Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klienti Telefóniky čekají na vyřízení požadavků, odbavení trvá dny

Telefónica O2 má problémy s vyřizováním požadavků svých zákazníků. Lidé čekají řadu dní například na aktivaci SIM karet, nové mobilní telefony nebo na změnu tarifů. Dříve čekali zákazníci na podobné úkony minuty, či maximálně hodiny. Za vše může zavádění nového informačního systému, který má vyřizování zákaznických požadavků urychlit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

upresneni

jj CRM bezi na Siebelu a na tom se ted asi delsi dobu nic nezmeni! V celem tom integrovanem baliku aplikaci je toho spousta a myslim,ze i 1 nebo vice SAPu napr. troubleticketing. Nejvetsi problem neni se Siebelem jako takovym,ale prave s integraci mezi ostatni aplikace a systemy,ktere jsou vetsinou vsechny spravovany jinym dodavatelem a bezi na uplne jine platforme.

0/0
22.6.2009 16:02

Host

Reportaz Na vlasni oci by potesila...

Opravdu dobrej vtip. nejhorsi je ze se operator tvari ze se nic nedeje, http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/abecedni_seznam/n_r-prenositelnost_detail_info.html. Jinak ani zminka o problemech. Jen si zazadej zakazniku o prechod k nam a uz se jen div. Otec ceka uz 3 tydny a nic se nedejeRv.

0/0
10.6.2009 21:41

Dana

Přenos čísla

Netušil jsem,že přenosem čísla k O2 zažiju takový horor.Přenos se měl uskutečnit 15.5. v 6 hod.Je 2.6. a číslo není stále přeneseno.Celou dobu jsem bez telefonu,protože bývalý operátor mně služby zrušil a O2 mně doposud sim kartu neaktivoval.Nepomohlo několik telefonátů operátorovi ani písemná stížnost e-mailem(na ten mně zatím nepřišla odpověď).V ten samý den jsme přenášeli 2 čísla.Manželovi sim kartu aktivovali a moje je bohužel nefunkční.Volat operátora O2 je taky pěkný zážitek.Člověk musí být hodně trpělivý,protože to trvalo až na jedinou vyjímku vždy přes 20 minut.Vrcholem všeho byl dnešní telefonát pracovníka O2 na manželův mobil a jeho dotaz, jak jsme spokojeni se službami O2.Když vidím reklamu na služby O2,tak je mně z toho špatně.

0/0
2.6.2009 21:17

Host

Re: Přenos čísla

Mám velice podobnou špatnou skušenost, taky nás při přenosu čísla odpojili a 7.dní se nic nedělo.

0/0
30.6.2009 0:26

Adela

Duvod

Dobrý den něco málo mám společného z O2, taže vám mohu říci že ten zkluz který vznik je opravu na chybě programu Cludia! A tuto středu by se zkluz měl zrušit

0/0
31.5.2009 15:43

Claudia

Re: Duvod

To som ja, Claudia:) Ale ja som este nepovedala posledne slovo! Ako vraví Pepíček Hološka, však? Bozkám.

0/0
31.5.2009 20:16

Host

Re: Duvod

moc bych neprovokoval :-)

0/0
5.6.2009 22:48

Radim

chybycka

0/0
29.5.2009 12:09

Radim

Chybička

Ty jsi myslim opravdu vedator :o))) Telefonica O2 nema s Eurotelem naprosto nic spolecneho. Je to spolecnost, ktera ma na mobilni strane 4,9 milionu zakazniku a na strane fixni bez mala 6 milionu pobocek. Pochybuju, ze si vubec dokazec predstavit co je to za obrovskou firmu, ktera ma v celem svete na 30 000 zamestnancu. Nemuze vsechno fungovat 100 procentne, jsou to implementovane systemy, ktere se chte nechte musi zkouset za provozu. Co se reklamaci tyce, je od dob eurotelu reklamovost cca 6 procent, opakuju 6 procent z bez na vice nez 10 000 000 koncovych zarizeni. Reklamace netrvaji dele nez 15 dnu ( ze zakona ma operator 30) pokud neudela reklamaci do 30 dnu ma klient automaticky narok na 100 procent, jen si o to musi rict a ne hudrovat jako nejaky zakomplexovanec.

Nic nefunguje nikde na svete bezchybne a Vam vsem co nadavaji a neumi nic jineho doporucuji se podivat kolik stalo hovorne pred tim nez TO2 prisla na trh. Prumerna minuta byla za 7,70,- ted je 4,2. Zda se to moc?

