Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Weby operátorů jsou beznadějnou pastí pro zákazníky

Web O2 mate klienty už svou komplikovanou internetovou adresou. U T-Mobile téměř nefunguje vyhledávání a všeobecným neduhem jsou informace o podmínkách užívání jednotlivých služeb. Běžný uživatel si často se stránkami neumí poradit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petacx

weby operatoru vypadaji jako hnojiste - a mohou si to dovoli

weby operatoru vypadaji jako hnojiste - a mohou si to dovolit protoze zde mame MONOPOL 3 gsm operatoru  ;-€

predpokladam ze v konkurencnim prostedi by takovy operator snad musel zkrachovat ! 8-o

a co test  "free"  gsm bran  o2 ji ma silenou !

0/0
5.6.2009 1:01

:-)

Když je někdo tupej jak tágo!!

Je známá věc, že inteligence se NEROVNA vzdělání :-) Tudíž i VS může být blbej, až to práská dveřma - ale určitě každý známe konkrétní případ :-DDD.

Jestli někdo nemůže najít informace na webu operátora, tak je prostě tupej :-)) Já jsem tam vždycky našel úplně všechno. Na infolinku jsem nikdy volat nemusel, protože všechno už jsem věděl z Internetu. Stejně tak jsem nikdy nebyl otravovat na žádné značkovce a to jsem měl už všechny 3 operátory!!

Jediný případ kontaktu s živým zaměstnancem operátorů byl, když jsem si šel pro novou SIM kartu...

Nějak nechápu vždycky ty hrozné fronty na značkovkách operátorů - že by se mi chtělo čekat tam, abych se pak dozvěděl to, co mi Google najde za 0,03 sekundy :-DDDD

0/0
20.5.2009 9:32

Teleke z Téléké

vizitka neschopnosti českých web agentur

a i těch "reklamních". ;-DR^[>-]

0/0
19.5.2009 20:42

hugo

O2

já hledal u O2 ovladač na nějaký modem co se připojoval přes usb a byla to taková malá tragedie a ankonec jsem to našel přes google někde jinde, ale když to prodávaji tak by tam ty ovladače mohli mít, no stejně mi ty jejich weby přijdou divný

0/0
19.5.2009 8:27

ABC

Add

U T-mobile mam tri simkarty, jednu na data. Vzdycky kdyz hledam jaky objem dat jeste mohu stahnout, se ztratim. Musim totiz pomerne slozite menit SIM kartu kterou chci zrovna administrovat, pricemz nikde neni na prvni pohled viditelne, kde se zrovna nachazim.

0/0
19.5.2009 2:07

skejpa

co se řeší ?

mam sice O2 ale adresu si pamatuju snad od prvniho mesice co je ve forme cz.o2.com... uplne stejne vim i adresy vodafonu a tmobilu. jelikoz jsem student VS fakulty stavebni, muzete to zprumerovat s tim studentikem co tam mate. to jste naschval vybirali lidi mobily nepolibene ?

0/0
19.5.2009 0:40

PaegasRobin

Jenom debil tohle napíše:

Jenom debil tohle napíše.Mám mobil u T-Mobile 11 let a u Vodafone 7 let.Názor na webové,internetové stránky T-Mobile a Vodafone ? Snadná manipulace,snadé ovládání.Stránkám T-Mobile a Vodafone nemůžu nic vytknout.T-Mobile má skvělý stránky http://www.t-zones.cz Pouze bych vytkl u Vodafone,že na stránce chybí SMS,MMS brána a E-mail schránky. 

0/0
18.5.2009 23:54

fucker

o2?

Je matoucí cz.o2.com? Zvyknete si. Taková nadnárodní doména, která se v třetím řádu točí v národní je v současnosti běžná a organizačně snadná věc, ekonomicky výhodná nejen cenově v důsledku doménových spekulantů národních domén, ale také např. co do pořizování digitálních certifikátů.

