Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Applu utekl nový firmware 3.0 pro iPhone. Vyzkoušeli jsme ho

Apple začne nový firmware 3.0 nabízet až 17. června. Na internet však předčasně unikla finální verze, a tak můžeme vylepšení popsat s předstihem. Nový firmware přináší více než stovku vylepšení, nechybí mezi nimi ani podpora MMS nebo kopírování textu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Iphone jako modem ;-)

Super funkcí, je to, že Iphone funguje jako modem. Na to jsem opravdu dlouho čekal, není problém vzít kabel a připojit se ke kterému koliv PC. Žádná instalace, prostě připojíte a kliknete na ikonku internetu :-))

0/0
22.6.2009 20:20

Host

Re: Iphone jako modem ;-)

No to musi byt super. Ma stara MPX200 to umela taky, a to uz je let...;-)

0/0
23.6.2009 22:54

Host

Re: firmware 3,0

Hej, tak jsme minimalne 2... taky hledam a hledam... mimo itunes jsem nasel firmware 3.0 BETA... to ale asi nebude ten nas ocekavany

0/0
17.6.2009 16:29

Host

Re: firmware 3,0

Taky sem na tom pověšenej od rána a nic....třeba to tam hodí až v určitou hodinu americkýho času.

0/0
17.6.2009 18:36

Host

Re: firmware 3,0

http://blog.cernosice.cz/index.php/2009-06-09-novy-firmware-pro-iphone-30

0/0
17.6.2009 20:15

vworhting

kde je ten fimware 3.0

jiz dlouho sleduji kazdou zpravu o iphone fimware 3.0 ale uz od rana jsem skoro non stop na i tunes a porad mi to hlasi ze ma verze je ta aktualni  a ja mam 2.2 a pokud se nemylim tak ten novy fimware ma byt dnes jestli jsem neco prehledl tak sorryEU

0/0
17.6.2009 11:54

RomanL

Počítáme!

Článek č. 6, 16. 6. 2009, 7. den po představení nového iPhonu na iDnes.

0/0
16.6.2009 15:14

RomanL

Re: Počítáme!

... to patří jinde...

0/0
16.6.2009 15:15

jsemtoja

Re: Počítáme!

ale ze ta ten iphone zaujima, ked mas clanok a diskusiu o nom otvoreny 5 dni po jeho zverejneni ;-)

0/0
16.6.2009 17:08

Host

Vyhledávání v kontaktech

prosím o radu - nevíte jak vyhledávat v kontaktech podle společnosti? Dík předem

0/0
15.6.2009 11:11

Host

otazka na iphone maniakov

chcem sa spytat iphone maniakov..idem si kupovat iphone 3g a chcem vediet ci existuje daka aplikacia kt. mi dokaze priradit ku kontaktu danu melodiu respektive skladbu..viem ze iphone podporuje iba zvonenie firemne to mi ani neprekaza nakolko na nokii pouzivam tiez firemne ale mam jednu osobku kde uz som zvyknuty ze mi na nu telefon zvoni inak a nechcem o tuto funkciu prist...dakujem

0/0
14.6.2009 17:51

Host

Re: otazka na iphone maniakov

cau jde to stací stahnout aplikaci iRinger

0/0
14.6.2009 22:50

Host

Re: otazka na iphone maniakov

dakujem ti naozaj si mi pomohol

0/0
16.6.2009 9:56

Host

Re: otazka na iphone maniakov

Umetojenavyberukazdeokontaktuvseznamuibezdoinstalovaniaplikace.Rozbilasemiklavesniceaprototovypadatakle:-(

0/0
19.6.2009 19:33

Host

Ipod Touch

Chci se zeptat. Když si koupím v červenci Ipod Touch, bude už tam nový firmware nebo si ho musím dokoupit za těch 10 dolarů? Díky.

0/0
13.6.2009 11:31

Host

Re: Ipod Touch

Na to ti nejlepe odpovi ten, kdo ti ho bude prodavat. byla by to moje prvni otazka...

