Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vaše wi-fi může mít již brzy nálepku O2. Operátor skupuje lokální poskytovatele

Telefónica O2 má zájem o lokální poskytovatele internetu a hlasových služeb. Několik z nich již se svým záměrem dokonce kontaktovala. Firma se tímto způsobem chce dostat k zákazníkům, které by jinak nedokázala oslovit, informovaly Lidové noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel743

Dělají to i nenápadně

Dělají to i nenápadně, nabízejí výhodné optické linky, třeba 100Mb, které pak chodí 3-8Mb :-) No, a pokud za to dáváte 100000 měsíčně, tak při okamžité nespokojenosti klientely to pak rádi prodáte. Dva případy můžu doložit, jeden prošlý a nový odmítnutý pokus.

0/0
4.5.2009 19:10

Pavel Hodoval

Jen tak dál...

Ano, opravdu velice "potěšující" zpráva. Rv

Já jsem členem občanského sdružení v měste s cca 4500 obyvateli, jsem připojený na 5GHz, rychlost je velice stabilní, za 390 Kč měsíčně mám download cca 5,5Mbps a upload 1Mbps, veřejná IP na požádání je samozřejmostí, kdybych tuhle zprávu poslal předsedovi sdružení, asi by se hodně nasmál. O2 jsou podvodníci a nejsou s nimi dobré zkušenosti.

0/0
2.5.2009 0:11

hroch

To nám naštěstí fakt nehrozí

Jsem aktivním členem občanského sdružení.

Máme 8mbit download  4mbit upload a ping do nixu 5ms. FUP nevedeme. Platíme členské příspěvky 350 kč měsíčně.;-D

To bychom se museli všichni totálně zbláznit, abychom se nechali koupit komerčním operátorem, nemyslíte?

0/0
1.5.2009 14:03

Honza

Re: To nám naštěstí fakt nehrozí

Já s tím nemám žádnou zkušenost a jsem zvědavý. :-) Jak máte zařízenou konektivitu do internetu? Můžete napsat, jak kdo jí v podobných případech nabízí, v jakých cca parametrech a za kolik?

0/0
1.5.2009 18:31

hroch

Re: To nám naštěstí fakt nehrozí

Konektivitu máme přes GTS a podrobnosti z pochopitelných důvodů nezveřejňujeme  :-)  Naštěstí vidíme na GTS lokalitu kde vede optické vlákno a spoj na toto místo (cca 8,5km) je pomocí zařízení ALCOMA 10GHz/66Mbit. U routeru s ALCOMOU je wifi AP v pásmu 5GHz (wifi na 2,4GHz už jsme opustili).

0/0
1.5.2009 21:28

Honza

Re: To nám naštěstí fakt nehrozí

Takhle mi to pro představu stačí, díky.

0/0
1.5.2009 21:56

Hugo

Re: To nám naštěstí fakt nehrozí

To se na tom Kladně máte ;-D. Ještě aktivně aktualizujte web :-).

0/0
5.5.2009 16:14

hroch

Re: To nám naštěstí fakt nehrozí

Nejsem z Kladna. A web máme aktuální :-P

0/0
5.5.2009 18:43

Ichiro

PŘÍŠERNÁ představa

Je tu jedno východisko , estli ovládne O2 lokály , přejdu na satelitního poskytovatel .Tam o2 doufám nedosáhne . Telefoniku již nikdy

0/0
1.5.2009 11:55

pobotom

šíření

Nejde náhodou o šíření poplašné zprávy? Budu z toho mít dneska hrozné sny...Prosím vás, nestrašte, už jsem se jich jednou zbavil!!!!

0/0
30.4.2009 23:00

x

Re: šíření

Pokud koupi jednoho hned zitra muze vyrust dalsi - je to bezlicencni pasmo a tak tam muze vstopit kdokoliv a nemusi se kohokoliv ptat...

0/0
2.5.2009 16:19

Znalý problému

Re: šíření

Bezlicenční pásmo nenafouknete, jak jednou dojde prostor, tak se budou snažit pásma "nacpat" do rezervních mezer a bude to mít vliv na kvalitu připojení. Leda projednat ze zákona další rozšíření, ale to by už nebylo bezlicenční, ale placené, o to O2 jde. Zabrat co se dá a donutit lidi platit.

