Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nenechte se napálit od podomních prodejců operátorů

Podomní či telefonní obchodníky využívají všichni operátoři. V řadě případů mohou být jejich služby skutečně vítané. Bohužel narazit lze i na nepoctivé obchodníky, před kterými je třeba mít se na pozoru. I když podlehnete, lze smlouvu vypovědět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

netsurfer

Mne volaji kazdy tyden

z nejake banky.Zeptaji jestli mam chvilku cas a ja odpovim,ze jesli chteji nabizet kreditni kartu tak nemam zajem.Potom hned podekuji,ze nebudou zdrzovat a ukonci hovor.Kdyz mne na ulici vnućuji telefonni sluzby,reknu ze provolam 200.-Kc za pul roku a mam od nich pokoj:-)

0/0
27.5.2009 7:18

Tom

Re: Mne volaji kazdy tyden

neni to nahodou z C...y bank - Kdyz mi volali po pate, tak jsem ji prerusil a zopakoval ji o co prijdu s faktem, ze uz po 4te to nechci. A ze jestli zavolaji jeste jednou tak to uz nebude pan Prijemny, ale pan VelmiNasr...y :-P

A mam klid :)

0/0
28.5.2009 14:42

yxcv

Bouchnu pred nosem

Ja jim vzdy pribouchnu nos ....

0/0
26.5.2009 10:45

zapvit

Re: Bouchnu pred nosem

a cos tim chtel jako riciii jen ukazat jaky ty si kapo... co :-D tak slusne reknu nemamzajem a jdu hotovo

0/0
26.5.2009 20:48

copier

to je zajímavé...

hned nazačátku článku je info o tom že takové nekalé praktiky používají všichni operátoři, ale  hlava mi nebere proč se tady v diskuzi nepíše o vodafonu či ufonu (vyjma jedné zmínky).. mám takový pocit, že vodafone neměl, nemá a doufám, že ani nikdy nebude mít podomní prodejce, jinak by u mě fakt klesl. Podle mě je to totiž ubohé to jak se chovají neustále otravující prodejci na ulici, ono to není jako koupit dva rohlíky na ulici...různá pojištění, bankovní účty, stavební spoření či jiné služby taky na ulici nikdo nenabízí a to mají podobně obsáhlé všeobecné podmínky a smlouvy..

0/0
25.5.2009 21:54

f0rr35t

.

Víte co mě na těch "výhodných" nabídkách vždycky tak fascinuje? Že bych v důsledku zaplatil víc než platím teď ;-D   Už jsem si vycvičil nějaký obranný mechanismus, že jen při pohledu na domovního prodejce vidím rudě a otvírá se mi kudla v kapse.

0/0
25.5.2009 21:42

m.l.

Jj,

Jednou mi přišli takoví týpci až do kanclu. Že prý nám zavedou rychlý internet a kdesi cosi. Informoval jsem je, že máme 155Mbit linku neb se tím částečně živíme. Nehnuli brvou (možná nepochopili) a začali vyplňovat jakousi smlouvu. Teprve když jsem třikrát opakoval, že jim nic ale opravdu nic nepodepíšu, uraženě odešli :-)

0/0
25.5.2009 19:26

zlín

Dlouholetá zákaznice!!!

Dnes mi volal někdo od T-mobile a hnedle spustil, že jsem dlouholetá zákaznice a proto mají pro mne super skvělou nabídku. To mě dostalo - simku T-mobile s tarifem Mých pět mám necelé tři týdny...jestli teda tohle se dá nazvat dlouhými léty..no nevím! Tak jsem hned hovor skončila. Vím, že mají naučené fráze, ale aspoň si můžou mrknout, jak dlouho je simka aktivovaná a nedělat se sebe blbce.:-© 

0/0
25.5.2009 18:23

m.l.

Re: Dlouholetá zákaznice!!!

Kdepak, oni moc dobře věděli, že jste nová zákaznice - proto taky volali :-) On si totiž každý druhý řekne, že se spletli a že je v tom nechá a že dostane něco víc než mu náleží a podepíše jim to :-)

0/0
25.5.2009 19:33

f0rr35t

Re: Dlouholetá zákaznice!!!

R^ Podobně jako když volají z banky "na vašem účtě je velmi vysoký obrat a tak bysme vám rádi nabídli prémiovou službu ....". Čím větší nátlak na vás vyvíjejí, tím víc ta smlouva smrdí !