0/0
13.6.2009 14:44

ertik

Re: Ipod Touch

pokud bude z nových zásob,ta ano, jinak ne

0/0
21.6.2009 1:36

Host

Dva dotazy

Ahoj jsem hrdým majitelem nejskvělejšího HTC a je to nejlepší mobil jaký jsem kdy měl. Funguje mi tam bez problémů i bluetooth i počítání znaků sms! Samozřejmě úplně všechny ostatní funkce 21. století! Když náhodou něco chybí, stáhnu si ROM z netu! Jednoduchost ovládání pro mně není důležitá, se mnou to taky není jednoduché(říkají to). Kritizujete tady pomalost, ale to už mi nevadí vůbec. Taky mi chvíli trvá než zareaguji, takže je mi to naopak sympatické(bez ironie). Píšu vám to tady protože mám na všechny zdejší mudrce dvě otázky: 1) můj božský HTC má jedinou malou chybku, a sice že mi občas "vytuhne" aniž by to na něm bylo vidět, a projeví se to tím, že se mi nikdo nemůže dovolat. Trochu mi to vadí. Stává se to jen asi jednou za měsíc jinak vše funguje. Musím ho vypnout a zapnout. Nevíte co s tím? Dělá to i iPhone? 2) Uvažuju o iPhone, ale zatím mi vadilo, že uměl vyhledávat v kontaktech jen podle jména, ale už ne podle třeba povolání nebo adresy, nevíte už to nová verze umí?

-bkf2

0/0
13.6.2009 8:12

Host

Re: Dva dotazy

Včera jsem FW dva zkoukával u známého, pokud mě pamět neplete, vyhledávání jde napříč vším v iPhone pomoci spotlightu. Co se týče tuhnutí iPhone, já jsem to štěstí zatím neměl, ale HTC Kaiser II mi dělal to stejné co vám :-)

0/0
13.6.2009 10:00

Andee

Re: Dva dotazy

Zkus flasnout ROM, nejlépe nějakou jinou verzi, než máš. Na xda-developers.com jich najdeš haldy. Nebo aspoň radio (část firmware, která se stará o komunikační modul). To by mělo pomoct.

0/0
13.6.2009 19:24

janosch500

iPod Touch OS 3.0

iPod Touch OS 3.0

http://www.youtube.com/watch?v=jNTgydonrDg

!!!!!!

0/0
12.6.2009 23:49

Carlos

Re: iPod Touch OS 3.0

Jdi někam, buď tak hodný!!

0/0
13.6.2009 1:09

Host

...

Nechapu, proc se pod jakymkoliv prispevkem o iphonu (kttery nezacina slovy "nejlepsi mobil na svete) vyroji tolik zastancu vsech jeho nedostatku se slovy, "je to zbytecnost" ci "ja to nepotrebuji". To vam tyto nedostaky asi musi poradne lezet v zaludku, ze mate neustalou tendenci se k nim vyjadrovat se slovy "ja to nepouzivam, tak proc si s tim zpomalovat pristroj". Pokud by vam to skutecne nevadilo, tak o tom nebudete psat. Takhle jen vsem ukazujete, ze vam to skutecne vadi:-)

A jen tak mimochodem. Kolik z vas iphonistu uz nekdy vyuzilo funkci, kterou pridal OS 3.0? Pripadne 2.x? (tethering, mms, A2DP, ...) Pokud vic jak 0, tak tim jasne dokazujete, ze i o tom, o cem neustale piste, ze je zbytecne, ze nepotrebujete a tak, vlasnte ve skrytu duse chcete a vadi vam, ze to nemate.

S pozdravem Host

0/0
12.6.2009 23:06

Host

Re: ...

Nejde o to, že někdo brání nedostatky, které má, ale jde o to, že pro toho, kdo si jej koupil a je s ním spokojen, to asi nejsou nedostatky vážné. Já zatím iPhone nemám kvůli neexistenci autofocusu, copy&paste a A2DP. 3GS to má a konečně budu moci zahodit ten pokus o telefon v podobě HTC Touch Pro. Ostatní přidané věci jako například mms a tethering (mám USB modem) josu pro mě zbytečnost, pro někoho zase ne. Já prostě nechápu, proč existují lidi, kteří chodí do iPhone fór, dokonce i na specializované servery a tam v diskuzích převědčují obecně spokojené uživatele, že IP je šit, že jsou ovce apod. Obráceně jsem to neviděl, že by Apllisti nějak prudili na smartmanii apod.

