Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rentgenový snímek tajného Samsungu. Bude to špičkový Cubic

15. června Samsung oficiálně představí nový model s uživatelským prostředím TouchWiz. Novinka nabídne vyčerpávající výbavu, ve které nebude chybět GPS navigace nebo wi-fi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

obsluha

Proč to musí obsluhovat dvěma rukama?

0/0
7.6.2009 15:26

Host

Pekny pokus o reklamu, jaky to bude mit OS?

Je znamo, jaky to bude mit operacni system? Pokud Windows, tak je to predem odsouzeno k neuspechu..

0/0
7.6.2009 11:11

Host

samsung

takychto dotykovych samsungov je teraz dosť, neviem čo je na nom zajímave...najočakavanejší samsung je i7500 s androidom....to bude fajnový mobil(s nahodením HTC Hero buildom)R^

0/0
7.6.2009 11:08

Host

Re: samsung

Samsungů je dost, ale jen sakra málo jich má wi-fi.

0/0
7.6.2009 11:57

Host

Re: samsung

tak to je pravda z tych bez OS asi iba Pixon

omnia(wm) a omnia HD(symbian) su už vyššie než toto

0/0
7.6.2009 12:01

Host

Re: samsung

Android je shit.

0/0
7.6.2009 16:25

Host

Re: samsung

nekecaj o niečom o čom vieš prd...android ma momentalne veľký progres a najväčší potencial...htc hero build http://www.youtube.com/watch?v=w9gEn4HquiI

0/0
7.6.2009 22:27

Host

Re: samsung

on ma pravdu, Android je shit. budoucnost je ve WM nebo Apple OS vse ostatni je o hov*nech, protoze to budou delat slupka mago*ru, ktera dela napriklad Linux

0/0
7.6.2009 23:28

Host

Re: samsung

Google jsou magori? Vzpamatuj se chlapecku, nevis co placas.

0/0
7.6.2009 23:56

Host

Re: samsung

No, to je samozřejmě nesmysl, ale jelikož jsi puberťáček, tak ses vykecal a je ti lépe předpokládám že? :-P

0/0
8.6.2009 7:33

Host

Re: samsung

Google su magori? To fakt? Som pouzivatel iPhone ale Android by som nikdy nenazval „robeny bandou magorov“. To iste Palm Web OS (Linux based). Zda sa, ze je to seriozny konkurent pre iPhone a to je len dobre. A Web OS robili ludia, co pracovali v Apple…

Fakt zvatlanie pubertiaka.

0/0
8.6.2009 8:06

modern725

hype ...

Koukám, že čím větší "hajp" se kolem jinak docela průměrného dalšího telefonu podař vyvolat, tím líp. I tohle dal světu iPhone - nový přstup k propagaci. "Uživatelská" videa na youtube, virální reklamy, nafouklé bubliny, neúplné fotky, umělé záhady (a fakt k tomu telefonu každej dostane 3D řůžové brýle, co mu po nasazení udělají z displaye s rozlišením 200x300px dojem multikina??) informace o tom, že telefon už je předem vyprodán a tak podobně. Každý novonář se toho chytí a je to nejlevnější kampaň a propagace pro výrobce, který má v číně a i v Jičíně telefonem přetékající sklady. Prostě za tohle japku dííííík ...

0/0
7.6.2009 10:16

Host

Re: hype ...

iPhone je jen hračka pro děti a tím taky zůstane, takže srovnávat ho s telefony nemá smysl :-P

0/0
7.6.2009 10:35

Host

Re: hype ...

Bez te "hracky pro deti" by jsi jeste klapal do klavesnice a o dotekovem ovladani apod , by se ti nezdalo ani v nejdivocejsich snech. iPhone ukazal uplne novy smer a vsichni ho zacali papouskovat. Ale vetsinou z trapnymi WM....A ver, ze zitra, az predstavi FW 3,0 a mozna i novy model, zase bude o kus dal...

0/0
7.6.2009 10:58

Host

Re: hype ...

Jo a s výměnou baterie musíš do servisu, to je mi teda revoluce ;-D

0/0
7.6.2009 11:05

Host

Re: hype ...

mozem vediet, k comu je dobra vymena baterie v zariadeni, ktoreho zivotnost v rukach 1 uzivatela nie je vacsia ako 2 roky? Po 2 rokoch to ma stale cca 80 % vydrz baterie, takze NACO MENIT BATERIU?

