Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O2 zrušilo program Benefit, firemním zákazníkům body propadly

Telefónica O2 se rozhodla zrušit stávající Benefit program a nahradit ho programem O2 Extra. Může jej sice využívat širší okruh zákazníků, firemní zákazníci ale o nasbírané výhody přijdou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

trubky

pryc od nich!!!!!!;-O

0/0
5.6.2009 16:24

Jasiu

anglie

ziji v Anglii uz 4 roky a kdyz nabijim tak mam taky ruzne slevy a vyhody a nemusim podepisovat kontrakt . novy mobyl me vysel na 1200kc po sleve a prodeji stareho . dvakrat min a ten samy ma stat v Cechach 4000kc . hruza

0/0
28.4.2009 21:29

lucky

Co si za voláním koupím?

Obchodní slevy? Vstupenky na fotbal, nebo koncerty? Kdo o tyhle almužny stojí..přišli s tím i ostatní ...banky, čerpačky...ale mají to jen takové da%nové číštění peněz ..žádná výhoda, žádná sláva..není o co stát.

0/0
28.4.2009 21:03

lucky

Potřebovali zalepit kasu-a jsou o 9% v meziročním plusu

Tomu se říká byznys.Tak mě tak napadá, kdybych volal o sto šest a zvýšil jim vykázanou činnost -byli by spokojeni, kdybych je chěl svázat konkureční cenou v  zahraničí..za stejné služby ..možná by mi i nějakou tu měsíční platbu mohli odpustit..Slevy a zlevnění však nečekejme. Naopak -bude se asi zdražovat.

0/0
28.4.2009 21:00

ŚÁRKA

opět jedna neinformovaná

No, já tedy nevím nic o tom, že by se Benefit program rušil, dozvěděla jsem se to náhodou od operátorky při řešení jiného problému. A body....?...no síla, tomu neříkám obchod, ale krádež!!!!!!!! Jen se tomu dává jiný kabát - někdy je mi zle, ze všeho odporného, co si lidi bez okolků dělají8-o

0/0
14.4.2009 9:25

martin

Nechápu..

vy to vůbec nechápete...proč by O2 dávala firemním klientům měsíc čas, aby si body vybrali (něteří měli až 250.000 BB), když právě o to, aby body propadly Telefónice jde? Holt koupě (Eurotel + Telecom) stála Španěly pořádný balík a je nutností je nahrabat zase zpět (v tomhle představují BB body riziko).. Lomte si tu rukama, jak chcete, tohle byl záměr..je to prostě obchod... A zákazníci stejně zůstanou..nebojte, mají to dobře spočítané..:) A propos, Vodafone žádný věrnostní program nemá, nebo se mýlím???

0/0
29.3.2009 13:01

Michal

odejdi a přijdi o body

:-/

takže, pokud chceš přejít ke konkurenci, propadnou ti body-jestli nejsi vázán smlouvou na dobu určitou. Nebo si proměn body za nabízené služby a tím pádem je nejméně rok zdarmaˇ používej, a zůstaň u zlodějů:-©

0/0
28.3.2009 18:39

Michal

fu-k O2

Musím napsat, že opravdu povedený krok pro konkurenci, hádám že konkurence po právu získá několik tisíců nových zákazníků. Telefonica si už zadělala na další průser, ze kterého se nedostane, i kdyby dejme tomu prodloužili možnost vyměnit body za zboží, levnější volání a pod., stejně už z podnikatelů(lidi co něco dokázali) udělali ovce v moci "vyšší". Netuším, jestli se toto rozhodlo v centrále ve Slough v UK(mimochodem nějaký čas město s největší kriminalitou v UK), nebo to snad zpískal Johansen, každopádně dotyční ponesou následky do hořkého dna. ANO, tohle se nedělá, informovat zákazníka až po provedené změně. Je mi hnusně z toho, kam ten svět spěje, že profit pro některé korporátní společnosti stále potlačuje základní hodnoty a slušnost.

