Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Česku vám iPhone nikdo oficiálně neopraví. Vše se řeší výměnou

Redaktorku iDNES.cz, která si v září loňského roku pořídila u operátora T-Mobile telefon Apple iPhone, čekalo nemilé překvapení. Reklamace nefunkčního mikrofonu skončila zamítnutím a žádostí o úhradu nezáruční "opravy" za 12 tisíc korun. Autorizovaný servis má totiž od Applu zakázáno iPhony jakkoli rozebírat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

Oxidace

je absurdní nesmysl a výmysl výrobců MT. Kromě toho, že elektroniku navrhuju a vím, co vydrží, respektive co MUSÍ vydržet kvůli CE, tak mám doma Siemens C55 po kompletním vyprání na 40°C včetně ždímání a jede.:-P

--

"Oxidační" proužky uznávám výhradně v případě, že jsou kalibrované státní zkušebnou ;-)

0/0
13.7.2009 10:33

Host

Reklamace O2 & Britex

Dal jsem do O2 reklamovat iPhone kvůli tomu, že mi rezonoval vibrační motorek, iphone byl dost doníčený - odřené rohy od pádů, poškrábaná záda a ne málo, displej apod. Docela jsem se popravdě bál... Po 10 dnech mi přišla sms, že má reklamace byla vyřízena a dostal jsem nový iPhone - paráda :)! Já si na O2 ani na Britex nemohu stěžovat...!

0/0
27.6.2009 10:42

zapvit

i.d.i....

no vy jste ale pekny "inteligent"

0/0
10.6.2009 17:35

Host

i PHONE 3G

Dobrý den,

bohužel i já jsem zažila něco podobného. Je zajímavé, že u mobilního telefonu se nejvíce vyskytuje porucha reproduktorů. I můj mobil autorizovaný servis naprosto smetl ze stolu, aniž by udělal analýzu přístroje. PROČ? Využila jsem služeb i druhého autorizavaného servisu a dělo se to stejné.

Mobilní telefon jsem dostala navíc poničený, neodborným zacházením. Někdo se chtěl podívat jak vypadá zevnitř. Oprava se mi ještě prodražila o poškozený rámeček  od "odborníků".

Oslovila jsem neatorizovaný servis a závada byla odstraněna do 48 hodin.

Celková oprava vyšla na 4.400,- Kč.

0/0
8.6.2009 19:17

Host

servis

www.odblok.cz pozáruční servis mobilních telefonu (brno)

0/0
8.6.2009 14:59

Host

Re: servis

telefon jsem u této firmy měl na opravu, a mohu jen doporučit;-) oprava byla za pár dnů vyřízena.R^

0/0
8.6.2009 15:21

Host

souhlasim s článkem

před měsícem jsem řešil stejný problém s gsm servisem, nechal jsem si u t-mobile reklamovat iphone kvůli nefunkčnímu konektoru na sluchátka a došla mi faktůra na 12000kč a zamítlá záruka z důvodu vniknutí neznámé kapaliny do přístroje. Není to podivné? O telefon se starám a nicím takovím si nejsem vědom že by se mohlo stát. A nejhorší na tom je že člověk se nemá ani jak bránit proti takovému vyjádřeni servisu.

0/0
4.6.2009 18:44

Host

Re: souhlasim s článkem

Pokud Vas zajima, tak jako placena tato oprava konektoru prijde na max 1500,- ...

ceny dilu najdete zde :

http://www.maczone.cz/_produkty/nahradni-dily-apple-iphone-3g/001035002/

0/0
4.6.2009 18:53

Host

Re: souhlasim s článkem

Tomuto nerozumím, při sjednání smlouvy/opravy je napsána částka opravy. Pokud byla 12 000 a souhlasil jsi, tak se nediv. Pokud nebyla a přišla faktura na již opravený krám, aniž tě požádali o souhlas s cenou opravy, neplat.

0/0
4.6.2009 22:14

Host

Re: souhlasim s článkem

Proč řešíte servis v GSMmobile service, když ta firma je vkrachu - stejně tak jako její matka GSMmobile Group.

