Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sony Ericsson představil královský model Satio. Má 12Mpix fotoaparát

Sony Ericsson představil tři nové modely s bohatou výbavou, mezi kterými nechybí symbianový smartphone s dotykovým displejem. Novinka jménem Satio má jako první mobil na světě dvanáctimegapixelový fotoaparát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Pozor!!!!

Ta mala fotka rostenky ve fialovejch kalhotkach se zvetsuje do uplne nezajimavyho snimku kterej je vedle, je tam dvakrat to same. To nejhezci co tu dnes bylo k videni a nejde to zvetsit ;-(

0/0
9.7.2009 20:57

Host

Re: Pozor!!!!

Přesně kvůli tomu jsem vešel do diskuze, vidím, žes mě předběhl :-D

0/0
28.7.2009 12:43

Roman

Doporuceni vyroby :-)

Se vzdycky podivuji nad tim jak vyjde neco NEW,kolik chytraku je na svete!Doporucuju aby vy co kritizujete jste se spojily a vyrobily mobil!!!Na ten si mile rad pockam a koupim.Upozornuji,ze mam N 82 a vyuzivam ji na maximum vcetne kritizovaneho fotaku.Diky kteremu si tisknu fota doma,a verte ze na mou soukromou nastenku je to vyborne,a vzdy kazdy rad skoukne kde a co jsme provadeli.O dalsich funkcich:jsem nadseny,ze je v mobilu mam.Ty soucasne keci,ze mobil je na volani, platily tak pred 4 lety!Kdo chce na volani at neleze do diskuze o multimedialnich "founech".Takze cekam na vase vyrobky,dekuji.

0/0
31.5.2009 20:45

bkf1

Re: Doporuceni vyroby :-)

Jo kdyby nas uzivatele vyrobci aspon trosku poslouchali tak by byly telefony nekde uplne jinde... to se samozrejme nedeje a tak je na trhu plno telefonu u kterych by se dalo rict ze jsou skvele ale vzdycky jim chybi nejaka zasadni vec/funkce atp. X

0/0
1.6.2009 8:46

def...

dvanact mega?

vzdy kdyz slysim velke cislo na malinkem prostoru, tak z toho mam zvlastni pocit, jak malo lidem staci ke stesti, hlavne ze je fotka veeeeeelka a 12Mpx rozmer stejne nikdy nevyuzijou, protoze 10x15 fotku, kdyz uz, udela dobre i 2Mpx...... ale o to kvalitnejsi treba... ale co, lidi kupujou, jsou stastni, prodejci taky..... je to divny...

0/0
30.5.2009 0:10

pepa

Re: dvanact mega?

Stado tupych ovci zada, stado dostane :-©

0/0
30.5.2009 15:30

Leicester

....pro teen staci

...snad kazdej kdo jen trosku foti vi, ze je nejdulezitejsi sklo....(mysleny zrdcadlovky)....cim vic mega ma snimac, tim potrebuji drazsi (lepsi) skla aby vyfotili to co chteji, v te kvalite kterou ocekavaji (a to maji uuplne jine rozmery snimace)....takze krotte vasne, kdyby vse resil chip, tak by jste mohli mit SUPER fotak na kreditce.....je to fakt jen pro nactilete....

0/0
29.5.2009 21:42

f

Re: ....pro teen staci

asi nebudeme srovnávat zrcadlovku a fotomobyl, to zní dost hloupě

0/0
30.5.2009 18:04

Tomáš Marný

Re: ....pro teen staci

Jo, fotomobyl zní dost hloupě... Stejně jako debyl :-P.

0/0
31.5.2009 12:39

Sluka

paráda super

0/0
29.5.2009 19:09

MarcoRave

furt stojí za....

co mě zaráží že Sony Ericsson nemá stále 3,5 jack !!. Desing hezký, vybavenost taky dobrá,ale prostě jack STÁLE CHYBÍRv. Když chci poslouchat rádio a přitom nabíjet baterku, tak mám prostě smůlu. Buď musím nabíjet (bez hudby) a nebo poslouchat hudbu, která vypne z nedostatku kapacity baterie. Prostě NOKIA je NOKIAR^V

0/0
29.5.2009 17:38

jinis

Re: furt stojí za....

K novějším modelům jsou dodávány nabíječky s místem pro sluchátka :-) tudíž jde dobíjet i poslouchat zároveň

0/0
29.5.2009 18:53

katone

Re: furt stojí za....