0/0
12.6.2009 23:45

Host

Re: ...

Dodatek - ono se navíc zapomíná, pro jakýý trh je iPhone primárně vytvořen -pro US síť AT&T, a z toho vyplívají i některé nedostatky, které pro uživatele této síTě nedostatky nebyly - zářný příklad MMS, které v USA prakticky nikdo nepoužívá, ale i tak AT&T je měla vyřešeny přes jejich server, a dále např. to počítání znaků sms, které opravdu netrápí uživatele, který má v paušálu tisíce SMS v ceně.

0/0
12.6.2009 23:50

Host

Re: ...

Tim, ze prave takove zvasty pises na foru o iPhonu dokazujes , jak strasne moc ti lezi v hlave, jak po nem touzis . A soude podle zvracejicich Applebijcu nejsi zdaleka jediny , Co si temito duchaplnostmi potrebujete dokazat ? Ze jste takovi "lepsi", kdyz jej nemate ? Nevim, ja osobne na fora o jinych telefonech nechodim-NEZAJIMAJI ME, ale koukam, ze tebe a tobe podobnym ten "kram" moc zajima , kdyz mate neustale potrebu nas bezverce neustale presvedcovat o sve "pravde". Vis ,jaky je mezi nami rozdil ? My na nejake WM a Symbiany zvysoka kasleme a jsme spokojeni, usmivame se, ale ty a tobe podobni mate asi nejaky problem, kdyz se nas stale snazite obstastnit svymi zvratky. Jste smesni a ani si to pri sve hlouposti neuvedomujete. A prave to je nejcastejsim projevem hlouposti.:-) Ale co, hlupakum staci ke stesti casto opravdu malo. Takze zvracej dal, nam spatne od zaludku neni......

0/0
13.6.2009 0:09

Host

Re: ...

A kde jsem psal, ze nemam iphone? A nebo ze mam neco s WM ci se symbianem? A kde beres takovou jistotu, ze tu zvracim prispevky proti pihonu? Asi to bylo tim, ze uz byla noc a nebyl si schopen poradne pochopit ten prispevek, co sem psal.

Sam pises, ze te nezajima, tak nechodis. A proc teda reagujes na neco, co te nezajima? Asi jen proto, ze te to zajima:-)

Ale budiz ti odpusteno...

0/0
13.6.2009 7:13

Host

Re: ...

Trapi te hodne, ze existuji lide, kteri maji jiny vkus, jine priority,jine potreby, kterym se libi neco jineho,nez tobe ? Jdi se lecit.....:-)

0/0
13.6.2009 0:16

Host

Re: ...

Ne, to me ani za mak netrapi. Zrejme si nepochopil podstatu meho prispevku. Nebyla o nedostatcich pristroje, ale o chovani tech, kteri pristroj maji

Jen mi prijde smesny, jak na jednu stranu rozhlasujete na vsechny strany, ze to co chybi je vyhoda, kdyz mobil neumi. Ap ak kdyz to apple prida, tak zas hlasite jak je skvely, ze to tam je (a ze ostatni muzou sklapnout). takova dvojjakost vaseho chovani.

Skoro bych rek metoda cukru a bice v podani apple. "Budete mi porad za neco platit, a ja vam na oplatku sem tam vyjdu vstrict s nejakou novinkou ci zakladni funkci" (to abyste zase meli za co platit ;-) ).

0/0
13.6.2009 7:21

Host

Re: ...

ad "ze to co chybi je vyhoda, kdyz mobil neumi. Ap ak kdyz to apple prida, tak zas hlasite jak je skvely, ze to tam je (a ze ostatni muzou sklapnout)." das sem odkaz na prispevky jedneho cloveka, ktory by sa takto spraval? alebo si len vymyslas?

0/0
14.6.2009 22:47

Host

http://www.youtube.com/watch?v=vKitf9LMMUE

Podívejte se na moje video mého iPodu Touch 2G, před dvěma dni jsem si tam nainstaloval z torrentu software 3.0 

tady je video: 

http://www.youtube.com/watch?v=vKitf9LMMUE

!!!!!!!!!!

