Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První vlna mobilního internetu zdarma končí. Pečlivě si kontrolujte vyúčtování

Půlroční svoboda v používání mobilního internetu u Vodafonu pomalu končí. Přestože operátor sliboval zasílání informačních SMS o ukončení bezplatného období, zákazníci si stěžují na opak. Operátor takové případy řeší individuálně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klapik

Tupouni

....kdyz si neco aktivuju ctu, premyslim a informuju se. Potom se mi nemuze stat, ze nejednou se divim necemu co jsem vedel v dobe aktivace. Ti z Vas co se divi, ze jim Vodafone napocital po pul roce 177 kc navioc se postavte pred zrcadlo, aby jste naq sebe videli a nafackujte si.;-D;-D;-D

0/0
1.7.2009 14:27

Host

SMS přišla.. ale !!!!!

Mě sms o tom, že mi internet končí. Ihned jsem zavolal na infolinku, kde mi službu deaktivovali, ovšem k mému překvapení bylo ve vyúčtování onen paušál !!!! Jste pěkně vychcaný !!!!! přecházím jinam !!!!!!! stejně je Vás signál někde na ...... ;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
30.6.2009 12:13

Host

Re: SMS přišla.. ale !!!!!

Mě se stalo to stejné...volala jsem na operátorovi, pohrozila, že přejdu jinam a hned se se mnou bavil jinak...dal mi ještě další dva měsíce internetu zdarma...Včera mi přišlo vyúčtování a těch 177 Kč, co mi účtovali na jejich webu v samoobsluze, po mě ve faktuře nechtějí. Aspoň že tak :-)

0/0
1.7.2009 17:40

Host

U me vse v poradku

Me zprava v poradku dorazila, ze ke konci tohoto zuctovaciho obdobi mi konci darek internet v mobilu na 6 mesicu zdarma.

0/0
29.6.2009 14:00

Host

Mě přišla SMS

já teda nevim, ale přišla mi SMSka, že za 7 dní mi končí bezplatné využití internetu v mobilu. Faktem je, že tam mohli napsat, že jí budu mít aktivovanou dál, ale SMS o zrušení akce přišla. Možná, že u některých lidí udělali chybu. Nevim, furt mi Vodafone přijde jako ten nejlepší, co se tohoto týče. O2 dělá vychytávky přes věčně nefunkční internet a televizi, T-mobile lepší nekomentovat. Čistě můj názor...

0/0
29.6.2009 8:44

Host

Také jsem naletěl

Také mi Vodafon naúčtoval 177 Kč za službu kterou nechci. Podám návrh kompetentním orgánům (Telekom. úřad) aby provedl řízení s výsledkem udělení maximální pokuty. Jsou to podvodníci a nikdy bych to od solidní firmy nečekal. Pavel

0/0
28.6.2009 22:29

Host

Re: Také jsem naletěl

Také jsem naletěl. Vodafone byl vždy seriózní a balíčky ukončoval sám a následně jsem jej musel aktivovat. Nyní se chovají jako všichni ostatní a to jsem z podobných důvodů odešel od T-mobile. No opravdu skvělý dárek jen co je pravda. Neříká se tomuto trojský kůň?

0/0
29.6.2009 15:00

PaegasRobin

Blbcem jsi Ty:

Každý klient,zákazník se může rozmyslet jestli něco chce nebo nechce.Když něco nechceš,tak Ti to nikdo nedává.Vodafone nikomu nic neaktivoval bez jeho souhlasu.Je dobré si nejdřív zkontrolovat Vodafone Internetovou Samoobsluhu.Pak někoho žalovat. 

0/0
30.6.2009 12:11

klapik

Re: Také jsem naletěl

Když jsi si to aktivoval věděl jsi dopředu, že je to na pul roku zdarma a posleze se to preklopi na placeny tarif. To Vodafone rikal uz na zacatku. Tak čemu se divíš??? Že neumíš počítat do 6 měsíců? Zahoď  mobil a telefonuj z budky.;-D

0/0
1.7.2009 14:24

Host

danajsky dar od vodafone

Teda,tady se zase dočítám chytrých odpovědí.Zkusím tedy jako první nějak "s rozumem"reagovat na to, co se v tomhle případě stalo:

1)plno lidí si aktivovalo"dárek"přímou odpovědí na SMSku operátora,ve které o nějakém pozdějším přechodu na placený gprs tarif nebyla ani zmínka, tzn. je možná jejich blbost, že si pak pořádně nepřečetli obchodní podmínky, kde to někde ve skrytu rozlehlých vodafone stránek bylo k nalezení,ale:

2)možná to bylo proto, že prostě nečekali, že se operátor zachová takhle nesolidně a"dárek"v tomto případě neznamená nic jiného, než 6 mesicu zdarma po zmene tarifu(Bez spolehlivého upozornění-viz. kolik lidí se na to chytilo)Takhle se prostě solidní firma nechová.