0/0
3.5.2009 11:14

x

Re: šíření

Nic takoveho se nestane - novy posktytovatel omezi vetsim rusenim jen dosah toho stavjajiciho O2 - proste se s nim nemusi vubec bavit !!!

0/0
3.5.2009 22:07

PaegasRobin

Nesmysl:

Proč by klienti,zákazníci odcházeli k T-Mobile,k Vodafone od O2.Kvůli internetu ? Nesmysl.T-Mobile,Vodafone jsou nejdražší poskytovatelé internetu.Co nabídne T-Mobile a Vodafone ? Nic.Za internet Standard dostanete u T-Mobile za 831,81 Kč 5,0 GB FUP (Fair User Policy) a rychlost 236 kb/s až 512 kb/s a u Vodafone za 650,00 Kč FUP 3,0 GB a rychlost 236 kb/s oproti u O2 za 832,00 Kč dostanete FUP 11,2 GB a rychlost 1,0 Mb/s a tarifu Speed + za 1070,00 Kč bez FUP limitu a rychlost 1,0 Mb/s Dosanete tohleto u T-Mobile,u Vodafone ? Nedostanete.U T-Mobile zaplatite za FUP 10,0 GB a rychlost 512 kb/s az 1,0 Mb/s 1188,81 Kč.Ten článek je totální nesmysl.Podívejte se na stránky poskytovatelů třeba OKComp http://www.okcomp.cz Inco http://www.inco.cz Unet http://www.unet.cz Bez FUP limitu jedině kolem 2000,00 Kč měsíčně.

0/0
30.4.2009 22:51

Znalý problému

Re: Nesmysl:

Pane,

jak vidět, že nerozumíte problému a koukáte se na to jako běžný občan. Pro velkou firmu je pohodlnější, když mají vynikající, nebo alespoň dobrou technickou podporu v případech komplikací při spojení. Avšak telefonická technická podpora O2 stojí za mnoho velkých H. Dovolat se tam bývá otázka minut a někdy i desítek a poté stejně problém nevyřeší. Myslíte si, že prosperiující firma nemá nic jiného na práci, než se při nějakém problému stále dovolávat na technickou podporu, která je zahlcena množstvím dalších čekajících klientů?

0/0
30.4.2009 23:08

Znalý problému

Re: Nesmysl:

To aby si zaměstnala speciálně jednoho člověka na tuto činnost. Větší cena za Internet u jiného operátora je již tolik nepálí, jde o čas strávený při komunikaci s operátorem. Toto je však typický problém českého člověka, hledí na cenu a o tu kvalitu mu tak nejde, bohužel.  Však se podívejte jak jsou české luhy a háje zaneřáděny nekvalitními potravinami z diskontních řetězců. Protože Češi slyší pouze na cenu a ne na kvalitu. Pak nemají protestovat zemědělci, že se dostávají do existenčních problémů, je to právě z důvodů české malosti, chtít mít všechno levně a tak řetězce tlačí na dodavatele, aby byly výkupní ceny co nejmenší a pak jsou zemědělci biti, i když jsou nejdůleitějším odvětvím lidstva. Říkejte si co chcete, ale auta či nejnovějšího telefonu se nenajíte, jsou to právě ti otloukaní zemědělci. Ale to jsem odbočil, je jen na Češích, Moravanech a Slezanech, jestli budou chtít kvalitní nabídku za trochu nižší cenu, nebo se stanou otloukánky neoekonomického kolonismu.

0/0
30.4.2009 23:10

PaegasRobin

A kdo okrádá zemědělce ?:

A kdo okrádá jak zemědělce,tak samotný spotřebitelé ? Mlékárny.Ano mlékárna Madeta,Pribyna okrádá zemědělce,spotřebitele.Madeta,Pribyna se nestidí okrádat i ty nejmenší.Za Lipánka,za Pribynáček 80 g 12,00 Kč Sýr nejni sýr ale sejr nebo-li sajrajt.Já kupuju Hollandii (Karlovy Vary,Toužim).

