Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operátorům lze vypovědět i smlouvu na dobu určitou. Nebojte se bránit

Čeští operátoři mají občas tendenci jednat se zákazníky jako s nevolníky. Obzvláště s těmi, které si podchytili smlouvou na dobu určitou. Zákon však dává možnost se bránit, a dokonce i vypovědět tuto smlouvu před jejím vypršením. A bez sankcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

výpověď

při nabídce  přejít na paušál jsem se tázala zda je možno smlouvu kdykoliv zrušit, bylo mi sděleno že ano, -nebylo mi řečeno že smlouva je na dobu určitou.

Naletěla jsem, teď marně píši výpovědi, -odpověď je stále stejná:máte smlouvu na dobu určitou :-(

0/0
3.8.2009 14:17

Host

prosba

jak mám napsat výpověd porádíte mě

0/0
28.6.2009 14:13

Janek

Nenechte se balamutit - I.díl

Je to spíše pro hlubší zamyšlení. Každý, kdo podepisuje jakoukoliv "smlouvu" u operátora či jinde (třeba banka), by se měl zamyslet nad tím, co je uvažováno pod slovem smlouva. Pro běžného smrtelníka, uživatele není smlouva nic jiného než NAŘÍZENÍ, co má platit. Slovo smlouva nemá v tomto případě co dělat, protože všechna tato nařízení jsou stejná jako vejce vejci a o smlouvě jako takové nemůže být ani řeč.

Avšak ve chvíli, kdy bude operátor či jiný podnikatel korektní, udělá si na potencionálního zákazníka čas a společně uzavřou smlouvu na základě oboustranné dohody, poté teprve se bude jednoznačně jednat o smlouvu.

Avšak lidé si myslí, že jsou příliš malí na to, aby se mohli bránit. Nemám důvod uzavírat s někým něco, o čem vím, že je výhodné jen pro jednu stranu. Buďto mne ten operátor chce jako zákazníka nebo ne. A pokud ano, nemá právo mi dávat jakékoliv sankce či pokuty při dřívějším vyvázání z jeho smluvního vztahu. Tak přece nefunguje tržní hospodářství ale vydírání.

0/0
19.5.2009 20:49

Janek

Nenechte se balamutit - II.díl

Ve chvíli, kdy budou oba partneři samostatně rozhodovat, jak naloží se svými pěnězi, pak se dá mluvit o smlouvě. Proto apeluji na občany, před uzavřením každé smlouvy se dotázejte na individuální sepsání smlouvy a nechtějte onu jednu verzi, která je sice výhodná, ale ne pro Vás, ale pro operátora. Vy jste zákazníci a máte právo si za své tvrdě vydělané peníze určovat podmínky.

0/0
19.5.2009 20:51

watchdog

pche - smlouvy

Proc se nekomu upisujete, kdyz tu mate operatora s mesicni vypovedni smlouvou? Ceny jsou stejny u vsech tri a pokud preferujete neco osmlouvyd konkurence, prodejce se rad prizpusobi a pausal vam upravi podle vvasi potreby.

0/0
15.5.2009 15:38

segment

Re: pche - smlouvy

pry prodejce se rad prizpusobi na tohle jsi prisel kde a jaky segment zakazniku mas namysli?

0/0
15.5.2009 20:38

Viper1

Re: pche - smlouvy

Ten s měsíční výpovědí mě přijde dráž než O2. Navíc nemá dobrý signál, špatný net, nekvalitní personál.

0/0
15.5.2009 22:35

anonym

BEZ komentáře

TM jsem dvakrát dával na změnu podmínek výpověď, vždy mne odpálkovali a vůbec se semnou nikdo nebavil, obchodníka jsem viděl jednou a to u podpisu smlouvy. To jsem přešel od Vodafonu a ted platím o 37 % více. Jsou to podvodníci a lháři, nabídka a optimalizace byla podvodná , ted platím skoro 60.000Rv   

0/0
14.5.2009 3:59

RomanL

Re: BEZ komentáře

Vraťte se zpátky v Vodafonu...