0/0
29.5.2009 12:06

Tomáš

Re: Chybička

A vy si myslíte, že právě díky spojení E + CT a vzniku O2 se snížila cena hovorneho?

Vy komiku ;)))

0/0
1.6.2009 9:45

Radim

Re: Chybička

A diky cemu si myslite, ze to je? Nemluvil jsem o spojeni, ale o prichodu noveho operatora na trh.... marketing, ktery se snazi upravit atraktivitu nabidek, cili slevneni pro koncoveho uzivatele. Logicka reakce konkurence byla sleva i z jejich strany. Cili pokud se vratime o 6 let zpet ET byl nejdrazsi, nicmene Paegas a Oskar nejsou na tom o moc lip. Vyjma Oskara, ktery opravdu levnejsi byl.

Diky temto mrkt aktivtam se operatori v podstate srovnali. Jste ocividne jeden z lidi, ktery je konzument, na cemz neni nic spatneho. Vzpomenme si ovsem kdo v republice zridil neomezene ADSL internety. Do te doby byl pouze vytaceny internet a tim to haslo. Pokud mate pocit, ze se nic nezmenilo nic ani v exET ani v exCT jste komik vy a ne ja. Kabel ktery Vam kouka ze zdi k Vam nedotahl ani GTS ani radiokomunikace, ktere v podstate jen predprodavaji sluzby telefoniky, jako je ADSL atd ale ex CT a tento kabel umi veci o kterych nikdo nikdy ani nesnil. Howg domluvil jsem...

0/0
1.6.2009 15:23

Radek1981

Re: Chybička

Jsi magor z O2!!! Co nato říct :-)

0/0
3.6.2009 15:00

honndzyk

Chybička

Zkostnatělá nepružná a arogantní struktura Telecomu, O2, Telefonica nebo jak si teď momentálně nadávají, je všeobecně známá ,smluvní vztahy s tímto podnikem je slovíčkaření a  trable jsou při sebemenším problému zaručené ...

Kdo něco u nich reklamoval, tak ví o čem je řeč...

Takže jestli se jim zase něco pokakalo navíc a nefunguje to,je to jen zrcadlem současného stavu"kyslíkového" aparátu. Ten moloch se vlastně kromě vizitek na dveřích od 89 nezměnil !

Nechápu jen jediný, jak to, že tenhle ancábl ještě nezkrachoval...

0/0
29.5.2009 11:41

Radim

Re: Chybička

Ty jsi myslim opravdu vedator :o))) Telefonica O2 nema s Eurotelem naprosto nic spolecneho. Je to spolecnost, ktera ma na mobilni strane 4,9 milionu zakazniku a na strane fixni bez mala 6 milionu pobocek. Pochybuju, ze si vubec dokazec predstavit co je to za obrovskou firmu, ktera ma v celem svete na 30 000 zamestnancu. Nemuze vsechno fungovat 100 procentne, jsou to implementovane systemy, ktere se chte nechte musi zkouset za provozu. Co se reklamaci tyce, je od dob eurotelu reklamovost cca 6 procent, opakuju 6 procent z bez na vice nez 10 000 000 koncovych zarizeni. Reklamace netrvaji dele nez 15 dnu ( ze zakona ma operator 30) pokud neudela reklamaci do 30 dnu ma klient automaticky narok na 100 procent, jen si o to musi rict a ne hudrovat jako nejaky zakomplexovanec.

Nic nefunguje nikde na svete bezchybne a Vam vsem co nadavaji a neumi nic jineho doporucuji se podivat kolik stalo hovorne pred tim nez TO2 prisla na trh. Prumerna minuta byla za 7,70,- ted je 4,2. Zda se to moc?

0/0
29.5.2009 12:08

Radjiv_M._Sinh

Re: Chybička

chtěl bych vidět 4,9 milionu zákazníků mobilní sítě a 6 milionů pevných linek.

Jakou metodou jstek těmto číslům přišel?

0/0
30.5.2009 17:49

anywhereonline

JAK JE TO JINDE?

A jak se asi takové věci - aktivace, deaktivace, převody atd dělají třeba v Německu, Francii, Španělsku a pod. vžtyť ten náš trh je vlastně minitrh. Tam musí asi běžet mnohonásobně objemnější systémy.

0/0
28.5.2009 19:32

Tomáš

RE: Chytráci

Přesně tak. Někdo si tu stěžoval, že na něho operátoři hulákají. Jsou tací, ale jsou i operátoři jako já, kteří se po telefonu nechají seřvat, ale ne protože jsou splachovací, ale protože by si zvýšit hlas dovolit neměli. To neznamená ale, že by jste v reálu nedostali přes držku.