0/0
25.5.2009 21:45

Pták

Já platím rád

Včera mi také volali. Že prý pro mne mají výhodnou nabídku;-D Tak říkám že nemám zájem. A ona prý jestli mi nevadí že platím více než musím. Tak jsem jí řekl že mi to nevadí že jsem rád že jí mohu přispět na plat. A měl jsem od ní pokoj ;-D

0/0
25.5.2009 14:15

MonikaSh

Lovci duší

Jen jsem dnes vyšla na oběd, a už se ke mně hrnuli dva rybízci s diplomatkami v podpaží a co prý mám za operátora.

0/0
25.5.2009 12:49

vojtex

Re: Lovci duší

Muzes prosim rict, kde to priblizne bylo? Diky.

0/0
25.5.2009 13:02

MonikaSh

Re: Lovci duší

V Boskovicích. Poslední týdny jsou tu docela často.

0/0
25.5.2009 18:58

jita

obvolávání zákazníků

Mám O2 a muž má T-mobil. Zatímco mě každou chvíli volá kdosi z T-mobilu, abych k nim přistoupila, muži z O2 zatím nikdo netelefonoval. Mě naposled telefonovala byla dost nepříjemní slovenka, která mluvila nespisovnou slovenšitou (nějaké nářečí), velmi drmolila, rozuměla jsem jí každé 4. slovo. Když jsem prohlásila že o jejich služby nestojím(nestojím o to, aby všem, kdo mi volají, potom telefonovoali a takhle drzým způsobem otravovali), začala s tím, že pro mě mají dárek. Na to jsem se už musela držet - je to tak 1x za čtvrt roku a pokaždé prohlásím, že nestojím o jejich služby a pokud bych stála, tak to budu sjednávat jiným způsobem, než telefonicky. A o jejich telefon - to bych také nestala. Myslí si, že mi nabídne telefon za 1 korunu a já padnu na zadek??? Takových nabídek je. Bohužel tyhle telefony jsou udělané tak, že sotva vydrží 2 roky a potom se musí pořizovat nový. O takový nestojím, to si raději přidám a koupím něco co nejméně 2x tolik. Technologie se tu tak rychle nemění.

0/0
25.5.2009 9:13

ABC

Re: obvolávání zákazníků

Nahlas svému operátorovi, že nemáš zájem o přímý marketing a pokud ti přesto někdo zavolá, tak se zeptej z jaké společnosti jsou a ať se paní představí. Potom to vše nahlas zpět na operátora a to bude naposledy kdy ti zavolají...

0/0
25.5.2009 9:41

Drcz

Re: obvolávání zákazníků

jsem u O2 a řekl jsem že nemám zájem o žádné info o promo akcích a neposílají mi sms ani nevolají !R^

0/0
25.5.2009 12:44

Jindříšek

Re: obvolávání zákazníků

Buď úplně klidný. Na T-éčku mám jasně sděleno zákaz marketinku. Přesto mě co čtvrt roku volá nějaká super nabídka. Když začne větou mluvím s majitelem čísla odpovídám. "Ne, není tu je ve výkonu trestu bude za 15 let" hovor obvykle končí dřív než začal ;-D;-D

0/0
25.5.2009 20:08

dezzo

Re: obvolávání zákazníků

;-D

0/0
25.5.2009 12:12

hugo

podomáci O2

taky jsem je zažil a tak jsem je testnul za kolik je příchozí volání v německu u toho tarifu, pořád tvrdili že v ceně zadarmo příchozí, což je pěkná kravina a když jsem si je chtěl vyfotit a že si na ně budu stěžovat tak utekli a nechtěli se o ničem bavit;-D 

0/0
25.5.2009 8:29

MonikaSh

Neetika

U nás v baráku jeden takový Kyslíkář ukecal pologramotnou babku na výhodných 40 minut. Ona ani neví kolik je 40 minut a teď jim cpe tisíce, protože si to neumí spočítat. Milý dealer se asi ještě teď směje, jaký že to udělal "dobrý" obchod.

A milá bábinka, protože ví, že se v mobilech vyznám, tak mě každý den chodí otravovat, kolik že provolala, a kolik že bude platit, a kolik že to je peněz. Potkat ho, tak ho vezmu tou nejtěžší litinovou pánvičkou, co mám doma. ;-€

0/0
25.5.2009 7:30

f0rr35t

Re: Neetika

No dealer se asi nesměje. Ti drzouni co to prodávají po domech mají za smlouvu většinou po uze jednorázovou odměnu v řádu stokorun.

