Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

„Já bych křičel, já bych brečel“ aneb Nejvtipnější hlášky z infolinek operátorů

Záznamy hovorů z operátorských infolinek občas překonají i ty nejzábavnější televizní pořady. Sestavili jsme pro vás druhou porci nejvtipnějších hlášek, které jsme s vaší pomocí získali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Mám tam hlášku, že jsem vůl

Vodafone k zveřejnění hlášky zapomněl napsat co to bylo za vysvětlování faktury. Jednalo se "akci" internet 6 měsíců zdarma a na faktuře bylo pár sto korun za použití Internetu, který jsem měl na mobilu vypnutý a přesto si při výjezdu přes hranice nechal platit za užívání (spojení) internetu. Jedině by pomohlo ukončení Internetu před výjezdem u operátora...... takže jsem v...

0/0
9.7.2009 8:58

Host

...

Já: Dobrý den, čekám, až mi to zvednete, úctyhodných 45 minut, co mi na to řeknete?

Operátorka O2: Ale pane, v obchodě také čekáte ve frontě!

Já: Takový obchod neznám, zřejmě srovnáváte O2 s nejhorším obchodem na světě...

0/0
25.6.2009 9:56

Host

Re: ...

To myslela prodejnu O2, tam jsem jednou tak dlouho čekal :-)

0/0
1.7.2009 0:33

Host

...

Operator: "Dobry den, prajete si?"

Zakaznik: "Nie, len sa pozeram..."

0/0
24.6.2009 22:13

Honza

NOKIA

Já pracuji jako konzultant na infolince a jednou jsem měl zákazníka, který chtěl vědět rozdíl mezi 5310 EM a 5000 . Když jsem to hodně zjednodušil, tak jsem mu řekl že 5000 není hudební a nemá ty posraný tlačítka u displaye. Jo jo chtěl jsem říct postraní;-D

0/0
22.5.2009 11:00

Lubean

ZC T-Mobile

Pro ty co si k tomuto tématu neprošli diskuzi na přelomu roku.

Reálná ukázka "moudrých" zákazníků růžového operátora R^

http://uloz.to/1105991/nasranejcigan.mp3

http://uloz.to/1106092/baaaba.mp3

0/0
2.5.2009 22:01

Jarka

Re: ZC T-Mobile

Jako to je hustý..před operátory smekám:-)

0/0
31.5.2009 23:31

TGTG

Budka

Telefonní budka fakt nejlepší :D Padal jsem ze židle smíchy a nechutně mě bolelo břicho. Ale stejně mi přijde úplně nejlepší Ťapina: http://mobil.idnes.cz/silvestrovska-hitparada-nejvtipnejsich-hlasek-z-infolinek-operatoru-1e9-/mob_operatori.asp?c=A081230_180204_mob_operatori_ham

0/0
26.4.2009 22:51

cinsky_buh_srandy

perfektní

;-D;-D;-D

0/0
17.4.2009 13:31

matesakoid

jojo...

To jsem se vam vcera nasmal az jsem se za bricho popadal - uplynulo prave 6 mesicu od doby, kdy mi operator O2 slibil prevedeni telefonni linky "nejpozdeji do 14ti dnu" a v pristich nekolika mesicich me o tom opetovne ujistoval.

0/0
17.4.2009 12:27

;o)

Super.

:-);-DR^ Diky. Jen vice takovych srandicek. Velmi jsem se poranu pobavil.V

0/0
17.4.2009 10:01

poemcz

mno

škoda že to samé kolovalo emailem tak 5 let nazpět..a je to na každém druhém webu....

0/0
17.4.2009 7:23

mokry molitan

Re: mno

jo souhlasim, sice se na mne nekdo sesype at to nectu ale ... vim ze nekdo to vidi prvne, to vzdycky nekdo uvidi prvne, ale je to omlete az hamba

0/0
19.4.2009 1:19

Katerina

diky redaktorovi

Velmi dekuji za clanek,

zasmala jsem se tak, jak uz dlouho ne!!!

0/0
16.4.2009 23:37

ppc1500

Jak se to dostalo ven...

