Diskuze
Do servisu s mobilem? Bez zálohy či peněz navíc ani omylem
Děkujeme za pochopení.
kačer
jak kdo na mě, tak ja na něj:)
pnečku, to je debata:-D Tady jee vezšina rozumná, ale ty zakoši, to je děs;) některý se chovaj jak páni světa a pak se diví, že jim nenabídnem zálohu dat. Kdo je mlej, pro toho udělam první poslední, ale proč se budu vnucovat někomu, kdo očividně o moji pomoc nestojí
Dawe
Zkušenosti
Taky se mi nezdá, že by se mě někdo ve Vodafone ptal, jestli chci zálohovat data a to jsem tam byl asi 5x (s více telefonama). Další věc na kterou bych tu upozornil je vlastnost SE, který znemožňuje skrz BT odesílat Java aplikace, tedy mi znemožňuje zálohovat (to že to jde obejít vím, ale ne každý to ví!). Pak jak po mě někdo může chtít, abych si něco zálohoval, když mi to sám znemožňuje?
Gby
Re: Zkušenosti
tento balast by měl být zákázán zálohovat To že si někde něco stáhnu neznaméná že to přístroji neuškodí. Nikdo nestojí aby byl MT za 3 dny znova na stole jen proto že tam kdosi nahrál něco co našel na netu s 5ti hvězdičkama
Malas
dotaz
Mě by zajímal spíš opačný stav: kdyby servis automaticky zálohoval data bez vyžádání zákazníka /musí do pc/, nedostal by se do problémů s tím, že nakládá nedovoleně s osobnímy daty?
Michal Hron - Mobil.cz
Re: dotaz
Ano, bohužel i to se může stát. Opět to je ale jen a pouze na tom, jak moc zákazníka servisy informují. Navíc, pokud by se takovýto systém stal běžnou praxí, servisy by si na informování klientů dali záležet, jelikož by jim hrozila případná žaloba a další právní kroky. Takto se vždy pouze vymluví na obchodní podmínky...
rekultivátor
Zálohování
samozřejmě že zálohuji a když ponesu mobil do servisu, tak (pokud to stav dovolí) naopak veškerá data z něj sám vymažu - co je komu do toho co mám v mobilu
jacktalking
Re: Zálohování
Právě že běžnému technikovi do vašich dat nic není. Kdyby se měl technik dívat na všechny ty obrázky a případně číst každému zprávy, nic jiného by nedělal. Nehledě na to že mu je to k ničemu (včetně čísel). Samozřejmě, v nějakém neznačkovém servise si to technik jistě rád přečte, ale ne ve velkých servisech
Kevin Costner
Siemens
Stalo se mi kdysi v servisu Siemens na Andělu: Měl jsem S65, ještě v záruce. Při focení měla fotka takový zašuměný pruh při okraji. "Technik" v servisu mi nejdřív řekl, že je to normální. Po chvíli hádání uznal, že telefon přijme na reklamaci. To už jsem byl dost naštvanej, takže jsem ten papír rychle podepsal a raději šel. Až doma jsem si všiml, že ti šmejdi mi tam rovnou napsali, že je telefon poškrábaný a má prasklé sklíčko. To pro případ, kdyby se jim to stalo, tak aby nenesli žádnou odpovědnost. Nepřehráli mi ani FW, ani neopravili čočku. Pochybuju, že telefon vůbec někam někdo posílal. Když jsem podruhé odmítl podepsat, že je telefon poškrábaný (což nebyl), vůbec se se mnou dál nebavili. A to byla ORIGINÁLNÍ prodejna a servis Siemens.
.
Re: Siemens
zklamu, to NEBYLA originální prodejna ani servis. To že tam mají napsáno Siemens ještě neznamená že to je oficiální. Byla to šedivka Originální servis byl úplně jinde, bohužel
Asta
Zálohování
Měl jsem svůj SEK750i v záruční opravně na Kladně. Už u nového nešlo hlasové ovládání. Měli ho tam 10 dní na pozorování , přetáhli firmware a poslali zpět. Závada je stejná. Ale v záruce ho mohli zálohovat sami. Pořád se tu některé firmy chovají jak v banánové republice. A to jsem slyšel na Kladno chválu.
jacktalking
Re: Zálohování
na opravu je záruka. Pokud tam ta závada stále je, není nic snažšího než opravu reklamovat (jelikož závadu očividně neodstranili). Jinak, mimo servisu BRITEX je ještě servis v Praze-Letňanech (nebudu dělat reklamu, název si zjistěte).
koga
to je kritika či co?
Myslím, že opravně je do vašich ctěných dat prd. Každý si má data zálohovat, telefon může kleknout kdykoliv. Pokud opravna zálohování nabízí, pak to je myslím v pořádku. Pokud je někdo úplný technický hňup, tak at si mobil prostě nekupuje nebo si nestěžuje. I každá babička má nějakého vnuka, který ji to zazálohuje. Takže vlastně neutíšm, co tu ten článek vlastně řeší?
jacktalking
Re: to je kritika či co?
stejně se to dá argumentovat ohledně HW oprav - "pokud je někdo levej a neumí si vyměnit displej tak aby se to nepoznalo, ať si nekupuje mobil"..
AKa
Standartní postup servisů....
Servisy totiž automaticky nejprve přehrají firmware a teprve pokud to nepomůže, hledají příčinu jinde....
Nechápu, proč zálohování zákaznických dat není samozřejmostí, v rámci servisních prací...
dfatou
Re: Standartní postup servisů....
Tak nám řeknětě jediný důvod, proč by servisy měly zálohovat zdarma zákazníkům data? V podmínkách, jak píšete je jasně napsáno, ať si zazálohují sami. Co kdyby za vámi nekdo přišel v průběhu psaní článku, že byste mohl zadarmo napsat i jeden nebo dva články pro mobilmanii nebo lupu, protože si to čtenáři přejí...
dfatou
záloha
Tak nám řeknětě jediný důvod, proč by servisy měly zálohovat zdarma zákazníkům data? V podmínkách, jak píšete je jasně napsáno, ať si zazálohují sami. Co kdyby za vámi nekdo přišel v průběhu psaní článku, že byste mohl zadarmo napsat i jeden nebo dva články pro mobilmanii nebo lupu, protože si to čtenáři přejí...
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se
Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...
Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce
Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě
S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...
Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří
Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč