Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zázračný přívěsek na klíče dobije všechny mobily. Stojí 100 korun

Univerzální nabíječka pomůže vždy, když máte po ruce nějaký USB port. Umí nabít jakoukoliv baterii do mobilu. Navíc poslouží i jako čtečka pro Micro SDHC karty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Havran

0V na Lixxx článku?

Jé to byla legrace, jak tam cpal ty hroty od multimetru 8-o. Měl si zkratovat baterku i s USB portem, to by teprve bylo zajímavé video. ;-D

Jenom drobný dotaz na autora, to měla opravdu ta baterka na začátku testu 0.01V ? To muselo dát celkem práci, naposled jsem viděl 0V na LiPol když jsem ji vyndal ze solného rostoku ;-D

0/0
30.4.2009 16:31

Létající Čestmír

Re: 0V na Lixxx článku?

Miluji fyziky, kteří se tady kření nad 0.01 V a sami neumí česky...Že "rostoku" Havrane ? Krááá :-/

0/0
1.5.2009 0:12

RK

Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Dobrý den, dlouho jsem na mobil.cz nebyl, ale vidím, že jsem asi o nic nepřišel - vše zůstalo při starém... Tak snad jen malou poznámku k záruce na baterii - mám Nokii 8800 Carbon Arte, záruční list od T-mobile, záruku 24 měsíců na baterii a 24 měsíců na mobil. Tak zase někdy u nějakého "hodnotného" článku :-P

0/0
29.4.2009 20:49

Kaspela

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Kaspela- servisní technik NOKIA amater na cestinu- pro oraveni mate zaruku 24 na funkcnost baterie ne na jeji kapacitu. Takze kdyz bude baterka mrtva a telefon jen na ni zavibruje tak mate smulu :D baterii dostanete zpet s doporucenim koupit si jinou

0/0
30.4.2009 0:12

RK

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Váš výklad práva je úsměvný. V záručním listě T-mobile stojí:Záruční doba v měsících-Přístroj:24 Baterie a napaječ:24 Takže pokud bude mit baterie nízkou kapacitu podle "battery check" testu, který v práci jistě máte;-D;-D;-D, a na základě kterého jsem již opakovaně dostal baterii novou v rámci záruky, nezbude prodejci nic jiného, než baterku vyměnit. To co popisujete vy má stejnou logiku, jako když budete tvrdit, že stačí aby mobil zvonil potichu, a není možné reklamovat buzer... Spíš než amatér na češtinu jste servisní technik NOKIA amatér...

0/0
1.5.2009 10:07

Senila

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Nesouhlasim s tímto výkladem. Kdybyste se seznámil s reklamačním řádem tak zjistíte že na kapacitu baterie je záruka pouze 6 měsíců a to bez diskutování.

0/0
1.5.2009 10:19

RK

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Reklamační řád je nepodstatný, podmínky odpovědnosti za vady jsou definovány v Občanském zákoníku. Účtenka a záruční list tvoří de jure kupní smlouvu uzavřenou mezi kupujícím a prodávajícím, kde pro účely reklamace jsou podstatné pouze údaje ve smlouvě uvedené a podmínky dané zákonem. Pokud je v záručním listě konstatována délka záruky bez dalších ujednání, platí záruka bez dalších ujednání. Reklamační řád není žádný zákon ani vyhláška, je to pouze definice postupu prodejce při uplatnění reklamace.

0/0
1.5.2009 19:54

x

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Zakon umoznuje v pripade baterie zkratit jeji zaruku na  6 mesicu - proste zakon pamatuje, ze jsou i veci s kratsi zivotnosti nez 2 letou !!!!

0/0
2.5.2009 16:30

RK

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Jistě, ale taková skutečnost musí být vyznačena v záručním listě...