3)"dárek"se týkal i předplacených karet, tzn. jak operátor uvažoval v případě, když na kartě nebyl dostatečný kredit ke stržení částky? hmm?Vrátil vše do původního stavu dle hesla"kde nic neni..."Zvláštní..:-)

Njn,nějak vydělávat se holt musí.Tomuhle způsobu tahání prachů z lidí se např. říká "danajský dar"

0/0
19.7.2009 15:20

Host

Já měl zdarma 7 měsíců

Já mám s Vodafonem jen dobré zkušenosti, 20.5. mi net skončil a já to nechal jít dál a net využíval, ačkoliv mi 177 neodečetli. Asi 15.6 jim volám a ejhle! Zapoměli to chybou naúčtovat, takže jsem měl zdarma 7. měsíců, od 20.11.08 do 20.06.09 a teď jsem si dal 8.měsíc za 177.kč.

0/0
28.6.2009 16:18

PaegasRobin

SMSku dostal:

SMSku o ukončení Vánočního dárku jsem obdržel.Internet a připojení u Vodafone s internetovým balíčkem Na stálo jsem si ponechal.O2 žádný internet v mobilu bez FUP limitu za 150,00 Kč nenabízí.Ten kdo mě neprávem obvinil a napsal o mě,že jsem debil,ať si nejdříve zamete před vlastním prahem a pořádně si přečte,projde internetové,webové stránky O2.

Nejdříve se podívejte na tuhle stránku a pak někoho obviňujte.

 http://www.cz.o2.com/osobni/internet/internet_v_mobilu/index.html

Nó kdo je tady debil ? Nó Vy.Nepleťte si pojmy a dojmy slov Mobilní a Mikrovlnný,bezdrátový internet.Mikrovlnný,bezdrátový nebo-li Pevný internet s jiným příjmem dat.

0/0
28.6.2009 15:28

RomanL

Re: SMSku dostal:

Já nevím, ale FUP limity tam pořád vidím (hned v řádku pod cenou, takovým malým písmem) , tak s tím debilem opravdu nevím, ale možná máte jenom slabší zrak...

0/0
29.6.2009 10:23

Host

Re: SMSku dostal:

FUP u O2 uplatňována není. Sice je napsána v podmínkách, ale v reálu nikdy není aktivována a O2 to ani neplánuje. Takže jsi se pěkně ztrapnil. Ale co, asi jsi zvyklý, hm?

0/0
29.6.2009 13:05

PaegasRobin

Obvinění:

Obvinil mě ten na začátku diskuze,který uváděl,že u O2 Mobilního internetu za 150,00 Kč není FUP (Fair User Policy) limit.FUP limit není u největšího tarifu Mobilní internet Speed + za 1000,00 Kč.Je důležité se za svým názorem podepsat. 

0/0
30.6.2009 12:06

Host

SMS přišlo několik

Mě osobně před koncem půlročního netu zadara SMSek přišlo asi 5... Možná chybí někde jinde. :))

0/0
28.6.2009 15:25

Chytracisko

Jsme národ bezmozků?

Asi málokdo, kdo si službu aktivoval, se zamýšlel nad tím, co bude po půl roce. Ani já

8-o

Já bych zase myslel, že se nad tím zamyslí každý. No, přinejmenším já se nad tím zamýšlím jako nad první věcí (a většinou pak o službu nestojím). Jsem jediný kdo dneska ještě používá hlavu k původnímu účelu a ne jen jako věšák na hands-free?

0/0
27.6.2009 15:34

KatF1

-

Taky jsem měla aktivovaný internet na půl roku zdarma a opravdu mi přišla sms, že ho už nemůžu využívat. Nebylo mi však řečeno, že musím službu deaktivovat. Několikrát se mi tak stalo, že mi odečetli peníze za to, že využívám internet na den. Přitom jsem ho ani nevyužívala ani si službu neaktivovala. Naštěstí pak po domluvě s operátorem peníze vrátili.

