Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazníci: T-Mobile nás nepustí ke konkurenci

Některé firemní klienty T-Mobilu, kteří se rozhodli změnit operátora, čeká nemilé překvapení. Firma je ke konkurenci nepustí, pokud mají uzavřené smlouvy na dobu určitou. A to ani v případě, že je podnik připraven uhradit operátorovi smluvní pokutu za její předčasné ukončení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Co čech to nevděčník...

Chodí čecháček Jiří do Frantovo hospody a říká vrchnímu: hele šéfe, jsem u tebe každý den, co kdyby si mi dal nějakou slevu... A šéf si řekne, fajn, stálý zákazník, jsem rád, že sem rád Jirko, že jsem chodíš, tak víš co, když ke mě budeš chodit pořád, alespoň 2 roky, máš každý den první drink grátis... Čecháček Jiří kývne a každá den dostane pivo zdarma... Jenže za půl roku sbalí čecháček Jiří dceru hostinského Pepy a dcerka do něj hučí, že má chodit k tatíkovi Pepovi... tak Jiřík řekne Frantovi, já už k tobě chodit nebudu, protože chodím s dcerou Pepy a budu pít zadarmo tam... ... jenže Franta není debil a ty piva zdarma ho něco stály a čecháček Jiří mu to podepsal... A kdo je ten zlý? Ten co nedodržel dohodu, a nebo ten, co se otáčí tam, kam se mu to zrovna hodí??? Můj názor je, že není zlý ani O2, ani T-Mobile, ani Vodafon... nejhorší ze všech je český zákazník, protože narozdíl od dávek telefonování nemá zadarmo...

0/0
6.7.2009 19:19

Host

Re: Co čech to nevděčník...

Akorát s tím rozdílem, že mu ta nevypitá piva musí zaplatit a jěště tam do konce smlouvy sedávat nasucho.

0/0
8.7.2009 23:22

Host

T-Mobile

T-mobile = EU S tímto operátorem jsou jen potíže! nikdy jsem ho nemel a ani ho nikdy necchi, vsichni kolem si jen sezuji a stezuji...

0/0
6.7.2009 16:32

Host

marketingovi amateri

Tri zbyvajici firmy nemuzous pripustit, aby T-Mobile jednal tak jak jedna? Ale muzou. A kdyby u nich v marketingu nekdo mel mozek, tak sve (zatim) rozumne jednani makteingove vyuziji na 150% . Jenze to by nebyla Ceska Bananova Republika, aby se veci nedelaly vzdycky obracene[>-]Rv

0/0
6.7.2009 12:39

Host

Re: marketingovi amateri

hlavni je neco napsat co? I kdyby to byla kravina se spoustou pravopisnych chyb....chudaku ))

0/0
6.7.2009 15:34

Host

český národ

to je klasika českého národa....všichni si stěžují, ale při podpisu jakýkoliv smluv mají velké oči a pak příjde to zklamaní...jojo:-P

0/0
4.7.2009 14:39

Host

Partnery si vybíráme odpovědně.

Alespoň vidíte s kým nespolupracovat.

0/0
4.7.2009 0:06

Host

jedine vodafone

proč se dnes někomu uvazovat na 2 roky kvuli telefonu nebo par minut navic  to nema smysl.Jedine bez smlouvy pak muzu jit kekomu chci!!!!!!!!!!!!!!

0/0
3.7.2009 15:55

Host

Re: jedine vodafone

Firemní zákazníci mají smlouvy i u Vodafone.Taky nás nechtěli pustit dříve.Pokud se zavážu něco používat, tak nelze to jednostranně měnit.Jedině dohoda obou stran.Tak tu nebrečte.!

