Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Při reklamaci telefonu můžete tvrdě narazit. Stačí chybějící paměťovka

Myslíte si, že pokud prodejce uzná při reklamaci svoji chybu a nabídne vrácení peněz, máte vyhráno? Pan Zdeněk se v našem příběhu přesvědčil o opaku a jenom náhoda pomohla, že vše dobře dopadlo. Přečtěte si, jak se takové situaci vyhnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kuba

9. 11. 2008 19:57
Ten samý případ

Mě se stalo naprosto to stejné s Nokii, jednalo se o autorizovaného prodejce a taky po mě chtěli 64MB kartu, kterou jsem musel shánět asi 14 dnů.

0 0
možnosti

ZZZZ

8. 11. 2008 17:28
Sony

Moc se mi líbí vyjádření firmy Sony,protože jsou to pravě oni, kteří vyžadují kompletní balení, jinak "obchod nic nedostene", vím o čem píšu, protože pracuju jako prodejce v "kamenném obchode"!!!!

0 0
možnosti

cock

10. 11. 2008 11:43
Re: Sony

1) Sony s tím nemá nic společného, vyjádření k tomu je jen jejich dobrá vůle

2) Sony nic neproplatí šedému prodejci

3) Proč je špatné to, že kdokoliv chce kompletní balení? Prodal to za určitou cenu, tak si to koupí zpět za tu samou cenu a chce tedy komplet. Proč by měl tratit na svoje náklady?

0 0
možnosti

ahoj

7. 11. 2008 14:18
Pozor na dárky

Kdyzi jsem si kupoval kameru a jako "dárek" byl v akci foťák. Po pár měsících začala kamera zlobit (špatné podání barev) a jelikož dle mého názoru triviální seřízení autorizovaný servis nebyl schopen provést, chtěl jsem vrátit peníze. POdmínkou však bylo vrátit i foťák. Naštěstí jsem ho nikomu nedal, ležel ve skříni, protože to byl stejně výběhovej šunt. Jsem rád, že jsem se nemusel s nikým složitě dohadovat, jestli, když dostanu něco zadarmo, tak to v případě vrácení zboží vlastně zadarmo není.

0 0
možnosti

asdfghjk

6. 11. 2008 23:17
existuji i slusni

Jednou sem odstupoval od smlouvy a baleni sem prinesl komplet i se zaprasenou krabickou veskerejma dratkama pytlickama a manualy a letaky :) Jen ty sluchatka k mobilu byli na 8 casti. A pani misto toho aby se vztekala ze ty sluchatka sou na maderu proste krabicku vzala vytahla mobil se vsim pouzitelnym a krabicku vyhodila... penizky vratila a poprala pristi lepsi vyrobek...

0 0
možnosti

zdenka

6. 11. 2008 22:52
zamítnutí reklamace

Chtěla bych se také poděli o svou zkušenost s reklamací telefonu. Telefon jsem zakoupila v zásilkovém obchodním domě Eva, telefon zn, Motorola F3, telefon stále zlobil, tak jsem ho reklamovala. Po reklamaci opět zlobil, opět jsem ho reklamovala. V opravě byl 6 týdnů a nakonec mě řekli, že jsem ho rozbila, že měl rozbitou čtečku SIM karty a chtěli zaplatit 500 kč. Telefon jsem měla 5 měsíců. Takže jsem přišla o telefon i peníze. Proto už bych nikdy v Evě na Mělníku nic nekoupila a nikomu nedoporučuji.    

0 0
možnosti

drek

6. 11. 2008 22:23
Poučení pro prodejce:

Po zásahu ČOI jsem jako prodejce došel k názoru, že než být k zákazníkům ohleduplný a snažit se jim vyjít vstříc je, pokud jde o reklamace efektivnější a levnější si zaplatit dobrého právníka a dle jeho rad upravit reklamační řád, připravit formuláře a proškolit zaměstnance, jak přesně dle zákona vykličkovat. Důvod ? 3 roky provozuji kamenný obchod s výpočetní technikou a protože se snažím se zákazníky vždy domluvit, nebyla na mne jediná stížnost. Až si po těch 3 letech na mne poprvé stěžoval zákazník, který si koupil repasované PC za 1500,-Kč a po 14 dnech ho přišel vrátit s tím, že si myslel, že se jedná o PC nové a já mu tuto reklamaci zamítl. Stěžoval si na ČOI. Ta sice jeho stížnost také neuznala, ale hned poté u mne následovaly další 2 skoro celodenní kontroly od ČOI - důvodem bylo, že prý "do té doby o mě nevěděli a tak mě teď aspoň pořadně zkontrolují". Vady typu scházejícícho CZ překladu u několika výrobků, chyby v reklamační řádu apod. mne stály 11000,- Kč.

