Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když cena hraje prim - recenze HTC Touch Viva

Koupě nového WM komunikátoru nemusí nutně vyprášit celou vaši peněženku. HTC Touch Viva za cenu 6 000 Kč nabídne kapesní rozměry, slušnou výbavu a výborné dílenské zpracování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

skype na mobil

dobrý den, kde se dá ,prosím, stáhnout nějaká aplikace či prográmek  na Skype do N 5800. Bude mi fungovat přes wi-fi připojení? Děkuji.

0/0
16.12.2009 12:10

scheescha

HTC vs Nokia

Může mě někdo poradit??

Vím, že to jsou celkem odlišné mobily, ale který z těchto dvou si myslíte že je lepší??Nokia 5800 XpressMusic nebo HTC Touch Diamond (T-Mobile MDA Compact IV)

Díky za jakékoli rozumné odpovědi

0/0
19.4.2009 10:04

steve

Re: HTC vs Nokia

jednoznačně HTCR^

0/0
19.4.2009 11:09

Leter

Re: HTC vs Nokia

rozhodně HTCR^

0/0
19.4.2009 11:31

fx

Re: HTC vs Nokia

Tak oproti předchozím dvěma příspěvkům dám rozumné argumenty proč je rozhodně lepší Nokia 5800.. Diamond má jen 4 GB paměť, kterou nelze rozšířit paměťovými kartami.. Nokia má v základu 8 GB paměť.. 4GB se mohou zdát jako spousta místa ale pokud chcete využívat telefon i na přehrávání videí a mp3, je to opravdu hodně málo. Další, a to zcela zásadní výhodou Nokie je standartní 3,5 mm jack, díky kterému připojíte jakákoliv běžná sluchátka, nejen originál od HTC. V neposlední řadě je pak třeba zmínit přítomnost blesku u Nokie.. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že využití blesku (bílé diody) v noci jako svítilny je extrémně návykové a už si nedokážu představit telefon bez téhle funkce.. Já tedy mohu rozhodně doporučit N5800. A nejsem zaujatý, sám používám Sony Ericsson P1i ;-)

0/0
19.4.2009 17:39

fx

Re: HTC vs Nokia

Omlouvám se za drobnou mystifikaci.. N5800 nemá 8 GB vestavěné paměti.. Chtěl jsem napsat, že má v základu 8 GB paměť. kartu ;-) Navíc je to SDHC, což jsou poměrně dost levné paměťové karty ;-)

0/0
19.4.2009 17:41

Andee

Re: HTC vs Nokia

Pro někoho je zajímavější multimediální Nokia a pro někoho všestranné HTC. Takhle přímo bych to nesrovnával, pokud se někdo rozhoduje mezi těmito dvěma modely, tak asi nemá úplně přesně jasno, co vlastně chce...

0/0
19.4.2009 18:17

fx

Re: HTC vs Nokia

Problém je, že N5800 není o nic míň všestranná než Diamond ;-)

0/0
19.4.2009 18:32

fx

Re: HTC vs Nokia

Nemluvě o tom, že N5800 koupíte za 6600 a Diamonda za cca 9700.. To je pořádný rozdíl, na to že nemá Diamond prakticky nic navíc.. ;-)

0/0
19.4.2009 18:36

Andee

Re: HTC vs Nokia

Tak to je dobrej vtip. Používám prakticky denně pod WM hned několik programů, které pod Symbian neexistují. WM jsou mnohem všestrannější, ale mainstream si spíš zvolí tu Nokii...

0/0
19.4.2009 20:20

scheescha

Re: HTC vs Nokia

Moc všem děkuji za informace.

začnu šetřit a snad si o vánocích udělám radost.Asi to vyhraje HTC na Aukru.-Moc díky

0/0
19.4.2009 18:52

Jan Žižka z HK

s foťákem HTC vyfotíte leda tak

slimáka ;-D;-D

0/0
19.4.2009 9:51

farous

Re: s foťákem HTC vyfotíte leda tak

Slimáka za letu? ;-)

0/0
19.4.2009 10:27

Andee

Re: s foťákem HTC vyfotíte leda tak

A o kterém foťáku v mobilu se dá říct něco lepšího? ;-)

0/0
19.4.2009 12:24

jirka

nevite zda na nem lze pustit skype?

nevite zda na nem lze pustit skype?

pokud ano mozna bych ho bral R^

jen skoda ze nema lepsi fotak

0/0
19.4.2009 2:00

Leter

Re: nevite zda na nem lze pustit skype?

