Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ideální dárek pro muže - Bluetooth hodinky Sony Ericsson MBW-100

Sony Ericsson svým příslušenstvím nemálokdy leze do zelí zcela odlišným výrobcům. Nyní si vzal na mušku například Casio, Seiko či Citizen. Už jsme vám napověděli? Ano, Sony Ericsson vyráží na předvánoční trh se svými bluetooth hodinkami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jenniferafred

REPLY ONTIME

Hello seller,

Am Miss jennifer from usa,am interested in your item which i will like to buy it for my brother schooling in Ibadan,Nigeria for his birthday so i want you to tell me the total cost of this item including the shipping cost to Ibadan,Nigeria and before i proceed with this deal does this item is in good condition??so contact me at this e-mail: jenniferafred@gmail.com:-P

0/0
23.1.2007 3:07

yan

Teda pane Hrone,

 Dlouho jsem tu nevidel nekoho kdo by jako autor diskutoval v diskusi a obhajoval svoje nazory.To mne vzdy pobavi nejvice. Priznavam, ze jak jsem cetl Vas clanek, uz jsem se tesil, ze si musim vychutnat diskusi.

Skoda, ze jste se nevenoval spis nez vtipne slohove praci uvaze o tom, co tyhle hodinky znamenaji a kam tenhle smer muze dojit a ceho se muzeme dockat. Myslim, ze znalosti na to mit muzete a hlavne by to byla jiste zajimavejsi diskuse.

Mozna by se pak diskuse ubirala jinym smerem a Vy se nemusel jen vykrucovat nad kritikou a bohuzel si obcas anbehnout a ukazat, ze o hodinkach vazne nemate ani paru - viz ta vodotesnost.

Jinak Vase komunikace v diskusi pusobi bohuzel pomerne neprofesionalne a docela pubertacky. Trochu je to znat i v clanku.

Neco s tim fakt udelejte;-):-Ps pozdravemyan

0/0
13.12.2006 23:08

Michal Hron

Re: Teda pane Hrone,

Víte, už mne totiž nebaví věčně být profesionální. Jsem jen člověk a občas si prostě musím také ulevit. Ono polykat kritiku a pokorně se klanět nejde celá léta, což doufám chápete. Článek jsem zcela schválně pojal jiným způsobem, než káže redakční konvence, a že hodinkám nerozumím? Světe zboř se... ;)

0/0
14.12.2006 0:21

tlk

Re: Re: Teda pane Hrone,

Kdyby jste ale radši aktivitu v diskuzi věnoval aktivitě potřebné k úpravě článku, k jeho zlepšení, určitě byste si potom vysloužil alespoň malou pochvalu. Takhle ze sebe děláte jenom hlupáka.

0/0
14.12.2006 12:03

Michal Hron

Re: Re: Re: Teda pane Hrone,

Nevidím jinou chybu v článku než zmiňovanou vodotěsnost. Takže co Vám vadí? Nechete také to číslo?

0/0
14.12.2006 12:14

rk

Re: Re: Teda pane Hrone,

Problém je v tom, že vám moc nejde ani ta profesionalita...

0/0
17.12.2006 23:23

teot

Re: Teda pane Hrone,

Vážený pane, spíše pánové, myslím si že navážet se do někoho je velice jednoduché nejspíš máte pravdu v neprofesionalitě článku ale na druhou stranu si myslím, že je napsán srozumitelně a jednoduše pro každého. To ze pan Hron má nesrozumitelně uvedou vodotěsnost nevidí zas jako tak velkým problém Pochlubte se Vašimi prácemi než budete kritizovat práci jiného.

0/0
21.12.2006 14:15

ctenar

Re: Re: Teda pane Hrone,

kazda recenze by mela oslovit co nejvice lidi. Ja nevidim zadny problem v recenzi pana Hrona (az na par nejasnosti), ktere ale v zadnem pripade nijak nezkresluji, k cemu hodinky slouzi a jake maji vyabveni. Proto dve predchozi kritiky povazuji za nevecne. Kazda kritika musi mit svoji meritelnost (ta se nevyzaduje po renimovanych kriticich), coz dva predchozi pisatele asi nebudou. Proto se priklanim k vyse uvedenemu nazoru, ze bych v prni rade rad videl vase recenze, abychom mohli mluvit o vecne kritice a mohli praci pana Hrona s vami merit. Diky

0/0
9.5.2007 9:15

tlkounev

výdrž?

A co udat výdrž? modrozub taky něco žere a bez mz to má taky nějakej odběr.

Jinak článek nic moc.RvRv

0/0
13.12.2006 22:42

Standa

Knight Rider

Beztak sem to nepobral. Proč není v těch hodinkách mikrofon a reproduktor aby to fungovalo jako handsfree-on-hand sada? Všichni jste určitě viděli Knight Ridera jak mluví s KITem, kdyby tohle ty hodinky uměly, tak si je koupím. Jen to má menší mouchu - všichni by slyšeli, co si povídáte, ale na druhou stranu, když už telefonujete na veřejnosti, a lidé slyší co říkáte vy, tak proč ne i ten zbytek ...

0/0
13.12.2006 19:19

camillo

A co jiné značky?

Právě jsem našel něco podobného - 

Abacus Bluetooth Watch AU600x - s koženým nebo ocelovým řemínkem, cena 199 EUR, kompatibilní se všemi BT-telefony.

0/0
13.12.2006 18:16

bluetake

Re: A co jiné značky?

take jsem je zahledl, je to defacto vse Fossil, jen zde v Evrope je moc videt neni. Kde jsi na ne narazi za EURa  ?

