Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Telefony LG jsou prý nejméně spolehlivé, neuspěl ani Sony Ericsson

V Británii proběhl průzkum spokojenosti zákazníků s mobilními telefony. Telefony LG ve spolehlivosti propadly, stejně tak Sony Ericsson. Nejlépe si naopak vedla Motorola.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

help

lidicky kde sezenu nejakej soft abych mohl prevadet hudbu z compu do telefonu ??

0/0
26.7.2009 19:04

chadzy

NWM

no ten prispevek k tomu LG sem vubec nevedel ze je slabsi ja myslel ze motorola je nanic no nnic pekne ste popsa :-)

0/0
10.5.2009 8:46

jilisman

Mám rád LG

Měl jsem F 3000 (autíčko), teď ho nosí synek - 4 roky v provozu bez jakýhokoli problému.R^

Kupoval jsem pračku - 6 let v provozu bez problému. Kolegyně má Pradu a musím říct, že nestydět se - nosím ji taky;-)

0/0
9.3.2009 20:24

pasta

LG servis

souhlas LG - špatný a servis...škoda mluvit!!! po týdnu od zakoupení se mi LG KU990 začal vypínatRv pomohlo jen vyndat baterku a tak jsem dostal na helpdesku radu, že mám telefon na týden poslat do servisu na přehrání firmware;-D tedy to co se dá zvládnout doma za hoďku?... servis dělá týden a objednat se a udělat něco na počkání8-o v žádném případě! tím jsem s LG skončil!!!

0/0
9.3.2009 15:08

5

Re: LG servis

stačí si přečíst občanský zákoník a související a dozvěděl by ses, že nejen LG, ale PRODEJCE má ze zákona nárok na vyřízení reklamace do 30 dní. Takže jestli jsi kvůli tomuto skončil s LG, skončil jsi také s čímkoliv jiným. A tím pádem musíš žít jen v jeskyni a nikdy nic nekupovat (nedejbože pokud bys byl podnikatel a neměl záruku žádnou z velkoobchodu, viz obchodní zákoník)

0/0
9.3.2009 19:31

Bunzy

LG SE NOKIA I-Phone SAMSUNG

LG telefon ma muj strejda,co chvili zamrza,muj tatka ma uz asi 5 let nokii 6600 prvni dva mesice byla porad v servise ale nyni jede bezchybne celych pet let, mamka s brachou a segrou maji samsungy spokojenost na obou stranach a ze ty telefony neco zazili.ja osobne jsme vyzkousel nokii,motorolu,iphone a sony ericsson, po te co mi asi po mesici uzivani byl odcizen iphone a jeho cena je celkem neprimerena jeho funkcim a zakladni vybave tak jsem se rozhodl pro Xperii od SE, myslim ze lepsi koupi jsme udelat nemohl.slape v pohode zadny problem paradni funkce.Sedi mi vice jakou kterekoliv HTC

0/0
8.3.2009 23:20

jack

pruzkum o nicem

Takovymu pruzkumu se musim smat.Na svete se proda 1,2 miliardy telefonu a tohle je vzorek 2 tisic.To je spise vyjadreni sympatie k te ktere znacce,na motorolu ta kvalita sedi ale ze by propadli LG a SE to je blbost.

0/0
8.3.2009 9:43

anonym

pravda

to je ale pravda ja mam lg a pozad se seka a celej nejakej divnej !![>-]

0/0
7.3.2009 17:02

L

Re: pravda

Ano, presne preto je tento vyskum pravdivy ;-D Dakujeme za objasnenie ;-D

0/0
8.3.2009 11:25

anonym

Re: pravda

to ale není prawda mám lg vubec se enseká nic a je nejvic dobrej..pstě LG je nejlepší..a taky víte britové-ví že LG se tedka hodně daří a tak musí bejt zase proti......a motorola jo?=D=D=D=D=DBOŽE dyt motorola není ani v první světové pětce ve výrobě mobilů..totálně propadla..bože ti britové..

0/0
3.6.2009 19:00

Lubo

LG

Rukami mi preslo mnozstvo telefonov od LG - KG120, Shine, Prada, Viewty, KU380, KF300, KF510, KF600, KF310, KF750, KS360, KC550, KP500 a naposledy KC910...ani s jednym som nemal najmensi problem, iba Viewty obcas mrzol. Tam som sa ale venoval trochu narocnejsim zasahom do softwaru. Takze neviem neviem, ci cely tento "prieskum" nie je nieco ako antireklama...