0/0
15.5.2009 7:37

other-side

help

kdo mi tuhle martirii vyridi tak mi hrozne pomuze, protoze mam firemni mobil, a soukromy uz nepouzivam a presto podle operatora musim platit, tak mi asi nezbyde po precteni tohoto claku nic jineho nez bojovat. ach jo

0/0
13.5.2009 20:59

robertor

a co technické závady

Po odcizení sim karty a následném zablokování , jsem v pondělí zašel na značkovou prodejnu O2 ,kde byla vydána nová sim karta )12 hod 30minut)se slovním dodatkem ,že bude aktivována co nejkratší době.Dnes je středa 17hod 30 minut a sim karta stále aktivní není.Po několikanásobných hovorech na operátora ( firemní), dvakrát návštěva na ve značkové prodejně se nic nezměnilo a odmítají se se mnou bavit.Je toto důvod pro výpověď smlouvy?Jedná se o klíčové tel číslo naší firmy kde má kontakt víc než 200 zákazníků.Navíc při volání na číslo ozve ,že jsme bylly dočasně odpojeni.Což si většina zákazníků vysvětlí nepalcením faktur.;-€

0/0
13.5.2009 17:38

TM

Re: a co technické závady

Projdi si jejich podmínky a pokud nedodržel O2 tyto podmínky, tak přes telekomunikační úřada nebo dej výpověď.

U TMCZ máš po ztrátě a vydání nové SIM možnost volat cca během 15ti minut (vlastní zkušenosti), jinak běžná lhůta na jakékoliv změny je u nich 24 hod.

0/0
13.5.2009 17:45

Marek

Re: a co technické závady

Nezlobte se prosím na konkrétní prodejnu O2. Tam dělají co mohou a kmitají. Problém je, že oni prodejci zavolají do centra v Praze, kde se tyto aktivace dělají a tam jim řeknou, že to hned udělají, ale s odpuštěním na to s...rou. Mám s tím zkušenosti. Tak volají i podruhé, potřetí a pokaždé to zvedne někdo jiný, většinou se stejným přístupem. O2  už to v ČR prohrála, jenom se udržuje naživu pomocí reklamních časů v televizi. To jsou peníze z Vašich poplatků. Kamenné prodejny jsou pod tlakem z vedení, jsou jim stále snižovány marže a už se někde skoro nevyplatí tuto činnost dále poskytovat a lidé se obracejí na jinou činnost. Ne, že by nebyli schopní, ještě tak před pěti lety to byl zlatý důl, ale nyní co je vedení ve Španělsku to jde s O2 z kopce. Tak buďte prosím vy zákazníci schovívaví k obyčejným prodejcům. To tam nahoře mají nehorázný b...rdel.

0/0
19.5.2009 20:59

Honza

U O2 se musi platit pausal i po smti

Nejvice me dostalo kdyz kanosovi nahle umrela mamka na rakovinu a musel platit u O2 pausal i po jeji smrti podle infolinky pry to nesel  zrusit. !!!

0/0
13.5.2009 17:23

Jarek

Re: U O2 se musi platit pausal i po smti

To neni uplne pravda. Ve vseobecnych podminkach je, ze smlouva zanika smrti zucastneneho, takze kdyby vic bojoval, nemusel by to platit.

0/0
13.5.2009 19:00

Honza

Re: U O2 se musi platit pausal i po smti

No to jistě. Jenže smrt se prokáže úmrtním listem, takže se musí chvíli čekat atd.

A nejlepší jsou chuťovky ze života. Jako když tátovi zemřela sestřenice. Jenže telefon a elektřina a vše kolem bylo psáno na jejího manžela, který zemřel tak asi před 17 lety. A jeho úmrtní list se nedal nalézt. Se všemi se šlo domluvit, nakonec i s ČEZem, jen ta O2 dlouho vzdorovala.

0/0
15.5.2009 23:47

pitchus

Svine..

..