0/0
2.5.2009 19:29

apolo

Re: Jan Lodl-odborník na telekomunikace a jazyk český

Baterie - Záruka se nevztahuje na pokles kapacity (zkracováním času práce přístroje s baterií), která je způsobena běžným užíváním a záleží od intenzity používání - množství cyklu vybíjení a nabíjení baterie. Tzn., že např. na pneumatiky máte i doživotní záruku (mobilitu), nikoli na opotřebení.;-D

0/0
26.5.2009 11:38

Groower87

Na Sbazaru za 110Kč s čtečkou pam. karet

http://nokia.sbazar.cz/rexpower-usb-nabijecka-vsech-baterii-se-cteckou-pam-brno-o2596328.html

0/0
29.4.2009 19:20

pan.bananek@seznam.cz

mno

Zazracny? No kdyby to z tech 4V co jsou v USB udelalo 23.000 V, rekl bych tomu zazrak...

0/0
29.4.2009 19:02

Maniak

Re: mno

Ty jsi zázrak. V USB je 5V

0/0
29.4.2009 19:11

Maniak

Na Sbazaru za 85Kč

http://nokia.sbazar.cz/rexpower-usb-nabijecka-vsch-baterii-brno-o2594617.html

0/0
29.4.2009 18:46

Karlík

Na Sbazaru za 85Kč

Taky to prodavaj na SBAZARU za 85 i s poštovným a je to uplně nový . Jsem si to koupil před 2 týdny a doopravdy to fachá...

0/0
29.4.2009 18:04

Twist

Re: Na Sbazaru za 85Kč

A co nějakej link?

0/0
29.4.2009 18:06

Karlík

Re: Na Sbazaru za 85Kč

máte ho mít :D

http://nokia.sbazar.cz/rexpower-usb-nabijecka-vsch-baterii-brno-o2594617.html

0/0
29.4.2009 18:08

Frantar

Kde je USB

ochotná dodávat energii bývá většinou i zásuvka ...

0/0
29.4.2009 17:37

oliver

Re: Kde je USB

tak jde treba i oto ze nemam nebo zapomnel jsem nabijecku nebo pouzivam ji tam i tam casto?? ano koupim dve nabijecky a nebo jednu tuhle plastovou ....

0/0
29.4.2009 17:46

Yokotashi

Nektere baterie nepreziji

Neco podobneho jsem si postavil pro sveho stareho siemense. Ma to par chybicek:

- umi to jen lithiove baterie, mate-li 4.8, nebo 6V NiMH/NiCd baterii, mate smulu a mozna i neco znicite (zalezi na zapojeni)

- nektere Li baterie snesou jen 4.1V, takze pokud to dava skutecne 4.2V ... hranice je ostra, jde o setiny voltu.

- moje nabijecka mi bez problemu dlouhodobe nabiji 5 ruznych LiION baterii ruznych vyrobcu. Nicmene obe originalni baterie siemens dokazala znicit behem mesice. Na otazku proc neumim odpovedet. Je mozne, ze ten to problem vyresili.

- zarizeni zjevne nema regulaci proudu, takze bud bude male baterie nicit (velmi male by teoreticky mohly i vybouchnout), nebo bude velke nabijet dlouho (3 dny a podobne).

Neni to spatny napad, ale chce to trochu rozumet tomu, co se deje, nez to clovek pouzije.

0/0
29.4.2009 16:46

Fido

Re: Nektere baterie nepreziji

Tech 4,2 V je uz skoro moc. Li-xxx by mely byt nabijene max na 4,17-4,18 V.

Regulaci proudu obstara samotny USB port. Tam je vystupni proud omezen na 0,5 A a nejspis podobny proud pujde i do baterky. Vzhledem k casum nabijeni v telefonech se nabijeci proud pohybuje kolem teto hodnoty takze zrovna toho bych se nebal. Problem muze nastat jen v pripade pouziti se sitovym adapterem s USB konektorem. Nektere totiz davaji vystupni proud 1A i vyssi. Tady uz je otazka, jestli to snese elektronika te nabijecky a baterka.