0/0
6.3.2009 23:52

bdf

Jedna tabulka rekne vic nez tisic slov

To na iDnes evidentne jeste nikdo nepochopil.

0/0
6.3.2009 23:37

mh07

Nej telefon světa - který nepotřebuje ani energie!

Nejlepší telefon je špagátek - ten natáhnou a nakništovat mezi dvě plechovky - jednoduché snadné - jednoduše dokonalé - a dají se posílat i fotografie - a to hmatatelné - fotografii napíchntete ma sicherhajcku - tu zavěsíte na provázek a samospádem posíláte adresátovi - je-li adresát výše než odesílatel - jednoduše si prohodí pozice atd.

www. fotogalerie.nafotil.cz

0/0
6.3.2009 22:58

Capa

blbost

Mám starý dobrý SE k750i  - jeden z prvních kusů. To co semnou prožil by jiný těžko zvládal... Několikrát utopený, zmrznutý, připálený u požáru, hooodně praštěný a nakonec i zrezlý a stále maká jako by nic. Jediná výměna - repro za 80Kč :-P Jukněte...

http://twister.rajce.idnes.cz/Se_K750i/

0/0
6.3.2009 22:56

Luke

Re: blbost

ty fotky jsou super ;-D

0/0
6.3.2009 23:11

bad_azz

Anketa

Jako nechapu, oni se zeptaji 2000 lidi, ale kolik z tech lidi melo SE, kolik z nich LG, kolik Nokii apod? Jestlize melo 40% lidi Nokii, 40% SE a zbytek se rozhodil mezi ostatni telefony, tak je ta anketa zcela irelevantni...RvRv(Y)(Y)

0/0
6.3.2009 22:20

bad_azz

Anketa

0/0
6.3.2009 22:18

4s400ls

Souhlasím s hodnocením ankety, ale ne s tím kdo co používá

nesouhlasím s tím že SEčka sou pro lidi co poslouchaj hudbu, sice maj hodně hudebních telefonů ale sou to stejné (Y) jako LG.

Prostě nejde srovnávat Americké motoroly s "poctivýma Čínskýma Sonny Ericama"

Aby nepřišly komentáře že SE není čínský tak vysvětlím: se sou japonský(toe skoro to samý), ale vyrábí je čína což mluví o své kvalitě

0/0
6.3.2009 18:00

bad_azz

Re: Souhlasím s hodnocením ankety, ale ne s tím kdo co používá

Sam si objektivni jako Cinan. Rv

0/0
6.3.2009 22:18

oldboy

Re: Souhlasím s hodnocením ankety, ale ne s tím kdo co používá

ano, v ČR bude tupý uživatel hájit svou značku a nenávidět jakoukoliv jinou. Viděl jste někdy Motorolu rozebranou? Myslíte že MTK je z Ameriky? Ani náhodou.

A napsat Sonny, to chce opravdu velkou znalost. Mám dojem že jste o té značce jen slyšel a nikdy neviděl, protože ta značka je s námi již hodně dlouho a za tu dobu si to i zaostalý jedinec zapamatuje.

To že se něco vyrábí tam a tam nevypovídá o kvalitě či nekvalitě. Pochopíte až dokončíte základní školu

0/0
7.3.2009 7:15

Jirka

Já mám opačné zkušenosti

Malý, obyčejný LG slouží už dlouho a spolehlivě. Má i dlouhou výdrž. Naopak s motorolami máme v rodině problémy. Jak V3 tak i Razr, prostě po pár měsících začaly zlobit, chvilku pomohlo, když šly do servisu na reklamaci, ale pak začaly zlobit  a další reklamace u obou byla zamítnuta, kvůli prý vlkhosti a oxidaci. Tu vlhkost prý vevnitř ukazuje nějaké čidlo. Já ho před nai po "opravě" neviděl, tak nevím, ale je to krásný způsob, jak vás připravit o záruku. Podobný problém jsem měl i s Nokií N70

0/0
6.3.2009 13:28

Karel May

Re: Já mám opačné zkušenosti

Ahoj, jsem teda LG nemel,ale motoroly mam moooc rad!mel jsem jich asi 5 a porad je mam doma od Motoroly V50 pres RazrV3i az po dnesni Motorolu Q9h a nikdy jsem nemel s tim zadny problem!!Dodnes mi vse funguje!