0/0
5.6.2009 22:17

koljas

BLBOST

je to blbost.

Kamarádovi spadnul iphone na zem a rozkřáp se display, opravili mu to v značkovém servisu GSMobile v Letňanech za přibližně 2000.

0/0
3.6.2009 15:25

bluetake

Apple vas vsechny miluje...

Apple vas vsechny miluje. Pod zadnym clankem o jakemkoliv telefonu neni nikdy vice, nez 50 reakci ,ale pod jakoukoliv zminkou o iPhone jich neni nikdy mene, nez 200. V tuto chvili pod takovou blbosti, ktera se netyka zdaleka jen iPhonu ale prakticky problemu vetsiny telefonu s oxidaci a vychcanosti zdejsich servisu, je 251 reakci, vetsinou ubozaku, kteri si svymi duchaplnostmi dokazuji, ze jsou lepsi, ze jsou borci, ze ten kram nemaji.....Ale ze je ten iPhone ale poradny broucek v hlave, co,kdyz mate neustalou potrebu se k nemu neustale vyjadrovat. Apple vas miluje, takovou publicitu a tolik reakci odpurcu, kteri ho ale maji neustale plnou hlavu, nema zadny jiny telefon. Uzasny marketing, ktery nestoji ani cent... :-)

0/0
2.6.2009 14:51

skejpa

Re: Apple vas vsechny miluje...

a ty ho mas taky vid ? :-)

0/0
3.6.2009 0:50

Andee

Re: Apple vas vsechny miluje...

Už jsem se bál, že se neobjevíš s tradičním duchaplným příspěvkem... ;-D

0/0
3.6.2009 20:21

zapvit

procházka za deštivého dne a mobil vám již nikdo neopraví

Tohle nikomu nevadi? Nechapu jak tohle muze nekdo rict? Copak se nemuzu projit venku a mit mobil v bunde kdyz venku prsi? To znamena ze obycenja vlhkost mi znici zaruku neopravnene...... nechapu jak tohle muzou uznavat. je to sprostarna od vyrobcu, ktere jen vymysli veci , ktere zneprijemni reklamaci a umozni servisnimu stredisku

0/0
2.6.2009 12:45

Host

Re: procházka za deštivého dne a mobil vám již nikdo neopraví

S mobilem se nemate co prochazet a uz vubec ne po desti. Od toho je mobilni. Na prochazky slouzi stacionarni pristroje s prodluzovacim telefonnim kabelem;-D

0/0
10.6.2009 14:32

Pepa

Výměna v rámci záruky

Zdravím, zajímalo by mě, jak to chodí s popisovanou výměnou telefonu za zcela nový v případě, že záruční oprava nebyla přijata (třeba z důvodu právě té vlhkosti). Jestli každý servis nabízí výměnu za nový a za jakou částku...

Zajímalo by mě jak to chodí u vodafonu

0/0
2.6.2009 11:45

Pauli

reklamace telefonu po mikrovlnce

Jednou jsem výstavil svuj telefon něčemu jinému než vodě a to mikrovlnemu záření. Měl jsem ho tři týdny starý a je to už 5 let spátky. Na telefonu se pokazilo dobíjení, neměl signál a odešla baterka. Rekalmaci mi uznali a divili se, že takový vadný telefon mohl projít vůbec přes test techniky na lince :-D. Jo a byla to Nokia 7250i.

0/0
1.6.2009 23:49

BUGCZ

Trval bych na ...

Pár takových problémů jsem měl, a jednoznačně bych trval na vrácení peněz, jelikož nestihli reklamaci do 30 dnů. Udělal bych na prodejně takový rušno, že by to šlo. Je pravda, že to jednou nešlo, telefon za 7 tisíc, a majitel obchodu po prohraným soudu kompletně včetně advokátky co si vzal zaplatil asi 24 tisíc. Tím chci říct, nenechejte se odrbat, v dnešní době mě připadá, že velice každej rád prodává, ale povinnosti už jsou vedlejší, kor u předmětů každodenního používání, kde se bude odvolávat např. na krásnou pohádku oxidace ať už čehokoliv v telefonu,...