Skype na něm funguje naprosto v pohodě.Samozřejmě je uživatel závislej na qalitě internetového připojení

0/0
19.4.2009 11:33

Destroyer7

Slabota

Chápu pokus nabídnout mobil s WM za lidovou cenu, ale podle mě se šetřilo tak, že se s vaničkou vylilo i dítě.

0/0
18.4.2009 21:46

Andee

Re: Slabota

Tak nějak mi to taky připadá... kdo se spokojí s takhle očesaným modelem, ten by udělal lepší nákup u konkurence, protože kvality WM nejspíš moc nevyužije a budou mu vadit věci jako horší ovládání apod.

0/0
19.4.2009 12:26

Létající Čestmír

Toto by koupil

jedině blb

0/0
18.4.2009 20:54

Jerry of Kadan

Zákaznická podpora

Varování! Já sám mám HTC Diamond. Ale HTC nemá zákaznickou podporu v češtině!!! Anglicky umím, ale tak dobře neumím, abych popisoval technické věci, které sotva dokážu popsat v češtině. HTC tel. je v ČR dost na to, aby zaplatili českého technika na telefonu. Dal jsem za telefon 10K a teď musím telefon reklamovat a čekat až měsíc na vyřešení a přitom by možná stačila jednoduchá rada.

0/0
18.4.2009 14:36

Jerry of Kadan

Re: Zákaznická podpora

Se mi do příspěvku nevešel odkaz na můj problém. Třeba se tu najde odborník, co poradí [>-]

http://www.zive.cz/Poradna/HTC-a-odpojujici-se-dialup/sc-20-cq-408750/default.aspx?consultanswers=1

0/0
18.4.2009 14:41

Andee

Re: Zákaznická podpora

Jestli tohle myslíš vážně, tak tě lituju ;-D Sice souhlasím, že by podporu v češtině mít měli, ale tohle přece není problém pro technickou podporu k telefonu, s tím by ti měl poradit Microsoft. Prodavač počítačů ti přece taky nedělá podporu na operační systém a když, tak ne v rámci ceny počítače.

0/0
18.4.2009 20:12

Jerry of Kadan

Re: Zákaznická podpora

Vim, jak to myslis, ale mylis se. U PC si muzes system zvolit. HTC ti na vyber neda a proda ti mobil s jiz nainstalovanym a optimalizovanym systemem. Tento system je nedilnou soucasti zbozi a za to nese odpovednost prodejce, potazmo vyrobce.

0/0
19.4.2009 14:14

.

Re: Zákaznická podpora

prodejce požažmo výrobce > prodejce potažmo Microsoft? ;)

0/0
19.4.2009 16:52

Andee

Re: Zákaznická podpora

Ale houbeles, například notebook, ze kterého zrovna píšu, se prodává výhradně s Win Vista (jinak bych je tam neměl ;-D) a Acer mi rozhodně nebude dělat podporu na nastavení systému... osobně to beru tak, že telefon s WM je spíš počítač, než telefon a tím pádem se na funkce OS vztahují stejná pravidla. Je to asi věc názoru, ale takhle je to logičtější, protože už to není jednoúčelové zařízení s omezeným počtem funkcí.

0/0
19.4.2009 18:15

Ananta

Re: Zákaznická podpora

Ale kulové. Tech. pdoporu pro Windows ti poskytuje system builder, pokud tedy zakoupíš např. NB s předinstalovaným OS, zodpovídá ti za systémové věci výrobce NB. Pokud sis instaloval systém sám, sám si ho také "servisuješ". U PDA za chod OS zodpovídá výrobce, příp. tedy České zastoupení, které je ve většině případů dosti mizerné. U Nokie je toto jasně dáno, Nokia má v ČR plné zastoupní, v tomto má oproti např. HTC pro České zákazníky jasně navrch.

