Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Audio: kterak si to operátor infolinky „slíznul“ od zákazníka

Internetem koluje velmi zajímavá nahrávka rozhovoru, ve kterém pracovník telemarketingu společnosti O2 hovoří s jedním ze zákazníků. Místo projevení zájmu o nový produkt však zákazník operátorovi velmi rázně vysvětlí své důvody, proč o další nové služby O2 nemá zájem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fixaman

20. 4. 2008 8:53
Ach bože, když tady vidím nějaké

příspěvky buranů co se neumějí chovat, je mi za ně trapně. Proč by člověk měl operátorům nadávat? Oni za to nemůžou.. Mají schéma jak musí hovor probíhat a toho se musí držet jinak nedostanou prémie.. Každý nemůže mít VŠ, manažer.pozici a peněz na rozdávání.. Někteří jsou rádi že takhle uživí rodinu a pak musí poslouchat takové arogantní hlupáky.. Navíc v podobných případech Vám nevolají z O2 ale z nějakého externího call centra, které jen outsourcuje operátory na nějaký aktivně-telemarketingový projekt. Práce operátorů je už tak dost těžká (málokterý člověk má těžší) i bez takových dementů.. Rv:-©;-€;-O

0 0
možnosti

mZZZ

20. 4. 2008 20:40
Re: Ach bože, když tady vidím nějaké

je to tak jedine misto, kde si clovek v tomto pripade muze vylit vztek - a pokud je to tak, jak pan rikal, znelo to jeste dosti slusne:-P

0 0
možnosti

zapvit

17. 4. 2008 22:46
Kyslik nezna meze drzosti

Pri reseni problemu pevne linky mi kyslik zacal nabizet jejich hyper internet, mega TV a podobne hovadiny o ktere nemam zajem a neptal jsem se na ne, az po jasnem sdeleni "nemam zajem o zadne dalsi vasesluzby chci vyresit problem" mne prepojila na dalsi kolovratek kde se opet opakovaly nabidky se sluzbami opakovalo se to 4x pak mi udajne technik rekl ze problem se musi vyresit na pobocce o2, co rikate na pristup kysliku?

0 0
možnosti

quickcool

18. 4. 2008 13:41
Re: Kyslik nezna meze drzosti

Běžnej.. a je mi Tě líto, jsou to strašný kXrvy

0 0
možnosti

zapvit

17. 4. 2008 22:37
operator za to nemuze,ale co jineho delat

operator za to nemuze, ale co jinyho ma zakaznik delat kdyz vedeni kyslicniku na to z vysoka sere a nastavi takovou debilni politiku ve firme, by me zajimalo za jak dlouho po zverejneni na internetu se zakaznik docka toho co pozadoval.

0 0
možnosti

0^n

17. 4. 2008 22:34
prechod z pausalu na kredit

to ja mam cerstvou zkusenost s zadosti o prechod z pausalniho tarifu na predplacenou kartu u O2 - zjistoval jsem si podminky na infolince, bud ukonceni smlouvy s mesicni vypovedni lhutou zacinajici ale az od prvniho dne nasledujiciho kalendarniho mesice, takze jsem zvolil ten prechod, protoze mi operatorka rekla, ze to je do 5 pracovnich dnu bez poplatku, ale dela se to jen na znackovych prodejnach osobni navstevou - takze jsem na jednu sel a tam me nagelovanej borec prvne ochotne pozadal o tlf. cislo, obcanku, a pak mi rekl, ze se omlouva, ale momentalne nemaji na teto prodejne zadne simkarty na vymenu pro provedeni tohoto ukonu... bylo mi to fakt divny, proc menit simkartu, ale protoze jsem 0^n, tak jsem mu na to skocil, resp. jsem si rikal, ze je to fakt blbost, ale odesel odtud, aniz bych okamzite zavolal na infolinku.. to jsem udelal az pak doma, kdyz mi to furt lezelo v hlave - samozrejme mi operator rekl, ze se zadna simkarta nemeni...

0 0
možnosti

0^n

17. 4. 2008 22:35
Re: prechod z pausalu na kredit

... takze politika firmy je zachovani klienta na pausalu i za cenu lzi

- operator na infolince to samozrejme nazval podanim mylne informace :-©

0 0
možnosti

bobika

17. 4. 2008 19:55
to je standard

Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.

Později vznikne právem nas*aný zákazník.

Solidnost firem se u nás "nenosí".

Bohužel.

0 0
možnosti

Pavel

17. 4. 2008 19:29
Udržel jsem se

Dnes mi volali z UPC a nabízeli jejich - jak jsem zjistil na diskusích - taky mizerný DVR. Když mi nefungovala CATV, musel jsem jim poslat fax, aby zareagovali, ale když chtéjí vnutit další křáp tak neváhají zavolat. Je téžké se udržet, když máte jen špatné zkušenosti.

0 0
možnosti

Marcy

17. 4. 2008 19:41
Re: Udržel jsem se

I tak je ale snad vhodny nebejt takhle sprostej jako ten buran z Brna:-)

0 0
možnosti

Doktor69

17. 4. 2008 18:03
www.idnes.bulvar.mobil.cz

Rv

0 0
možnosti

x9411k@seznam.cz

17. 4. 2008 17:12
Dobře jim tak

Jenom škoda že takový kartáč nedostal i T-mobile. Ten by si zasloužil nakopad do(Y)....a všichni jim podobní!Operátoří!Rv

0 0
možnosti

Igislav

17. 4. 2008 13:58
O2 - bohovská firma

A opravdu s tím to mi nezbývá než souhlasit :-/ Já jsem těď dostal pokutu 8500,- za to, že jsem si nestihl vyzvednout ukradenou simku do 10 dnů! Nádhera!! A to tam nemám ani smlouvu, takhle si 02 váží dlouholetých klientů. A dlouhodobé pochybnosti o fakturaci už ani nerozmazávám.Rv

0 0
možnosti

Ondra Bílek

17. 4. 2008 15:14
Re: O2 - bohovská firma

u nas to byl to same, meli sme "zvyhodneny telefon" protoze sme podepsali pausal a bracha ztratil simku..a prtoze sme ji do 14 dnu nevyzvedli novou, tak nam chteli naucotvat penale a dopaltky toho telefonu..nastesti sme tam udelali kraval a vsechny pokuty i doplatky stahli..ale i tak s nima uz koncime..

0 0
možnosti

JS

17. 4. 2008 10:07
...

Mno hovor je vypípán kdo chce origoš tak ať písne :) Jinak dělám taky pro jednu telekomunikační společnost a musim říct, že někteří zákazníci svou blbostí předčí i tohle howado :D

0 0
možnosti

Faramir

17. 4. 2008 20:56
Re: ...

Máš pravdu, je spousty operátorů mnohem drzejších než tento. Mě např. volají z O2 asi tak jednou za týden s nějakou super hyper nabídkou a taky mám tisíce chutí poslat je do ******. Takže toho naštvaného pána chápu, drzost operátorů nezná mezí...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pošlete sportovní fotku a vyhrajte smartphone nebo dres Patrika Schicka

8. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 13:04

Zachyťte na fotografii sportovní moment a vyhrajte úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...

Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří

24. dubna 2024

Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...