Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec otravným hovorům: na internetu vzniká služba, která jim má zamezit

Nepřejete si být kontaktováni telemarketingovými společnostmi? Český internet vám může nově pomoci. Vzniká zde totiž první jednotný seznam čísel, která si nepřejí být oslovována marketingovými nabídkami. Služba ovšem není zdarma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hodňák Ackerman

Není jednodušší zavolat O2 a říct, že nemám zájem o

jejich obchodní sdělení?

0/0
4.7.2009 8:40

Ludek_II

Re: Není jednodušší zavolat O2 a říct, že nemám zájem o

Mně dnes volal na služební mobil někdo, kdo s O2 neměl nic společného. Tímto varuji před číslem 727 623 135 - je to tele spam.

0/0
4.7.2009 17:08

Host

Re: Není jednodušší zavolat O2 a říct, že nemám zájem o

http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/727623135

0/0
5.7.2009 11:47

Host

Tahle firma se naopak zabývá obtěžováním po telefonu !!!

A aby vydelala neco i na lidech co ji telefony pokladaji, snazi se je oblbnout timhle.

Takze prr!

0/0
3.7.2009 23:04

Host

Pozor telefonní obtezovani nebo podvod

obtezovani po telefonu

www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Pozor+telefonní+podvod

8-o

0/0
3.7.2009 22:31

Host

TELE SPAM

zaplaceny clanek  ;-O;-€!!

0/0
3.7.2009 17:03

Host

Padle na hlavu

Prijde mi padle na hlavu platit za to aby me nekdo neotravoval. Logictejsi by bylo dat vyslovny souhlas s moznosti otravovani a ne nesouhlas a jeste placeny.

0/0
3.7.2009 12:38

Host

Re: proc nekdo to chce treba presne opacne

proc nekdo to chce treba presne opacne

ja o ne nestojim tak je utnu slusne hned na zacatku

podvod je jek nabizeji u nekterych marketu a v marketech

vonavky zdarma  +  ze si k nim musite nejakou koupit

kolik lidi takto zmanipulovali

0/0
3.7.2009 22:34

Ludek_II

Re: proc nekdo to chce treba presne opacne

Voňavka A stojí sama o sobě 500Kč. V následujícím týdnu /katalogu/ stojí voňavka 500Kč a navíc dostaneš voňavku B - stále oboje za 500Kč. Já jsem asi blbej, ale kde je ten podvod ?

0/0
4.7.2009 17:07

Host

...

služba na nic... ach jo...

0/0
3.7.2009 12:01

erben3

.

Podobným blbům zavěšuji s krátkým drsným komentářem telefon a jejich číslo putuje na blacklist. pakliže se mi pokoušejí volat znovu, telefon tato čísla ignoruje a mě se jen událost zapíše do logu pro info. A mám to hlavně zadarmo a za 149 Kč si můžu dát pár dobrých piv, třeba.

0/0
3.7.2009 10:24

tmf

Re: .

tak nějak, to je pět plzniček nebo něco dobrého spláchnuté jednou.

Tenhle nápad se mi jeví jako totální pitomost, to asi že začínají okurky, jinak by o tom ani nepsali.

0/0
3.7.2009 11:45

Host

Podnět na UOOU nic neřeší

Po několika desítkách reklamních telefonátů jsem se na UOOZ obrátil a je to k ničemu, žádná funkční obrana neexistuje. Je to jen nástroj na tahání lováčů z kapes hejlů.

0/0
3.7.2009 9:26

a8nn

Re: Podnět na UOOU nic neřeší

>na UOOZ obrátil

Úřad pro ochranu organizovaného zločinu? :D

0/0
4.7.2009 0:30

Robin Ood

Re: Podnět na UOOU nic neřeší

Jinak též nazývaný Nejvyšší soud ČR;-D

0/0
4.7.2009 2:45

Host

Je to blbost

Jsem trochu od "fochu" a vím, že tato společnost například ani nespolupracuje s Direct marketingovou asociací, která vede evidenci tzv. Robinsonů, čili lidí, kteří si nepřejí být oslovováni a ani nespolupracuje s call centry.

Není mi tedy jasné, jak chce tedy zajistit, aby Vám, pokud jim zaplatíte, nikdo nevolal...

Zaplacením se tedy dostanete do nějaké databáze, ale to je tak asi všechno...

0/0
3.7.2009 9:10

Host

Re: Je to blbost

Ano, naprosto souhlasím. ADMAZ vede veřejný list, který dnes využívá 99% CC a 100% DM společností.