0/0
1.6.2009 23:34

zapvit

Re: Trval bych na ...

nebo se taky velmi radi odvolavaji na extremni vyuzivani, ty boty nemuzete nosit kazdy den, ty boty nemuzete pouzivat cely den neni to pro extremni vyuziti.... tohle mi bylo receno vjedne znackove prodejne celkem drahych bot, nakonec jsem se snimi domluvil ze se nejedna o extremni vyuziti..... nejsem horolezec apod... klasicka denni chuze do prace apod...

0/0
2.6.2009 12:49

AppleUser

Ale to jsou zase kecy v kleci

Hm hm co takhle nechat opravit iPhone u Macwell ?R^ Maji veskere nahradni dily a iPhone opravujiV

0/0
1.6.2009 22:23

SVC

Re: Ale to jsou zase kecy v kleci

iPhone opravuji i MacZone.CZ , jedna se o pozarucni opravy .

0/0
2.6.2009 15:04

Adams

Re: Ale to jsou zase kecy v kleci

Macwell.cz na webu píše, že se jedná o "full service" opravy. Jak to tedy je?

0/0
2.6.2009 19:46

Tom

Jak se jen může pokazit americké zboží ???

To bude určitě nějaká bolševiská propaganda že ?

0/0
1.6.2009 22:21

Carlos

Re: Jak se jen může pokazit americké zboží ???

Neni to vyrobeno v USA

0/0
2.6.2009 10:44

Jana

Kdepak udělali soudruzi z USA chybu ?

;-D

0/0
1.6.2009 22:20

ads

Re: Kdepak udělali soudruzi z USA chybu ?

Chyba je v ceskych servisech. GSMobil a BritexRv

A to je smula pro vsechny telefony co se tam reklamuji;-(

Servis Apple v USA je v pohodeR^

0/0
2.6.2009 10:30

Carlos

Re: Kdepak udělali soudruzi z USA chybu ?

Az to bude z USA, muzes to tvrdit, ale iPhone neni z USA, tak se prober.

0/0
2.6.2009 10:44

aht4pha

oxidace

Připadá mi že dnes na oxidaci svádí 99% reklamací. Chudáci ti kteří tomu věří a ti kteří šarlatánům zaplatí za diagnostiku 1000Kč... Fakt už mě tahle oficiální služba lidu se_e. Reklamoval jsem 3 telefony, 2x byly prý zoxidovány, naštěstí jsem se nenechal uchlácholit a popovídal jsem si se servisákem který dělal diagnostiku a pak najednou to šlo, během 30 min přinstaloval firmware a bylo. Ve druhém případě vytopeného mobilu jsem si po diagnostice kterou jsem nakonec po hádkách nezaplatil, nechal vyměnit nabíjecí konektor a bylo po závadě. První případ 600Kč, druhý 170Kč.

0/0
1.6.2009 21:24

Láďa

Re: oxidace

Já když dal do reklamace u t-mobile svou Nokii 6230i, tak mi bylo po 14 dnech zděleno, že je zaoxidovaná základní deska a nejde to opravit, a rvali mi SE W200i, což má k 6230i hodně daleko, tak sem se naštval dal to za rohem na do servisu a ejhle, on byl rozbitej displej za 900kč.

0/0
1.6.2009 22:15

Láďa

Re: oxidace

Samozřejmě, že za ten SE W200i chtěli zaplatit.

0/0
1.6.2009 22:20

zekon1

T-Mobile

Chyba nebude na straně T-Mobile, ale na straně servisu. Za 13 let u T-Mobile jsem neměl jediný problém s reklamací. Když protáhli dobu reklamace, sami se ozvali a nabídli mi vrácení peněz nebo nový telefon. V té době se jednalo o komunikátor Nokia 9500 za cca 29.000 Kč. Vzal jsem peníze a hned na prodejně koupil 9300.