0/0
6.7.2009 14:25

Host

Re: jedine vodafone

Mě bez mého souhlasu zastavila Policie ČR a oznámila mi, že jsem majitel řidičského oprávnění, tudíž jsem zodpovědný za spáchání přestupku a jsem povinnen zaplatit pokutu... Asi si měli nejdříve sehnat mé telefonní číslo a zeptat se, jestli se mi to zrovna hodí nebo ne. A pokud se mi to nehodí, odstěhuju se do sousední země, kde mohu jet rychleji... protože máme demokracii nebo ne??? To máme ale zlé policisty (ironie)...

0/0
6.7.2009 19:26

Host

Jsou to darebáci

Měl jsem tentýž problém. Minulý rok jsem dostal výhodnou nabídku od O2 a tak jsem chtěl přestoupit, bohužel mi v T-M zdělili, že mám podepsanou smlouvu do února a tudíž mi nemohou do té doby uvolnit číslo i přes to, že jsem byl ochoten zaplatit pokutu. V té době jsem se snima nehádal, prostě jsem uznal, že je to ve smluvních podmínkách a že mám zkrátka smůlu. Nicméně jsem se s O2 domluvil, tentokrát v březnu, na výhodném tarifu se slevou a v domění, že u T-M nemám žádné závazky podepsal s O2 smlouvu. Když jsem přišel do T-M jim tuto skutečnost oznámit, tak mi bylo sděleno, že mám u nich prodlouženou smlouvu na další 2 roky, neboť jsem souhlasil s jakousi autoprolongaci či co ( sami od sebe a bez mého souhlasu a vědomí mi ti darebáci prodloužili smlouvu ) !!!!!?????...ta slečna u přepážky to odemě pěkně schytala, ale jelikož ona za nic nemůže, tak já mám na krku 2 smlouvy...napsal jsem jim dopis ( zatím bez odpovědi ) a jsem zvědav jak tohle dopadne

0/0
3.7.2009 12:20

Host

Re: Jsou to darebáci

Podle mě je chyba u vás...měl jste si zjistit podmínky. Kdyby bylo něco v rozporu s podmínkami, je to jiná...slečna u "přepážky" s vámi opravdu nic nevyřeší tak není důvod na ní křičet Rv

0/0
3.7.2009 13:59

Host

Re: Jsou to darebáci

Smlouva na tarif se sama na dva roky neprodlouží, jen u BAV SE a to o rok, jak je psáno v podmínkách. Ale u Smlouvy významného zákazníka se prodlužuje o dva roky, dokud zákazník nepožádá o její ukončení. A kde se to najde? Světe div se, ale ve smluvních podmínkách..chce to opravdu číst, co podepisuju.

0/0
6.7.2009 15:05

Host

Vyprsi smlouva a koncim s nima

Mno nejsem koukam jedina s problemem. Mela jsem u TM ucet od 15 let, porad stejne cislo a jen jedno jedine zpozdeni platby faktury, jinak jsem byla poctiva az az a byla jsem spokojena, ale az do te doby, kdy jsem se rozhodla si poridit INET a 4G modem, timto jsem se upsala na 2 roky. Fajn, prinesu si net domu a nastaly prvni problemy- inet nefungoval jak mel, problem s instalaci a uplny laik nejsem... Pak nastaly problemy s fakturami- proste mi nechodily- poslala jsem zadost o doporucene dorucovani, aby me nemohli dale sankcionovat=problem, za 6 mesicu mi prisla 1 faktura doporucene.... tak jsem zadala a zadala o zruseni smlouvy a reklamovala a reklamovala, az se mi uvolili temer po roce sdelit, ze si net-SIM mohu nechat prevest na telefonni.... nadhera. Ale tech pokut, taky priiima. Takze jsem zrusila stavajici tel.c., ktere jsem mela uz bez smlouvy na dobu urcitou a funguju ted na te inetove simce- pekne ze?! Kde je porekadlo- nas zakaznik, nas pan???