0/0
6.3.2009 14:20

ja

Re: Já mám opačné zkušenosti

Ono "cidlo" je vetsinou pod baterii, Takovy kousek bileho papirku. Kdyz zmeni barvu bylo vystaveno vlhkosti

0/0
6.3.2009 14:23

Pančo

Re: Já mám opačné zkušenosti

Přesně tak, jedná se o bílé kolečko průměru cca 7mm, které při styku s vlhkostí zrůžoví a tím padá záruka...:-/

0/0
7.3.2009 14:31

linda a jess.

LG

Po roce a půl u LG mobilu nebyl po většinu dne signál. Kartou to nebylo,měnila jsem ji, v ElektroWorldu reklamaci neuznali.

Neuznali ji ani podruhé, když jsem jej předvedla jejich prodavači.

Do reklamace uvedl, že signál holt není. Nyní mi leží v šuplíku.

Už si nikdy LG nekoupím a ani v Elektro Worldu si nic nekoupím :-)

0/0
6.3.2009 12:33

oldboy

Re: LG

nenechat se odbýt. ElectroWorld nejsou servis, oni jako prodejce mají povinnost přijmout reklamaci a o opravách rozhoduje servis. Zákazník holt nezná svá práva a tak doplácí

0/0
6.3.2009 12:56

linda a jess.

Re: LG

mobil byl v servise, ale závada se prý neprojevila :-) Tak mi to sdělili v Elektro Worldu

0/0
6.3.2009 13:44

ja

Re: LG

Mate pravo chtit dukaz

0/0
6.3.2009 14:24

bkf1

Re: LG

ono taky krom znacky a vyrobcu je take treba premyslet kde si clovek ma elektroniku koupit. ElektroWorld a dalsi "prodejny elektroniky" jsou jen obycejne obchody s potravinami akorat tam misto rohliku prodavaji televize mobily atd. ale kvalita je spatna i u znackovych vyrobku (casto protoze jejich vyrobce je neoriginalni... viz zname Nokie z polska, rumunska atp.)...

0/0
6.3.2009 13:25

Eliška

Re: LG

naprosto souhlasím... reklamuji nyní ntb, ale je to opravdu hrůza.. už si tam nekoupím ani prázdný cd ;-O

0/0
31.3.2009 19:39

Já První

To vůbec neřeště...

tyhle průzkumy vůbec nezohledňují vedlejší vlivy...

Takže pak vychází Toyota jako nesjpolehlivější a Alfa Romeo jako brak. Proč? No protože tabulku spolehlivosti sestavují podle toho, kolik aut přijede na STK s nějakou závadou! Takže Toyota, tedy její typický vlastník - starší pán s ročním náběhem do 10tis km, si dá pozor. Zatím co typický majitel Alfy - mladej kluk, co nalítá za rok 30tis s využívaním celého potenciálu se na to může! A přijede na stk pozdě a bez přípravy...

Stejně tak LG je typickým mobilem školáků...  s občasným potopením do mlíka a házením po kamarádech... a Motorola je mobilem manažerů - a v saku je přece jen bezpečněji! :-P

0/0
6.3.2009 12:08

...

Re: To vůbec neřeště...

kterej manager má motorolu, proboha?;-D

0/0
6.3.2009 19:37

Pančo

Re: To vůbec neřeště...

Motorola není mobilem manažerů, protože firmy tupě kupují Mlokyje. Naopak Motorola je dnes spíš pro mladší (ale řekl bych spíš pro všechny), co chtějí spolehlivý telefon, ne chodící multipřístroj, co umí vše a nic pořádně. Osobně používám Motoroly už nějakých 8 let s jenidou záruční závadou za celou dobu. Telefony mi nikdy neodešly fyzickým opotřebováním (zničením), a vydrželi vždy minimálně 3 royk fční. Současný telefon RAZR1 drží už přes 3 roky a stále jako nový... Jsem víc než spokojen a nikdy bych už cokoliv jiného než Motorolu nekoupil...;-D

0/0
7.3.2009 14:29

Suchar

A proč by měly být mobily kvalitní?

Za půl roku do vás reklama napere, že nemůžete žít bez 20 megapixlovýho foťáku a nové HRC-PRC-GRC technologie a vy ten svuj telefon zahodite a poběžíte si pro jinej, tak proč by měl být kvalitní, když ho zase za dalšího půl roku vyhodíte.

0/0
6.3.2009 11:50

v6ak

Hloubka problémů, ne vždy zrovna propastné rozdíly

"měla za poslední rok s telefonem blíže nespecifikovaný technický problém" - IMHO není dobrá cesta sčítat hrušky s jabkama a tedy sčítat různě závažné chyby. Z toho, co jsem četl, jsem pochopil, že náhlá úplná nefunkčnost a ztráta dat je asi považována za stejně závažnou, jako krátkodobá nedostupnost jedné funkce. A taky, pokud se závada projeví jednou, je to počítáno stejně jako občasný nebo jednorázový projev.

