Diskuze
Klienti Telefóniky čekají na vyřízení požadavků, odbavení trvá dny
Děkujeme za pochopení.
Host
upresneni
jj CRM bezi na Siebelu a na tom se ted asi delsi dobu nic nezmeni! V celem tom integrovanem baliku aplikaci je toho spousta a myslim,ze i 1 nebo vice SAPu napr. troubleticketing. Nejvetsi problem neni se Siebelem jako takovym,ale prave s integraci mezi ostatni aplikace a systemy,ktere jsou vetsinou vsechny spravovany jinym dodavatelem a bezi na uplne jine platforme.
Host
Reportaz Na vlasni oci by potesila...
Opravdu dobrej vtip. nejhorsi je ze se operator tvari ze se nic nedeje, http://www.cz.o2.com/osobni/sluzby/abecedni_seznam/n_r-prenositelnost_detail_info.html. Jinak ani zminka o problemech. Jen si zazadej zakazniku o prechod k nam a uz se jen div. Otec ceka uz 3 tydny a nic se nedeje.
Dana
Přenos čísla
Netušil jsem,že přenosem čísla k O2 zažiju takový horor.Přenos se měl uskutečnit 15.5. v 6 hod.Je 2.6. a číslo není stále přeneseno.Celou dobu jsem bez telefonu,protože bývalý operátor mně služby zrušil a O2 mně doposud sim kartu neaktivoval.Nepomohlo několik telefonátů operátorovi ani písemná stížnost e-mailem(na ten mně zatím nepřišla odpověď).V ten samý den jsme přenášeli 2 čísla.Manželovi sim kartu aktivovali a moje je bohužel nefunkční.Volat operátora O2 je taky pěkný zážitek.Člověk musí být hodně trpělivý,protože to trvalo až na jedinou vyjímku vždy přes 20 minut.Vrcholem všeho byl dnešní telefonát pracovníka O2 na manželův mobil a jeho dotaz, jak jsme spokojeni se službami O2.Když vidím reklamu na služby O2,tak je mně z toho špatně.
Host
Re: Přenos čísla
Mám velice podobnou špatnou skušenost, taky nás při přenosu čísla odpojili a 7.dní se nic nedělo.
Adela
Duvod
Dobrý den něco málo mám společného z O2, taže vám mohu říci že ten zkluz který vznik je opravu na chybě programu Cludia! A tuto středu by se zkluz měl zrušit
Claudia
Re: Duvod
To som ja, Claudia:) Ale ja som este nepovedala posledne slovo! Ako vraví Pepíček Hološka, však? Bozkám.
Radim
Chybička
Ty jsi myslim opravdu vedator :o))) Telefonica O2 nema s Eurotelem naprosto nic spolecneho. Je to spolecnost, ktera ma na mobilni strane 4,9 milionu zakazniku a na strane fixni bez mala 6 milionu pobocek. Pochybuju, ze si vubec dokazec predstavit co je to za obrovskou firmu, ktera ma v celem svete na 30 000 zamestnancu. Nemuze vsechno fungovat 100 procentne, jsou to implementovane systemy, ktere se chte nechte musi zkouset za provozu. Co se reklamaci tyce, je od dob eurotelu reklamovost cca 6 procent, opakuju 6 procent z bez na vice nez 10 000 000 koncovych zarizeni. Reklamace netrvaji dele nez 15 dnu ( ze zakona ma operator 30) pokud neudela reklamaci do 30 dnu ma klient automaticky narok na 100 procent, jen si o to musi rict a ne hudrovat jako nejaky zakomplexovanec.
Nic nefunguje nikde na svete bezchybne a Vam vsem co nadavaji a neumi nic jineho doporucuji se podivat kolik stalo hovorne pred tim nez TO2 prisla na trh. Prumerna minuta byla za 7,70,- ted je 4,2. Zda se to moc?
Tomáš
Re: Chybička
A vy si myslíte, že právě díky spojení E + CT a vzniku O2 se snížila cena hovorneho?
Vy komiku ;)))
honndzyk
Chybička
Zkostnatělá nepružná a arogantní struktura Telecomu, O2, Telefonica nebo jak si teď momentálně nadávají, je všeobecně známá ,smluvní vztahy s tímto podnikem je slovíčkaření a trable jsou při sebemenším problému zaručené ...
Kdo něco u nich reklamoval, tak ví o čem je řeč...
Takže jestli se jim zase něco pokakalo navíc a nefunguje to,je to jen zrcadlem současného stavu"kyslíkového" aparátu. Ten moloch se vlastně kromě vizitek na dveřích od 89 nezměnil !
Nechápu jen jediný, jak to, že tenhle ancábl ještě nezkrachoval...
Radim
Re: Chybička
Ty jsi myslim opravdu vedator :o))) Telefonica O2 nema s Eurotelem naprosto nic spolecneho. Je to spolecnost, ktera ma na mobilni strane 4,9 milionu zakazniku a na strane fixni bez mala 6 milionu pobocek. Pochybuju, ze si vubec dokazec predstavit co je to za obrovskou firmu, ktera ma v celem svete na 30 000 zamestnancu. Nemuze vsechno fungovat 100 procentne, jsou to implementovane systemy, ktere se chte nechte musi zkouset za provozu. Co se reklamaci tyce, je od dob eurotelu reklamovost cca 6 procent, opakuju 6 procent z bez na vice nez 10 000 000 koncovych zarizeni. Reklamace netrvaji dele nez 15 dnu ( ze zakona ma operator 30) pokud neudela reklamaci do 30 dnu ma klient automaticky narok na 100 procent, jen si o to musi rict a ne hudrovat jako nejaky zakomplexovanec.
Nic nefunguje nikde na svete bezchybne a Vam vsem co nadavaji a neumi nic jineho doporucuji se podivat kolik stalo hovorne pred tim nez TO2 prisla na trh. Prumerna minuta byla za 7,70,- ted je 4,2. Zda se to moc?
anywhereonline
JAK JE TO JINDE?
A jak se asi takové věci - aktivace, deaktivace, převody atd dělají třeba v Německu, Francii, Španělsku a pod. vžtyť ten náš trh je vlastně minitrh. Tam musí asi běžet mnohonásobně objemnější systémy.
Tomáš
RE: Chytráci
Přesně tak. Někdo si tu stěžoval, že na něho operátoři hulákají. Jsou tací, ale jsou i operátoři jako já, kteří se po telefonu nechají seřvat, ale ne protože jsou splachovací, ale protože by si zvýšit hlas dovolit neměli. To neznamená ale, že by jste v reálu nedostali přes držku.
Maruška
Re: RE: Chytráci
Souhlasím, práce je práce, jednoduše je to zaměstnání jehož procesy zaměstnanci ve většině případů dodržují, a děkují pomalu za to, že je někdo poslal do prdele, ale v reálu mimo práci by vážení zákazníci kteří se neumí chovat lítali takovým fofrem, že by měli ohnivou čáruza prdelí.
Klaunia?
Klaunia?
Nikdo ji tak neříká. Tak trapnej název by mě ani nenapadl
Host
Re: Klaunia?
Klaunia se hodí do článku totiž mnohem víc než to, co je na prodejnách k slyšení běžně, tenhle degenerátor nervový soustavy asi nejde slušně pojmenovat...
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se
Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...
Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce
Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě
S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...
Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří
Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...