A zapamatujete si nakonec vše. Stejně znám 90% lidí, co dají "seznam" do google jako dotaz, takže na to se** pes :-)[>-]

0/0
18.5.2009 22:16

votruyen6

zkusil sem to

Zkusil sem si teda ty úkoly u O2 a všechno bez problémů...i když na jeden úkol sem narazil se štěstím bych řek :-)

0/0
18.5.2009 22:15

other-side

souhlas

musim vsem dat za pravdu, ze vem T mobile je to nejhorsi co jsem kdy videl, a naprosto souhlasim se vsemi uzivateli s jejich kritikou,

0/0
18.5.2009 21:59

Alex

weby

T-mobile: přihlášení. Můžu si vybrat mezi "administrovat svoje číslo" nebo "administrovat pod jménem..." Nikdy jsem nepochopil, jaký je v tom rozdíl a ani operátor mi to nebyl schopen vysvětlit. Hledání vyúčtování je tak na 10 minut, protože položky jsou uspořádány dost nelogicky. Nastavení nějaké funkce nebo služby už je růžové peklo. Informací je zde pomálu a ani nemám možnost jakéhokoliv srovnání (např. jako na mobil.cz srovnání telefonů). Z pohledu operátora je to však logické - kdyby zákazník viděl srovnání různých tarifů s různě aktivovanými službami a měl možnost porovnat, kolik teda vlastně bude za to všechno měsíčně platit, vybral by si to, co je výhodné pro něj, nikoli však pro operátora :-)

O2 - nabídka je značně matoucí a vyhledání nějaké konkrétní informace docela problém...

S Vodafounem nemám zkušenosti

0/0
18.5.2009 21:23

*

Re: weby

Pod jménem - můžeš administrovat všechna čísla pod tvým RČ.

Pod číslem - můžeš administrovat jen to jedno číslo.

Samozřejmě to využije jen toen , kdo má více čísel

0/0
19.5.2009 15:05

Destroyer7

Kdyby jen to

Kdyby jen to, další pastí jsou zveřejněné informace. Už několikrát jsem se přasvědčil, že mi pracovníci Eurotelu / O2 vyvrátili, že by informace z webu Eurotelu platily.

0/0
18.5.2009 20:39

Steve

"Nezávislý" test

Mám jen pár otázek: Jak můžete vydávat tento článek za "nezávislý" test, když respondentům "radíte" -  jakou vypovídací hodnotu potom mají vaše průměrné časy? Jak mám věřit nezávislosti testu na serveru, na nějž se dostanu až po 20 sekundové reklamě T-mobilu? Jak často běžný uživatel přechází od jednoho operátora ke druhému, nebo ručně nastavuje MMS? Máte pocit, že mobil.cz je přehledná stránka? Odpovíte?

0/0
18.5.2009 20:31

votruyen6

Re: "Nezávislý" test

Mobil.cz je hodně přehledná stránka. Proč si lidi vždycky stěžujou OMG ?? Slyším jen furt to samý, to teda není nezávislá recenze atd. atd.... Když uděláš lepší recenzi tak napiš. Náhodou mě to takhle stačí a ty časy sou pro orientaci-samozřejmě že to nemáš s takovou přesností jako když se měří atletika ;-D !!

0/0
18.5.2009 22:00

skejpa

Re: "Nezávislý" test

ne, mobil.cz neni prehledna stranka, to musim s panem nahore souhlasit. sloucene clanky s bleskovkami v jednom sloupci opravdu prehledne neni. stejne to udelali i na mobilmanii ale tam ty bleskovci aspon zustavaj v tom sloupci. tady ne...

0/0
19.5.2009 0:43

dejf

infolinka

a to je takovy problem se na to vykaslat, zavolat na infolinku, rict jim, ze to co hledam na strankach najit nemuzu a pozadat, at me tam na tech jejich strankach odnaviguji?