0/0
27.6.2009 13:57

Host

vykricet..?

Neprijde vam "vykriceni" poplatku za vasi blbost trapne? a uprimne, nemyslim ze treba u T-mobile nebo telefoniky by vam to vratili.. ale u vodafone jo.. a vy na ne jeste nadavate..

0/0
27.6.2009 12:09

Host

na tu nadáváte..?

Chtěl bych jen podotknout, že já už si ten u vodafone platím měsíc, tže tady redakce zaspala..

Jinak, s aktivací nebyl problém, smska o ukončení přišla ale jelikož ten internet fakt využívám a skoro mi tím odpadá komunikace přes smsky ( díky jimm - icq a facebooku ) vlastně ještě ušetřím.. 177 kaček mi fakt moc nepříjde, učty jsem míval kolem 5oo když jsem to nepřeháněl, s netem zadarmo jsem klesnul na 15o-200.. Tže, i když si ho budu platit tak ušetřím.. A to nemluvím o té nabídce že pro studenty bude za 89 nebo kolik to bylo..

Zkusil jsem T-mobile a tam jsem platil skoro za vše.. Už asi 6 roků mám vodafone a neměnil bych.. Mám tarif Odepiš ( 1o Kč / měsíc ) k tomu sms student gratis ( který mimochodem taky budou končit, přišla mi smska ) a k tomu tenhle internet.. Když se připočtou výhody odepiš k tomu zbytku, tak myslím že nic lepšího a levnějšího na trhnu není.. ám tak povzdechnou že to by chtěli taky a vědí že mě neukecají..:)

0/0
27.6.2009 12:06

Host

Vrácení poplatku jsem musel "vykřičet"

Vodafone posílal každý měsíc naprosto chaotické "dvousms", o tom, že budu platit poplatek, pokud to nemám zadarmo. A tak jsem to vůbec neřešil. Pak mi z kreditu strhli 170 kč. Tak jsem jim zavolal, a řekli mi, že je to má chyba. Tak jsem začal řvát, tak mě nejdříve navrhovali jako "milodar" polovinu nazpět... tak jsem chtěl nadřízeného, a hned to šlo - tak jsem si nakonec vykřičel celou částku zpět. Vodafone naprosto ztratil mou důvěru a je stejný podvodník, jako TM a O2. Je to všechno jeden kartel a jedině státní zásah to může změnit. Petice zákazníků nikoliv.

0/0
27.6.2009 9:58

Host

Zastavte českou zlodějnu

budeme se mít lépe. Jak to tady čtu, tak u nás je všechno 3x dražšší a k tomu smlouvy s dodatkem  na konci smlouvy napsaný mikro písmem. Co s tím? Reklamovat, dobře číst smlouvy a hlavně hledat levnější řešení. Pro 90% lidí například stačí základní tarif, bez nesmyslných akčních příplatku. Telefonovat přes net. Totéž platí pro ostatní služby.

Až to udělá většina lidí tak se kravaťácí vzpamatují a začnou skutečně něco dělat.

0/0
27.6.2009 8:39

Host

Reklamace

Moje zkušenost taková - SMS o skončení služby mi nepřišla, ale sám jsem si kontroloval, kdy mi služby končí (25.) tak jsem šel 25. na samoobsluhu a službu zrušil ... Pak jsem zjistil, že jsem si to měl zrušit už do 24. a že 25 začíná další období ... A protože mi na prodejně řekli, že je to moje blbost (samozřejmě slušně a jinak - pro rejpaly), tak jsem napsal dopis na Vodafone. Přišla mi odpověď, že se omlouvají, ale že je to moje blbost, nicméně že se k zákazníkům chovají férově, tak když službu nevyužiju, tak že mi pošlou 177 nazpět při dalším vyúčtování, a voila? 177 na účtě ;)

Vodafone 4EVER!

0/0
26.6.2009 21:11

Host

Drahé ... jako všechno klausistáně

Dokud nebude internet v mobilu pod 100 kč s DPH měsíčně tak si to prostě neobjednám. Nevím v jakých relacích žijou operátoři, ale i na západ od náš je internet v mobilu levnější a to už nemluvím o tom, že si tam lidé trošku jinak vydělávají než v našem modrém státě.