0/0
29.4.2009 19:56

RBmann

Re: Nektere baterie nepreziji

Nerekl bych, ze to co by Vas melo zajimat v prvni rade je napeti. Rozhodujici je preci proud, ktery do baterie potece a proto to zarizeni nechapu - kdyz bude proud moc velky, tak baterie vybuchne a kdyz moc maly, tak se nenabije - v tom mate pravdu.

0/0
29.4.2009 20:02

Yokotashi

Re: Nektere baterie nepreziji

Proud dokaze baterku prehrat a znicit. Omezeni USB na 0.5A ma snad akorat apple ... u normalniho pocitace neni problem vzit si z USB 2-3A. Vetsinou je to natvrdo spojene s jednou 5V linkou zdroje.

Dodrzeni napeti zajisti, ze se baterka neprebije. LiION baterie se prebijenim velmi rychle nici.

0/0
30.4.2009 2:34

ten.kdo.to.vi

jak se musi vyndat baterka je to naprd

vyrobci by meli sjednotit nabijeci konekory a nabijeci napeti (pokud neni) a pak udelat neco jako ma nokie nabijecku z USB a ten bazmekt co dovoli nabit mobil z AA baterky ........

0/0
29.4.2009 16:40

Fido

Re: jak se musi vyndat baterka je to naprd

Napeti a proudy jsou uz dneska u vetsiny nabijecek stejne. Konektory bohuzel ne. Nicmene trosku sikovnejsi kutil si udela redukci (pavouka) s jednim vstupnim konektorem a nekolika vystupnimi pro vsechna zarizeni, ktera pouziva.

0/0
29.4.2009 20:01

oliver

APPLE??

a co takhle dát si jablíčko tam se nedosatnete k baterii, tak proč článek milně uvádí dobije všechny mobily?? pane redaktore nelžete!!!!!!!!

0/0
29.4.2009 16:21

Lukke-Luk

Re: APPLE??

Přesně tak, iphone s touhle věcičkou nikdo nikdy nedobije...

0/0
29.4.2009 16:37

Honza

Re: APPLE??

Ale iPhone přeci není telefon!

0/0
29.4.2009 16:52

Ghost.78

Re: APPLE??

presne tak, iPhone je lehce predelany iPod ;-D

0/0
29.4.2009 17:06

Lukke-Luk

Re: APPLE??

Sorry, zapomněl jsem, že iphone je zrcadlovka. :)

0/0
29.4.2009 17:25

Hawk

Re: APPLE??

A Apple Iphone, je preci USB kabel, ktery slozi jak pro nabijeni tak jako datovy kabel. Pokud jej pripojite k PC jako datovy kabel, tak se i nabiji telefon.

0/0
29.4.2009 17:08

oliver

Re: APPLE??

tak samozřejmě ale tu nejde o nějaký datový kabel to už má dneska kdejaký telefon a může člověk vesele nabíjet přes USB?, nemyslíte

0/0
29.4.2009 17:34

ArtDeco

E

No já nwm ale v manuálu k telefonu je výslovně zakázáno nabíjet baterku mimo telefon, v některých případech může dokonce explodovat

0/0
29.4.2009 16:11

watchdog

Nevhodne

Bohuzel je to nevhodne, protoze bez druhe baterie pri tom nemuzete mit telefon zapnuty... Jinak se divim te cene, proc to prodavaji ze 85,-Kc kdyz ceske ovce by za to klidne vysolily 500,-Kc...

0/0
29.4.2009 16:07

Nick99

Wow, recenze na NE-iPhone věc..