0/0
13.5.2009 14:29

ten.kdo.to.vi

jsou i jine postupy jak zdrbnout zakaznika

O2 treba rozdelila uctovani jednoho mesice na 2 casti a tim padem se rozdelili predpalcene minuty ale uz ne uskutecnene hovory. Protoze to udelala 19 dni pred koncem obdobi  tak se hovory na ktere uz nestacilo predplatne nauctovali , sice se alikvotni cast predplaceneho casu dostala do dalsi casti takze je jaksi vse OK. Takze suma sumarum me to stalo + 400,- Kacek ... no a jestli to udelala vice lidem .... to se prece vyplati ne ?  

0/0
13.5.2009 13:39

Láďa

Re: jsou i jine postupy jak zdrbnout zakaznika

Přesně jsem na to taky dnes koukal,při vyúčtování.Stálo mne to cca 200 kč,ale při mém miniúčtu to dělá asi 70 % navíc.A vzhledem k posunutí termínu účtování člověk opravdu nemá přehled,kolik skutečně provolal

0/0
13.5.2009 13:51

branik80

UPC

To keby som vedel dopredu tak posem UPC niekam do konecnika. Zmenili vo

vseobecnych podmienkach vypovednu lehotu takze som musel platit mesiac

navyse za pripojenie v byte kde som uz nebyval. A nikto ma nijak neupozornil

na to ze zmenili zmluvne podmineky.

0/0
13.5.2009 12:52

LUKYNA

jenže

Já vim, to sice měl, ale nepředpokládal jsem, že se smlouvou na dva roky, která se k tarifu vztahovala, se musím obávat o tarif! Nejde přece, aby ten tarif naprosto zrušili, ale smlouva trvala dál. Smlouva stejná, ale tarif úplně jiný, který ani nemám šanci po dobu jednoho měsíce změnit.

0/0
13.5.2009 12:40

TM

Re: jenže

tarif můžeš měnit 1x za zúčtovací období, v praxi to znamená i klidně v jednom týdnu 2x - den před koncem ZO a pak klidně první den nového ZO ;o)

0/0
13.5.2009 17:36

Matouš_KH

Tak se jim na to...

Mě na paušál nedostanou, mám předplacenku a jsem happy.:-)

Zas tolik nevolám, a těch 160 kvíd na měsíc (mám dvě karty) mi bohatě stačí.:-)

0/0
13.5.2009 12:22

gjlghkjg

Re: Tak se jim na to...

To je sice fajn, ale dovolat se s kvidem v patek bo o vikendu je jen pro silny povahy :-)

0/0
13.5.2009 15:19

a8nn

Re: Tak se jim na to...

S tvým způsobem používání bo radši nejezdi na ostravsko, mohl bys dostat do huby.

0/0
14.5.2009 21:04

WXYQ

Práva spotřebitelů

Vláda měla a mohla privatizovat Telecom s doložkou předupního práva za předem stanovenou cenu. 

Mobilní  zmetci  i pevnolinkaři  jsou jako ODS a Mirda Topolánek. Lákají, slibují, uzavírají smlouvu s voliči a pak zrada, nic nesplní, lžou a vysmívají se ti v pohodě do očí a ještě tě oberou o peníze

Když nemusím korunu u nich neutratím a volit je nebudu.

 

0/0
13.5.2009 12:00

Petr

Re: Práva spotřebitelů

;-D;-D;-D;-D zase jeden zakomplexovanej tupec...

0/0
13.5.2009 12:47

J.A.N.

Re: Práva spotřebitelů

Je to sice mimo koš,ale co bychom mohli chtít od retardovaného oranžmozka.Pokud chceš volit O2,tak se jdi uklidnit do Bohnic a nebo si dej mokrej hadr na hlavu.V Tvém případě je to ale zbytečné.:-©

0/0
13.5.2009 13:56

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

reknu to strucne

v CR klienta zakaznika ojebavaji vsichni operatori i banky. Podminky horsi, zvyhodneni nizsi a ceny mnohem vyssi, nez na Zapade. U me se jako opravdu spatni operatori a zlodeji ukazali 02, odkud jsem po 12 letech odesel a take T-Mobile. Chyby ve fakturacich, neopravnene uctovani, svevolne zmeny tarifikace, strkani hlavy do pisku pracovniku na prodejne, arogantni pristup operatoru call centra. At se jdou bodnout, smejdi! :-©

0/0
13.5.2009 11:41

Ondra

Re: reknu to strucne

Vodafone neni lepsi ...