0/0
26.6.2009 18:55

Host

Re: Drahé ... jako všechno klausistáně

R^

0/0
26.6.2009 23:02

Host

Re: Drahé ... jako všechno klausistáně

To je, ale Tvůj problém, že málo vyděláváš. Já mám na net od O2 vyděláno za 15 minut práce.

0/0
29.6.2009 13:06

Limburger

Nemáte někdo zkušenost s aktivací 50%slevy, kterou...

nyní Vodafone nabízí na data na půl roku? Mám zatím zkušenost, že nikde přes webovou samoobsluhu to nelze aktivovat a automaticky to také nenaskočí. Tak se chystám skočit já na ně :-)

0/0
26.6.2009 17:34

Host

Re: Nemáte někdo zkušenost s aktivací 50%slevy, kterou...

a co treba zavolat na *77 ?

0/0
26.6.2009 18:33

Limburger

Re: Nemáte někdo zkušenost s aktivací 50%slevy, kterou...

jsem snad jasně psal, že to se chystám, takže pokud nemáte na můj dotaz co říci, tak nechápu, proč machrujete ;-)

0/0
26.6.2009 19:28

martinz01

Re: Nemáte někdo zkušenost s aktivací 50%slevy, kterou...

Tahle sleva platí při aktivace nové sim karty. Stačí tarif odepis a data a dostaneš 50%slevu. Stačí to tak? Každopádně si myslím že pokud máš kartu a príjdeš že si chceš dat data, taky ti to dají. Ale pokud už data máš, tak ti to nedají.

0/0
27.6.2009 20:11

Limburger

Re: Nemáte někdo zkušenost s aktivací 50%slevy, kterou...

Přesně tak to na mně také působí. To je pak ale hodně hloupá nabídka. Holt pořídím novou kartu a na stávající data zruším. Kdo tohle vymyslel...;-D Ale raději se o tom půjdu natvrdo přesvědčit. ;-) Každopádně díky! R^

0/0
27.6.2009 23:07

Limburger

Re: Nemáte někdo zkušenost s aktivací 50%slevy, kterou...

Přesně tak to na mně také působí. To je pak ale hodně hloupá nabídka. Holt pořídím novou kartu a na stávající data zruším. Kdo tohle vymyslel...;-D Ale raději se o tom půjdu natvrdo přesvědčit. ;-) Každopádně díky! R^

0/0
28.6.2009 10:30

zapvit

SMS o ukonceni jsem dostal

SMS o ukonceni internetu v mobilu zdarma jsem dostal, asi jsou ty sms dorucovany nahodne

0/0
26.6.2009 17:28

LosCatmanos

Skoro jste se trefili...

Vážená redakce iDnes. První vlna skončila minulý měsíc, byl jsem jedním z nich.;-D

0/0
26.6.2009 17:26

Tomáš Nemravný

Stejně jako u T-Mobile?

Pokud vím, T-Mobile aktivuje služby  NEVYŽÁDANĚ, vánoční dárek u Vodafone sei musel člověk sám aktivovat. BTW mně zpráva o jeho ukončení přišla.

0/0
26.6.2009 17:06

Host

Klasika

Socky chtěli používat net jen zadarmo a teď brečí.....Kdyby to automaticky vypli, tak by zas buleki, že o tom nevěděli a tak dokola.Prostě nesoudný lidi...tfuj.Rv

0/0
26.6.2009 16:11

Tomáš Nemravný

Re: Klasika

Mne by jenom zajímalo, jak pochopili to "Končí Vám dárek"... Že to přestane platit Vodafone a začne platit Drath ;-D?

0/0
26.6.2009 17:38

Host

Re: Klasika

Doufejme že teď neoznámí operátoři že mají dluhy jako Topolánkovo mistrovství světa v klasickém lyžování v Liberci ;-D

0/0
26.6.2009 19:00

Host

Re: Klasika

Až na to, že místo "Topolánkovo" by mělo být jiné jméno. Ale co, plivnout si je tak příjemné, že? Rv

0/0
29.6.2009 13:11

Host

přišla

přišla R^R^R^R^

0/0
26.6.2009 15:33

Host

Mnoho povyku pro nic?

Nevím, kolik procent obdarovaných se setkalo s podobným problémem. Za sebe mohu říci, že jediný lapsus ze strany operátora nastal hned na začátku - když mi prostřednictvím SMS potvrdil aktivaci, ale nedodal, že až od půlnoci toho dne, nicméně přes infolinku jsme promptně umazali z mé faktury cca 200 Kč za ten první den surfování.