;-DR^

0/0
29.4.2009 14:58

Nick99

No já vám nevím,

ale na Živě.cz měli na tuhle věc recenzi už více než před týdnem. A pak se to tady objeví jako děsná novinka.. :-P

Ale to nic nemění na tom,že ta vaše je lépe udělaná.. R^

0/0
29.4.2009 14:56

ble

na nic

Totálka věc na nic.Rv

0/0
29.4.2009 13:36

NoXO

Re: na nic

blbost do nebe volajici. S tim bych i ja mel problem ptz multimeter sebou bezne nenosim a pochybuju ze na kazde baterce bude oznaceno + -  :)) 

Jedina moznost je at vyrobci mobilu udelaji proste standartni konektory miniUSB... pres to se da i nabijet a pripojit telefon k PC.... a neni boha aby kdyz pak nekde jdu nekdo u sebe nemnel nabijecku...

PROPADAK NIC NERESICI...

0/0
29.4.2009 14:10

bluespirit

Re: na nic

jak vidno jsou tu "čtenáři", kteří dočtou článek tak do půlky prvního odstavce.

Jiank byste si jistě všiml této věty:

"Elektronika nabíječky dokáže automaticky změnit polaritu, a nemůže se tedy stát, že baterii vložíte do nabíječky obráceně. "

Pro ty, kterým říkají více obrázky než písmenka, je ta věta nad těmi pěti malými obrázky, kde je to vyobrazené v různých barvách - 1. růžová dobíječka z boku, 2. růžová šikno zhora, 3. zelenožlutá a růžová, 4. zelenožlutá a tmavěmodrá, 5. zelenožlutá a tmavěmodrá s vloženou 16GB microSD kartou. :-P

0/0
29.4.2009 14:55

hedlik

Re: na nic

ten te setrel , co?! :-P jsi ted za hlupaka...a navic neumis cesky;-D

0/0
29.4.2009 16:07

NoXO

Re: na nic

nesetrel me :) ja setrel ho... v dalsim komentari dole :-D

0/0
29.4.2009 16:33

NoXO

Re: na nic

Myslim ze ste opet mimo... kdo videl na baterkach do mobilu jen 2 kontakty tak at mi je ukaze, na vetsine baterek do mobilu sou 3 - 4 kontakty, uz se tim dlouho nezabyval ale asi to bude i kvuli teplote apod... takze takove clakny sou zbytecne...

Jinak cesky umim, bohuzel pisu jako prase ptz semi to tak libi :))

0/0
29.4.2009 16:32

XXX

Re: na nic

Jestli se ti to líbí, tak proč píšeš "bohužel" ?  Dost trapné ;-D

0/0
29.4.2009 17:37

Martin

Re: na nic

Ježiš, ty seš játro...

0/0
29.4.2009 17:39

NoXO

Re: na nic

:)) proc si vsimate meho syntaxu ? :) dulezitej je snad obsah ne ? ;-O

0/0
29.4.2009 18:04

Andee

Všechny mobily?

Já bych věděl o jednom, který ne... schválně, co to je za výrobce telefonu, ze kterého nejde vyndat baterka...? ;-D

0/0
29.4.2009 12:33

Tom Hagen

Re: Všechny mobily?

Něco takového myslím bylo, mám dojem, že byl problém vyndat baterku z SonyEricssonu T65.

0/0
29.4.2009 12:53

Eli4

Re: Všechny mobily?

;-D;-D;-D;-D;-D No popravdě neznám ani jednoho výrobce telefonů, ze kterého bych nějakou baterku mohl vyndat, ale pravda jsou i telefony, u nichž to nelze.

0/0
29.4.2009 13:00

Sehy

Re: Všechny mobily?

Beztak iphone:D ale i tam jde vyndat jen složite:

0/0
29.4.2009 15:35

myself

Zaruka

Použitím neoriginálního přísušenství se výrobce telefonu vzdává podpory a nepřebírá zodpovědnost za škody vzniklé používáním neoriginálního příslušenství - v příručce k Nokii 6300, SE K750+K800i a Samsung E700. Takže bych rozhodně nezkoumal proud :-)

0/0
29.4.2009 12:11







Najdete na iDNES.cz