0/0
3.7.2009 11:36

Host

nezaujatý komentář

Jakmile se někdo zaváže ke smluvě na dobu určitou, je snad jasné, že po tu dobu se zavazuje využívat služby. Po celou dobu využívá zvýhodněné služby a ceny. Je jedno, k jakému produktu se to vztahuje (mobilní služby, gastronomie ). V případě, že někdo uzavře nějakou smlouvu a dopředu si nezjistí podmínky je u mě bohužel hlupák, který si potom nemůže na cokoliv stěžovat. Bohužel jsme ale v České republice a je tu spousta lidí, kteří nevědějí jak podobné věci fungují a z oblasti práva a ekonomiky jsou na úrovni 3 letého, švýcarského dítěte

0/0
3.7.2009 9:36

Host

Re: nezaujatý komentář

Máte sice pravdu, že se zavážete zcela dobrovolně, ale T- Mobile vám v případě ukončení smlouvy oznamí, že vás čeká pokuta za nedodržení smlouvy a pokud se rozhodnete pokutu zaplatit a smlouvu vypovědět, tak vám číslo přesto neuvolní, tak nevím jak je to s tím 3 letým švýcarským dítětem, že "pane nezaujatý!!!"

0/0
3.7.2009 10:08

Host

Re: nezaujatý komentář

další co nepochopil. pokud rušíte smlouvu předčasně - vždycky přijdou sankce (nebo dohoda) pokud se sankcí souhlasíte potřebujete souhlas obou stran k vypořádání. pokud jedna ze stran nesouhlasí trvá smlouva dál....  to o tom 3letým dítěti na Vás sedí. Vaše úvahy jsou k pláči.  jo jo našinec by chtěl fšecko zadarmo a hned. když přijde na jeho povinnosti, tak on nic - on nic dělat nebude a kříčí do světa POMÓÓÓC oni mi ubližují

0/0
4.7.2009 19:15

Host

Re: nezaujatý komentář

plně souhlasim....denne se setkavam s tim jak nekdo na ulici odevzdava doklady a podepisuje smlouvy

0/0
6.7.2009 10:43

Host

-

..

0/0
3.7.2009 9:33

Host

T mobil je sned nejhorší firma na trhu

Přešel jsem ke konkurenci - platím polovinu toho co jsem platl u T-mobile a vše funguje - naprostá spokojenost.Z T-mobile jsem vyléčen ;-O

0/0
3.7.2009 7:30

goober

Re: T mobil je sned nejhorší firma na trhu

Hmm, mám nejnižší tarif u T-M za 190 Kč bez daně a mám 130 volných minut. Naprostá spokojenost ;-D

0/0
3.7.2009 9:42

HarryIKeogh

Re: T mobil je sned nejhorší firma na trhu

...no to jsi frajer!...8-o

0/0
3.7.2009 11:00

Host

Re: T mobil je sned nejhorší firma na trhu

konkurence nespí

0/0
4.7.2009 19:16

ntw

s

Si to máte rozmyslet, než podepíšete smlouvu s ďáblem.

0/0
3.7.2009 6:48

Host

zkušenosti s pouštěním zákazníků od O2

ahoj, je pravda, že O2 zákazníky pouští i s doplatkem, ale pokud chce zákazník odejít, tak musí O2 prosit na kolena a obvolávat infolinku shora sdola aby mu poslali fakturu na doplatek... většinou to trvá po urgencích a výmluvách na systém měsíc. Další měsíc se zakazník stejným principem snaží uvolnit číslo... opět měsíc... Takže kde že je ten vstřícný O2 - nikde!

0/0
2.7.2009 22:58

Host

Re: zkušenosti s pouštěním zákazníků od O2

chapete o cem je tento clanek? Nikdo netvrdi, ze opoustet jakehokoliv operatora je prochazka ruzovym sadem. Resi se tu hlavne to, ze i pres problemy s T-M a jejich portacemi (ktere jsou stejne jako u O2 a VF) nakonec T-M ty SIM karty stejne nepusti....a to i pres zapalcene smluvni pokuty = penize dopredu v podstate za nic. Pak se clovek nesmi divit, ze si T-M drzi spousty SIM do statistiky a nedavno O2 predstihli....aby ne, kdyz i SIM, ktere zakaznik chce zrusit prevedou na twist....hahah (PS: ne ze by to O2 taky nedelali podobnym zpusobem ;))