Pak jsem si šest měsíců užíval a týden před skončením mi dorazila SMS, že mi platnost internetu zadarmo skončí - což jsem si samozřejmě hlídal i sám, nejsem jako čtenáři, kteří při aktivaci něčeho na x měsíců "samozřejmě nepřemýšlejí, co za tu danou dobu bude".

Nakonec jsem v poslední den platnosti vánočního dárku navštívil samoobsluhu a dárek deaktivoval - dokonce na mě ještě vyskočilo okénko, zda to opravdu chci udělat, přestože mi v první den nového tarifního období naběhne Připojení na skok...

A to nemám žádné bombastické útraty - tarif Odepiš, měsíční faktura se vleze do stovky.

0/0
26.6.2009 15:24

SSJS

Re: Mnoho povyku pro nic?

1) s opomenutím, že účtuje se od půlnoci, je pravda, ale vyreklamovalo se.

2) mi dorazila SMS v den ukončení předcházejícího tarifu, ale bez uzpozornění, že je to třeba deaktivovat.

3) zdejší pisatelé zde psali, že to nešlo přes samoobsluhu deaktivovat, že museli volat..

0/0
26.6.2009 16:01

Tomáš Nemravný

Re: Mnoho povyku pro nic?

Mně to šlo deaktivovat přes samooobsluhu. Jediný problém byl, že se mně neaktivovalo Připojení na skok a musel jsem ho aktivovat ručně.

0/0
26.6.2009 17:10

Host

Re: Mnoho povyku pro nic?

Tak hlavne soucasti aktivace (te pred pul rokem) bylo i to, ze sluzba automaticky prejde na placenou. Ono by stacilo pamatovat si co pred pul rokem dotycny odsouhlasil.

0/0
26.6.2009 19:18

Host

sobí parohy pro Vodafone

tohle už jsem zažil - dostal jsem sms o tom, že internet zadarmo končí, ale nic o tom, že si ho musím odhlásit!! navíc, podle sms měl končit za 7 dní, skončil ale za 5 dní, protože Vodafone na stránkách samoobsluhy balamutí lidi!! na stránce s přehledem služeb do např. 6., ale když službu rozkliknete, píšou, že zdarma do 5. včetně. mám screenshoty. rozhořčený jsem volal na zákaznickou linku a ta asertivní slečna byla jako kolovrátek dokud jsem nepohrozil, že odejdu ke konkurenci. s úlevou mě přepojila jinam a ejhle, najednou to vyřešit šlo. doporučuju všem nenechat si to líbit. a sám za sebe se ptám, má vodavone zapotřebí takhle si pošlapat pracně budovanou image?? nebo je tam v marketingu takový hlupák, že si to neumí spočítat?

0/0
26.6.2009 14:01

Host

Re: sobí parohy pro Vodafone

Prosím co to povídáš o pracně vybudované image? Všem jde jenom a pouze o prachy a pojem spokojený zákazník našim operátorům nic neříká, hlavně že je ten zisk;-O...

0/0
26.6.2009 14:17

SSJS

Re: sobí parohy pro Vodafone

Kolik ccap latíš měsíčně? já 12 Kč, ale potvrzuji, že SMS - jedna - přijde, ale bez toho upozornění

0/0
26.6.2009 16:02

Host

zasílání informačních SMS - vtip roku

Zrovna u této firmy bych tuto službu ani nepředpokládal. Nechal jsem se nachytat také na toto "připojení zdarma", zakoupil novouu simku a po týdnu užívání jsem zjistil, že mám vyčerpanou FUPku. A to nejsem žádný stahovač. Nakonec jsem na tomto free internetu nechal 1500 za týden surfování. Byl jsem v jejich spárech 2x za život a s jistotou mohu říci: VODAFONE? Děkuji, ale nechci! Rv

0/0
26.6.2009 13:51

Host

Re: zasílání informačních SMS - vtip roku

To co popisujete se sice mohlo stat, ale jen za predpokladu, ze jste ducha mdleho!!! Takze asi tak.

0/0
26.6.2009 14:00

Host

Re: zasílání informačních SMS - vtip roku

to seš pěknej idiot, FUP má sice vodafone tragický, ale po jeho překročení se neplatí, pouze se sníží rychlost, až budeš chtít o něčem říkat pohádky, tak se je nejdřív nauč

0/0
26.6.2009 14:49







Najdete na iDNES.cz