Precetl jsem si par prispevku a nekteri jsou pohorseni, jak je mozne, ze se tyto hovori zverejni. Nevim, ale myslim si, ze se nic spatneho nestalo. Zverejneni je anonymni, tim padem absolute neosobni. Jestli se nekdo poznal, tak se dokonce mohl i zasmat sam sobe. Kdyz to nekdo nedokaze a urazi se, tak je to jenom ukazka toho, ze jeho smysl pro humor a sebekritiku jsou hodne nizko. Mozna az na ten pripad s tim jmenem..

Ja treba cetl rozhovory mezi piloty a ridici vezi a fakt jsem se pobavi. Jako u nekterych zdejsich....

0/0
16.4.2009 12:26

hlnocd

Re: Jak se to dostalo ven...

Navic je clovek upozornovan, ze je hovor nahravan.

0/0
16.4.2009 15:07

magnus

Re: Jak se to dostalo ven...

Z důvodu zkvalitnění našich služeb může být Vaše smrt nahrávána..... 

Mi to připomnělo Stopařova průvodce --- ;-D

0/0
19.4.2009 10:28

Maxx

Re: Jak se to dostalo ven...

A navic na druhou je toho urcite pulka vymyslena, pribarvena ...

0/0
19.4.2009 14:32

Filda

Re: Jak se to dostalo ven...

ver ze neni :)

kolega v praci : misto : dobry den muzu vam zvyhodnit volani? rekl : dobry den muzu vam vyhonit volani? :-)

0/0
23.5.2009 15:43

Host

Re: Jak se to dostalo ven...

souhlasim, vetsina tech radoby hovoru je pribarvena, já pracuji v call centru a vím ze kdyby nektery operator rekl neco z toho co je tu uvedeno tak hned letí, to si zkrátka operátoři nemohou dovolit. :-)

0/0
19.7.2009 8:50

tom206

Moje metoda

jak odpiknout v klidu všechny telefonisty co nabízej chujoviny: Říkám jim, že ten jejich super tarif nebo výrobek nepotřebuju, protože mám kouzelné fazole. Pak je asi 5 vteřin ticho, omluví se za zdržování, rozloučí se a už nikdy nezavolají.

0/0
16.4.2009 10:05

Cocotus_Interruptus

Re: Moje metoda

No, znamy onehda odpalkoval doterneho pojistovaka slovy: Nic od vas nechci, protoze jste Zidi, Zidi a Zidi. Dotycny jen zamumlal, ze to si musi zapsat a pote zmizel. ;-D

0/0
16.4.2009 10:19

Lukin

Re: Moje metoda

Já to dělám tak, že když mi zavolá nějaká reklamní operátorka, řeknu jí že když mi ho ****, tak že to koupím ;-D Pak už je jen krásné ticho...

0/0
17.4.2009 13:34

Reporter

Re: Moje metoda

já jim říkám ať mi popíše svoje pysky - to myslím rozhodí víc ;-D, vyzkoušej to

0/0
17.4.2009 15:14

Cocotus_Interruptus

Re: Moje metoda

Opravdu inteligentni. Diky za radu, ale neni mi 13 a nemam potize s mozkem. (Y)

0/0
17.4.2009 16:54

Dannyelek

Re: Moje metoda

ty jsi ale hrdina :-) oni už nikdy nezavolají, ale příště tu svou fazoli použiješ zas viď? :-) jestli jsi někdy seděl na té lince, tak víš, že těm operátorům je to úplně u .....  jen to odbouchne a řekne si, ten zas byl vtipnej jak suchý z nosu a volá dalšího zoufalce

0/0
18.4.2009 22:30

michal

Re: Moje metoda

Zoufalec = zákazník? Kde přesně že to sedíte?

0/0
30.4.2009 13:51

xbeka

z vlastní zkušenosti

Pro ty, kteří si myslí, že nadávat operátorovi je něco víc než hučet do stromu; operátor je ten nejnižší článeček: operátor sice může od zákazníka nápad na zlepšení vyřídit supervisorovi, ten to pak na poradě může říct svému nadřízenému. Nadřízený může poslat e-mail firmě, která si u telemarketingové společnosti objednala služby (většinou jsou totiž operátoři zaměstnanci úpně jiných firem, než pro které volá), ten to pak může probrat na své poradě ve své firmě a pokud se to dostane dál a odpověď se nestratí na zpáteční cestě, bude jistě znít: vy z callcentra nám do toho nekecejte, my to víme líp než klienti co volají na infolinku.