Dál se nezmiňují nic o řešení - například zda to vyřešila reklamace apod.

Netuším, kam by se to hnulo, kdyby se počítalo i s tímto.

Taky mě celkem překvapilo, že to množství problémů je tak vysoké. Donedávna jsem měl takový pocit, že problémy s telefony různých značek (včetně nějakého na pár dní půjčeného kvůli reklamaci) se týkají jen mě.

Na druhou stranu, pokud bych se podíval jen v rodině, tak procenta problémů (20-30%) bych viděl spíš jako procenta  bezproblémových případů.

0/0
6.3.2009 10:38

v6ak

Způsob používání

Navíc to může být ovlivněno více faktory. Je to možná jen chybná interpretace v článku, ale může to být zásadní rozdíl: Je to interpretováno jako spolehlivost mobilů, ale ve skutečnosti to závisí i na používání. I ve článku je to zmíněno, například:

Nokia má celkem malé číslo,

ale "Nokie si prý většinou pořizuje ten, kdo prostě potřebuje volat".

Sansung má taky malé číslo. Jenže vzhledem k některým omezením (například instalace java aplikací) pochybuji, že z něj budou uživatelé mačkat co to dovede. Málokdo asi bude používat návod jako http://clanky.kompletne.cz/index.php?page=clanek&ID=148 , jinak by to Samsung asi dávno zjednodušil. A instalaci z netu, podle toho, co slyším v okolí, moc lidí nechce.

Naopak Sony Ericsson má vynikající hloupé mobily s multitaskingem, což může být důvod, proč se blíží LG.

0/0
6.3.2009 10:53

oldboy

Re: Způsob používání

ad Samsung java - no věci které jste uvedl jsou spíš problémem tenagerů, kteří si spíše vybírají telefon dle vzhledu a nebo ho rovnou dostanou od rodičů. Pracující člověk nemá problém si zaplatit 800Kč měsíčně za mobilní internet. Může tam být FUP či podobné věci, ale 2GB na měsíc z mobilu prostě stačí. Není pak problém tu aplikaci (v případě teenagerů "hru") nainstalovat.

Mě osobně jako tvůrci aplikací se líbí krok Samsungu. Nevím proč by si někdo měl zakoupenou aplikaci instalovat z PC, když jí nabízím na internetu. Leda že by jí někdo chtěl krást ;-) Pokud někdo zaplatí, nemám problém mu aplikaci znovu zaslat. Ale aby si to někdo stahoval z různých war fór a neplatil za mou práci? To funguje a vadí opravdu jen zde v ČR

0/0
6.3.2009 11:45

v6ak

Re: Způsob používání

1. Teenageři jsou taky skupinou uživatelů...

2. Ano, jde to, ale proč? Jak bude přemýšlet takový uživatel? Proč by za to měl platit, když nemusí? Když si někdo kupuje mobil za cca tři tisíce (i zde lze slušně vybrat, mám SE G502 s multitaskingem a mnohýma dalšíma pěknýma fíčurkama pod 3000Kč), tak asi nebude patřit do skupiny, které nebude vadit nějaký výdaj na internet navíc. (Vynásob si dobu používání cenou internetu...) Pokud někdo chce java aplikace (mnohé jsou i freeware), pak si pravděpodobně Samsung nekoupí. Navíc je to složitější.

0/0
6.3.2009 12:59

oldboy

Re: Způsob používání

1) ano, jsou. Ale u nich hrají roli právě peníze a různé teen názory v diskuzích a na fórech jsou k smíchu (je poznat že nemají peníze si něco koupit a tak je vše špatně)

2) ".............tak asi nebude patřit do skupiny, které nebude vadit nějaký výdaj na internet navíc.........................." - tak pak není problém si ten freeware stáhnout do mobilu, ne? Je to i snažší než zapínat doma PC a pak to do mobilu nahrávat. INstalace JAVA aplikací je jinak zcela stejná jako u jiných značek (pominu stažení)

0/0
6.3.2009 13:09

v6ak

Re: Způsob používání

Samozřejmě, neříkám, že musíme brát každý názor každého teenagera zcela vážně. Ale jsou to taky uživatelé a spíše než starší se snaží ze svého mobilu vymáčknout maximum a ne jen volat. Btw nezapomeňme, že jde o vypovídající hodnotu výzkumu a ne teenagery.