Ak potrebujem menit bateriu v „poli“, existuju velmi dobre prenosne baterie, ktore sa pripoja na dock konektor a nezaberaju vela miesta.

Zase dristanie dietata…

0/0
7.6.2009 11:09

Host

Re: hype ...

Mě klapání do klávesnice vůbec nevadí, ba naopak harwarovou klávesnici bych nevyměnil ani za nic, teda do doby, než ta softwarová bude mít kvalitní odezvu a bude se na ní psát aspoň trochu dobře. Mimochodem fanoušci iPhone by se měli poplácávat po rameni ve svém fanclubu, protože o jejich výhodách jsou přesvědčeni jen oni zaslepeně.....

0/0
7.6.2009 11:56

Destroyer7

Re: hype ...

Tvou hloupost může omluvit jen věk. Buď příliš nízký než abys pamatoval skutečné začátky nebo příliš vysoký a s ním spojená pokročilá demence.

0/0
7.6.2009 17:04

Host

Re: hype ...

na tej „hracke pre deti“ mam uz plnohodnotnu navigaciu Sygic s mapami Telenav. Pripajam sa na svoju sukromnu VPN siet a manazujem servery cez SSH. Pristupujem na desktop cez sifrovane VNC. Mam tam plny Oxford slovnik, Skype s volanim cez EDGE (po jailbreaku).

Par znamych ma nahodeny RDP klient (WinAdmin alebo JaaduRDP) na spravu Windows.

Hracka pre deti? Hracky pre deti nemaju na pozadi plnohodnotny BSD Unix. Az dospejes a okrem posielanie vtipnych MMS a prenos zvoneni cez Bluetooth budes mat aj pracovne povinnosti, potom sa mozes vyjadrit k tomu, co je hracka a co nie. Zatial to beriem ako dristanie dietata, ktore sa prave hra s hrackami typu Nokia.

0/0
7.6.2009 11:07

Host

Re: hype ...

tak to je fajn že si sa po dvoch rokoch doškal akej takej navigácie na Iphone...k ostatnemu sa netreba vyjadrovat, to není problem davno u wm ani symbianu na ktorýc je to omnoho pohodlnejšie a pokročilejšieRv

0/0
7.6.2009 11:56

Host

Re: hype ...

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.6.2009 12:00

Host

Re: hype ...

ako dlho tu je Symbian a WM? Kolko rokov trvalo WM, aby vedelo Copy paste? Tiez do verzie 6 tam nic take nebolo.

Takze prosim, to, ze iPhone je tam kde je po 2 rokoch je velmi slusne. Apple ma na com stavat do buducna, maju slusne zaklady v kvalitnom OS. Zato archaicky Win Mo nebol nikdy robeny pre mobilne zariadenia, je to len narychlo portovany desktopovy OS.

Symbian? Ten je uz prakticky mrtvy, nazvat ho realnym operacnym systemom je nezmysel. Svojimi „schopnostami“ ma blizsie k dumb firmware nez k realnym OS ako iPhone OS, Android ci Web OS.

0/0
7.6.2009 13:18

Host

Re: hype ...

hej ale u Symbianu a WM to bolo o vyvoji, mnoho postupov a technoligii nebolo ako teraz, obidva systemy pripravili tak povediac pôdu pre Iphone ktorá to ma lahšie...uňho je ale brzdiaci element Apple s jeho obmedzeniami a na to ja naražamRv

0/0
7.6.2009 16:12

Host

Re: hype ...

Normalni clovek ma navigaci v aute a v telefonu jen nouzovku. Naopak jsem nedavno vecerel v jedne restauraci kde u vchodu nejakej frajer delal strasneho byznysmena a neustale rusil.

 Protoze pouzival stylus tak jsem si vzpomel na fotku opice (hulana) s kterou argumentoval ze telefon k uchu davaji jen vopice tak mi to doslo ze je stale dost wm useru kteri tukaji stylusem. WM si dokazu predstavit pro profi uzivatele kteri dostanou komunikator narizen od zamestnavatele.

 Zena ma iphone a NIC tomu nechybi, maily tam ma, prohlizec taky a je plne spokojena. Ja pouzivam duo G1 a prave kvuli hw klavesnici jsem se rozhodl ve firme necekat ani na magic a vsechny jsem obtezkal G1. Jedina nevyhoda je ze na nerootnutem telefonu nejde zatim wifi AP ale to se casem poda kdyz uz ted jede PdaNet ve verzi pro andoid pres kabel.