0/0
19.4.2009 19:38

Andee

Re: Zákaznická podpora

Není to pravda, zkus zavolat do Aceru, HP či kamkoliv jinam, že potřebuješ něco nastavit ve Woknech... vysmějou se ti ;-)

0/0
19.4.2009 20:21

Ananta

Re: Zákaznická podpora

Ano, já vím, to je věc druhá. Jako jedinou cestu vydím pořízení přístroje přímo u prodejců zastupující značku, kde pak nastupuje kvalita resellerů a kde pak začíná mít svoji hodnotu např. prodejní siť Applu...vše souvisí se vším;-D

0/0
19.4.2009 21:17

Andee

Re: Zákaznická podpora

Tak s tím určitě souhlasím. Otázka ale je, zda je zákazník tohle ochoten zaplatit ve vyšší ceně výrobku ;-)

0/0
20.4.2009 11:17

malinem

fotky

omlouvam se, je to trosku malicherny, ale ty fotky jsou s prominutim HNUSNY. myslim, ze by jejich autor pred vyfocenim komunikatoru mohl tento alespon utrit.....

0/0
18.4.2009 14:04

Leter

Re: fotky

na fotky byl zlatý S-E K750i! Budiž mu země lehká:-)

0/0
19.4.2009 11:38

S55

Re: fotky

Máte pravdu, ale předřečník měl na mysli fotografie recenzovaného přístroje, ne fotky s přístrojem pořízené.

0/0
19.4.2009 19:21

error404

nižší rychlost odezvy?

to je bohužel vlastnost všech přístrojů s Windows Mobile. jestli tenhle to má ještě specificky zmíněno, tak to musí být fakt peklo. 8-o

0/0
18.4.2009 13:29

Andee

Re: nižší rychlost odezvy?

Není to pravda, že se to týká všech. Vyzkušej některý Asus a srovnej to pak s HTC. Obrovský rozdíl.

0/0
18.4.2009 20:13

g7

Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Největší hloupost je šetření 2-3 tisícovek na přístroji a dělat kompromisy, které záhy člověk lituje....Mohu doporučit HTC Touch HD, mám ho od ledna a nelžu, nevěřil jsem, že mé nadšení je dokonce čím dál, tím větší. Touch HD nemá chyby!

0/0
18.4.2009 13:18

atom

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Jo, Touch HD mám od února a taky pořád nevycházím z údivu...

Budík fungující jen někdy (nutné doinstalovat pomalý G-Alarm), jména v doručenkách SMSek až po doinstalování jiného softu, pokud chci fotku v TouchFlo na pozadí tak aby mi aktuální čas nepřekrýval třetinu displeje, musím provést výrazný hack přístroje, přesnost gpsky +-100m, pomalé přijímání hovorů (rozdíl klidně 10s. mezi časem, kdy slyší zvonění volající a kdy začne zvonit mobil), šílená rychlost vybíjení baterky, pomalá Opera (nutné nainstalovat třeba NetFront), zapnutí každou půlnoc na asi 2 minuty, oficiálně nemožný upgrade na WM6.5 a zatím neexistující Android, kterým bych ty zatracené WM6.1 okamžitě nahradil. A nakonec chybějící díra na poutko.

Tvrdit, že Touch HD nemá chyby, je skutečně hodně nadnesené...

0/0
18.4.2009 14:03

Andee

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Kecy, kecy, kecy... pochybuju, žes ho vůbec kdy držel v ruce.

0/0
18.4.2009 21:08

atom

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

:D Naposledy asi před 30 vteřinami :) Koukám, že text na anonymních diskuzích snese všechno :) Dnes a denně ho používám, dokonce kvůli výdrži baterie jsem si koupil náhradní a několik měsíců se ho snažím dovést do použitelného stavu. Nicméně s nějakým omezencem, který nedokáže zkousnout, že má Touch HD dokonce i chyby, se asi nemá smysl bavit.