Což pořád neřeší (bez nutnosti přidávat zhovadilé redukce) možnost připojit lepší sluchátka.. a že jich je...

0/0
29.5.2009 19:29

Protestant

12 MPix?

Hodně mě zaráží, kolik lidí neustále rýpe do 12 MPix. Argumenty jako "hon za megapixely", "nekvalitní optika" a podobné jsme tu měli už v době, kdy se vyráběly 2cm tlusté 2MPix mobily. Dnes jsme v době, kdy se stávají běžným koloritem 8 MPix fotomobily nebo i 5 MPix, které jsou 1 cm tenké. Já osobně jsem si taky říkal, že z SE C905 v životě nevyleze kvalitní fotka. Po několika měsících ale musím konstatovat, že tohle je Fotomobil s velkým F, protože ty fotky jsou prostě dobré a kdo to popírá, je buď profesionál, což chápu, nebo rádobyprofesionál, kterému se něco nezdá a místo toho, aby se přesvědčil na vlastní oči, tak nadává. Také mě docela mrzí, že z Idou, resp. Satia nikdo neviděl jedinou fotku a všem jede huba naplno. Ano, možná je to marketing a SE to moc dobře ví, že se najde vždy nějaký samec, který se bude chtít ukázat, ale je také možné, že když není místo pro zoom, tak se z fotky udělá výřez toho, co potřebujeme, detailů zůstane dost a drahý zoom se do mobilu dávat nemusí.

0/0
29.5.2009 16:15

Pajah

Re: 12 MPix?

Naprostý souhlas. R^

0/0
29.5.2009 17:01

Johan

Re: 12 MPix?

Tak kámo, někdy v roce 2002 jsem měl Casio Exilim S100. Už tenkrát měl ten foťák měl  na hloubku 14mm !!!!! Před 7lety!! A už tehdy ten foták dělal fotky srovnatelné s timhletím cirkusem. Takže asi tak no...

0/0
29.5.2009 17:17

Rebby

Re: 12 MPix?

Opravdu by me zajimalo, proc se podle vas vubec vyrabeji objektivy, kdyz vlastne staci plastova cocka o prumeru peti milimetru... Vite, "sklo" je tim elementem, ktery dela fotku. A ani 12 MPix cip na tom nic nezmeni.

0/0
29.5.2009 18:33

f

Re: 12 MPix?

Tady ani nejde o argumenty. Můžeš o tom pochybovat, diskutovat, ale to je jediné co můžeš proti fyzikálním zákonům dělat. Prostě ta optika co tam je zdaleka nemá rozlišení aby využila 12mpx a o ostatních parametrech nemluvě. Druhý věc je snímač, který dokáže dát určitou kvalitu při určité velikosti fotocitlivých buděk - tady je to extrémní nepoměr.

...

Tak X

0/0
29.5.2009 19:17

Protestant

Re: 12 MPix?

Hele - fyzikální zákony se určitě obejít nedají, což chápu. Na druhou stranu, máme tu určitou hranici, nad kterou už je ten poměr velikost čipu/rozlišení prostě moc malý. Mě na tom ani tak neznepokojuje ten poměr, jako spíš to, že nikdo neví, jak daleko od té hranice ten čip je a přesto do nej všichni rýpou. Až tu ten fotomobil bude, tak teprve jsem ochoten připustit, že se jim ten foťák nepovedl; teď to nikdo udělat nemůže a nikdo nemá právo tohle říci.

0/0
30.5.2009 11:56

f

Re: 12 MPix?

Myslím, že je poměrně jasné jak daleko je od hranice "použitelnosti". Stačí se podívat na 8mpx, pak 10mpx a pak ten rozdí ještě přičíst. Toto není nějaké závratá nová technologie, vůbec ne.

Je to jak plácat čokoládový dort z výkalů.

0/0
30.5.2009 18:01

er

Brrr

Brrr, ten je ale ošklivej...