Navíz, této "firmičce" dáváte sice souhlast s registrací na black list, nicméně dostupnost tohoto listu pro CC je nulová - osobní zkušenost. Přečtěte si také pořádně podmínky té firmičky a dozvíte se, že email který jí poskytujete bude použit k marketingovým účelům. Čili mě to celé spíše přijde jako snaha získat živé maily a pak je použít.

0/0
3.7.2009 15:24

Host

???

Když jde o veřejný seznam, tak to si můžu klidně vytvořit jiný, který bude zdarma. Když mi společnost, které budu platit stejně nezaručí, že mi nebudou volat, byl bych hlupák, kdybych za to platil. BTW. jak často vám volají podobné subjekty ...?

0/0
3.7.2009 8:57

Ludek_II

No za toto

může zaplatit jedině blbec ;-D

0/0
3.7.2009 8:55

Hucul

Mne nevolaji.

Ceskou SIMku pouzivam parkrat do roka pri navsteve, svedsti opruzove se ode mne dockaji velice neprijemne sprchy nadavek, co si to dovoluji, spustit na chudaka imigranta svedsky, rasisti jedni (hihi!), pripadne jen klapnuti (protoze prece vim, ze kdyz nekdo opravdu vola mne, nezacne na mne drmolit svedsky, protoze mne zna a vi, ze to tak rychle jeste nepoberu), a v Dansku mi ani volat nezkouseji.

0/0
3.7.2009 8:47

Host

Re: Mne nevolaji.

ty si fakt dobrej....

0/0
3.7.2009 9:17

Hucul

Re: Mne nevolaji.

Prehnana politicka korektnost Svedu na ne muze bejt bic. A kdyz je nekdo votrapa a zbytecna osoba, je to nejsnazsi zpusob, jak ho fofrem urazit a zbavit se ho.

0/0
3.7.2009 9:35

Host

Re: Mne nevolaji.

tak to jsme se všichni posadili na p*del;-DRv

0/0
3.7.2009 15:51

Dědeček Vševěd

Re: Mne nevolaji.

A co tím nesrozumitelným příspěvkem chtěl vlastně básník říci ? O čem to celé je ? 8-o

0/0
4.7.2009 6:09

Host

ano

ano

0/0
3.7.2009 8:36

Host

mno..

..nejlepší je nebrat čísla co jsou skrytá a nebo je nemám v seznamu.. a je klid.. :-)

0/0
3.7.2009 8:19

Host

Re: mno..

Už jsi slyšel o firemních ústřednách?

0/0
3.7.2009 13:28

Host

Re: mno..

pokud chteji aje to dulezite, zavolaji z cisla, ktere se ukazuje

vlastni zkusenost, tak dlouho jsem jim nebral skryte cislo, az urednicek zavolal z jineho, kde se cislo zobrazilo

a jinak, kazda ustrena ma moznost cislo zobrazovat, klidne i nejake virtualni (recepce atd...) takze kdyz si nekdo vedome necha nastavit nezobrazeni cisla, nena moji duveru a tak nemam potrebu to brat

0/0
3.7.2009 13:45

Host

Re: mno..

hele nic proti ale ze skritejch cisel vola treba kriminlaka a spol takze je nebrat neni taky vzdycky reseni

0/0
3.7.2009 14:39

Host

Re: mno..

Je to tak. na druhe strane muze byt treba prezident zemekoule a je mi ukradeny, jestli ma skryte cislo. Vychovavam takoveto lidi neprijetim hovoru. Mnozi uz pochopili a zmenili nastaveni pobockove ustredny nebo mobilu.

0/0
5.7.2009 9:08

Host

Re: mno..

Jasně, to si může dovolit někdo, komu nevolají zákazníci. Já bych takhle přišel o polovinu kšeftů, víš? :-)

0/0
5.7.2009 14:32

Host

Nesouhlas s přímým marketingem

"Zde vyslovujete nesouhlas s používáním vašich údajů uvedených v

Jednotném telefonním seznamu za účelem přímého marketingu třetích stran

(např. pro zaslání nabídkového dopisu, oslovení telemarketingem apod.)." - přesně tohle mám v nastavení služeb u operátora a stejně mě otravujou. Rv

0/0
3.7.2009 8:05

Host

Re: Nesouhlas s přímým marketingem

No ale máš plné právo podat stížnost. Já se při jednom takovém hovoru začal vyptávat na podrobnosti na to kdo mi volá že mám uvedený nesouhlas a najednou koukám hovor je ukončen.