0/0
16.4.2009 8:19

Emil

Re: z vlastní zkušenosti

Presne tak, problem je ze manazeri jsou vetsinou naprosto neschopny lidi, ale jiny nenajdes.

0/0
20.4.2009 4:00

xbeka

hlášky v callcentru

Taky jsem při studiu dělala operátorku. Jedna z nejvtipnějších hlášek byla začínajícího operátora. Dali nám totiž na výběr, jakou větou začít hovor: 1. Jak Vám mohu pomoci, 2. co pro Vás mohu udělat. Operátor zvedl telefon a pravil: Jak Vás mohu udělat?

Anebo; zákazník: Co to znamená že mi body expirovaly?

operátor: To znamená že zemřely, jsou prostě někde v nenávratnu...;-D

0/0
16.4.2009 8:07

Lubean

Re: hlášky v callcentru

Tohle jsem už někde slyšel...a byl to přímo můj případ ;-D;-D;-D kdyiž jsem v jednom nejmenovanem CC dělal operátora, zvedal jsem hovory z 5ti linek a právě u dvou z nich bylo striktně nastaveno pravidlo představní... a trošku se mi to pomíchalo že z toho vzniklo to co napsala xbeka ;-D no op. jsou prostě taky jenom lidi R^[>-]

0/0
2.5.2009 21:57

EddY

to znam

tohle sem delal taky a fakt ez nekdy tam musite mluvit s takovejma individuama... delal jsem nebankovni pujcky... a verte mi... kazdej cikan co ma  u baraku aspon telefoni budku tam vola... a treba i trikrat dene... vymaz ta prace(Y)

0/0
16.4.2009 7:46

anonim

to sem zvedav

Jo no, znam lepsi ze zkusenosti meho kolegzy:

Zákazník :Dobry den, ja zrovna ridim, nemuzete zavolat pozdeji ? ????!! Hvííízd prásk, bum bááíác ... 

Operátor: Tak já teda zavolám pozdějí

:-)

Pak mu kolega volal o vteřinku později policajty a sanitku než se z toho vzpamatoval hehe

0/0
16.4.2009 0:48

Jan Kolodrat

HUSTY

kamaradce volal na callcentrum jeden frajer a za noc klidne 200x ji rikal, ze by rad do ni vrazil hrabe, tim hrabavym napred.......ona mu musela porad opakovat: muzu vam jeste s necim pomoci? :-)

0/0
15.4.2009 16:51

Reporter

Re: HUSTY

z jaký firmy je kámoška. Já jí zkusím vytočit. budu to nahrávat a zveřejním to.

-

mimochodem proč tu práci ty lidi dělaj, když je to nebaví ? Já bych nemohl dělat něco co mě nebaví ;-D

0/0
15.4.2009 23:30

alenka

Re: HUSTY

Ta holka má už tak těžkou práci, proč ji chceš obtěžovat? A proč si myslíš, že ji její práce nebaví? 8-o8-o

0/0
15.4.2009 23:53

Reporter

Re: HUSTY

já mám taky těžkou práci a potřebuju se nějak odreagovat. Tohle je zdarmo a některý linky jsou k dispozici 24 hodin denně. Za golf se musí platit a nelze ho hrát v noci a při blbým počasí. 