0/0
29.5.2009 16:03

Brainwashington

Pro chytrolíny:

Než se tu vyblejete na učet foťáku v tom mobilu, tak si laskavě zjistéte, jaký že má váš monitor vůbec zobrazovací parametry! Troufám si tvrdit, že ty fotky vůbec nemůžete posoudit, protože je zkrátka ani neuvidíte v plným rozlišení! To se vám o tom kecá, dyž to neuvidíte!;-D 

0/0
29.5.2009 15:25

Corwin8

Re: Pro chytrolíny:

samozřejmě to posoudit lidi dokážou, když si zvětší fotografii na 100% velikosti, tak i když neuvidí vše, kvalitu rozhodně posoudit mohou.

0/0
29.5.2009 15:39

blekotasek

Re: Pro chytrolíny:

Woe, stačí aby se zatáhlo a tenhle krám neudělá ani kvalitní papírovou fotku o rozměrech 15*9cm....

0/0
29.5.2009 15:40

bkf1

Re: Pro chytrolíny:

Rozliseni je snad jeden z uplne poslednich technickych parametru ovlivnujicich kvalitu!!! Typicka reakce absolutniho neznalce zakladnich veci okolo digitalni fotografie;-D

0/0
1.6.2009 13:58

blekotasek

................................

No tak zde jsou možné jenom dvě věci. Buďto je tenhle článek podmáznutý nebo autor článku je technické trdlo a jen chtěl být zajímavý. Proč autor článku neuvedl, že u tohoto mobilu je fotáku s 12mpx, což je ale NEzajímavé pokud je oněch 12mpx v kombinaci s velikostí snímače1/5,00" což mobily  SE mají.. a že kdejaký starý foťák s 3mpx co stojí 1500kč má velikost snímače 1/2,5" a udělá kvalitnější fotky než tenhle mobil? Pro profifotografa jsou pixely poslední co ho zajímá... .. když už bych chtěl mobil podle foťáku, tak určitě sáhnu po Samsungu a né po tomhle kýči, co má 12xdig zoom, který je taky uplně na nic ikdyby byl 500x. Protože digitální zoom fakt nikoho nezajímá a na kvalitu fotky má jen negativní vlastnosti. Stejně jako funkce detekce tváře a smíchu atd... Doporučuji autorovi článku chodit někdy na http://reviews.cnet.com/editors-choice

0/0
29.5.2009 15:06

blekotasek

Doplněk...

Autorovi... na co mi je 12mpx když po rozkodování obsahují tolik šumu že výsledná fotka stojí za knedlík...?

http://www.dpreview.com/learn/?/Glossary/Camera_System/sensor_sizes_01.htm

0/0
29.5.2009 15:20

4

Re: ................................

a opět další srovnávání mobilu a fotoaparátu. Další aspirant na cenu neuvěřitelné blbosti

0/0
29.5.2009 15:30

blekotasek

Re: ................................

Co to meleš? Na co tam tedy SE narval těch 12mpx? Aby lidem vzápětí řekl, "Hey lidi, udělali jsme mobil co má 12mpx  a stojí 600€, ale na focení to není!" ?? Jsi přesně ta lama co hodnotí foták podle pixelu že jo? Když si hraje SE na fotáky, tak si o to srovnání říká. Uvažuj!!!

0/0
29.5.2009 15:36

katone

Re: ................................

Nemyslis, ze je uplne jedno, jake rozliseni bude telefon umet? Tak proc tam nedat 12Mpx? Do jejich (SE) nejnabusenejsiho telefonu. Neni jediny duvod, proc to srovnavat s fotakem, at uz jakymkoliv.

0/0
29.5.2009 19:26

Host

Re: ................................

Nechápu, proč se tady dohadujete, když ještě ani nemůžete vědět, jaké ty fotky bude mít! Pokud jsem dobře četl, tak má být v prodeji až v listopadu. Navíc profesionální fotograf si určitě nebude kupovat mobil s 12Mpix. Ten si koupí pěkně nadupanej Nikon přátelé!

0/0
30.7.2009 20:50

Pan L

To je snad vtip, ne?

Oni do toho dali zase na bok datový konektor ? Vždyť to je jak dát autu rezervu místo dvířek spolujezdce aby tam foukalo. Designeři a technici SE musí solidně smažit. :-D

0/0
29.5.2009 15:03

katone

Re: To je snad vtip, ne?

Otázka je co..  :D  Musí to bejt síla :D

0/0
29.5.2009 19:23

Vojta

12 mpx a proc ne

Ja fakt nevim na co vsichni nadavaji. Prevlada nazor ze telefon je na telefonovani. Nevim jak vy, ale mam pocit ze telefonovat umi vsechny telefony uz nejakych par let a neni co vylepsovat. Takze vsechno ostatni co tam vyrobce da je v podstate marketing. Tak nevim proc ne 12 mpx.