0/0
30.4.2009 23:33

Znalý problému

Re: A kdo okrádá zemědělce ?:

Zemědělci na tom mají také kus své viny. Nedokáží své výrobky zákazníkům prodat pomoci přímého prodeje v takzvaných farmshopech, které jsou třeba v Británii velice oblíbené. Nechci tahat zemědělství na tuto diskuzi, ale zkuste se zamyslet, jak by bylo zákazníkovi, kdybi si zajel pro místní neanonymní produkt ve svém okolí, podpořil české zemědělství a ztenčil zisky řetězcům, které využívají neznalosti českého člověka a jeho touze kupovat pouze levné, i když nekvalitní. Však se koukněte, kdo v těch řetězcích nakupuje, ti lidé pomalu degenerují. Na jídle se opravdu šetřit nemá, to je nejdůležitější.

0/0
30.4.2009 23:40

x

Re: Nesmysl:

"i když jsou nejdůleitějším odvětvím lidstva"

Dnes to rozhodne jiz neni pravda a bez pomoci z jinych odvetvi by se zemedelci rozhodne neobesli - v EU je obrovska nadvyroba potravin a jedninou moznosti je snizit tuto obrovskou nadprodukci. 

Bude i pro ekologii mnohem lepsi, kdyz se proste prestane chovat tolik zvirat - lide proste trochu zmenili sve konzumentske naviky a zivocisna vyroba se tomu musi prizpusobit...

0/0
2.5.2009 16:05

PaegasRobin

Nesmysl:

Co se takhle podepsat ? Já u O2 smlouvu nemám.Já mám smlouvu s Vodafone a s T-Mobile (T-Mobile Twist Combi).Že by Coma Unet nebo Inco,OKComp koupil O2 ? Nesmysl.A U:Fon ? Už vůbec ne.Ten má tak nizký pokrytí,že ho nikdo nechce.

0/0
30.4.2009 23:21

Mik8

skvělé

Tak to se můžu těšit, že ke svému wi-fi povinně dostanu dvacet dalších služeb, který k vůbec ničemu nepotřebuju, ale zato v úžasně výhodném balíčku - po dobu zaváděcí akce budu platit jen desetkrát víc, než platím nyní.

0/0
30.4.2009 22:40

Znalý problému

Pokračování 1

Nemají přístup k technickým prostředků, pouze přes prostředníky v Praze, kde si to hlídají. Tak tam místní prodejce zavolá, oni mu řeknou, ano, odhlásíme, není problém. Tak zákazník jde domů s pocitem, že služba je zrušena a následně, světe div se, dalších 8 měsíců mu chodí faktury, že služba nebyla zrušena.Jde tedy na prodjenu, kde jsou opravdu nešťastní, protože v Praze se zase dovolají na technickou na odhlášení, ale zvedne to někdo jiný a situace se opět opakuje. Tak může místní prodejce pouze doporučit zákazníkovi, aby podal na O2 stížnost. Pro zajímavost lze uvést, že jako nový zákazník se upíšete bleskurychle, toho si hýčkají, než jej dostanou. Tak takový bordel na O2 momentálně je.

0/0
30.4.2009 20:49

Znalý problému

Re: Pokračování 1

Proto lidé odcházejí k T-Mobile, Vodafone a v poslední době snad i k Ufonovi. Bohužel, tím, že je vedení O2 ve Španělsku, nikoho nezajímá, co se děje v ČR, každý se bojí o své místo a tak si výše nestěžuje. Pro O2 klesají zisky, protože zákazníci odcházejí a O2 snižuje místním prodejcům příjmy. Již se spojilo několik docela velkých kamenných prodejců O2, se stížností do Prahy a tam jim řekli, jestli se jim to nelíbí, ať táhnou. Tak takhle má fungovat podnikání. Opravdu fandím každému slušnému podnikateli, který se dopídí postupně ke svému prvnímu milionu, ale nikdy nezapomenu krátkozrakost minulých vlád, že pustila tak konkureční podnik, jako byl SPT Telecom. To co z něho zbylo je pouze klondajk pro španělské zbohatlíky. Děkuji, že budete šířit dál tento odkaz obyčejným lidem, aby nenalétli.

0/0
30.4.2009 20:53

Honza

Re: Pokračování 1

Jediné možníé řešení pro jednání na prodejně - nechat si na vystavit papír o podané žádosti. Když mám něco sepsat sám, dělám to na místě a chci po nich kopii s potvrzením o přijetí. Jen tohle platí, protože se tváří mile a na infolince pak najednou o ničem neví atd.