0/0
25.5.2009 21:22

anywhwereonline

Nadpis

Slovo "NEPOCTIVÝCH" by mělo být už v nadpisu, protože ne všichni jednají nefér.

0/0
25.5.2009 6:19

Sn

Na půl cesty

Zajímavé téma ale málo vytěžené. Více bych napsal o lhůtě 14 dní například.. No a že jste se tak mistrně vyhnul zmínce o O2 :-D Paradox když uvážíme že nejhůře je na tom právě O2 a T-Mobile. A popravdě u O2 nenajdeme snad ani ten kodex, nebo aspoň o něm nevím, ale pokud existuje, tak bych ho rád viděl.

0/0
25.5.2009 4:52

MonikaSh

Re: Na půl cesty

Četla jsem jejich smlouvu i knížečku s doplňkovými podmínkami. A 14 denní lhůtu z nich vtipně odstranili, takže pokud se člověk upíše (obzvlášť, když pozve prodejce stojícího u bytových dveří dovnitř), nemá šanci se z toho bez armády právníků a reportérů Novy. :-P

0/0
25.5.2009 7:34

Versicht

Re: Na půl cesty

Dámo, z knížečky si mohou vypustit co chtějí, třeba rybník. 14 dnů na odstoupení od smlouvy je dáno zákonem. A zákon je pokud vím víc než knížečka;) Spíše se jedná o hloupost lidí kteří neznají ani to málo ze zákonů co se jich každý den dotýká. Stačí se postavit kdekoliv k pokladně a poslouchat, do 5 minut přijde někdo kdo se zeptá jestli je na kupované zboží záruka. Kdyby znal zákon tak se neptá.

0/0
25.5.2009 10:09

Brahmaputra

Re: Na půl cesty

14 dni  lhuta dana zakonem je sice fajn, ale v momente kdy zakaznik roztrhne krabicku s brozurkama, pinama a pukama, porusil plombu na ktere je upozorneni ze pretrzenim souhlasite s licencnim ujednanim blablabla....nacez zakon rika ze jakekoliv zbozi zakoupene jinym zpusobem nez na zaklade osobniho jednani v miste provozovny prodejce, musim vratit zpet neposkozene v puvodnim obalu.

a verte mi ze pravni oddeleni se bude JO hajit ze pretrzena plomba jiz neni neposkozene baleni. neposkozene baleni totiz vypada tak, ze si ho prodejce zase strci do regalu na obchode a okamzite ho muze prodat dal...

knizku si taky nikdo neobjedna jen proto aby si ji zakaznik do 14ti dni precetl a vratil ji zpet. proto by mely byt knihy koupene pres eshopy zavarene slidou a opatreny stejnym upozornenim: "...jak to roztrhnes uz to nemuzes vratit" (nebo tak nejak)

0/0
25.5.2009 10:28

dezzo

Re: Na půl cesty

bla bla bla

0/0
25.5.2009 12:15

Drcz

Re: Na půl cesty

zákonem je dané  všeobecně, podpisem smluvy si můžeš upravit znění plnění smlouvy. Smlouvu pak můžeš napadnout X

0/0
25.5.2009 12:48

:-)

Re: Na půl cesty

Pracuji u O2 a smlouvu vypovědět můžete do 14ti dnů dokonce ne od podpisu smlouvy, ale od AKTIVACE! Takže smlouvu podepíšete např. 2.6., SIM bude zaktivována až 5.6. a máte čas až do 19.6. ji BEZ SANKCI vypovědět!!

Mimchodem aktivace probiha tak, že prodejce sepíše smlouvu a pak Vám volá CallCentrum - znovu Vám zopakují podmínky a pak si vyžádají další slovní souhlas... Až po něm (je nahraný) kontrakt aktivují :-)

Jistě, jsou případy, kdy někdo uzavře smlouvu na číslo a za dva měsíce zjistí, že se mu to nehodí, protože např. dostane nabídku od zaměstnavatele na služební čislo nebo něco podobného... Pak se odvolává na to, že zapomněl, nevěděl, myslel... Ale to už není problém operátora... Jestliže někdo něco podepíše, pak to odsouhlasí telefonicky a 14ti denní výpověď nevyužije, tak s podmínkami evidentně souhlasí!

Z praxe můžu říct, že zákazníci jsou strašní pohádkáři a vymýšlejí si kdeco, aby nemuseli platit fakturu... Je úplně normální, že k mobilu za 1Kč chtějí další 3 zdarma :-DD

0/0
25.5.2009 20:11







Najdete na iDNES.cz