Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Test: Google Android je lepší než OS X v iPhonu. Vyhrál o pověstný fous

Google Android, nebo iPhone OS X? Tak tohle dilema jsme vyřešili za vás. Postavili jsme oba systémy proti sobě a porovnali je v základních parametrech. O pouhý bod zvítězil systém od Googlu, OS X v iPhonu je ale i přes porážku velmi zdatným operačním systémem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

ježišmarjá už zase

jako oba systému jsou jsou fajn, ale ty kecy v tom článku jsou a nehorázně zpřekroucený. Iphone má navigaci turn by turn už pěkně dlouho, rozhodně byla dostupná na iphone v době psaní recenze. Já bych víc věřil iphone, protože až na minulý kiks s sms je víceméně bezpečný a nehrozí napadání tak jako u androidu, který je... no prostě napadnutelnější - asi díky dostupnosti aplikací bez kontroly obsahu. a ta reklama pode mnou? řekněte mu někdo něco.

0/0
4.8.2009 13:45

Host

Oba jdou, androidu věřím víc

G1 jsem zakopil19.12od té doby jsem po srovnání s iphone asi měsíc nadával. Nyní po update na 1.5 cupcake, iphone ztrácí. Pravda, že spoustu funkcí G1 je třeba zařídit. Pro G1 doporučuji tarif 1024 speed s neomezenými daty. za 320 od AVOXu, což je O2. Kupodivu mi za něj účtují 5měsícu jen 80Kč :-) Další užitečností je tether, který bez problému nasdílí mobilní internet do všeho co má wifi nebo bluetooth. (zkoušeno na několika pc (win XP) a telefonech (symbian 3 rd ) na androidu si klidně nastavíte web server rozjedete VNC, a po upravě i multitouch. Problém byl se skype a nenašel jsem qip. Doufejme, že bude brzy. V testu jsem nezpozoroval navigaci, která doznala pro android výrazné zlepšení . U mne je vítěz g1 pro HW klávesnici a android. Zatím bych PDA nadšencům doporučil Touch HD s WM. Iphone má ovšem to, co g1 mít nebude. Větší display, jack 3,5 a elegantní vzhled. R^

0/0
14.6.2009 4:49

Host

Re: Oba jdou, androidu věřím víc

a to je jako reklama tady nebo co?

0/0
4.8.2009 13:46

jááááááááááá

kopyto

všechno je to k hovnu,hračky pro děcka když se ve škole nudí

0/0
14.5.2009 23:37

r415

Android ~ Linux

http://developer.android.com/guide/basics/what-is-android.html

;-D[>-]VEU

0/0
14.5.2009 23:13

Tomáš

Hodnocení mi přijde trochu nevyvážené.

Přijde mi, že autor článku často nehodnotil, co umí systém sám o sobě (jak by se dalo pochopit z nadpisu), ale všechno se dá doinstalovat. Potom mi přijde nevyvážené, že když OS X něco umí, Android to neumí, ale apilkace třetí strany to dělá lépe, tak se za vítěze prohlásí Android. Nehledě k tomu, že ta největší síla iPhone nebyla v článku zmíněna (v diskusi ano).

0/0
14.5.2009 13:12

jakub

porada

?a co g502?jak je dobrý?8-o

0/0
12.5.2009 14:22

Vykook

http://vykook.eu

Autor zapomenl napsat(A nebo sem slepej) to ze iPhone umi multitouch ovladani, Coz je tak neskonala vyhoda ze je Android cupovan na maderu. ;-D

0/0
12.5.2009 10:57

ExiMoR

Zase další hovadina ! :(

Kecy, kecy a zase kecy...

Pořád se snažíte iPhone srovnávat s napodobeninami...

My iPhonisti víme své :)

Mluvte si co chcete :)

0/0
11.5.2009 21:19

Pan Navratil

Re: Zase další hovadina ! :(

Každý přece ví, že není boha kromě Applu a Jobs jest jeho prorokem :-)

0/0
12.5.2009 9:03

podmi

u druheho odstavce

jsem prestal cist....nerozumim tomu ze si nekdo stahl na G1 aplikaci, ktera smazala vsechny data nenavratne pryc a pres email odeslala spam na vsechny strany....a pod timto odstavcem APLIKACE je vitezem google?? 8-o

0/0
10.5.2009 11:06

podmi

Re: u druheho odstavce

tak jsem to nevydrzel a cetl a OMG!! Multitasking! Je super ze autor vyzdvihuje to ze android ma multitasking a neni to pomale....ale jak je to s baterii?? Kdyz otevru deset aplikaci a zapomenu jich 5 zavrit tech 5 ostatnich mi porad pojede na pozadi? V takovem pripade mi je multitasking na prd pokud mi mobil vydrzi cca 5hodin Rv