0/0
13.5.2009 13:03

REMET

Re: reknu to strucne

Japa to? Ja Vodafone mam a nemam s nima vetsi problem. Ikdyz je pravda, ze detailne vyuctovani nesleduju (jako ze bych si u kazdeho hovoru zapisoval jak dlouho trval a pak to kontroloval).

0/0
13.5.2009 13:19

tom.tore

Re: reknu to strucne

udelal jsem si internet  v mobilu....zdarma na pul roku.....mela mi prijit sms o ukonceni bezplatného obdpbí v dubnu..neprislo nic ake v kvetnu prisla sms zae mam utraceno 190 kc...mam tarif odepis za 11.90...takze ten zbytek do´190 je internet v mob ..ktery v dubnu zadarma skoncil...fakt parada a co ted............

0/0
13.5.2009 14:10

mir

Re: reknu to strucne

rekl bych ze bude chyba u tebe, ja tu SMS dostal

0/0
13.5.2009 14:46

tom.tore

Re: reknu to strucne

fakt jsem ji nedostal....prisaham ..asi bych si to zrusil nejsem debil

0/0
13.5.2009 15:35

RAT

Re: reknu to strucne

ale ses! A taky vyzirajici socka! Dostals to na pul roku zdarma a vcas si to nezrusil, tak co prudis? Zacvakej to a bud rad, ze si mel Inet za tri petky mesicne!

0/0
19.5.2009 15:51

REMET

Re: reknu to strucne

Nu ja ty SMS dostal a na kazdy telefon zvlast a mimo jine je mi to fuk, jelikoz to pouzivam a pouzival jsem tak jak tak, takze sleva dobra a jedeme dal.

0/0
13.5.2009 16:17

tom.tore

Re: reknu to strucne

opakuju ..mam tarif  odepiš..11.90 a 190 kč mě fakt dost štve ....tu sms jsem prostě nedostal..a co teď jako...jasně že to cvaknu...ale štve mě to a to hodně.....mam jesště 2.tel tam to taky nedorazilo ale kupodivu mi to neuctovali..tak nevim....

0/0
13.5.2009 17:06

pesimista1

Re: reknu to strucne

Zaplať to a pak napiš reklamaci. Skuhrat na diskusním fóru umí každý.

0/0
20.5.2009 9:39

Lukyna

Změna tarifu u O2

To bych ještě pochopil, kdybych se mohl, kldině i za nějaký poplatek, vrátit ke svému tarifu. Obsluha mi ale řekla, že to nejde, že tarif Pohoda byl zrušen a že musím využívat ten smskový tarif (který je samozřejmě hypervýhodný :-\ ) až do srpna, kdy si budu moci vybrat nějaký z tarifů Neon (které samozřejmě také nechci). Smlouva mi končí v lednu, a proto jsem se oponoval tím, že jí radši ukončím a přejdu jinam, protože takové jednání mi opravdu nepřišlo férové. Na to mi obsluha řekla, že smlouvu mohu ukončit pouze v případě, že uhradím 150ti násobek!!!! zbývajících paušálů. Nevíte někdo, jak (a jestli vůbec) se mohu bránit? Děkuji za každou radu!

0/0
13.5.2009 11:17

Cocotus_Interruptus

Re: Změna tarifu u O2

CO si takhle nejdriv precist ten clanek? Ach jo. Rv

0/0
13.5.2009 12:00

Angi

Re: Změna tarifu u O2

Taky mám Eurotel pohoda už dlouhá léta a snažili se mi nabídnout ať přejdu na ten jejich smskový tarif. Akorat teď už se studiem končím tak jsem zvědavý co na mě vytáhnou.