0 0
možnosti
AN

COI

6. 11. 2008 23:17
Re: Poučení pro prodejce:

za blbost se plati... ;-D

0 0
možnosti

david

6. 11. 2008 20:51
Špatná zkušenost s alza.cz

Tak zrovna alza.cz není ukázkový případ obchodu který by se měl vyjadřovat.Moje zkušenost s nimi je taková.Zakoupil jsem u nich telefon a jakmile mi přišel, tak na druhý den jsem ho musel poslat na reklamaci, ale napsal jsem jim, že bych byl rád kdyby to neřešili reklamací, ale výměnou za jiný (aby jsem měl co nejdřív zpět funkční mobil), samozřejmě že mi ho poslali na reklamaci a ta jim trvala překvapivě 30 dnů(kdyby byla zákonná doba 60 dnů, tak to stihnou za 60 dnů).Prostě jde o to, že hned po zakoupení být opět bez mobilu měsíc a půl je celkem nepříjemné, když jsem chtěl spíš vrátit mobil a dostat tak jiný v zákonné době 14-ti dnů.Vzal jsem si z tohoto ponaučení.

1,být na prodávajícího tvrdý a žádné "mohli byste prosím ..."

2,nic si už nekoupím u alza.cz a ani tento obchod nikomu nedoporučím

0 0
možnosti

bob

6. 11. 2008 21:10
Re: Špatná zkušenost s alza.cz

Oni využili svého práva. Pokud budeš někde vykřikovat, nemůžeš se divit, že tě vyhodí. A nedělej si iluze o tom že bys potom třeba Policii řekl, že tě vyhodili jen tak. Dneska má každý kameru.

Zároveň si na takové řvouny dává každý pozor a tím spíš se na něj vykašle. Pokud je neslušný

2) je to jen tvoje zkušenost. Pokud doporučuješ všem na základě tvé zkušenosti, pak jistě uznáš že to je hodně primitivní. Věřím, že alza.cz má jak pozitivní ohlasy na reklamace, tak i negativní. Bohužel, o těch negativních bude vždy slyšet. A o těch pozitivních buď vůbec, a nebo se to svede na reklamu.

0 0
možnosti

Halina Orlová

6. 11. 2008 19:14
Kde to žiju ?

Nejgeniálnější by bylo prodejce postavit ke zdi a odprásknout ho jako všivého nenažraného kapitalistického živnostníka, který vykořisťuje zákazníka.  Kdepak, žijeme naštěstí v kapitalismu a přílišná ochrana spotřebitele je někdy na škodu než k užitku. Komu se to nelíbí ať tam nekupuje, to je tržní prostředí.[>-]

0 0
možnosti

KGB

6. 11. 2008 20:05
Re: Kde to žiju ?

:))))))))))))))))))))))))))))))))) Zase sranda? :D

0 0
možnosti
JP

Ralf

6. 11. 2008 17:26
Ehm

Takže jsem se z tohoto "hurá" článku dozvěděl, že kupující je povinen vrátit kompletní výrobek se všemi zakoupenými součástmi což pan Zděnek jaksi nedodržel. Prodejce se sice choval příliš tvrdě, nikoliv však nezákonně.

Jinými slovy za blbost se platí...

0 0
možnosti

789456123

6. 11. 2008 18:28
Re: Ehm

ono je v módě to dávat do rovnice "náš zákazník náš pán". Prodejce se zachoval z hlediska zákona naprosto správně. Jenže aby se to řádně rozneslo (i když prodejce prodává šediny podivného původu), tak se to nějak napíše. Prostě bulvár.

Až si něco způsobím, napíšu do novin a budu to přes ně řešit. Jsem zvědav jak to dopadne ;)

0 0
možnosti

exXboxák

6. 11. 2008 16:39
Jen přišli o zákazníka

protože já se samozřejmě rozhodl že další konzoli od MS nechci. V podstatě jsem nechtěl ani vyměnit celou konzoli ale ale jen samotný přístroj (bez HDD,ovladače atd.) měl jsem za to že je to banalita... Přístup MS mě zklamal,raději zainvestuju do Sony... U první konzole ani nechtěli reklamaci řešit protože byla ze zahraničí,koupená před oficiálním zahájením prodeje v ČR (i když je to zase hĺoupost, konzole u nás jsou identické s těmi zahraničními a byl to nákup v EU,stejný region 2...) Přičemž v žádném případě nešlo o vadu způsobenou mnou, nepoužíval jsem přístroj v rozporu s návodem...  

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce

26. dubna 2024

Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!