0/0
10.5.2009 11:26

Mark25

Re: u druheho odstavce

pokud aplikace na pozadi nic nedela ... tak samozrejme nevytezuje .... a obvykle aplikace na pozadi nic nedela ... ten multitasking je spis o tom ze po dalsim spusteni zustane v tom stavu ve kterem byla opustena ... opravdu to neni o tom ze byste na pozadi rozjeli enkodovani videa a sli browsit na internetu ... trochu prakticteji se jevi pusteni na pozadi nejake hudby nebo radia a na popredi prohlizece ale ... to nezapomenete, to slysite ...

0/0
10.5.2009 20:49

znasme.cz

Re: u druheho odstavce

Ano, to umi i iPhone, po JB i vcetne vsech aplikaci :)

0/0
11.5.2009 15:39

votruyen6

Re: u druheho odstavce

Jo, jenže jailbreakem ztrácíte záruku na iPhona a ne každý je ochoten podstoupit toto riziko...

0/0
13.5.2009 16:06

Ax

Re: u druheho odstavce

To je hloupost. Můžes si nahrát jaký chceš FW a i když ti klekne iphone tak vždy můžeš nahrát originální fw který si itunes sám stáhne z netu. Ty ten telefon nemáš viď :o).

0/0
13.5.2009 17:48

Pan Navratil

Re: u druheho odstavce

Hihi, jakýkoliv FV, hihi...

0/0
14.5.2009 10:25

The truth is out there999

Me by zajimalo, proc v CR, ktera je docela

slusne obeznamena s technickyma vymozenostma jako pocitace a podobne jeste nefunguje 3G sluzba, ktera je standartem snad vsude na zapad od CR a tam je technicka gramotnost na nizsi urovni nez v CR, rekl bych. To same s broadbandem, teda vysokorychlostnim. Docela dost operatoru nabizi broadbandy za par supek uz od 4Mbps atd. Je fakt, ze CZFree a podobne se tady vubec nevede(UK), jede se pouze pres draty, ale i tak me prekvapuje, ze tam treba to 3G jeste neni, kdyz si operatori masti kapsy snad uplne na vsem a jeste se nestydi uctovat prachy za srackomobil k pausalu...8-o

0/0
9.5.2009 12:25

Venca

Re: Me by zajimalo, proc v CR, ktera je docela

Me teda na Iphonu v Praze 3G od O2 funguje. Ale jinak je to smejd, uz skoro mesic ho mam v servisu, jelikoz se mi zasekla aktualizace softwaru a ti smejdi z O2 si davaji nacas, hlavne ze faktury chteji platit ihned.

0/0
10.5.2009 12:09

Teleke z Téléké

rozvrzaný plastový ešus

s malým displejem.... možná to má lepší střeva, ale proti iphonu to působí strašně humpolácky v provedení i designu... :-©

0/0
8.5.2009 17:31

Ondra_99

Tak zase jeden povedeny clanek

To ze se dela porovnani operacnich systemu par mesicu pred predvedenim noveho firmwaru pro iPhone a brani jako minusu veci, ktere uz brzy pujdou bych este bral. Jestli ste se meli tu cest vlastorucne seznamit s iPhone OS 3.0, tak zjistite ze napr. Copy/Paste, nejenze uz pujde, ale mnohem efektneji nez na jinem telefonu.

Ale hodnoceni fotoaparatu, to je vazne blbost, stejne jako cena a dostupnost, ta patri do obecneho srovnani, ale rozhodne nema co delat s OS.

Rozhodne nechci schazovat Android, jen rikam, ze kdyz se dela srovnani OS a navic nesrovnavat s OS, ktery v lete vyjde mnohonasobne zdokonalen.

0/0
8.5.2009 11:31

Mark25

Re: Tak zase jeden povedeny clanek

je to fer ... android byl v te dobe take tesne pred uvedenim nove klicove verze CUPCAKE na kterou se pomerne dlouho cekalo a ted uz radu veci opet vylepsila takze by iPhone opet mel co dohanet.

0/0
10.5.2009 20:53

Froggy

A co S60?

Škoda, že nesrovnáváte snějakou zavedenou značkou... Zajímalo by mě srovnání třeba s Nokia5800 EM nebo N97.:-/

0/0
4.5.2009 21:04

gogo

Re: A co S60?