0/0
3.7.2009 8:23

tlkounev

zkušenost jak prase

Já jsem u T-M vypovídal smlouvu na blbý data 3x a rok. Mám doma 3 ukončení smlouvy, k tomu 9 upomínek o nezaplacení, 2 lístky od složenky o zaplacení 9500kč za službu, která měla být ukončena, kopii žaloby a pak už jenom dobropis ze strany T-M na částku 9480 a standardní omluvu s vytištěním podpisem z tiskárny. Ani se u omluvy nebyli schopní podepsat ručně, i když stačí, že na všech výpovědích smlouvy se podepsala nějaká jejich obchodnice.

U T-M platí jedna věc: Kašlat na zákazníky. Nejlepší je balamunit, balamunit a jenom balamutit. Hlavně se musí prodávat a nic nerušit. Obchodnice mají pěkný, ale do systémů evidentně neumí nic zadávat.

S T-M jsem nadobro skončil. Jenom by mě zajímalo, kolik je vlastně lidí, co T-M zaplatili, i když neměli a o svý peníze se nesoudili?

0/0
2.7.2009 22:47

Host

Re: zkušenost jak prase

počkej až budeš odcházet od O2.... bude to ještě horší.... :-) všichni jsou totiž stejní.... i ty by jsi byl...

0/0
2.7.2009 22:59

Host

Re: zkušenost jak prase

příště až budeš jednat s obchodnicí TM tak přemýšlej hlavou a ne vocasem

0/0
4.7.2009 19:20

tlkounev

Re: zkušenost jak prase

Příště, než něco takového napíšeš, tak se podepiš.

0/0
5.7.2009 10:36

Host

čtu

Dobrý den, článek mohu potvrdit. Chtěl jsem firmu (asi 10 čísel) převést pod Vodafone a t-mobile to zablokoval i když jsem byl ochoten zaplatit "odstupné". Nedovolili to. V současné době jsem u čtú, ale tam jsem v prvním kole prohrál. t-mobile už mi naúčtoval cca 8000,- právních nákladů se sporem. Počítám, že skončím u soudu. Jenom trpělivě čekám a s t-mobile jsem do konce života skončil.

0/0
2.7.2009 22:23

Host

jsou to lhaři

nic nového pod sluncem , měl jsem celou rodinu pod Tmobilem ale jejich chování za poslední rok bylo neůnosné. například každý měsíc nějaká vyfakturovaná služba " zadarmo" , kterou jsme si neobjednali atd. Následné reklamace už mě nebavily. A pak přechod s číslem jinam ! Pochopil jsem , že je to pro ně nadlidský výkon až po dvou měsíčním maratonu. Nakonec jsem karty zahodil a přešel jinam. náklady na předělání nebo upozorňování změny čísla ? jedině k soudu. tím nemusím dál nic vysvětlovat, ne ?

0/0
2.7.2009 22:16

Host

Potvrzení že T-Mobil má špatné svědomí

Tak právě tímto krokem T-Mobil potvrzuje, že nemůže udržet zákazníka. Je prostě důvod odejít. Tak to prostě blokují. |Už to chápete?

Kdyby byli schopní, tak zákazníka udrží ! [>-]

0/0
2.7.2009 21:48

Host

Re: Potvrzení že T-Mobil má špatné svědomí

rozumnej náhled na věc. bohužel však platí stále, že čehůň si pořád myslí, že soused má lepší jablka. takže mění dodavatele s tím, že je si "jistý" že dostane něco lepšího. když natankujete na Shellu a pak na OMV tak dojedete s autem dál ? - prd. dojedete stejně daleko, jen si budete hladit tlustý břicho s tím, že u OMV měli čerstvý koblihy....