-

obtěžovat jí nechci, vždyť ani nevím jak vypadá. Znáš jí ? je hezká ? pokud jo dám 1000,-

0/0
15.4.2009 23:57

alenka

Re: HUSTY

:-©:-©:-©

0/0
15.4.2009 23:58

Reporter

Re: HUSTY

tím chceš říct, že není hezká ? Tak to pak bude dobrá jen na to, že si z ní budu dělat legraci na infolince

0/0
16.4.2009 0:01

fx

Re: HUSTY

Tím chce říct, že nás tvé pubertální příspěvky nezajímají, vole ;-D

0/0
16.4.2009 8:38

Reporter

Re: HUSTY

proč mě říkáš vole ? proč urážíš. Jestli nesouhlasíš, napiš nějaký protiargment. A jestli se tobě (nebo skupině za kterou samozvaně mluvíš) moje příspěvky nelíbějí, tak je nečti

0/0
16.4.2009 9:40

Cocotus_Interruptus

Re: HUSTY

Protiargument predpoklada, ze na zacatku je nejaky argument, a ne jenom nevychovany buran obtezujici slusne lidi. Rv

0/0
16.4.2009 10:14

banner

Re: HUSTY

jeden bych věděl: "jsi pěknej vocas..."

0/0
16.4.2009 18:16

Reporter

Re: HUSTY

nestěžuju si, dík

0/0
16.4.2009 20:16

jim

Re: HUSTY

No, přečetl jsem poctivě celou diskuzi a mám na vás stejný názor :-) Člověk, který znepříjemňuje pro svou zábavu život lidem, kteří dělají už tak dost nepříjemnou práci je prostě pitomec. A pokud to dělá anonymně je ještě k tomu slaboch. To je zhruba ještě to nejmíň urážlivé, co mě napadlo :-P

0/0
17.4.2009 6:46

Reporter

Re: HUSTY

je to občasná forma zábavy, kterou asi nepochopíš (a já chápu, že nejsi sám). Ale asi sám na infolince pracuješ, protože jseš stejně neschopnej a zároven nadanej arogancí a schopností do všeho kecat. proč sem taháš, že to dělám anonymně ??? Tady v tý diskusi píšu 2x, že to nikdy nedělám anonymně !!! (naopak občas jeětě na ty pitomečky podávám stížnost a žádám nahradu škody např. za náklady na telefonování.největší radost mám, když to pak něaký tý ubrečený slepici strhnou z platu) 

Momentálně je to napsané o 2  příspěvky níž. ˇčíst tě naučili v 1. třídě a je to užitečná schopnost, tak jí zkus někdy použít a najdi si zábavu na kterou intelektuálně stačíš

0/0
17.4.2009 8:18

matesakoid

Re: HUSTY

Jé, já mám rád občasnou formu zábavy, dej mi na sebe kontakt a za litr si tě pronajmu.

.

Byla by to klidná lehká práce - zas nám totiž někno na hřišti zlikvidoval doskočiště a ty jsi jedním z adeptů kteří by se na tuto funkci hodili nejlépe.

0/0
17.4.2009 12:36

Reporter

Re: HUSTY

v čem ta nabízená práce má spočívat ? že bych vám opravoval zlikvidované doskočiště ?

0/0
17.4.2009 12:54

Jim

Re: HUSTY

Spíš vy postrádáte špetku empatie a slušnosti. Operátor je nejnižší článek řetězu. Ano, občas je pravda, že operátor se chová jako retardovaný jedinec, ale když přihlédnu k tomu, kdo mu tam denně volá, tak to dokážu i pochopit a alespoň mu nepřitěžovat.

Já mám svou zábavu a vypadá to, že výši vašeho intelektu přesně odpovídá psychické týrání ostatních po telefonu. Pro mě jste právě povýšil z blba na duševě nemocného.

Pokud mi tady dáte DŮVOD, proč vás to baví, který nebude něco jako "Baví mě srát okolí a šikanovat ostatní lidi" nebo "Sere mě celej svět, tak to někomu dám sežrat" nebo "firma XYZ mě nasrala, tak jim to dám sežrat", tak jsem ochoten se s vámi sejít a osobně se vám za tohle nařčení omluvit a přiznat svou chybu. Mimochodem - známá dělala na podobném postu a myslím, že si ani nedokážete představit, jak moc tupí lidé tam občas volají... Tam by zblbnul i úplně normální člověk...

0/0
17.4.2009 14:31

Jim

Re: HUSTY

Jen doplním, aby mě někdo nebral za slovo (nebo za špatnou formulaci)

důvod, který pochopím pro takovou zábavu

0/0
17.4.2009 14:36







Najdete na iDNES.cz