 Hanit android po ani ne pul roce produkcniho nasazeni muze jen opravdovy neumetel protoze takovy to pokrok wm rozhodne neudelal. google a japko maji respekt je to kus prace.

 

0/0
8.6.2009 10:39

Host

Re: hype ...

a kto tu haní android?8-o

0/0
8.6.2009 11:11

Host

Re: hype ...

pravdepodobne myslíš iDa

0/0
7.6.2009 11:57

Host

Re: hype ...

Ta vtipná MMS se nemusí použít jen na obrázky, ale můžeš tam napsat i dlouhosáhlý text, který bys v SMS daleko více zpoplatnil. Takže ze zahraničí je to užitečná věc, kterou využije daleko více normálních lidí, než těch, co by se chtěli připojovat do VPN a podobně. :-P

0/0
7.6.2009 12:03

Host

Re: hype ...

Ou ou ou, tak to co sem napsal pan fanoušek iPhonu, je naprostá blbost. Iphone ne tak úplně vytvořil nověj směr-sice přišel s revolučním ovládáním a velkým displejem, a tím se po něm začli všichni opičit, ale není pravda, že bysme bez něj teď stále klepali jen do klávesnice. Třeba takový operační systém Android(uzpůsoben i na dotykové ovládání) byl vyvíjen už ňákou tu dobu a rozhodně to nebylo kvůli iPhonu.

0/0
7.6.2009 12:37

Host

Re: hype ...

Android v prvej verzii podporoval iba HW klavesnice, softwarova chybala. takze sa mylis.

iPhone ako prvy prisiel s ovladanim vylucne pomocou prsta, dovtedy sa na vsetko pouzival stylus. Windows Mobile doteraz nie su optimalizovane (ich GUI) na ovladanie prstom, takze kto s tym prisiel prvy?

Nemyslim si, ze v Google toto niekoho napadlo pred iPhone, az prisiel iPhone, zmenili aj smer vyvoja tymto smerom. Android prisiel rok po 1. iPhone, samotny cely iPhone bol vyvijany 2 roky.

0/0
7.6.2009 17:27

Host

Re: hype ...

tak to kecaš HTC Touch ktory mal nadstavbu WM Touchflo pre ovladanie prstom, wm je primarne určený(ako pracovny nastroj) pre ovladanie stylusom, takže tam musel byť použotá odporový displej, ktorý(zatial) horšie reaguje na dotyk prstov...Apple u iphonu vďaka jednoduchosti ovladania os(žiadne male ikonky) mohol použiť staršiu a lacnejšiu technologiu- kapacitný displej...myšlienka to nebola nova, viacero firiem predtým vytvorilo prototypy mobilov s kapacitnym displejom a myšlienkou na jednoduchší system bez nutnosti stylusu(variacie linuxu), ale bez peňazí a marketingu nebola šanca aby to masovo presadili v konkurencii symbianu a wm...pre giganti ako je Apple a Google to ale bola hračka....za každým tým operačným systemom stojí veľkí firma, symbian bol bez Nokie tiež už teraz asi mrtvý

0/0
7.6.2009 22:24

Host

Re: hype ...

malo tam byť že htc touch vyšiel tesne pred iphone

0/0
7.6.2009 22:28

Host

Re: hype ...

Prvni iphone byl predstaven v lednu 2007, HTC Touch v cervnu 2007.

0/0
7.6.2009 22:41

Host

Re: hype ...

blbost http://en.wikipedia.org/wiki/Iphone

0/0
8.6.2009 8:02

Host

Re: hype ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Htc_touch

0/0
8.6.2009 8:05

Host

Re: hype ...

???

Apple announced the iPhone on January 9, 2007...

The global launch of the Touch was in Leicester Square, London, on June 5, 2007...

0/0
8.6.2009 10:11

Host

Re: hype ...

aha announced je podla teba to iste ako launch...holt iphonista;-D

HTC touch bol oznameni skor

0/0
8.6.2009 11:09

Host

Re: hype ...

Jses magor? Sam sis dal odkazy na Wikipedii kde pisou, ze byl iPhone predstaven v lednu a HTC Touch v cervnu. HTC Touch se zacal hned po predstaveni i prodavat - proto launch. iPhone se zacal prodavat o 24 dni pozdeji.

