela rozumny jedinec, ale stale vice mne presvedcujes svymi blaboly, ze jsem se mylil....je videt, ze mas k nadhledu a zdravemu rozumu jeste pomerne daleko. Ale nemam ti to za zle, jen opet kosntatuji, ze jsi usmevny....:-) Ale zit se sebou samym musis ty sam a i kdyz si to zcela jiste tezko pripustis, tak to musi byt chvilemi docela narocne, vid ....;-)

0/0
9.7.2009 15:37

Host

Re: nic než iPhon

Ze te to Jindro jeste bavi. At se vykecaji, hnupum staci k pocitu spokojenosti a poplacani se po svych ramenou casto velmi malo........:-) Jinak. ozvi se, ta Argentina a Brazilie je na dobre ceste - Petr.

0/0
9.7.2009 15:40

bluetake

Re: nic než iPhon

To by jsi mi musel obcas take zvednout telefon......:-) Nebo mas nove cislo ? ....Ale doufam, ze plati puvodni termin, protoze v srpnu jedu na 2 tydny delat neco na New Zeland a cestou zpatky se jeste stavim dodelat jeden projekt v Indonesii.....Napisu ti e-mail,ale na gmail.

0/0
9.7.2009 16:27

Andee

Re: nic než iPhon

Co to zase plácáš? Tohle není o iPhonu, ale o tom, že měníš názory podle toho, kterou z běžných funkcí iPhone zrovna dostal... takže ten nadhled chybí spíš tobě... a nezapomeň se na chvíli přelogovat na jindraa a pak hned na marushku, když už si tu tak pěkně sám se sebou píšeš ;-D

0/0
9.7.2009 17:04

bluetake

Re: nic než iPhon

Clovicku Andee. Bez se opravdu lecit,paranoia se pry v mladem veku da docela uspesne lecit. A nezlob se na me prosim, netusil jsem, ze te ma malickost tak tvrde zasahne...;-)

0/0
9.7.2009 17:44

Andee

Re: nic než iPhon

Snažíš se marně, tady už tě každej zná... čím víc nicků tím víc bluetake, co? ;-D

0/0
9.7.2009 20:57

bluetake

Re: nic než iPhon

jasne, kazdy, kdo ti jen trochu oponuje ,je bluetake ;-D;-D;-D To uz je opravdu vazny stav clovicku, s tim by jsi mel ve svem vlastnim zajmu neco delat. Zatim jsi jen smesny ale zanedlouho uz mohou prijit tiky, skubani tvari, oci, poruchy koncentrace a pak, radeji nedomyslet....:-)

0/0
9.7.2009 21:11

Andee

Re: nic než iPhon

Nesnaž se... je tu spousta oponentů, třeba Carlos, se kterými se dá rozumně mluvit. Ale když si bluetake, marushka a jindraa pochlebují ve tři ráno a všichni tři mají příspěvky bez diakritiky plné překlepů a občas jim tam chybí i nějaké slovo, je jasný, žes dorazil dostatečně nametenej na to, aby ti to přišlo nenápadný ;-DR^

0/0
9.7.2009 21:25

bluetake

Re: nic než iPhon

tak ty uz jsi opravdu ztraceny pripad. Skoda, tak mlady a uz tak vazne postizeny....Ale lito mi te neni....:-) Jinak, jindraa uz te znervoznovat nebude, byl to kamarad z vedlejsi firmy ale bohuzel uz neni mezi nami.....Ale to je jedno, ty budes mou malickost jiste videt i na sve smrtelne posteli.....

0/0
9.7.2009 22:08

Andee

Re: nic než iPhon

Kamarád z vedlejší firmy ;-D;-D;-DR^ Seš čím dál lepší ;-D

0/0
9.7.2009 22:27

bluetake

Re: nic než iPhon

co jineho cekat od debila ........

0/0
9.7.2009 22:32

Andee

Re: nic než iPhon

Kamarád z vedlejší firmy je debil? 8-o;-D

0/0
9.7.2009 22:36

bluetake

Re: nic než iPhon

...........

0/0
9.7.2009 22:40

Andee

Re: nic než iPhon

V příspěvku jsem zmínil dvě osoby, předpokládal jsem, že sebe za debila neoznačuješ... nebo snad jo? ;-D

0/0
9.7.2009 22:49







Najdete na iDNES.cz