0/0
28.5.2009 11:22

Maruška

Re: RE: Chytráci

Souhlasím, práce je práce, jednoduše je to zaměstnání jehož procesy zaměstnanci ve většině případů dodržují, a děkují pomalu za to, že je někdo poslal do prdele, ale v reálu mimo práci by vážení zákazníci kteří se neumí chovat lítali takovým fofrem, že by měli ohnivou čáruza prdelí.

0/0
28.5.2009 12:55

Host

Re: RE: Chytráci

R^

0/0
12.6.2009 16:18

Klaunia?

Klaunia?

Nikdo ji tak neříká. Tak trapnej název by mě ani nenapadl:-)

0/0
28.5.2009 10:52

Host

Re: Klaunia?

Klaunia se hodí do článku totiž mnohem víc než to, co je na prodejnách k slyšení běžně, tenhle degenerátor nervový soustavy asi nejde slušně pojmenovat...:-/

0/0
5.6.2009 22:36

Pavel

stížnost na O2

Před 14dny mi ukradli mobil, koupil jsem si novou simkartu s tím, že jsem si zachoval původní číslo. Je to víc než 10dní co mi O2 nebylo schopno simkartu aktivovat. To aby jsme platili včas paušál, to si pohlídaj dobře, ale aby oni něco udělali pro svoje klienty??? Pomalu každý den volám na operátory, ti mě akorát ujišťují, že do půlnoci bude vše vpořádku. Ale na druhej den se stále nic nemění. Už jim na O2 nevěřím ani nos mezi očima.Už mi dochází trpělivost. Chtěl jsem přejít k t-mobile, ale bohužel jsem ještě na rok vázanej smlouvou a nechce se mi doplácet 1 300Kč za předčasné ukončení smlouvy. Mě nezajímá, co dělají na O2 za úpravy, nebudu platit paušál za něco, co vůbec nefunguje.

0/0
27.5.2009 23:11

Maruška

Re: stížnost na O2

Tak pokud nechceš platit paušál za něco, co vůbec nefunguje, tak pak nechápu na co řešíš takovou kravinu jako je 1300Kč, to je snad pakatel proti tomu, kolik zaplatíš za paušál který nevyužíváš.

Nemluvě o tom, že na infolinku volat nemusíš, o aktivaci čísla ti přijde informační sms, takže zbytečně ztrácíš čas.

0/0
28.5.2009 2:42

Host

Re: stížnost na O2

ALE O TOM ŽE TI PŘÍJDE INFOSMSKA TI NIKDO NEŘEKNE, TAKY JSEM TAM NĚKOLIKRÁT Z PODOBNÉHO DŮVODU VOLAL A I NA TOTO SE PTAL OPERÁTORA, ALE NIKDO MI NEŘEKL VYČKEJTE DOSTANETE SMSKU, ASI MAJÍ % ZA VOLÁNÍ.;-(

0/0
30.6.2009 0:34

mildapr

Systém je stabilizován

na JIPce :-/.

0/0
27.5.2009 13:12

Maruška

Vy řešíte výpověď smlouvy?

Výpověď ke službám lze podat po telefonu na infolince, nikam kvůli tomu nemusíte, zjistěte si nejdřív informace a pak říkejte, že něco nejde.

0/0
27.5.2009 11:24

Honza2

Klaunia?

Kdo tohle vymyslel? Nechtěl být autor náhodou zajímavý?Rv

0/0
27.5.2009 10:44

Cocotus_Interruptus

Re: Klaunia?

Klaunia/Klauniada neni vymysl autora, ale interni oznaceni toho paskvilu, hojne pouzivane nestastnymi zamestnanci, kteri s tim musi pracovat. :-P

0/0
27.5.2009 10:46

Stan

Re: Klaunia?

Já tomu teda říkám jinak. Mám pro Claudii hned několik jiných "jmen", ale ani jedno by neprošlo cenzurou :-)

0/0
27.5.2009 11:54

jirka

Re: Klaunia?

U nás to má taky mnohem horší výrazy než klaunice, nejčastěji ty nadávky ale končí slova já se na to tady můžu........

0/0
28.5.2009 8:09

Honza2

Re: Klaunia?

Divný, nikdy jsem tohle označení neslyšel. říkáme ji jinak

0/0
27.5.2009 11:54

Operator

Re: Klaunia?

taky jsem u nás označení Klaunia neslyšel... ä to u nás má milion jiných jmen..