Problém nastal až při reklamaci E51 (koupen u Vodafone), ale reklamovat jsem šel přímo do Celnetu na Skalce (s Vodafone nemá reklamace nic společného). Při přehrávání FW telefon umřel. V servisu mi bylo sděleno, že telefon byl vytopen. To byla blbost, protože jsem ho měl pouze jako záložní (cca půl roku). Nefunkční telefon jsem dal do jiného servisu, tam byl přehrán FW a rázem je zase funkční.

Proč v Celnetu pouze nenahráli znovu FW, ale telefon rozebírali mi není jasné. V každém případě vím, že Celnet již nikdy více. Při mém čekání na vydání nefunkčního telefonu přišli dva lidé reklamovat opravu provedenou servisem. Myslím, že víc není co dodávat.

R

0/0
1.6.2009 21:05

XXX

Re: T-Mobile

Koukám, že se jedem vol..... z T-Debila musel ozvat :-©(Y)

0/0
1.6.2009 21:32

zekon1

Re: T-Mobile

Vedle. Nejsem z T-Mobile a jako hlavní SIM mám O2...

R.

0/0
1.6.2009 21:34

Andee

Re: T-Mobile

Proč ho urážíš? Já mu to věřím, mám stejně dobrou zkušenost s O2 a že jsem od nich těch telefonu za 15 let měl... od prvních deseti Dancallů, přes Alcately, spousty Nokií, SE, Samsungy, HTC... od lowendů po N9500, Xperii apod... možná je to i tím, že na korporátní zákazníky hledí operátor trochu jinak, než na někoho, kdo jim provolá stovku na předplacence a ještě se každou chvíli na lince hádá o jednu SMS.

0/0
1.6.2009 21:36

Martin

Re: T-Mobile

Musím povedať, že na všetkých klientov hľadíme rovnako (T-Mobile), bez ohľadu na to, či máš SIM jednu TWISTovú, alebo 2500 paušálnych. Nikto nie je pred pravidlami rovnejší než iný!

0/0
2.6.2009 12:55

Andee

Re: T-Mobile

S ET/O2 taky bez problémů, jen jednou mi vrátili jakýsi lowend od Smasungu kvůli oxidaci a pak se babička přiznala, že ho někde vykoupala ;-D

0/0
1.6.2009 21:33

Honza

To je právník za všechny peníze. :-(

Je-li překročena lhůta 30 dní na vyřízení reklamace (a nebyla-li sjednána delší), potom má reklamující nárok na odstoupení od smlouvy, a tedy vrácení peněz. Pokud se to někomu nelíbí (mám na mysli servis či T-Mobile), vše řeší ČOI nebo eventuálně živnostenský odbor. Tedy žádný soud.

V tomto případě tedy měla (a má) ona paní nárok na "ukončení" smlouvy a vrácení peněz. Může uzavřít smlouvu novou, jistě to nebude za nevýhodnějších podmínek, než měla.

Je dobré, že tu píšou o nekalých postupech servisu, ale milá paní ať se nesoustředí ve svém případě na odstraňování globálních problémů světa a nejprve ať si vyřídí svůj případ k plné spokojenosti, a pak ať je tepe. Bude se jí to dělat lépe, když už jim jednou ukáže, že si s nimi umí poradit a svá práva si uhájit.

0/0
1.6.2009 20:48

username

ale jde to

Jestliže vám servis neuzná reklamaci, musí vám vrátit původní přístroj (nesouhlasíte-li s placenou náhradou za nový). Následně můžete přístroj dát zkontrolovat soudním znalcem, náklady vám zaplatí oni, jestliže lhali.

Navíc i kdyby nakrásně byl telefon zoxidová, ale reklamovaná chyba s oxidací nesouvisela, tak ji musí opravit. Takže tohle vymlouvání se na to, že VŠECHNY VADY jsou á priori placené, protože je zoxidovaný nějaký proužek papíru je naprosto nesmyslné, irelevantní a protiprávní.