0/0
8.6.2009 11:25

Host

Re: hype ...

magor si ty iba potvrdzuješ ktore zariadenie bolo na trhu skôr....HTC oznamilo touch už pred koncom roku 2006

0/0
8.6.2009 12:01

Host

Re: hype ...

Nic nepotvrzuju. Pouze podotykam, ze iPhone byl v prodeji o nekolik dni pozdeji, i kdyz byl predstaven o pul roku driv. Muzes dat nejaky link na to oznameni v roce 2006?

0/0
8.6.2009 12:12

Host

Re: hype ...

link ti snaď pohladam ak si taký naivný a myslíš, HTC prezentovalo svoj top produkt pár dni pred vypustením

0/0
8.6.2009 12:26

Host

Re: hype ...

Jsem zvedavej, co najdes....;-)

0/0
8.6.2009 12:30

Host

Re: hype ...

Pouziva uz nejake HTC kapacitni display? Protoze ty odporove je jednoduse katastrofa...

0/0
7.6.2009 22:35

Host

Re: hype ...

kapacitny len tie HTC čo maju android, WM ma v zakladných nastaveniach male ikonky na ktore treba stylus, ktorý na kapacitnom nefunguje(bavíme sa o skutočnom styluse)

0/0
8.6.2009 8:04

Host

Re: hype ...

a preco s tym neprisiel HTC v spolupraci s Microsoftom? Nebola vola ci peniaze?

Prepac ale WM Touchflo je vysmech, to nie je pouzitelne ovladanie prstom. Jednak rezistivny displej a jednak, vyjdes mimo TouchFlo a si tam kde si bol predtym - v otrasnom GUI Win Mobile. Nenastavis zhola nic bez stylusu.

Inak, uz sa Win Mo naucili, ako ma fungovat budik a ovladanie 1 rukou? Lebo fakt nechcem kvoli vytoceniu cisla ci zapisaniu poznamky drzat v 1 ruke stylus, v 2. zariadenie a pod pazuchou nakupne tasky…

0/0
8.6.2009 8:09

Host

Re: hype ...

no ved o tom píšem že bez stylusu je neovladatelny...HTC sa ms nemohlo dohodnuť na tom aby vyzeralo WM ako jednoduche GUI ako osx, lebo WM nepoužíva len jedna firma a vetšina ich vyžaduje aby vyzeral ako vyzera...hlavne pre prace , v ktorých je stylus nespochybnitelne lepší

0/0
8.6.2009 8:35

Host

Re: hype ...

„hlavne pre prace , v ktorých je stylus nespochybnitelne lepší“

A to su konkretne ktore? Prepac ale robil som uz s Apple Newton, co bol prvy PDA ovladany stylusom (a ze vela konceptov z neho by mohol prevziat aj iPhone a ostatni dnes).

Sranda je, ze na iPhone mi stylus vobec nechyba. Pod „pre prace, kde je stylus lepsi“ myslis zatvaraci krizik alebo nastavenie budika? Pretoze prstom na iPhone ludia kreslia aj krasne obrazy:

Video:

http://www.newyorker.com/online/blogs/tny/2009/05/jorge-colombo-iphone-cover.html

0/0
8.6.2009 8:46

Host

Re: hype ...

no ved o tom píšem že bez stylusu je neovladatelny...HTC sa ms nemohlo dohodnuť na tom aby vyzeralo WM ako jednoduche GUI ako osx, lebo WM nepoužíva len jedna firma a vetšina ich vyžaduje aby vyzeral ako vyzera...hlavne pre prace , v ktorých je stylus nespochybnitelne lepší

0/0
8.6.2009 8:50

Host

Re: hype ...

Neplet sem iPhone, sice ho mam doma, ale cist pod kazdou diskuzi iPhone to, iPhone ono, iPhone tamto, mne uz vazne nebavi. Nechapu, proc mas potrebu pod Samsungem, potrebu ventilovat to, jak ti v detinskem zavistivem zaludku iPhone lezi...;-O

0/0
7.6.2009 18:07

Host

Nevidím rozdíl od Nokia 5800.

To se týká vzhledu i hardwaru, ovládání bude jiné. I moje pětiletá dcera řekla: "Tati, to je tvůj telefon!". (Mám Nokii 5800).

0/0
7.6.2009 8:43

Host

Re: Nevidím rozdíl od Nokia 5800.

No rozdíl je ten, že to NENÍ Finlux ;-):-P

0/0
7.6.2009 9:38