Pokazde kdyz neco nemuzete najit, tak jim proste zavolejte, ne aby vam to rekli, ale aby vas odnavigovali, kde to na tech strankach je

1) mate velkou sanci, ze potrapite operatora, ktery to nebude vedet

2) cas operatora neco stoji, a kdyz se jim tam budou mnozit takove hovory, vemte jed na to, ze s tim zacnou neco delat

3) dozvite se potrebnou informaci a mozna vas i navedou, takze mozna priste nebudete tolik hledat

0/0
18.5.2009 20:31

votruyen6

Re: infolinka

To je docela dobrý nápad R^. Ale je tady takový malý problém a v tom, že se na jejich infolince hodně dlouho načekáte než budete mít nějakého operátora volného-nebo aspoň takové zkušenosti mám s O2(většinou čekám kolem 15-30min), u ostatních operátorů nevím jak to maj....

0/0
18.5.2009 22:04

David

Re: infolinka

A to je právě ono. Protože je každej línej, a navíc někdo i slepej tak si raději zavolá a proto se takhle dlouho čeká. Když zavolá zákazník " mě přišla faktura jen za jedno číslo!!!! " a operátor na to " a koukal jste na souhrný účet i z druhé strany? " Zákazník: "jejda ono tam je ta se mějte" No tak takovéhe hloupé dotazy se řeší pořád a proto je ta linka tak vytížená.:-)

0/0
19.5.2009 3:23

iPaul

O2

zajímalo by mě, za jak dlouho by pan Petr našel na webu O2 formulář nebo nějaké informace o zrušení pevné linky...

0/0
18.5.2009 20:06

Já, Claudius

Re: O2

S tím mám své zkušenosti. Hledal jsem, hledal. Tři dny, ale našel jsem!

0/0
18.5.2009 20:18

votruyen6

Re: O2

3 dny ?? ;-D vy máte ale trpělivost :-)

0/0
18.5.2009 22:04

LoginPoze

Naprosto a s přehledem nejhorší web má T-mobile!!!

Mám na starost firemní telefony (15 čísel), náš operátor je T-mobile. Něco tak šíleného a hluboce zoufalého jako je jejich web jsem v životě neviděl a to se pohybuji na internetu od jeho vzniku. Zoufale pomalá odezva, nesmyslná menu, odkazy kamsi, kde končím interní systémovou chybou jejich serveru, neustálé návraty na základní stránky, protože nelze pokračovat atd. atd. Když jsem jim opakovaně popisoval potíže, které s jejich webem mám, přišla odpověď s dotazem, kde a kdy se problém vyskytuje. Moje odpověď zněla - všude a vždy. Pokoušet se cokoli udělat jako "správce" je otázka trpělivosti a odhodlání zápasit desítky minut s nefunkčností. Lepší je zajít na jejich prodejnu a vyřídit to tam osobně. I jejich pracovníci mají však mnohdy výrazné potíže při pokusu mi vyhovět. Celé to dělá dojem naprostého AMATÉRISMU...

0/0
18.5.2009 20:00

FMMB

Re: Naprosto a s přehledem nejhorší web má T-mobile!!!

Typický prudil - pokud máte 15 čísel , tak volejte na business linku, máte to zdarma, jednodušší a tuším že tam ani není otravná plechová huba. Není nad to chodit prudit s každou blbostí na prodejnu a zdržovat ostatní zákazníky, že? :-)(Y)

0/0
19.5.2009 0:06

sx

prehlednost

malo obsahly ale nejprehlednejsi je pro mne stranky vodafone:-)

nabidka/menu/rozcestnik je dobry ale katalog mobilu je nedostacujici:-/

a ani po tech faceliftech o2 je stale ten nejneprehlednejsi web ze vsech operatoru

hosi zacnete delate ten web uplne od nuly:-©

0/0
18.5.2009 19:45

R.K.

Test -Vodafone, uživatel 31 let, VŠ elektrofakulta

Všechno hotové asi za 3 minuty na pár kliknutí.

Neříkám, že portál Vodafone je kdovíjak geniální, občas to chce trochu důvtipu (například si neplést Internet do mobilu s datový připojením ;-D to dá rozum) a nebo při vyhledávání témat nečekat, že nám portál čte myšlenky (spíš to správně popsat), ale myslím, že to celkem funguje.