0/0
27.5.2009 12:42

Tesu

Re: Klaunia?

tak tohle jsem taky nikdy neslyšela...

0/0
27.5.2009 14:58

jo jo

Re: Klaunia?

u nás (Praha) se toto označení používá a na našem oddělení přímo vzniklo :)

0/0
27.5.2009 15:07

peťule

Re: Klaunia?

a kde ty ses vzal že to tak víš ty chytráku?8-o

0/0
27.5.2009 15:09

Honza

Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

Na zrizeni pevne linky s internetem cekam v byte, ktery je cca 300 m od Vaclavaku, uz pres pul roku. To myslim nepotrebuje komentar... Ale uz mi trikrat poslali nejaky formular, ktery pry mam mit vyplneny pro pripad, ze by se uracili s tim neco zacit delat...

0/0
27.5.2009 9:56

Cocotus_Interruptus

Re: Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

Fakt tu pevnou linku potrebujete? Pokud ano, ptal jste se u alternativnich operatoru zda vam ji tam na bazi LLU mohou zridit oni?

0/0
27.5.2009 10:17

M

Re: Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

A víš co je LLU? Že ti ji tam natáhne zase Telefonica, akorát jiná firma si ji pak od ní pronajme ... Takže nepoužíváme výrazy, kterým nerozumíme. ;-€

0/0
27.5.2009 17:19

Cocotus_Interruptus

Re: Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

Ano, vim... A cos tim jako chtel rict? Ze te mrzi, ze by dotycny neplatil pausal neschopne O2, nebo o co ti jde?

0/0
28.5.2009 13:41

Z

Re: Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

A alternativni operator natahne i alternativni kabel? ;-D

0/0
29.5.2009 13:19

Honza2

Re: Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

A hele Mudrc, v centru prahy je taky nejstarší kabeláž a protože je tam památková zóna, moc se tam kopat nemůže. Na druhou stranu, rád bych poznal společnost, která by kvůli směšným 750 Kč měsíčně udělala rekonstrukci sítě za statisíce. Pokud o některé víte, dejte mi echo, chci domu natáhnout optiku.

0/0
27.5.2009 10:40

RomanL

Re: Pro O2 je problem i zrizeni pevne linky v centru Prahy

No jasně, důvodů proč to nejde se vždycky najde dost, co? ;-D

0/0
28.5.2009 8:27

Jirka

Funguje to :P

Me fsechno funguje, nemam nejmensi problem

Nevim, o cem to mluvite

Jirka

0/0
27.5.2009 9:41

L

Re: Funguje to :P

Me to teda moc nefunguje, je to spis pekna komedie...

0/0
27.5.2009 9:44

johny

Re: Vy chytráci

Jo máš pravdu.Po lince tě umí seřvat jak prase ale na přímo jsou nejmenší..........a potom ti začnout vy´čítat že by je to taky bavilo sedět za stolem a nic nedělat ..........ale ten stres o tom neví........

0/0
27.5.2009 9:26

Honza2

Re: Vy chytráci

Vážení, práce operátora Call centra je 3 nejnáročnější pozice, podle průzkumu. Psychická náročnost se dá srovnat s dispečerem letové dopravy. Dokud jste tu práci nedělali, nevíte o čem mluvíte. Když voláte na O2 a nebo jiné operátory, tak každy je milý uctivý, zkuste zavolat na vodárny a nebo elektrárnu a zvednou hlas. Sejmou vás hned. Vážte si toho co máte

0/0
27.5.2009 10:43

Bob

Re: Vy chytráci

Tak kamaráde, měl jsem (a mám) to štěstí dělat postupně obě pozice a operátor se s, jak Ty říkáš, dispečerem letové dopravy vůbec nedá srovnat, co se týká stresu... ;-)

0/0
27.5.2009 16:43

xyz

Re: Vy chytráci

pochybuju

0/0
27.5.2009 17:59

Tex

Re: Vy chytráci

no nevím na operátorech CC nezavisí životy lidí... na leteckého dispečera sice nikdo neřve, ale rozhodně je to zodpovědnost na hony vzdálená od té na CC. Takže stres tam bude rozhodně taky někde jinde. Každopádně nechápu lidi, kteří si na operátorech CC vybijí zlost, oni jsou ti poslední, kteří by za to mohli...

0/0
27.5.2009 20:18

Bob

Re: Vy chytráci

Oj, vy malověrní...:-) Nepochybuj ;-)

0/0
28.5.2009 13:47







Najdete na iDNES.cz