0/0
19.4.2009 11:09

Leter

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Možná bych na tvém místě zkusil novou verzi rom. Jste první člověk, kterej si takhle stěžuje. Kolega má taky HD a je s nim naprosto spokojenej. Pravdou je,že upgrade rom bylo první,co po koupi udělal.Ale to je celkem normální u těchto přístrojů.XDA Developers!!R^:-)

0/0
19.4.2009 11:37

Andee

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Tak to projdem postupně: 1. jména v doručenkách - problém operátora, 2. fotka v. TouchFLO - jakej hack? Stačí nainstalovat nějaký jiný skin pro hlavní obrazovku a že jich zadarmo je, 3. přesnost GPS je z mé vlastní krátké zkušenosti s tímto přístrojem velmi podobná jako u všech ostatních zařízení, 4. 10 vteřin od zazvonění v sluchátku začne zvonit přístroj? Tak to bych opravdu rád viděl, natoč to a dej na youtube, 5. vybíjení baterky - normál, všechna PDA jsem nabíjel denně, na dovolené vydržela i pět dní, proč asi? 6. Opera - jak sám píšeš, vždy je varianta, kromě toho má i IE, když ti Opera nevyhovuje, 7. zapnutí o půlnoci - na 99% je to nastavení nějaké automatické činnosti, tj. problém mezi touchscreenem a opěradlem tvé židle, 8. budík - stalo se mi to jednou s nefiko romkou pro Vario, jak už ti psal kolega výše, stačí update ROM, 9. díra na poutko - no comment :-©

0/0
19.4.2009 12:36

atom

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Už jsme se dostali přes tu neshodu, že nemám Touch HD? Takže 1. jména v doručenkách - operátor T-Mobile, nefungují, člověk musí použít SMSDrFix (jak je možné, že můj Sie M65 tohle zvládal?. 2. Fotka v TouchFlo - pokud mám fotku převážně bílou , tak musím skutečně měnit skin, nicméně ještě jsem nenašel takový, který by vypadal stejně, jen měl průhledné hodiny. Pokud hodiny zasunu, tak se zbavím informace o tom, kdy mě budí budík (a jelikož je bílý font, tak je nevidím stejně nic) 3. Přesnost GPS je krásná při jízdě v autě, nicméně skutečně pokulhává, pokud se rozhodnu jít pěšky (ani zdaleka se nevyrovná SirfIII, který měl můj FSn520) 4. Nejsem první, kdo tohle řeší, viz google: "Video s prodlevami vyzvánění u Touch HD a Siemens ME45" 5. jo, baterku beru, vydrží cca 2-3 dny, což jsem skutečně nečekal 6. Opera je výchozí prohlížeč, musím si tedy koupit NetFront, abych mohl plnohodnotně surfovat 7. vlastnost WM6.1, viz google "Proč se mi každou půlnoc rozsvítí můj HD" 9. romku mám orig

0/0
19.4.2009 22:19

Andee

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Pořád se točíme kolem téhož - WM mají jeden soft na SMS, u O2 no problem. TouchFLO - pokud je k dispozici desetitisíce skinů a dalších aplikací pro Today a navíc níže zmíněné řešení, tak stačí chtít... GPS - Sirf je nejpřesnější, to je pravda a už to tu někdo řešil, že tahle GPS není vhodná pro geocaching atd. Ale musím napsat, že tohle sis mohl zjistit už před koupí. Prodlevy zvonění ano, 10 vteřin ale v žádném případě. Zbytek už rozebírat nebudu. Chápu, že ti tyhle věci nevyhovují, nicméně spousta jich není chyba HTC nebo WM. Prostě jsou tak nastavené a někomu jinému to tak může vyhovovat. Já třeba nikdy nepoužívám navigaci mimo auto, takže by mi to vůbec nevadilo. Vadila by mi na druhou stranu absence tlačítek a proto bych si ho nikdy nekoupil. Přijde mi, že nadáváš na to, že sis špatně vybral, ale to je do značné míry chyba na tvé straně. Informací o slabých a silných místech jsou na internetu hromady, obzvlášť o přístroji, který recenzenti často pasovali do role soupeře iPhonu.