0/0
12.6.2009 20:13

Host

cena iphone 3g

může mi někdo vysvětlit, proč je tady: http://www.apple-i-phone.cz/produkty/vyrobce/iphone/podkategorie/    iphone 3g tak levný?

0/0
12.6.2009 19:37

Andee

Re: cena iphone 3g

Můžeš mi vysvětlit, proč si nezaplatíš reklamu a nepřestaneš spamovat fóra? Rv

0/0
12.6.2009 20:27

Host

Re: cena iphone 3g

buď v klidu, to neprodávám já, jen mě zajímá proč je ta cena tak nízká,

a je to napsáno pouze na dvou fórech, když poprvé jsem to napsala do

fóra, kde poslední příspěvek byl včera a tak jsem si myslela, že když

je toto aktuální článek, tak tu budou lidi ještě dnes. prostě jsem se

jen na něco zeptala a když mi nechceš odpovídat, tak vůbec nereaguj!

0/0
12.6.2009 21:27

Host

Re: cena iphone 3g

Je levný protože je to podvod - ta firma prodává pašované telefony ... .

0/0
13.6.2009 20:20

Host

Re: cena iphone 3g

Nemáš na mysli šedý dovoz spíše?

0/0
13.6.2009 21:38

Host

iPhone pouziti

Nepocitam se ani mezi ovce ani mezi woknousare.

iP3G sem si poridil pote co jsem mel v ruce HTC Diamod a pomalejsi mobil sem v ruce do ty doby nemel.

iP3G si mi ziskal neuveritelne rychlejma odezvama na jakykoliv dotyk. Navic vysel v dobe kdy me prestalo tahat v jedny kapse mobil a v druhy MP3/MP4 prehravac. Takze jedno multimedialni zarizeni byla jasna volba.

Co mi fakt vadi (FW1.0-2.2.1) je nemoznost psat nalezato sms/email/poznamky. takze sem musel instalovat jine SW.

Nejvic kritizovany chybejici BT, je dle meho nazoru mrtvy prenosovy format, ktery zabili pred 2 roky sami vyrobcy :( a WiFi ovladlo svet z duvodu blbosti a nenazranosti BT vyrobcu. iP3G spojuje pro me X zarizeni + neuveritelne rychle a snadne ovladani, ke kteremu se zarizeni s WM zacinaji pomalu, pomalicku blizit... Takze uvidime za rok dva az budu menit zas mobil, tak uz treba bude na trhu mobil, ktery v rychlosti a snadnosti

0/0
12.6.2009 17:19

Host

Re: iPhone pouziti

presne tak, ja si treba jedne cas chtel koupit netbook ale to je taky pi.covina, proste mi staci desktop v praci / doma a na mobilni net/praci mam iphone :)

0/0
12.6.2009 17:38

Host

Re: iPhone pouziti

taky tak....

nemohu říct, že by iPhone byl bez chyby, ale kdysi jsem měl svůj tehdejší SE v opravě, dostal jsem HTC (tehdy ještě zvaný Qtec) a tak jsem ještě nikdy na opravu nespěchal, jako tehdy... Pomalost uvedeného zařízení byla úžasná...

Samozřejmě, když rozšíří funkčnost SW, budu rád, ale je jen málo funkcí, které mi chybí. Kromě asi HW - lepšímu foťáku, díky kterému jsem byl dlouho zastáncem SE modelů K.... Je ovšem pravda, že i tyto telefony se stávají čímdál pomalejšími

0/0
15.6.2009 11:00

romano

flame

Myslel jsem si, že tato diskuze je vedena inteligentními lidmi a k tématu "firmware 3.0 pro iPhone". Hrubě jsem se spletl, zapoměl jsem, že jsem na ČESKÉM fóru, kde jeden druhému za každou cenu MUSÍ dokázat, že je debil. Je mě z toho smutno, protože lidé se zkušenostmi s tímto firmware sem nepíšou své užitečné zkušenosti právě ze shora uvedeného důvodu.

