Diskuze
Oprava mobilů po česku
Děkujeme za pochopení.
Jirka
Nova reklamace
Me by zajimalo, jak by asi operator reagoval, kdyby mu autor clanku donesl fotky z opravovani, funkcni telefona zaver ze servisu. Jesli by uhradil náklady na opravu a uznal svoji chybu.. (stacilo by treba 50 korun za lih a hadrik)
keni
On je to podvod
Zeptekte se kazdeho starsiho pracovnika telekomunikaci, co byla nejcastejsi porucha domacich pevnych telefonu. Vlhkost na mikrofonu. A to ten telefon nebylo mozne nosit venku, tahat do vany apod. Proste si uvedomte, ze vy na ten telefon dychate. Pokud to delate casto, tak je to horsi, nez kdyz na nej parkrat v tydnu plivnete.
Otazka je, zda ta mala zivotnost a vymluva na oxidaci je ucel nebo jen dusledek. Ja bych tipoval ucel.
Joska
Re: On je to podvod
jistě, tak zakážeme dýchání ? proboha to jsou tak nesmyslné argumenty. Řekni rovnou, že chceš kšeftovat bez záruk pro spotřebitele, a nemusíš tady psát hlouposti.
jack.t
Oxidace
Vezměme to jednoduše z obou stran. Ano chápu servis, že "vytopený - zooxidovaný" telefon nechce opravovat, kvůli dodržení záruky na opravu, ale spíše se musíme zamyslet nad tím, s čím souhlasíme při koupi přístroje.
Co znamená vniknutí cizí látky (kapaliny). To mám telefon nosit v prodyšné kapsičcce (aby mohl dýchat, ale nedostal se k němu třeba pot)? Pokaždé vysušit konektor nabíječky, aby jsem si do něj nezanesl jakoukoliv nečistotu? Osušit zpocené ucho, když v létě telefonuji? V zimě jej nevyndavat z výše zmíněného speciálního (neexistujícího) obalu, aby náhodou vlhkostí (například mlhou) nenavlhl a nezačal korodovat? Lze vůbec za takovýchto podmínek telefon užívat?
JohnyAsbest
Redaktor má pravdu, ať se to místním kšeftmanům nelíbí
Na otázky typu, že po vás chce v záruce servis 400 kaček, stačí zjistit si info na ČOI, tím se vyzbrojte, vy jste páni, obchodník je tady pro vás, nic se samozřejmě neplatí - je to vrchol lumpárny od těchto servisů apod. - známý je tím např. 3A v Kladně či v Říčanech.
Lada
Tak ty fuckT nevíš která bije!
Autor článku neví vůbec, která bije a píše tady nějaký bláboly.
1)Z jakeho důvodu nebyl verdikt servisu pravdivý? Máš tam oxidaci, že by ji viděl i slepec!
2)Mechanické požkození bylo těžko způsobeno zákazníkem.. ?Cooože? Servis nezrušil z záruku z důvodu mechamiského požkození, ale z důvodu nalezené oxidace. Asi samo (to zoxidovalo) Máchale... V servisu nikdo neřeší KDY, JAK A PROČ oxidace vznikla. Proč by to taky dělali... Prostě po ničem nepátraj. Oxidace tam je a šmitec! PŘÍSTOJ BYL POUŽÍVÁN V ROZPORU SE ZÁRUČNÍMI PODMÍNKAMI!!! A odchod!
Autorizovaný servis většinou takto požkozený přístoj neopravuje (proč by to dělal?). Nejde o to, že by byl "neopravitelný", jde o to, že za svojí práci zodpovídá a musí na opravu držet záruku. Pokud si to necháš opravit u nějakýho šmudly v garáži nebo ve sklepě, tak je to jiná. Ten už tě druhej den nezná...
Jiří Zahrádka - Technet.cz
Re: Tak ty fakt:P nevíš která bije!
2.) LOL, "Kontrolní testy MT: Zjištěna oxidace (mechanické poškození) na desce PCB." Mechanické poškození. Jistě, že to zoxidovalo samo, to není prasklý displej abych tomu pomáhal.
Jistě, proč by ho opravoval, lepší je poslat zákazníka pro nový mobil. Nechápu, proč ti (když už jsme si začali tykat) přijde naprosto v pořádku, že zaběhaná pravidla v servisech mobilů evidentně nejsou ku prospěchu zákazníka. Stačí se kouknout na tu fotku, není to vytopenka, to by byly zoxidované i kontakty okolo - ale ty jsou naprosto v pořádku ;)
Chroustak...
Blbost lidí
Nikdy bych si mobil nekoupil přes net existujou nějaký maloobchodní ceny, a vždycky v nějaký pořádný prodejně, když prostě mobil vytopím tak ho nereklamaju ale to je normální myšlení čechů, njn prostě některý lidi si nedaj říct a eště se potom hádaj...
a zase
ach ta Zahrádka
Vážený pane Zahrádko,
Píšete: „Prvotní zklamání ... neboť závěr servisního střediska nebyl pravdivý“. To přece ale není pravda, ta oxidace je z přiloženého obrázku jasně patrná, takže servisní středisko postupovalo správně. Píšete: „Mechanické poškození těžko bylo způsobeno zákazníkem, zmínka …“. Kdo tedy MT poškodil? Servisní technik? Prodejce na na prodejně? Ale no tak, předpokládám že nikdo jiný MT nepoužíval, takže jste to byl Vy.
Píšete: „... nad závěry servisních techniků je ale dobré se zamyslet. Může to ušetřit čas i nemálo finančních prostředků.“ Myslím, že hlavně Vy jste se měl zamyslet než jste něco takového napsal, zjistit si fakta jak funguje servisní středisko, jaký je vztah dovozce prodejce–servisní středisko a pak něco začít psát.
Jiří Zahrádka - Technet.cz
Re: ach ta Zahrádka
Ano, závěr není pravdivý, neboť "Oprava MT je nerentabilní vůči ceně MT." Je rentabilní, pár haléřů. Jak jsem mohl mechanické poškození způsobit já, když je evidentně uvnitř mobilu, který jsem nikdy neotvíral? Za špatnou konstrukci telefonu nemohu. Vnitřní uspořádání: Na příslušné dva kontakty dosedají kartáčky, při zapojení do nabíječky se pohybují a do pozlacených kontaktů dřou. Nepřekvapuje mě, že to takto dopadlo, bohužel za oxidaci nemohu, telefon byl normálně používán v souladu se záručními podmínkami.
Myslím, že jsem se zamyslel a telefon mi nyní krásně funguje, ne že ne Jak fungují česká servisní střediska mobilů jsem se přesvědčil a děkuji za to, že je zase nějakou dobu neuvidím.
Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce
Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...
Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra
Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli
Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se
Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...
Úřad chce zatočit se spoofingem. Podezřelé hovory operátoři nespojí
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) vydal novelu všeobecného opatření, která stanovuje nové podmínky,...
Hlasujte o nejlepší sportovní fotku. Vyberete tak vítěze smartphonu vivo
Soutěž o úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou výbavou nebo podepsaný dres...
Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce
Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...
Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat
Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.