0/0
29.5.2009 14:48

d

Re: 12 mpx a proc ne

protože to je velká nevýhoda

0/0
30.5.2009 8:37

kykyrýs

I kdyby si ty mobily chtěl někdo koupit,tak než je SE začne prodávat,konkurence už bude zase o kus dál.Jak je to poslední dobou u SE pravidlem.Nehledě na cenu,která bude určitě pekelně vysokáRv

0/0
29.5.2009 14:24

j@kub.p

SE

Já osobně vlastním 3 roky k800i...fotky nejdou od k750i rozpoznat...sem zvědavej na tohle..:-)

0/0
29.5.2009 14:22

obluda zelená

Re: SE

To jsi asi slepý. Pokud porovnám fotky K790i (což je jako K800i, ale bez UMTS ale s EDGE), tak K790i má výrazně navrch. Nejvíce to jde vidět na trochu horších světelných podmínkách.

0/0
29.5.2009 17:01

prorok

bankrot

1,ledna ohlasí SE bankrot.....klidně bych na to vsadil litr jak na fotbal,toto nejsu telefouny do krize a normalní člověk si to nekoupí!!!SE žije z minulosti a poslední mob.t.který za něco stál ,byla K750 ,pak už to šlo do háje!!! ale stejně na SE nezapomenuV

0/0
29.5.2009 13:50

kykyrýs

Re: bankrot

pro mě je legenda všech legend SE T610R^

0/0
29.5.2009 14:26

obluda zelená

Re: bankrot

Ne? Vždyť to jsou úžasné telefony, konečně od SE něco opracdu zajímavého.

0/0
29.5.2009 17:02

esso

Mobil s fotoaparátem

Já mám Nokia 6310i. Klasika, dlouhá výdrž, velká písmena. Na focení používám Hasselblad.

0/0
29.5.2009 13:37

tomas

cena

Super foun, ale jak znám SE, tak cena bude příliš vysoká... :-(

0/0
29.5.2009 13:08

ja

Re: cena

mas pravdu8-o

http://mobil.idnes.cz/sony-ericsson-ceny-novych-modelu-prestrelil-fnf-/mob_sonyericsson.asp?c=A090529_114358_mob_sonyericsson_vok

0/0
29.5.2009 13:45

Tom

Wow

to Satio ale bude v CR stat tak dvacet kolik minimalne..Rv

0/0
29.5.2009 13:05

hugo.tom

vidím, že marketing zvítězil nad rozumem

Dávat do mobilu 12 mpx je spíše marketingový tah a mnoho lidí na to ještě slyší, takže se cpe do mobilů víc a víc mpx bez valného úspěchu. Mělo by se spíše zaměřit na čočky a čipy, ale to není tak vidět jako 12mpx vyraženo na mobilu :-)

0/0
29.5.2009 12:29

f

Re: vidím, že marketing zvítězil nad rozumem

Ono na "čočce" není co vymýšlet - při zachování kompaktnosti je to z nouze cnost.

0/0
29.5.2009 19:20

mrkev

škoda že jen TFT

ale jinak dobrý :-)R^

0/0
29.5.2009 12:13

pepe

Pořád málo

Dokud nebude mobil velikosti krabice od bot s 20 Mpix, tak to nechci ...

0/0
29.5.2009 11:47

Ondra

...

to je sranda, kolik kritiky se na nej sneslo, pritom kdo z Vas by ho nechtel? vzdyt tomu prakticky nic nechybi, jen vice takovych telefonu, je to parada! Teorie o mpix znam taky, pravda je, ze takovy Innov8 foti proste dobre a ma 8Mpix, tedy take vlastne prilis mnoho...nepochybuji o tom, ze fotky z toho polezou dobre, na bezne foceni na dovolene postacujici, narozdil od vselijakych HTC, iphonu (nic proti, jsem s nim jinak spokojen), kde se spokoji s 2-3 Mpix, vyjimecne 5 bez prisvetlovaci diody. Chcete snad tvrdit, ze Innov8, Satio a dalsi budou fotit hure?

0/0
29.5.2009 11:00







Najdete na iDNES.cz