FUJ!!!! !!Rv

0/0
12.6.2009 16:38

Andee

bkf1

Seš blázen, jestli máš dojem, že pomatenému zaslepenému Apple fanatikovi něco vysvětlíš :-) Oni nikdy nepochopí, že normálním lidem je fuk, co má telefon za značku a že pokud bude mít požadované vlastnosti, tak si klidně místo WM koupíme OSX. Bohužel pro Apple jsou tihle vymaštěnci nejvíc slyšet. Ale věř mi, že většina lidí s iPhonem, co znám, je naprosto normální a těší na každou novou verzi FW, aby jim zase pár nedostatků odstranila. Nikdo z nich neříká, že copy&paste nebo BT nepotřebuje, naopak tvrdí, že je to na houno, že to ten telefon nemá. Ale jsou s ním spokojeni z jiných důvodů a proto ho mají. Obecně se dá říct, že ho nemají na machrování a léčení komplexů jako ti, které jsem zmínil v první větě...

0/0
12.6.2009 16:19

Host

Re: bkf1

A proč pořád Windows Mobile fanatici (nevěřím, že některrý z nich nějaký Win Mobile používá) chodí do fór Applistů a snaží se jim dokázat, že si koupili předražený krám, přesto, že jsou s ním spokojeni.

0/0
12.6.2009 16:26

Carlos

Re: bkf1

Přesně tak, jedinej, kdo tu pořád kvičí a má potřebu dokazovat, jakej je Apple user nula, machyrek a podobně jsou právě uživatelé ostatních OS (nejvíce WM samozřejmě).Rv

0/0
12.6.2009 17:04

Host

Re: bkf1

to Carlos: je vidět že si debil a ani jeden z  příspěvků z vlákna si nepochopil... nevadí...

0/0
12.6.2009 17:54

Carlos

Re: bkf1

No hlavně, že ty jsi chytrej chudinko ;-DR^

0/0
12.6.2009 18:13

Andee

Re: bkf1

Bohužel ses dnes tak trochu zařadil do té skupiny, co jsem popisoval. Konkrétně mám na mysli tvoje vyjádření, že nepotřebuješ počítat znaky v SMS, protože nejsi socka, co počítá kredit... to je fakt úžasný zdůvodnění poměrně zásadního nedostatku SMS aplikace. Každej soudnej majitel iPhone musí uznat, že to nedostatek je. Neříkám kritický, ale je.

0/0
12.6.2009 20:32

Carlos

Re: bkf1

Mno počet znaků v SMS jsem nepočítal nikdy, ani když jsem měl kredit...nepočítám je dodnes, protože mi to přijde poněkud úchylné, že když už chci použít SMS, budu počítat znaky tak, abych je vložil do jedné SMS a nepřesáhl nedej bože o pár znaků do SMS druhé...nezlob se na mne, ale tato fukce je, ať chceš nebo nechceš určená pro lidi, kteří počítají finance do vložených SMS, ale dozajista ti si pak nekoupí iPhone  nebo jakýkoli telefon, který je výše než 10.000,- a pokud ano a dělají to navíc na splátky, tak by se asi nad sebou měli zamyslet.....

0/0
13.6.2009 1:08

Andee

Re: bkf1

Nesouhlasím, pokud to není nutné, tak se snažím vejít do jedné SMS a rozhodně to není tím, že by mě ta koruna nebo dvě navíc (ani nevim, kolik SMS stojí :-)) zabila...

0/0
13.6.2009 19:21

Host

Re: bkf1

??? hlásím se k těm, co počítání znaků SMS nepotřebují;-D a to, že to některý telefon umí vím akorát tady z fóra, kde to pořád nějací antiiPhoni řeší

Já např. jako zásadní nedostatek vidím posílání/přijímání vizitek. Z pohledu diskuse mi ale přijde, že tady své komplexy řeší studentíci mezi sebou. Jedni mající a druzí chtějící a závidějící.... Rad málo

0/0
15.6.2009 11:08

Host

Re: bkf1

Tak to prrr, nikoho jsem za socku neoznačil, to jsi trošku špatně pochopil. A já to počítání znaků nikdy nepoužil, naopak mi lezly na nervy SMS typu: AhojKajoJakSeDneskaMas?AKdyPrijedesDoPrahy.    Což je tedy fakt unikum napsané z důvodu počítání znaků. Rv

0/0
13.6.2009 10:07







Najdete na iDNES.cz