0/0
20.4.2009 11:36

Ananta

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Jestli jsou potíže jak píše na straně WM (o čemž nejsem přesvědčen), je tvá rada o nevhodnosti výběru směrována na výběr jiné platformy (iPhone, Symbian, Android)?. Tedy je WM nevhodný pro telefon, pro geocahcing (nicméně potíž HW), pro upgrade na WM 6.5 (HW tlačítka)..atd. Co z toho vyplývá?

0/0
20.4.2009 11:44

Andee

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Vyplývá z toho jediné - v jeho situaci si vybral pro něj nevhodný přístroj. Já bych třeba v žádném případě nechtěl iPhone a nic to nemění na tom, že je spousta lidí, kterým perfektně vyhoví.  To je celé kouzlo - umět si vybrat podle vlastních potřeb a ne si něco koupit a pak brečet, co to má a co ne.

0/0
20.4.2009 16:23

atom

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Jistě jste si všimnul, že moje původní reakce byla na příspěvek "Neřešte poloviční alternativy", který mj. říká " Touch HD nemá chyby!". To jsme jak já, tak koneckonců i vy, vyvrátili snad už dostatečně. Když někdo totiž napíše o stroji, který mě někdy opravdu dožírá, že nemá chyby, tak je to jako hadr na býka :) Přeji krásný den.

0/0
20.4.2009 18:31

Andee

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Ale pro něj opravdu může být bez chyb. Záleží, co od toho očekává a k čemu to používá...

0/0
20.4.2009 19:51

V

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Má pravdu. Už jsem Touch HD "povýšil" jen na PDA a na volání mám jiný telefon.

0/0
19.4.2009 11:18

jááá

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Problém nebude v HD, ale někde jinde. Odhaduju, že to bude mezi

displejem a opěradlem židle. HD vlastním už od prosince a tady jsou

moje postřehy.Budík-týden používám G-Alarm,ale se standardním budíkem nebyly žádné problémy.Doručenky-vše v pořádku (operátor Vodafone).Fotka na pozadí-tahem prstu smerem nahoru jdou hodiny minimalizovat (pokud jsi na to nedošel od února no comment...Rv).GPS-přesnost standartní jako u obdobných přístrojú.Pro autonavigaci dostačující (používám iGO 2008).Příjmání hovorú-zpoždění cca 2 vteřiny.Baterka-a co jsi čekal atomový reaktor?Při častém používání nabíjím každý den.Opera-taky nepoužívám.Zapnutí-problém v nastavení některé aplikace.Upgrade na WM6.5-když ne ofiko tak xda.Android a poutko-no comment;-D Závěr? Když nemáš na zvládnutí  WM kup si iP budeš spokojený..

 

0/0
19.4.2009 14:20

Zee

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Diky za ten typ se skrytim hodin - neprisel jsem na to za pul roku ( krom toho ze se mi to obcas podarilo minimalizovat a maximalizovat :-)) . Z me strany celkem spokojenost. Co se tyce baterky tak kdyz vim ze budu cely den behat po lese a pouzivt GPS ci net, tak si beru externi nabijecku....

0/0
19.4.2009 14:32

Ananta

Re: Neřešte poloviční alternativy !!!!!

Touch HD má k použiotelnému přístroji do terénu skutečně dosti daleko, ať výdrž, tak konstukcí (NEtlačítka, čitelnost LCD, výdrž, konstrukce....). Touch HD betu jen jako zajímavý technický výstřelek. Ale ne něco, s čím se musí pracovat. Např. v porovnání s SE Xperií se prakticky jedná o mrzáčka:-)

0/0
19.4.2009 19:43







Najdete na iDNES.cz