0/0
4.7.2009 19:26

Host

pohled z VF

Dobry den, chtěl bych tu napsat názor někoho, kdo konkrétně pracuje u VF a má zkušenosti i z O2.

Fascinuje mě, když tu velká většina "vykřikuje" o tom, že jednou jste podepsali smlouvu na dobu určitou, tak to hold musíte dodržet. Četli tyto lidé někdy tu smlouvu? Viděli jste někdy rozdíl rámcové smlouvy (SVZ u T-M) jakou má T-M versus O2,VF? Je to psané velmi podobně a pouze záměna jednoho, dvou slovíček dává ve výsledku jiný smysl. Každopádně máte pravdu, že dobrých 50% firemních zákazníků (útrata 10tis a více) dost často ani smlouvu nečte a obchodní podmínky snad 99%.

0/0
2.7.2009 19:18

Host

Re: pohled z VF

Přijde mi škoda, že 2 ze 3 operátorů uvolňování čísel dodržují a 1 ne. Chápu, že pokud klient dostane určité výhody, tak by měl dodržet závazky, ale proč T-M neumožňuje bezproblémové vyplacení těchto pokut tak, jako tomu je u O2 a VF? Je spousta případů (a samozřejmě nějenom u T-M), kdy sice klient dostal "super" výhodné podmínky za 2 roky smlouvy.... ale v průběhu těch 2 let je nespokojený se spousty věcmi, jako je servis, podpora obchodníka, signal atp, které ze smluv asi těžko mohl tušit.... proto by měl mít možnost při nespokojenosti volby změny... (a prosím, aby jste tu nespojovali problémy při portaci a neuvolněním čísel od T-M. Nemá to nic společného, protože jednou to jsou většinou technické problémy oproti právním blokacím)

PS: v případě, že to takto zavedou i O2 a VF (a ono k tomu dost možná dojde) jsou operátoři samy proti sobě....

0/0
2.7.2009 19:19

tyrael

Tenhle konkretni pripad nedovedu posoudit, ale..

je  pravda ze ze nadnarodni mobilni operatori si u nas dovoluji veci ktere by si v zapadnich zemich EU vubec nedovolili. Zkouseji to a co jim projde u zakazniku a CTU delaji vesele dal (jakoze skoro vse). Mel jsem moznost dlouhodobe pouzivat sit T-Mobile v UK a v Nemecku. Kvalita sluzeb, pokryti, pristup k zakaznikovi a ceny pro firmy jsou tam podstatne lepsi. Nemluve o faktu, ze ceny maji vsichni 3 nasi operatori vpodstate totozne, takze o nejake soutezi nemuze byt ani rec. Ale co je nejhorsi, v CR vam zamestnanci zcela nepokryte a bezostysne lzou a to klidne do oci a jejich nadrizeni je kryji nebo dkonce podporuji. Nutno ovsem dodat, ze takova situace v CR nepanuje pouze v segmentu mobilnich telefonu.Rv

0/0
2.7.2009 18:35

Host

to je snad jasné

smlouva na dobu určitou je prostě smlouva na dobu určitou....nevím co se tu řeší

0/0
2.7.2009 17:30

Host

Re: to je snad jasné

Jo a za to můžou média. Když v roce 1905 publikoval A. Einstein svou práci pojemnovanou PRINCIP EKVIVALENCE tak jeden zneuznaný italský pisálek z důvodu neschopnosti pochopit o co běží nazval vše TEORIÍ RELATIVITY.

-

 Od těch dob si všichni, kteří taktéž nejsou schopni chápat colkoliv složitějšího než je vylučovací proces trávicího traktu jejich mrzkých těl, myslí že PRAVDA JE RELATIVNÍ. A ono to tak není. ;-D ;-D ;-D

0/0
2.7.2009 18:40

Host

Re: to je snad jasné

A co když třeba budeš chtít odjet do zahraničí ( pracovat ) ???? To tu budeš tvrdnou celý rok kvůli mobilu T-Mobilu ??? Tak to ti nezávidím ...