0/0
13.5.2009 14:38

Veronika

Re: Změna tarifu u O2

Mně ani jinej tarif nenabízeli, sami mi ho jednoduše změnili. Zapomněla jsem dát potvrzení o studiu, to je pravda, ale informace předem, že tarif už nebude a nelze znova aktivovat, mi byla jaksi zamlčena. A podepsala jsem smlouvu na dva roky k tomu tarifu a tarif najednou neni??? Zajímavý praktiky

0/0
15.5.2009 21:47

Lukyna

Změna tarifu u O2

Dobrý den,

minulý týden mi přišla od operátora SMS, že mi byl změněn tarif  Pohoda Simple na nějaký smskový tarif. Jednalo se o to, že jsem zapomněl doložit potvrzení o studiu, takže jsem okamžitě zaběhl do školy, nechal si podepsat potvrzení a běžel jsem s ním na nejbližší pobočku. Tam mi obsluha poměrně arogantním způsobem sdělila, že jsme ho měl přinést už před 14ti dny a že teď už je na změnu pozdě. Můj argument, že SMS zpráva mi přišla až den předtím mi byl okamžitě vyvrácen s tím, že si mám smlouvu hlídat sám.

0/0
13.5.2009 11:17

ondra112

Re: Změna tarifu u O2

hezky... no hlidat sis ji mel

0/0
13.5.2009 11:32

GUHU

Re: Změna tarifu u O2

tvoje chyba, blbe

0/0
13.5.2009 12:56

TM

Re: Změna tarifu u O2

tak přejdi k TMCZ, tam máš studentský paušál do 26 let a nemusíš dokládat žádné potvrzení o studiu ;o)

sms v síti zdarma bez volných minut 99,- nebo 190,- 100 sms všude a 50 minut všude zdarma - smlouva bez telefonu na rok, s telefonem na 2 roky.

0/0
13.5.2009 17:42

radim

Re: Změna tarifu u O2

dyť si vem u nich O2:kůl. žádný potvrzení do 26ti let taky potřebovat nebudeš.

0/0
13.5.2009 21:45

Veronika+ Lukyna

Re: Změna tarifu u O2

Psal to za mě přítel:) To právě nemůžu, protože O2 kůl je podmíněnej podepsáním nový smlouvy na 2 roky, což já teďka v předstihu udělat nemůžu. Jedině můžu počkat do srpna a půl roku před vypršenim smlouvy si můžu zažádat, aby mi ho dali, ale nevěřim, že tam zas nebude nějaký ALE..

0/0
14.5.2009 11:46

asd

Re: Změna tarifu u O2

je blbost oni ti nemuzou zmenit tarif jen tak oni porad volaj tem co maji stary studentsky at si vemou jinej ale clovek jestli ho nemenil a je u nich porad ma narok to vyuzivat do 26 porad... segra uz dva roky nestuduje a dal si vesele jede na tomhle tarifu stacilo ji rict ze kdyz ji bude nekdo volat ma pravo mit tenhle tarif do 26...a uz nikdo nevola...

0/0
14.5.2009 12:09

Veronika

Re: Změna tarifu u O2

No mě se to evidentně netýká:/ Podepsala jsem smlouvu k tomu tarifu na dva roky a teďka se jim nááramně hodilo, že jsem zapomněla dát to potrvzení. Oni mi sice smsku poslali (ve 12.45), že mi byl změněn tarif.  Ale tou smskou mě předem nikdo neinformoval. Jednoduše mi tím bylo oznámeno, že tarif změnili a hodili mě na jinej v ten samej okamžik. Hned jsem jim napsala stížnost a nějaká chytrá pani mi napsala, abych tedy doložila potrvzení o studiu. Příběh má takový pokračování, že mě nenapadlo nic lepšího, než jít s potvrzením na pobočku, kde mi chlapec oznámil, že tam nemaj scanner a že to tudíž nemá jak poslat!! Naskenovala a poslala jsem to teda sama a momentálně čekám na jejich vyjádření. 

Každopádně mě baví si s nima vyměňovat maily, ale v posledním jsem použila nějaký moudra tady z toho článku:) Tak mi snad nabídnou něco hypervýhodnýho (nejlépe zpět muj tarif) a nebo odcházim a 150 násobkem mě taky samozřejmě strašili..

0/0
15.5.2009 21:45







Najdete na iDNES.cz