S tím cizím vlastníkem máte pravdu. Není to problém jen O2, ale i TM a VF. Podívejte se, jaké ceny má TM Austria nebo VF UK a člověk se nestačí divit. Ale když centrály sedí někde jinde, tak je to za prvé nezajímá a za druhé to tu je jako ždímačka peněz.  Co by si doma dovolit nemohli, to užijí v koloniích.

Bohužel, vidím to jako formu ekonomického neokolonialismu. Ano, můžeme si za to zčásti sami, ale podstatě na věci to nic nemění.

Jinak o podnikání na takovémhle pseudotrhu nemůže být ani řeč. To bohužel nelze myslet vážně, že jako živnostník mohu nějak jako rovný s rovným spolupracovat i jen jako dodavatel s takovým gigantem. Ta arogance je navíc dána tím, že člověka vyhodí vždy nějaký ouřada.

0/0
30.4.2009 22:14

jiri

Re: Pokračování 1

Čemu se nestačíme divit, podívejte se pořádně třeba na vf uk na cenu broadbandu ... za broadband rychlost až 8mbit 420 Kč + "plus the standard £11 landline rental" takže 330 za pevnou linku... ty debilní kecy týpků co si nedokážou vidělat peníze a nadávaj jak je všechno drahý, ještě že lidi kolem mě takový nejsou [>-]

0/0
30.4.2009 23:40

909

Re: Pokračování 1

já si teda "vidělat" peníze neumím :-) RvRvRvRv

0/0
1.5.2009 0:25

Honza

Jirimu

Vám by prospělo, kdybyste nepsal během svého procesu vydělávání peněz. Nejenom gramatika, ale i větná skladba je Vám cizí, což se projevuje na celkové nesrozumitelnosti toho, co jste nám přínosného chtěl říct.:-P

A sám se mrkněte ještě jednou, jaké tarify VF UK nabízí, včetně 3G, a za jak směšné peníze. A to v absolutním srovnání cen, nepočítám vyšší kupní sílu Britů.

0/0
1.5.2009 18:30

Znalý problému

Zničení potencionální konkurence

Tak to je jasné. Chtějí se pouze zbavit potencionální konkurence na trhu a posléze ovládnout celý trh a ještě posléze říci, že již se na trh nemůže přihlásit další konkurence, protože povolené pásmo wifi je již zahlcené. To je jejich fiosofie. Hamty, hamty, ať nemaj tamty. Prosím místní providery a poskytovatele bezdrátového Internetu, aby na jejich podmínky nepřistupovali, ač budou vypadat jakkoliv lákavě. Nakonec to přece jen odnesou běžní zákazníci.

Je dobře, že to média vyšťourala na povrch takto brzy. Jistě se nejedná o první "nekalou" činnost kyslíku. Od O2 odcházejí lidé a veliké firmy k jiným sítím právě kvůli něčemu jinému. Nedokáží poskytnou technickou podporu. Viz přijdete na prodejnu, že chcete odhlásit službu. Na prodejně jsou slušní a při jednání s nimi by jste rozhodně neopouštěli O2. Avšak problém je v to, že v kamenné prodejně O2 musí volat někam do Prahy, aby onu službu odhlásili.

0/0
30.4.2009 20:47

jiri

Re: Zničení potencionální konkurence

hahaha

0/0
30.4.2009 23:50

AiZ

Re: Zničení potencionální konkurence

Brzy ;-D Rv

0/0
1.5.2009 21:35

x

Re: Zničení potencionální konkurence

Oni proste VSTOUPI A NEBUDOU SE NIKOHO PTAT.

Zadny zakon to NEZAKAZUJE !!! Proste neni zde regulace !!!

0/0
2.5.2009 16:09

Yaroukh

Re: Zničení potencionální konkurence

slovo "potencionální" neexistuje

0/0
5.5.2009 20:57

anonym

RioMedia koupilo Mattes AD(802.cz)

RioMedia koupilo Mattes AD(802.cz)

0/0
30.4.2009 20:16

Ber

Jen to ne !

:-/

0/0
30.4.2009 17:48

rime

-/

tohle si urcite zaslouzi komentar, telekomousi hrali dlouha leta mrtvyho brouka a pro koncoveho zakaznika udelali uplny minimum co se tyka dostupnosti slusnyho netu.Vybudovani digitalnich ustreden je jiste pekna vec, ale tim to absolutne skoncilo.No a ted se snazi sliznout smetanu nekoho jinyho, je to proste jako bulharska stripterka, ti z/* di se nikdy nezmeni....