0/0
2.7.2009 21:50

Host

Re: to je snad jasné

když někdo podepíše smlouvu na dobu určitou,musí počítat se vším!!!!!!!!!!!!!! prostě zvážit,jestli je to pro tebe výhodné či není - jednoduchý....

něco podepsat a pak se divit jako trubka je česká specialita.

0/0
2.7.2009 22:37

gremlins

t-mobile=nejhorsi operator

uzavrel jsem s t-mobile smlouvu na dobu urcitou(jeden rok),po uplituti teto smlouvy jsem jeste asi rok cislo sporadicky pouzival ale jelikoz se vetsinu roku nezdrzuji v CR rozhodl jsem se ze pausal prevedu zpet na dobijeci pomoci kreditu.

Jake bylo moje prekvapeni kdyz mi na infolince rekli ze podle obecnych podminek je nekde na 10strane miniaturnim pismem napsano ze mi muzou automaticky smlouvu prodlouzit a tak musim platit pausal az do zari i kdyz jsem si NEDOSTAL zadne zvyhodnene ceny produktu a sluzeb jak pani Martina Kemrová z T-mobile ve clanku uvadi!

T-mbile jedna se svymi zakazniky jako s dobytkem a ma diky nasim zakonum temer neomeze pravomoci!RvRv;-€

0/0
2.7.2009 16:55

Host

Re: t-mobile=nejhorsi operator

Ty se raději vrať do školy a zopakuj si gramatiku ;-):-P

0/0
2.7.2009 18:03

Host

Re: t-mobile=nejhorsi operator

Automatická prolongace funguje pouze u tarifu BAV SE uzavřeného na dobu jednoho roku. Jedná se o zvýhodněný mládežnický tarif a všechny podmínky jsou samozřejmě ve smlouvě uvedeny.

-

Jelikož jste tedy věkově ve skupině lidí do 27let věku je s podivem, že máte problémy se čtením desítkového fontu - zkuste navštívit očaře. Nicméně ještě víc s podivem je to, že klidně podepíšete něco aniž byste si to nejprve přečetl.

-

Vždycky mě fascinovalo jak se všichni ti podvodníci mohou mezi námi uživit a ejhle, ono to bude tím, že mezi námi je i odst naivních bláznů toužících natolik po popularitě, že svůj autogram připojí pod jakýkoliv pamflet jež je jim podstrčen. Kdo ví, možná jste podepsán i na zakládací listině Dělnické Strany. ;-D

0/0
2.7.2009 18:11

bkf1

Re: t-mobile=nejhorsi operator

Ano kdyz clovek podepise neco co si neprecte tak je to jeho blbost. Od firmy je ale pekna h*jzlarna neco takoveho do smluvy vubec uvadet...X

0/0
2.7.2009 18:25

Host

Re: t-mobile=nejhorsi operator

Tak vy se nad sebou vážně zamyslete. Sfiňárna od firmy by byla ve smlouvě to neuvést. ;-D

0/0
2.7.2009 18:47

Orphoysdd

Re: t-mobile=nejhorsi operator

Aaaaaa, ze by bojovnik z T-Mobile?

0/0
3.7.2009 9:51

Host

Pitomec

si nepřečte smlouvu a pak zavolá do Idnes. Prosím oni jsou zlí, prosím napiště článek jak trpím. A řada ovcí až na pár vyjímek se toho chytí. S pánem co podepisoval u TM smluvu je asi radost podepisovat cokoliv.

0/0
2.7.2009 16:25

Jano z hor

Re: Pitomec

Aaaaa zaměstnanec T-mobilu a má strach o práci.Rv

0/0
2.7.2009 17:12

Host

Re: Pitomec

Tak nevím. Podle mejch informací vykázal T-mobile za loňský rok čistý zisk kolem 11 miliard korun. O práci se asi bojí míň už jenom v ČEZ. ;-D

0/0
2.7.2009 18:15







Najdete na iDNES.cz