Good luck *

PS: nikdy sem nebyl, nejsem a ani nebudu zákazníkem Telefónica O2 (tady v ČR)

0/0
28.3.2009 18:36

Michal

čti níže \?/

"Nabídku jsme připravili dle konkrétního zůstatku Benefit bodů"

každá firma má různý stav bodů, hádám že rozdíly budou i desetitisíce bodů, mi konkrétně máme 56000 bodů a přitom nám O2 nabízí ten samý produkt - deb.lní internet v mobilu, který si může objednat i firma, která má například 6000 bodů!! Ještě jedna věc: 1 BOD = 30Kč utracených u O2. form;spočtěte si samy, kolik ste utratily u O2] Ať žije Matts Johansen business marketing společnosti Telefonica O2

0/0
28.3.2009 18:31

spokojený zákazník

Chudáci

9 mld.  zisku za 3čtvrtletí jim zřejmě nestačí, proto musí firmy sprostě ožebračovat ještě o nastřádané benefit body. Bez  jakéhokoli oznámení jsme přišli  o 95.000 benefit bodů!!! Tomu se říká podvod. Okamžitě podávám výpověď.:-©:-©:-© Ubožáci!!!

0/0
26.3.2009 23:35

outuu

Re: Chudáci

kdybys nebyl hloupej tak pozadas svojeho obchodaka o kompenzaci.... zkus premyslet nez zacnes jednat...

0/0
26.3.2009 23:41

Spokojený zákazník

Re: Chudáci

To by se mnou musel jejich obchodní zástupce komunikovat, už 3 měsíce mi nezvedl telefon a na O2 lince vyřeší úplný ho*no..

0/0
27.3.2009 10:39

mmm

hm..

zřejmě jim skvělé Neony moc zisku nepřinášejí...naopak, takže berou jinde... jinak by taky mohli brzo skončit...:));-D

0/0
26.3.2009 20:13

outuu

Re: hm..

neboj, neskonci, diky takovymhle akcim si naopak vedeme skvele a tech par zakazniku, ktere ztratime, pretahneme zpatky od konkurence. Je to vecny a nikdy nekoncici kolobeh....

0/0
26.3.2009 23:40

Laďa

Svět O2

Souhlasím,dopis nepřišel za 5 minut dvanáct,ale pět minut po dvanácté;-O

Ještě teď se mi zvyšuje krevní tlak,toto chování společnosti O2 je absolutně neseriozní,taky jsem se k tomu patřičně vyjádřil,předpokládám,že odezva ale nebude žádná,asi jsou teď momentálně hodně vytíženi8-o

 

0/0
26.3.2009 16:07

sat666

Se dalo čekat

Zkrouhli to již od dřív. Již delší dobu platilo, že pokud neprotelefonuješ 50min, tak ti body seberem. To už se dalo počítat s tím, že přijde úplné zrušení, ale věděli to již 3 měsíce předem, ale prodejny o tom měli zákaz informovat. Rozeslali dopisy úmyslně pozdě, tak říkajíc za pět dvanáct, ale to už zákazníci nestíhají, protože jsou tímto rozhodnutím úmyslně přetížené linky. Prostě čím míň dáme ti víc zbyde. Maj to dobře promyšlené. Jsou to monoplisti a podvodníci o čemš svědčí nejen toto chování, ale i klamavé reklamy a hájení takových podvodníků jake je fy: Sawemax apod...Omyl je to, že si zákazníci myslí, že se na značkové prodejně dozví úplnou pravdu. Zákazníci musí navštěvovat nestranné prodejny a tam se dozví snad všechno.(Y);-€

0/0
26.3.2009 14:53

good_luck!

Re: Se dalo čekat

Dopisy rozeslali ne za 5 minut dvanáct, ale 5 dnů po zrušení... Program sice existoval až do 20.3. ovšem za body šlo vyměnit telefon nejpozději nějakého 11.3. 2009....:-© Dopis nám došel 19.3., nabídka, můžeme si pořídit BB, carcontrol nebo pro všechny mobilní internet;-€;-O

12.3. jsem se to dozvěděl, chtěl jsem nový telefon, ovšem už nic, že máme počkat na dopis, ihned jsem podával stížnost obchodnímu zástupci, na zelenou linku a po obdržení dopisu jsem odeslal oficiál stížnost. A O2 mlčíRv

0/0
26.3.2009 15:01

sat666

Re: Se dalo čekat

No jasně vždyť to povídám. Máš to stejně lepší než já. Mé firmě nedošel dopis vůbec a kdybych se nezačal starat já, tak vím prd. Vědělo se to dopředu, zakázali informovat zákazníky a snaží se jim zalepit pusu pitomostma. Tak že máš plnou pravdu...Vše to bylo dopředu tak připravené, aby si toho zákazníci vybrali co nejmíň a jak je u O2 zvykem na zákazníky se vys...li. Čím větší chaos a slabota zákazniské liky a k tomu omezení způsobu výběru. Tí míň zákazníků stihne nabídku využít. Je to jasné jak facka.;-€

0/0
26.3.2009 15:50

von-bis

Re: Se dalo čekat

To se mě stalo loni na podzim 8000 bodů v prd@li. Tak jsem se n@sr@l dal jim výpověď jejich reakce, že mě zase zlanařili a přidali 30 min. měsíčně.