0/0
18.5.2009 18:22

LoginPoze

Ona i telepatie celkem funguje,...

jen od ní nesmíte chtít výsledky... ;-D

0/0
18.5.2009 20:03

karas

Re: Ona i telepatie celkem funguje,...

mě štve mnohem víc, že v poslední době přibejvaj výpadky SMS brán. Poslední je zatím ta dnešní ;-D viz. http://mobilizujeme.cz/vodafone/vodafone-ma-problemy-s-sms-branou-je-dnes-cely-den-nefunkcni/

0/0
22.5.2009 18:39

Tomáš

Porovnat tarify

Porovnat tarify operátorů a vybrat nejlepší pro babičku je naprosto nejsložitější úkol jaký lze na stránkách zadat. Jsem sice programátor ale nikdy jsem nezvítězil a jsem doma za lopatu...

0/0
18.5.2009 16:35

Brit

T-mobile

Śynovi končila smlouva u T-mobile. Byla založena, když mu ještě nebylo 18náct, takže jsem ji podepisoval já. Teď jsme ji chtěli změnit na jiný tarif, ale jelikož mu už je 18 nác, tak jsme to na webových stránkách nevyřešili. Změnit nešla (jedině, že by byla zase na mě a zrušit a založit novou také ne. Jasně. Novou založíte v pohodě, ale když chcete nejdřív zrušit tu starou, tak zjistíte, že to jim v jejich pomenu "Smlouva" jaksi chybí. Zřejmě nedopatřením :-)

0/0
18.5.2009 16:03

a8n

Re: T-mobile

Co si to dovolujete, takovou nehoráznost, chtít rušit smlouvy.8-o;-D;-D

0/0
18.5.2009 17:58

nda

o2

Tak osobně mi přijde web O2 absolutně nejnepřehlednější. Najít konkrétní informaci vyžaduje opravdu velké úsilí. Ostatní weby na tom nejsou o moc lépe, nicméně přeci jen u nich trávím o polovičku méně času než u O2.

Hodnota článku nic moc, ale aspoň se to nakouslo a může se o tom diskutovat.

0/0
18.5.2009 15:55

Já, Claudius

Re: o2

Nepřehledný je vždycky ten web, který právě potřebujete. Že uhádnu, kterého máte operátora?

0/0
18.5.2009 20:20

Pajah

Vodafone u mne vede

Možná jste znalí (doufám) mobilních technologií, ale webových, zdá se, ne.

Stránky O2 jsou opravdu nejhorší, co můžou být – nezapamatovatelná adresa, datově náročná, absolutně nepřehledná, nic se tam nedá pořádně najít, samé flashe a podobné nesmysly, které Vám, redaktorům, přijdou možná velice "cool efektivní", ale bohužel tomu tak není, je to otrava, když na Vás stránka bliká a všechno se tam pohybuje.

S Vodafone.cz jsem spokojený, ač je pravda, že občas se nedá přihlásit na Samoobsluhu.

0/0
18.5.2009 15:43

franta

Re: Vodafone u mne vede

O2 stránky sice jsou nepřehledné,  ale adresa se dá použít eurotel.cz, jako od prvopočátku, prostě výás to přesměruje.

0/0
18.5.2009 20:59

Radim

stránky O2

Nedávno jsme  vyřizoval souhlas s umístěním stavby a určení průběhů sítína pozemku.Pokusy najít jakýkoli styčný bod, nebo kontakt na kohokoli tímto se zabývajícího byly přes půlhodinové klikání marne.Nakonec jsem to vzdal a zavolal na infolinku.Tam jsem se dovolal po čtvrthodinovém čekání na lince a byl přepojen,načež se ozvala opět hláška budete spojen za pět a více minut Při tomto telefonátu jsme bloudil po stránkách O2 a světe div se, asi po dvaceti minutách jsem nalezl potřebný odkaz.Pak, a to musím O2 pochválit, bylo vyřešení mého problému otázkou 5min. Formulář jsme vyplnil přímo na internetu,přílohy poslal elektronicky a ještě jsem dostal možnost kontrolovat si žádost on-line(a vyřízeno bylo do týdne - super).Pointa je ovšem v tom,že i když už jsem věděl jak nato,tak mi další den trvalo skoro deset minut najít stejný odkaz a při každé další kontrole jsme lovil z paměti jednotlivé kroky přístupu k formuláři.Ani při pátem - šestém přihlášení nešlo o intuitivní už naučenou akci....