Ale když si nechá spotřebitel kálet na hlavu, tak dobře mu tak. Pamatuji si Sagema, u kterého prostě dávali papír o oxidaci všem (a všichni platili 500 Kč za neoprávněnou reklamaci). Když ho dali mě u přístroje, který nefungoval po vytažení z krabice, tak jsem si nechal tu oxidaci ukázat a když s překvapením zjistili že to zoxidované není, tak mi platili

0/0
1.6.2009 20:02

XXX

Re: ale jde to

tak tomu není co dodat, okamžitě zpět do Bohnic ;-D

0/0
1.6.2009 21:34

RomanL

Re: ale jde to

Proč by vám měli platit náklady? 8-o

0/0
2.6.2009 8:41

skejpa

Re: ale jde to

protoze pokud soudni znalec prokaze, ze vada neni oxidaci, kterou tvrdili oni a kvuli ktere zamitli reklamaci, pak musi zaplatit jak opravu tak i vylohy na soudniho znalce. tak je to v obcanskym zakoniku tusim. a jsem zvedavej co by na to pak rekli. horsi by bylo kdyby vam i znalec rekl ten samy zaver :-)

0/0
3.6.2009 0:59

RomanL

Re: ale jde to

Můžete mi dát odkaz na tu pasáž v Občanském zákoníku? Jsem přesvědčen, že tam nic takového není! S náklady za soudního znalce musíte k soudu, musíte vyhrát a ani tak vám prostistrana nemusí vždy hradit vaše vzniklé náklady, o tom také rozhoduje soud.

0/0
3.6.2009 14:42

Martin

Re: ale jde to

Na každom záručnom liste je uvedené, že záruka zaniká v prípade zistenia poškodenia prístroja: kvapalinou, mechanickým poškodením,...

0/0
2.6.2009 12:58

tlk

GSMobil - nejhorší servis na trhu

S GSMobil mám vlastní zkušenosti. Reklamoval jsem u nich svého Qteka(značka HTC, kterou již nepoužívá) a samozřejmě neúspěšně. Poškození miniUSB konektoru(nabíjení a synchronizace s PC) označili za moji chybu, i když napsali, že se jedná o vadu na reklamaci. Jenomže by museli vyměnit desku a to už chtěli po mě zaplatit. Hádal jsem se snima a ničeho jsem nedosáhl. Problémů s nima je víc, stačí zajít na fora o WinCE zařízeních. HTC s nimi kvůli velkým problémům ukončila smlouvu a už jim mobily servisuje někdo jiný. Prý to bylo dokonce rozhodnutí až z Taiwanu, že prý kazí HTC značku(i když to je jak jedna paní povídala).

0/0
1.6.2009 19:38

aht4pha

Re: GSMobil - nejhorší servis na trhu

Souhlas, stejná zkušenost s Nokií 7710, E50. Opravdu nechápu jak takováhle firma může dělat autorizovaný servis.

0/0
1.6.2009 21:27

asdas

Re: GSMobil - nejhorší servis na trhu

britex je horsiRv

0/0
1.6.2009 22:27

bob

Tak mam trochu obavy,

protože mám Iphone 3G u T-mobilu uz tri tydny v reklamaci. Se jen modlim, aby mi tu reklamaci uznali...

0/0
1.6.2009 19:03

fill

Re: Tak mam trochu obavy,

Jo hochu tak jsme na tom stejně ..... přesně tyden ..... dyžtak napiš na filipkucka@seznam.cz jak ti to dopadlo R^Rv

0/0
1.6.2009 20:12

Host

Re: Tak mam trochu obavy,

ja mela taky i phone u T-mobilu na reklamaci... rekli mi to samy o cem se tady zminovalo uz hodne lidi.... ze oxidacni prouzek je cervenej, takze je to mechanicky poskozeni, konci mi zarucni doba a muzu ho vyhodit z okna!!!!!!!

0/0
11.7.2009 18:57







Najdete na iDNES.cz