0/0
28.3.2009 17:34

iSheep

Těžká

situace, když jsou zde tři operátoři z nichž jeden stojí za prd, druhý za houno a třetí za vyliž anál.

0/0
26.3.2009 14:19

negramot

Poslední kapka,

která se mě velice dotkla. Takto neseriózní jednání bych si jako majitel a jednatel firmy vůči zákazníkovi nikdy nedovolil. Protože už je toho ze strany Telefónica O2 trochu příliš, přejdeme s celou firmou k jinému operátorovi. Jak jsem to počítal, tak na tom ještě docela vyděláme, měl jsem to udělat už dávno.

0/0
26.3.2009 12:56

jb

a co nás tam drží ?

Oskar má stejné služby za polovic ,dnes už signál všude a číslo převedou za korunu,zatím co spíte...Některá rozhodnutí vypadají,jako kdyby byla vytvořena konkurencí.Že by první padající arogantní moloch z České pojišťovny,pošty,PRE,ČEZ,ČD,Eurotel a pod.?

0/0
26.3.2009 7:45

Andee

Re: a co nás tam drží ?

Oskar má oproti O2 houno a ne služby... když odejdu od O2, budu to muset řešit rozdělením služeb mezi dva až tři operátory...

0/0
26.3.2009 13:24

good_luck!

Re: a co nás tam drží ?

jo oskar, ten bohužel zaspal dobu v období oskara, dnes už je to o vodafonu, který bohužel,ale začal honit služby až s iPhonem:-/

0/0
26.3.2009 15:03

rychloslimejs

konkurence

toto chovani je skutecne zarazejici. Ono je totiz zrejme, ze jestlize chci klienty, musim reagovat na konkurenci. Konkurence podobne bonusy nabizi, ja musim take. Kdyz pak vse bez nahrady zrusim, prijdu si na peknych par desitek milionu, ktere usetrim. Co na to rict? Snad jen to, ze tohle udela nekdo, komu hodne tece do bot, uprimne preju O2, aby do bot teklo. Tohle se proste nedela.

0/0
25.3.2009 23:11

Schimanski

Manažerská lůza z O2

Tak jsme ve firmě přišli o 30.000 benefit bodů, které jsme jinak mohli vyměnit třeba za poukázku na 7.500,-Kč nebo jinak. Dobráci z O2 dopis s oznámením, že ruší benefit za body napsali 12.3. a program zároveň k 12.3. zrušili. Dopis samozřejmě dorazil o týden později a nazdáááár...Na O2 lince je momentálně jediný přednostní automatický vzkaz "Neotravujte s benefit programem" + "Můžeme si dělat, co chceme od operátora" Obyčejný vychcánci, nic víc...Slušnost by byla říct to měsíc předem a dát možnost volby.

0/0
25.3.2009 23:11

Jirka

NECO SE DEJE!

NECO SE DEJE! MLUVIL JSEM SE ZNAMYMI V BARCELONE, LIDI TAM PRECHAZEJI HOUFNE OD 02 K JINEMU OPERATOROVI.

0/0
25.3.2009 22:31

petr

Re: NECO SE DEJE!

v barceloně od o2? ježkovy voči....to je hovadi*a

0/0
27.3.2009 9:59

von-bis

Re: NECO SE DEJE!

Ty si trouba, co pak nevíš, že Telefonica jsou Španělé. Ostatně ovládají celé vedení http://www.cz.o2.com/osobni/cz/o_nas/profil_spolecnosti/profil_spolecnosti-spravni_organy-vybor_odmenovani.html

0/0
28.3.2009 17:41

Albertus

Telekomunistický

svině :-© .