0/0
30.4.2009 17:05

Pavel

Ham, ham

Perfektni, takze O2 skoupi "veskerou" bezdratovou Wi-Fi konkurenci, aby si nastavil potom sve ceny a prakticky lidi nemeli moznost vyberu (drahe ADSL nebo WiFi) Hodne smradlava obchodni praktika!

0/0
30.4.2009 15:16

Míra

Re: Ham, ham

Čímž ale udělá prostor na trhu, aby někdo nový začal nabízet WiFi levněji. Tohle není monopol, ale říká se tomu trh, už jste o tom slyšel?

0/0
30.4.2009 15:24

Linde CZ

Re: Ham, ham

Trh s ucpanym licencnim pasmem...

0/0
30.4.2009 15:35

EAN-CODE

Re: Ham, ham

s ucpaným bezlicenčním pásmem

0/0
30.4.2009 16:36

x

Re: Ham, ham

Je to bezlicencni - kzdy kdo bude chtit vstopit tak tam vstopi a nebude ho proste zajimat ze tam jiz nekdo je - proste neni to regulovano.

0/0
2.5.2009 16:14

Špička

Re: Ham, ham

;-D My jo, ale ty působíš dojmem, že máš na mysli vietnamské tržiště.

0/0
30.4.2009 18:36

Lukyn

wifi.vodafone.cz

To už tady bylo a je ticho po pěšině stále. Tak kdo z koho, že by O2 nakonec Vodafone vyfouklo i toto? 8-o

0/0
30.4.2009 13:33

martinz01

Re: wifi.vodafone.cz

a jste si jistý, že to je opravdu od Vodafone? Nenaží se jen někdo dostat ze zákazníků osobní data? Jako tel. číslo a heslo?

0/0
30.4.2009 23:59

Armabeton

zavádějící nadpis

klasická ukázka klamavého bombastického nadpisu, že soudruzi z mafry? Když píšete takovou blbost, že vaše wi-fi může mít již brzy nálepku O2, tak si hned mnoho lidí může myslet, že i jejich domácí wifi chce někdo okupovat. Neohlupujte nesmyslnými názvy a piště prosím k věci i nadpisy............!

0/0
30.4.2009 13:27

Jakub

Re: zavádějící nadpis

Když už jsme u toho, tak správně se tomu říká TITULEK.

0/0
30.4.2009 14:28

ehm...

Re: zavádějící nadpis

???

vy máte doma wi-fi jako loklní poskytovatel? pokud ne, tak nechápu co se vám na titulku nezdá...

"

Vaše wi-fi může mít již brzy nálepku O2. Operátor skupuje lokální poskytovatele"

0/0
30.4.2009 16:15

Štvavá vysílačka

Telekomunisti vrací úder

:-)

Doufám, že se můj poskytovatel nedá koupit.

0/0
30.4.2009 11:02

Tycoon

Re: Telekomunisti vrací úder

Zaspal jste dobu. Dnes jsou to už telekapitalisti.

Na první pohled je to stále stejný moloch jako za telekomunistů, ale ve skutečnosti se mnohé změnilo - na prvním místě je teď oškubání zákazníka, aby španělští akcionáři měli co nejvyšší dividendu.

:-)

0/0
30.4.2009 11:28

bluetake

Re: Telekomunisti vrací úder

A co je na tom spatneho ? To je prece zaklad kazdeho normalniho obchodu. Jinak by ti akcionari do akcii nedali ani cent. Nelibi se vam O2 ? mate moznost volby , jsou tady i jini operatori. A nebo si kupte par akcii O2 a budete mit hned jiny pohled...:-)

0/0
30.4.2009 12:26

Linde CZ

Re: Telekomunisti vrací úder

Jo, to je vybornej napad. Kdyby se toho pohledu chtel nekdo nabazit i bez kupovani akcii, muze treba zde:

http://eng.akcie.cz/graf.php?TYP=close&ID_CENINA=11191&inOD=30.04.2008&inDO=30.04.2009

;-D

0/0
30.4.2009 15:41







Najdete na iDNES.cz