No samozřejmě, že to jde stáhnout... z internetu. Jenže mnozí lidé se toho bojí, protože neví cenu, někteří nemají nastavený internet apod. To poněkud omezuje skupinu lidí, kteří chtějí víc, než jen volat. A ti pokročilejší budou chtít třeba multitasking.

A nejde jen o to.

Navíc co vím od jiných, tak ne všechno jde stáhnout. AFAIK je nutno instalovat všechno jedině z jad, musí být správný mime typ a možná tam nesmí být hlavička pro download.

0/0
6.3.2009 16:43

mirame

vada LG KC550

Mobil zcela nepravidelně (rozmezí několika hodin)  vypíná a lze pak spustit jen uvolněním a zasunutím akumulátoru a zapnutím. Jinak pracuje zcela spolehlivě. Byl v záruční opravě a nic se nezměnilo. Co s takovým problémem ??;-(

0/0
6.3.2009 9:50

oldboy

Re: vada LG KC550

zdokumentovat onu závadu, např na video. Pak to dát do servisu spolu s tím videem. Je to rozhodně lepší než to tam dát jako občasnou závadu a oni na to zrovna nemusí přijít (jelikož se neprojeví závada).

0/0
6.3.2009 9:55

v6ak

Řešení doma

Měl jsem taky nepravidelný (byť méně nepříjemný) problém s T-brandovaným SE G502.

A řešení? Nejdřív záloha. Pak přehrání firmware a master reset. A pak teda ještě pro budoucnost debrand. (Samotné přehrání firmware nepomohlo úplně, ale to bych zase nezobecňoval mezi výrobci.)

ALE BACHA: Pokud se bude vypínat i při těchto činnostech, je to určité riziko! Nevím, jestli to pak uzná servis.

Anebo můžeš totéž chtít po servisu. (Kromě případného debrandu.)

0/0
6.3.2009 10:06

oldboy

Re: Řešení doma

jenže decustomizací se přijde o záruku. Já jsem si to také provedl doma s N73 od operátora (jelikož u jednoho problému bylo podezření na FW) a pak když po měsíci nešel telefon zapnout vůbec, nahrál jsem původní FW do telefonu, ale v servisu to poznali.

Takže poučení je si nekupovat šmejdy od operátorů, kteří si tam dají vlastní FW. A zatímco z volného prodeje není problém, lidé s FW od operátora mají smůlu. Nehledě na to že ani na prodejnách operátora o telefonech nic neví a v případě problémů na to házejí bobek v podobě "to musíte za výrobcem". Výrobce se na to dle zákona samozřejmě vykašle a ani na značkové prodejně nemusejí pomoci, jelikož ten bastl od operátora je naprosto jiný.

0/0
6.3.2009 10:13

v6ak

To je asi různé

Víceméně všude čtu, že zpětná customizace by to měla vyřešit. Zkušenosti ale nemám. Doufám, že je ani nebudu mít a že firmware po decustomizaci bude šlapat jak má. A pokud bude zlobit, snad to půjde spravit jak jsem psal. Joystick naštěstí nemám.

0/0
6.3.2009 15:18

oldboy

Re: Řešení doma

jinak decustomizaci autorizovaný servis provede, ale pouze na základě žádosti operátora. Probíhá to tak že to u prodejce reklamuji s vadou FW a řeknu mu že vím že se problém neodstraní s přehráním jejich FW, jelikož to je vlastnost jejich FW. Oni to pak dají do servisu, decustomizují a záruka platí dál

0/0
6.3.2009 10:14

v6ak

Zajímavý debrand

O tom jsem netušil. Zajímavá cesta.

0/0
6.3.2009 16:53

Frank

LG = levny, ale spatny

Nevim, jestli mam takovou smulu, nebo co, ale temer kazda z tech par veci od LG co jsem mel, mela nejaky problemek ...

0/0
6.3.2009 9:08

Mart

Re: LG = levny, ale spatny

...a ja mám asi štěstí, výrobky LG si kupuju rád, protože to je jedna z mála značek, jejíž výrobek jsem zatím nikdy nemusel reklamovat.

0/0
6.3.2009 9:43

ales

Re: LG = levny, ale spatny

souhlasím - nejedná se sice o mobil, ale mám doma 7 let lednici LG a nikdy nebyl zadny problem

0/0
6.3.2009 20:19







Najdete na iDNES.cz