0/0
25.3.2009 22:23

Jirka

KONCIM S O2

TAK TO BYLA POSLEDNI TECKA. KONECNE MAM DUVOD JIT K JINEMU OPERATOROVI.

0/0
25.3.2009 22:09

MH07

www.fotogalerie.nafotil.cz

jsem zapomněl dodat :-)))

0/0
25.3.2009 21:30

MH07

škoda

benefity jsem 1 - 2x do roky proměnil za kartu na benzín - no a teď to zruší - no co naděláme - tak pojedu na kole a ještě udělám něco pro zdraví a navíc budu šetřit auto - člověk to musí brát z té lepší stránky ;-)

0/0
25.3.2009 21:29

mb67

O2

Přejděte k T-Mobilu a přestante se tu vztekat!Rv

0/0
25.3.2009 19:59

jméno

Re: O2

ódva a tédebil nikdy!(Y)

0/0
25.3.2009 20:59

Jan

O2 a vychodoevropsky trh

;-D To je neuveritelny co si O2cz vsechno dovoli, ale jak tak koukam, ve vychodni Evrope to delaji vsichni, takze zas takova kuriozita to neni...

0/0
25.3.2009 19:55

cinsky_buh_srandy

brzo příjde O2 s omluvou,

že k tomu došlo nedopatřením. a co na to stálí zakazníci ? :-)

0/0
25.3.2009 18:11

MM

Re: brzo příjde O2 s omluvou,

Na to bych nesázel....

0/0
25.3.2009 20:38

rafton

Pro nadšence z O2

Často se objevuje, že to bylo navíc a že vlastně zákazník za to neplatil. To je nesmysl náklady na benefit body byly zahrnuty do účetnictví a jako marketingový produkt nabízeny zákazníkovy. A O2 "zdražilo" veškeré služby dle nákladů z kterých se body získávali a dokonce i nezískávali. A je to velmi výhodné pro operátora místo zlevnění, protože hodně benefitů propadá (např. já to prakticky nevyužíval). No a nyní zrušením této služby se jim zvyšuje zisk. To co O2 udělalo je velmi neseriozní a v podstatě pro to není omluva.

0/0
25.3.2009 17:46

jamala

Re: Pro nadšence z O2

A co jako? Já sem na tom vyďála:-P

0/0
25.3.2009 18:56

HH

Re: Pro nadšence z O2

Tupost, tupost, tupost ...

0/0
26.3.2009 13:25

Lukke-Luk

Re: Pro nadšence z O2

Kristepane to je pravopis...

0/0
25.3.2009 21:45

HH

Re: Pro nadšence z O2

Kde?

0/0
26.3.2009 13:26

Lukke-Luk

Re: Pro nadšence z O2

...zákazníkovy... body se získávali i nezískávali... nemluvě o interpunkci...

0/0
26.3.2009 15:45

a

a co nefiremni zakaznici?

Jak tem nahradi ziskane benefit body?

0/0
25.3.2009 17:08

cinsky_buh_srandy

ti s váma vypekli, co ???

;-DR^

0/0
25.3.2009 17:03

negramot

Telefónica 02 jsou podvodníci

a musím konstatovat, že se chovají stále více neslušně k zákazníkům. Samá hezká slovíčka, stále něco doslova vnucují, ale vše jen aby klienty nachytali a orvali. Ve cšem je nějaký háček, který zamlčí. Benefit program bez výstrahy firemním zákazníkům zrušili a když jsem slečně na lince *52 řekl, že nás vlastně okradli, tak mi popuzeně řekla, že v podmínkách mají, že si mohou s body kdykoli udělat co chtějí a basta. Jo jo, zlatý starý Eurotel, to bylo jiné jednání !!!

0/0
25.3.2009 16:51

Petr D

Re: Telefónica 02 jsou podvodníci

Naprosty souhlas. Mam stejnou zkusenost. Kde jsou ty casy, kdy zakaznik utracejici 3000+ za SIM mesicne byl vazeny.

0/0
25.3.2009 20:00

Bujo7

Re: Telefónica 02 jsou podvodníci

Přesně! Jak já jsem nadával, když Eurotel skončil...

0/0
26.3.2009 10:55

Jumperman

Dobrý...

Ještě že jsem za včasu přešel k Vodafone... O2 jsou podvodníci a sfině... RvRv:-©:-©

0/0
25.3.2009 14:24







Najdete na iDNES.cz