Tohle se ti může stát i když se zaregistruješ u Nemamzajem.cz akorát to podání stížnosti máš zjednodušené.

0/0
3.7.2009 8:11

Host

Re: Nesouhlas s přímým marketingem

Jestli mi ještě nějakej Daniel Bartoš (toho si pamatuju, jelikož volal v jednom měsíci dvakrát a to už jsem ho poslala do patřičných míst) bude vtloukat do hlavy ty jejich klíny, zkusím předhodit můj nesouhlas. Doteď jsem je odbývala tím, že nemám čas a zájem.

Na operátorovi jsem si stěžovala, bylo mi řečeno, že to prošetří (někdy před čtvrt rokem) a jelikož mi minulý měsíc neopomenuli zavolat ty jejich zastoupení se super nabídkama, asi se na mě z vysoka. Jediný, co slečna při mé stížnosti naznala, že už mám SIMku dlouho, tak mi ji vyměnila za novou. Jen nechápu, že dřív můj nesouhlas fungoval, přestal až v březnu (a to jsem nic neměnila). Njn, operátorský svět.

0/0
3.7.2009 10:22

Host

Účastník si nepřeje, aby jeho data zveřejněná v telefonním..

Firma svou živnost postavila na liteře zákona o elektronických

komunikacích, kde je dle §96 zakázáno oslovovat výše popsaným způsobem

všechna čísla uvedená ve veřejném telefonním seznamu. Právě tento

seznam se společnost Slum rozhodla vytvořit.

Veřejný telefonní seznam jsou přece zlaté stránky, resp. část bílé stránky. A tam já třeba mám uvedeno: Účastník si nepřeje, aby jeho data zveřejněná v telefonním seznamu byla používána pro marketingové účely. To je podle mne přesně to co říká ten zákon.

0/0
3.7.2009 7:42

Host

Re: Účastník si nepřeje, aby jeho data zveřejněná v telefonním..

Ještě doplním že za tohle nic neplatím, v bílých stránkách je moje číslo uvedeno zdarma stejně jako ten dodatek. Podle mě ta firma Slum akorát zneužívá neznalostí některých lidí.

0/0
3.7.2009 7:52

Lukas009

Na nic

Nevím proč bych měl platit aby mě někdo neotravoval ?! Když někdo takový zavolá to to vždy ihned zavěsím , mám i program v telefonu že se mě dovolají pouze lidi ze seznamu co mám v telefonu, ostatní mají smůlu.

0/0
3.7.2009 7:33

Host

další trik

Další podobnou službou je "nevolejmi.cz". Za 89 Kč ročně (tedy polovina částky v tomto článku). To mne vede k tomu, že to je jen další podvod na lidi - snaha vydělat i na těch, kteří jsou na telefonní nabídky imunní. Předpokládám, že takový registr si brzy založí přímo operátoři. Samozřejmě, že placený a tvářící se nezávisle.

0/0
3.7.2009 6:46

Host

hmm

No to je sice krása, ale T-Mobile třeba má vyloženě ve všeobecných podmínkách to že klient souhlasí s kontaktováním společností za účelem blablablabla

0/0
3.7.2009 6:43

Host

Re: hmm

Jenže už tam není nic o tom, že moje číslo budou poskytovat jiným libovolným společnostem.

0/0
3.7.2009 7:34

Harvester_CZ

Je to o mobilu a zdarma

Stačí mít mobil, který podporuje ignore list a je to zadarmo.

0/0
3.7.2009 6:16

Host

Re: Je to o mobilu a zdarma

Nojo, jenže to bych musel někde vzít ty čísla, která do toho ignore listu přidám (neexistuje nějaký seznam na internetu s těmito čisly?). Navíc spoustu "otravovačů" má číslo záměrně skryto (ikdyž tam není problém je rovnou típnout).

0/0
3.7.2009 7:26

Host

www.europecalling.cz

Co takhle být trochu investigativní...:-/

0/0
3.7.2009 0:30

Host

Re: www.europecalling.cz

nic proti ale tohle je opacna sluzba. Europecalling jsou prave ti co otravuji lidi!

0/0
3.7.2009 4:48

Host

Re: www.europecalling.cz

www.europecalling.cz - www.nevolejmi.cz - www.nemamzajem.cz

zcela provázané firmy - toto je jen zřejmě dobře zaplacený PR článek  Rv

0/0
3.7.2009 12:31







Najdete na iDNES.cz