Diskuze
Na T-Mobile bylo podáno trestní oznámení kvůli poškozování spotřebitelů
Děkujeme za pochopení.
radek
ja naopak dekuji
já naopak děkuji tmob. zrazoval jsem přítelkyní od nich. přesto pořídila rodinné tarify - 4 paušály. tato "akce" způsobí že za 2 měs vypoví smlouvu jakmile skončí úpis.navíc nabídka jin.op. se zda být o něco lepší. žalobu samozřejmě uvítám.
jet2000
Díky, že to někdo podal
Děkuji,
aspoň někdo mnelitoval času a peněz a postavil se klamavé reklamě, avšak co dělají orgány státní zprávy, jako ŽÚ, antiponopolní úřad, úřad na ochranu spotřebitele, že by nepoužívali T mobil?
Neé,nechce se jim do toho, možna i plynoucí výhody,vážení u nás je pěknej mrdník.
John Coffey
+++++
Nevim co tady vlastne vubec resime / resite... Uz je to nekolikrat proste a jednoduse receno: Sluzbu kterou jsem si NEOBJEDNAL nebudu prece platit...
Jenze vsichni jako trubky radeji zaplatite a pak chodite plakat na diskuze, jak Vam ten operator strasne ublizil...
zapvit
Re: +++++
no nekdo jen chodi rvat ze je to spatnej operator a jak rychle odejde a nekdo si to normalne vyreklamuje treba jako ja. pokud jsem si deaktivoval nejaky bylicek a je mi 5x po sobe uctovan tak si to preci vyreklamuji a na inforlince nebyl zadny problem. vratili mi vzdy tu cast o kterou se jednalo a posledni 3 pausaly i neco navic jako omluvu toho ze sem tam musel kazdy dalsi mesic volat kdyz uz to bylo davno zruseno. Misto tech kecu tady si to maji vyridit s infolinku v kldidu se snima domluvi
SOUMAR
hmm
No nevím, mě to aktivovali a pak sami deaktivovali.Takže o co jde??Pokud to někomu nevypli, tak neplatit reklamovat.tahle cesta jak lidi naučit používat balíčky není ideální.Většina stejně neví ani za kolik volá.
lerak
Jo T-mobile!
Já vím své.Zásadně nepřiznat chybu, to je základní postoj tohoto oprátora!Chyba je vždy na straně zákazníka!
citrusak
Pletes si dva operatory
to si pletes s O2 snad ne, T-mobile mi vždy svou chybu uznal a chybnou čast vratil, tak nevim kdes na to prisel
CrayxXMP
Já jim fandím III.
... a špatně jsem to spočítal, 5% z miliardy je 50 milionů...
CrayxXMP
Já jim fandím II.
(pokračování předchozího příspěvku)
to je 5 milionů zpráv krát aspoň v průměru 1 kč za zprávu za služby, které neodvádí, ale účtuje nezákonně, protože službu neposkytl. Vzpamatujte se všichni, každý nadává na operátory, jak okrádají, mají lhavé reklamy a nedodržují zákony, protože se chovají jak stát ve státě.. až jednou dostanou pokutu půl miliardy za poškozování spotřebitelů, budeme to my, zákazníci, kteři se konečně domůžou spravedlnosti.
CrayxXMP
Já jim fandím..
Já té kanceláři držím palce. Jako firemního zákazníka nás Eurotel okrádal tak dlouho (každý měsíc jim něco nesedlo), až jsem se naštval a společně s kolegy jsme podali 312 stránkový spis na ČTU. Ovšem, to jsem byl v té době značně naivní.. po dvou měsících CTU uzavřel případ s tím, že se Eurotel ničím neprovinil a to ani zjevně CHYBNYMI MATEMATICKYMI POCTY.. a co byl největší vrchol... do svého vyjádření k reklamaci okopírovali citaci právního oddělení Eurotelu (dokonce ponechali i oslovení typu "naše společnost" a "společnost XY".."), ze kterého vyplývalo, že se Eurotel vlastně vůbec ničím neprovinil.. to je fakt už naprostý výsměch zákonům v této zemi.
vždyť si to všichni vezměte: KOlikrát se vám nedoručí SMS?? Mockrát.. ale za každou ODESLANOU.. ne DORUCENOU.. ale odeslanou musíte zaplatit. T-Mobile ve své síti měsíčně prožene přes MILIARDU sms zpráv, minimálně 5 procent z toho není v nějakém případě doručeno (buď směšný interval 3 dní, nebo špatné pokrytí, chyba software..).
jirikzkop
Patřím k ošizeným
Přesně tak mne oblafli přišel jsem za 2 měsíce o cca 600 Kč. bylo by dodře jim to též spočítat.
goober
Re: Patřím k ošizeným
Jestli Vám naúčtovali něco navíc, tak jste měl podat reklamaci a ne tu plakat...
Tomáš
Je to opravdu nefér !!!!!
Taky se mě to stalo. Oznámení o zvýhodnění přišlo poštou s tím, že přijde SMS a mohu ev. prodloužit. Opak byl pravdou, SMS žádná a na vyúčtování poplatek za službu,kterou jsem si nikdy neobjednal ! Reklamoval jsem to , a že prý to bude odečtené v dalším měsíci.Tak uvidíme
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se
Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...
Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce
Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě
S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...
Samsung má povedenou stylovku. Zkusí to s ní na trhu, kde se mu nedaří
Samsung po velmi dlouhé době oprášil modelovou řadu Galaxy C a představil stylový smartphone se...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.