Zrovnavat hrusky s jablkamy je problem technicky neriesitelny. Symbian je mrtvy

0/0
10.5.2009 23:33

Kuk

Re: A co S60?

tady je nekdo "znalec"

0/0
11.5.2009 16:07

Pilat

nejsem otrokem elektroniky

nemit u sebe telefon a zvlaste pak v Evrope neni zadny problem. Neni to zadny problem ani v americkych mestech. Telefon v kapse - fajn, vsechno ostatni co je do toho nacpano je jen na obtiz pro 90 % populace. Vegetit cely den se sluchatky na usich to musis byt uz dobre ujety. Nehlede k tomu ze ve 30ti letech mas pak sluch jakop 80 ti lety dedek. Cumet na nejake filmy kazdy moment co se zastavis je ujete jak by smet. Byt zavisly na mediich je vlastne celkove ujete. Je treba si uvedomit ze opravdovy svet je za hranici mesta v pritrode a tu je treba se naucit poslouchat a vnimat vice nez jindy. Je mi lito vsech tech, co ke koupit mobilu potrebuji vycet informaci clanku prave zverejneneho. :-)

0/0
4.5.2009 17:33

Polaris

Re: nejsem otrokem elektroniky

Vidíš a někomu je třeba ta tvoje "příroda" naprosto ukradená. :-)

0/0
5.5.2009 4:10

Pan Navratil

Re: nejsem otrokem elektroniky

R^ i pro komentář nademnou, každý má holt jiné priority, tak proč někomu nedopřát nabušenej telefón třeba s kávovarem, když bude chtít.:-)

0/0
5.5.2009 8:48

TrueRobos

Re: nejsem otrokem elektroniky

Tak co děláte na tomohle webu, když místo toho můžete obdivovat veverky?

0/0
10.5.2009 5:38

Mark25

Re: nejsem otrokem elektroniky

lide si radi hraji, smartfouny nejsou nic jineho nez hracky pro skoro dospele ...  samozrejme ze postupem casu zajem o tyhle serepeticky opadne, ale vsechno ma svuj cas ...

0/0
10.5.2009 20:57

Pan Navratil

Mno,

ono je to tak. Buď budu solit Applu za jejich horkotěžko dotahovaný produkt, nebo půjdu do světa otevřeného OS a nelustrovaných aplikací. :-)

0/0
4.5.2009 16:01

Mark25

Re: Mno,

ano uvazoval jsem podobne, takze mam ted G1 ... a tesim se na tenhle samsung, htc magic, lenovo ophnoe a dalsi :-) v otevrenem svete je preci jen trochu volneji nez u applu ktery zakazuje kde co ...

0/0
10.5.2009 20:58

gogo

Re: Mno,

kriza alebo permanetna socialna suchota vas nuti mysliet takto chlapci? iPhone neni pre socky.

0/0
10.5.2009 23:35

Pan Navratil

Re: Mno,

Mno, to G1 taky ne.

0/0
11.5.2009 15:59

haluzator

Neskutecny :D

LOL na google android, to fakt tam bola aplikacia co telefon uplne vycistila ? :D

a este k tomu tu sekciu vyhra :D rehooot

mam iPhone a som uplne spokojny. Android nech je pre jednoduchsich ludi.

0/0
4.5.2009 14:41

Daun

Re: Neskutecny :D

Aniz bych se vas chtel nejak dotknout, tak se obavam, ze android bude prave pro ty narocnejsi. To, ze mate radsi iphone, neni spatne. Nechci vas nijak shazovat. kazdy proste ma radsi neco jineho.

0/0
4.5.2009 17:00

Mark25

Re: Neskutecny :D

v podstate mate pravdu android telefony splnuji preci jen trochu vyssi naroky nez iPhone ktery je prave takovou hrackou pro jednoduche, moc toho neumi ale dava si zalezet na tom aby to vypadalo ze ano ... :-)

0/0
10.5.2009 21:00

regan

Re: Neskutecny :D

LOL jednoduchsich :D Az budete v iPhonu dracit v shellu tak reknete :D

0/0
4.5.2009 18:10

Google

Re: Neskutecny :D

Seš cvok iPhone je plečka od morku kostí až po tu "softwareovou" vybavu...!!!

0/0
4.5.2009 18:17

Mark25

Re: Neskutecny :D

ale nemuzete mu uprit ze zpopularizoval myslenku noveho fulldotykoveho ovladani a superintuitivniho libiveho kabatku ... to tu pred iPhonem nebylo ... ted to asi zvladne i android ale nutno priznat ze apple to cele rozpoutal i kdyz zdaleka asi nebude vitezem...

0/0
10.5.2009 21:01

jan

Re: Neskutecny :D

pocul si niekedy o Smartphonoch??? iPhone este ani nebol a na trhu uz boli Smartphony s WM 5 / 6 .. tak tu prosim nevesal metale applu.. co urobili v Apple bolo, ze to urobili tzv blbuvzdorne (bez urazky), pretoze WM chce nejake tie skusenosti a cas na konfiguraciu.. iPhoe je fajn, jeho moznosti su vsak dost obmedzene.. je to taky prechod medzi klasickym telefonom a smartphonom. Teda trafili sa do medzery - co je fajn. Osobne by som si iPhone nekupil, na to co ponuka je proste moc drahy

0/0
12.5.2009 11:36

Leter

Re: Neskutecny :D

Okamžitě vytáhněte ze zdi kabel svého počítače a vratťe se k herním konzolím kam patříte. Psát, že Android je pro "jednoduchsich ludi" je vskutku názor říkající, že víte o čem mluvíte:-©;-D;-D

0/0
6.5.2009 7:34

člověk

máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

Pokud používáte iPhone a na stole vám stojí písíčko s Woknama, využíváte jenom část toho, co iPhone umí. Ta lavní lahůdka totiž spočívá v eleganci synchronizce Sw a dat se systémem OS X... pokud ho používáte. Tam je to kouzlo. iPhone pro "písíčkáře" není zdaleka taková ňamka jako pro jablíčkáře. Takže žijeteli ve světě Windows, iPhone nejspíš není to pravé ořechové pro vás. Máte-li Mac, není o čem mluvit, ŽÁDNÝ jiný telefon vám nenabídne to, co iPhone.

0/0
4.5.2009 11:01

martasex

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

neměl sem čas něco takovýho napsat. Takže díky a dodám jen HOWK

0/0
4.5.2009 15:45

Mark25

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

no pripada mi to cele jako poradny blabol, ... pokud by to byla pravda ten telefony by tu nemel kupovat skoro nikdo ...

0/0
10.5.2009 21:03

Mark25

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

ale chapu ze APPLE chce prodat nejen telefon ale i sve pocitace a tak tohle dogma urcite vtlouka kazdemu do hlavy jak jen muze ... je otazka nakolik je to pravda

0/0
10.5.2009 21:04

Polaris

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

Jen tak pro úplnost - CO KONKRÉTNĚ si na tom jabku do telefonu synchronizuješ, že jsme všichni tak pekelně ochuzeni? Nasypat tam nějakou tu hudbu pomocí iTunes člověk přetrpí i na Windows, video by šlo také, pokud by byl někdo takový masoichista, že by chtěl koukat na displejík kdesi v tramvaji (a vybíjet baterii) - i když možná ego to někomu připumpuje... žádná jiná data iPhone nezobrazí. Aplikace? AppStore je stejný pro všechny a ostatně, k tomu ani počítač není potřeba, pokud vím, co chci. Takže mi zbývá jen pošta + kalendář + kontakty (úkoly ne, úkoly velký Steve nepodporuje) a tady nezbývá než politovat soudruhy s nakousnutým jablkem, pro něž musí být poměrně potupné, že nejen že jejich vlajková mobilní hračka nemá k MS Exchange duhovou alternativu, ale pokud už chtějí s EX pracovat i na svém jablíčku, nemají jinou možnost, než hloupou Entourage.

0/0
5.5.2009 4:01

Amigos

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

Co všechno se synchronizuje? Když to vezmu popořadě: hudba (to je jasné), video, fotky (nechávám si synchro. alba) (když nestačí 3,5" display, tak jeden kabel a iPhone je spojen z TV - prohlížení fotek, či videa je pohodička), podcasty (automaticky se mi stahují pořady z rádia ve formě MP3 a posledních 10 neposlechnutých se mi synchro.), kontakty, úkoly (ano ty, které prý nejsou podporovány - včetně upozornění na blížící se událost), dále třeba záložky z prohlížeče, databáze hesel v zašifrované podobě, ... Při každé synchronizaci se data z telefonu zazálohují. Amigos

0/0
6.5.2009 1:33

Venca

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

Nejak tam nevidim, co by neslo pod Windows, i kdyz rozhodne nejsem jejich priznivec.

0/0
10.5.2009 12:11

Mark25

Re: máte Nac s OS X nebo PC s Win? Zásadní otázka!

apple pro windows napsal svuj iTunes takze myslim ze totez jde i pod timto systemem ...

0/0
10.5.2009 21:06







Najdete na iDNES.cz