0/0
18.5.2009 13:08

hlava

Tak idnes.cz (speciálně mobil.cz)

se taky nemá čím chlubit, starý design ještě ušel, ale tenhle je přeplácaný až to bolí :( Doufám, že mi to idnesáci nesmažou :D

0/0
18.5.2009 12:54

--

Re: Tak idnes.cz (speciálně mobil.cz)

Design je lepší než ten starý, ale irituje mě, že v seznamu článků je sice odkaz na diskuse, ale už není vidět počet komentářů, jako to bylo ve staré verzi. Zůstalo to jenom na technetu, kdyby to tak implementovali všude :-/

0/0
18.5.2009 13:17

QuuQ

O2

Tak mě O2 zase pobavilo. Jak jsem si to tu tak pročítal vzpoměl jsem si že nemám nastavený WAP a MMS v telefonu. Nelenil jsem a vyrazil hledat návod na stránky O2. našel jsem stránku http://zdarmavmobilu.o2active.cz/iframe-nastaveni.html kde Vám poradí že máte napsat SMS "NASTAV" na 999111 a přijde V8m samonastavovací zpráva... poslal jsem ji a výsledek? " (NASTAV) Nezaname nebo chybne zadane klicove slovo. Zadejte znovu spravne a poslete na puvodni cislo (999111 ci 999888) nebo ? pro nápovědu."

NO COMMENT ;-€

0/0
18.5.2009 12:36

mno

Re: O2

to musíš bejt pěknej dement, O2 nemusím, ale NASTAV funguje perfektně. U tebe bych se nedivil, jestli jsi náhodou nepsal NASTAF ;-D

0/0
18.5.2009 14:34

klapacak@mujweb.cz

Test webů operátorů

Naprosto souhlasím se článkem, dohledat relevantní informace, a ještě k tomu za rozumný časový úsek, to je někdy téměř nemožné. Rv

Jednoznačně dávám pochvalu za napsání článku. R^

0/0
18.5.2009 12:11

hemioculus

nepřehledný t-mobile web

myslela jsem, že jsem mimo, když mi to připadá úplně nepřehledný :)) tak jsem ráda, že nejsem jediná..

0/0
18.5.2009 11:59

--

OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

to dáte pod nos. Jedině dělat weby s maximálním počtem 5 slov na stránku 40pt fontem a obrovskými obrázky. Např. když nevím adresu nějakého webu, tak první co snad každý inteligentní člověk udělá je, že si dá název firmy do vyhledávače OMG, atd atd

A nějaký 3 lidi to je fakt reprezentativní vzorek a testování :-©

0/0
18.5.2009 11:57

Kapitán Hollister

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

OMG. OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG. děte do dop.dele s těmamhle anglickejma zkratkama, tady sme cv Čechách, ebile

0/0
18.5.2009 12:00

Ing.Rudolf Kitler.prezident ČSSR

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

LOL ;-D:-P

0/0
18.5.2009 12:03

martin0669

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

"ebile" co je to za zkratku? ... tak piš česky sám ;-D

0/0
18.5.2009 12:04

--

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

To se hned pozná, že jsme v čechách, ty sprostý (Y)

0/0
18.5.2009 12:08

a8n

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

Tak používej OMB.;-D;-D

0/0
18.5.2009 17:59

mpixel

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

podle mě jsi uhrovatej teeneger, který má ušetření pár Kč čas celý den klikat a vybírat ten nej balíček a pročítat tuny textu mini velikost 6pt.

0/0
18.5.2009 12:04

martin0669

Re: OMG většina lidí jsou hňupové a nenajdou nic, ani když jim

ctrl++ ... na zvětšení textu :-)

0/0
18.5.2009 12:06







Najdete na iDNES.cz