0/0
13.12.2006 18:47

camillo

Re: Re: A co jiné značky?

www.mobiltec24.de

0/0
14.12.2006 15:58

Tomas

Re: A co jiné značky?

Toto jsou stejné hodinky, jen v jiném deklu. Kompatibilita je také stejná, na těch stránkách mají chybu. Měl jsem je v ruce, fungují jen s SE.

0/0
9.5.2007 16:34

honzaXY

Tak jsme si přečetli reklamní text,

o kterém autor tvrdí že reklamní není. Hodinkám nerozumí (ten popis mi připadá spíš slohovou práci ze ZŠ), dokonce je považuje za zbytečnost. Nějak má popletené kategorie, cena je přeci normální... tak proč píše luxusní? I etui se mu zdá luxusní (pravděpodobně první etui na vlastní oči) a nezapomene se zmínit o opravdickém anglickém nápisu na zadní straně.A pak se tam ještě našlo místo na slova jako "štelovat" a "rebrandovaný". Vážně k popukání. Jak jeden z diskutujích psal něco o "seriózním zpravodajském serveru iDnes": díky takovým příspěvkům, kterých je zde dost a dost o nějaké serióznosti nemůže být ani řeči. Elévský fanzin, to je iDnes.

0/0
13.12.2006 18:12

Michal Hron

Re: Tak jsme si přečetli reklamní text,

A teď tu o Sněhurce prosím. Jinak mám číslo na velmi seriózního psychiatra,

kdyžtak napište mail. ;)

0/0
13.12.2006 18:33

honzaXY

Re: Re: Tak jsme si přečetli reklamní text,

To mě nepřekvapuje, že máte číslo na psychiatra. To dokonce leccos dodatečně vysvětluje!

0/0
13.12.2006 19:13

Michal Hron

Re: Re: Re: Tak jsme si přečetli reklamní text,

Také si myslím... ;)

0/0
13.12.2006 20:07

ctenar

Re: Re: Re: Re: Tak jsme si přečetli reklamní text,

Mily pane Hrone, obdivuji vase nervy. Nevim, jak vyuzivate cislo na zmineneho psychiatra, kazdopadne, kdybych ja mel cist kupy prispevku od ctenaru, ted mam na mysli ty, kteri si mysli, ze pisi kritiku, ale pisi jen kupu sracek, tak bych to asi nedaval. Libi se mi, jak klidne odpovidate, nenechte se rozhodit. Kritiku umi psat kazdy, kdo o ni nic nevi. Drzte se a piste!!!!

0/0
9.5.2007 9:29

vymrzovač

Re: Tak jsme si přečetli reklamní text,

souhlas.autor asi nikdy neviděl pořádný hodinky. za přibližně stejnou cenu mám casia s wave ceptorem.absolutně přesné,řízené radiovým signálem,bezobsluhové,ciferník slouží jako solární článek pro dobíjení accu.při intenzitě 10tis luxů se dobijí za pár minut.jediný problém je v tom,že zapomenete,jak se ovládají,a při přejezdu např.do anglie potom nevíte,jak přepnout časové pásmo

0/0
13.12.2006 21:16

ctenar

Re: Tak jsme si přečetli reklamní text,

Jsem rad, ze clovek jako vy, patri k nam. Totiz, ma take rad neseriozni servery jako my, cte je, reaguje na ne. :))...nicmene vas prispevek je napsan jeste lepe jako slohova prace!!!...ale bohuzel take nevecna. Aspon kdyby za to byla ta jednicka. Kritika - jak jednoducha, kdyz o ni clovek nic nevi, hm?

0/0
9.5.2007 9:25

bluetake

a co tyhle ?

http://www.fossil.com/jump.jsp?itemID=2779&itemType=CATEGORY

0/0
13.12.2006 17:30

Michal Hron

Re: a co tyhle ?

Dobrý den, hodinky SE jsou pouze rebrandované Fossily, tudíž jde o shodný model, avšak zabalen do jiného kabátku...

0/0
13.12.2006 17:33

bluetake

Re: Re: a co tyhle ?

ale ty Fosil original vypadaji o dost lepe a jsou vyrazne levnejsi

0/0
13.12.2006 17:58

blekotasek

..do nebe volající ...

Pane Hrone, změňte prosím nadpis, nebo se nezbavíte podezření, že si vas SE koupil. Opravdu si stojíte za tím že hodinky od SE jsou "IDEÁLNÍ DÁREK"??? Myslím že to jsou pěkné shity a dám ruku do ohě za to že si tohle tady bude myslet každý! Co to může být za kvalitu? Je to jen výstřel do tmy, SE zkouší co se chytne, ale o nějakém seriozním výrobci hodinek si SE zatím může nechat zdát. Na celém článku mě nejvíce zařáží zmiňovaný nadpis a  pak to že na mě "čuměl" hned na první straně iDnes? To tam máte ta malé platy nebo máte tak velké dluhy,že se necháte tak očividně podmáznout?? Zdar,Honza

0/0
13.12.2006 16:37

Michal Hron

Re: ..do nebe volající ...

Zdar Honzo, za titulkem si stojim a kvuli Vám jej rozhodne menit nebudu. A zatím jsem u doktora Chocholouška nebyla myslím, že nikdy nebudu, pokud víte, co tím myslím. Zdar Michal

0/0
13.12.2006 16:51

blekotasek

Re: Re: ..do nebe volající ...

Pane Hrone, víte co mi vadí především? To že iDnes je vnímán jako seriozní server, v první řadě jako zpravodajský a potom možná jako díky rubrikám jako je ta vaše i magazín. Proto většina lidí co jsem příjde a není zrovna znalec v některém oboru může lehce podlehnout tomu co tady píšete. Pokud jde o zprávu která je poté dementována, budiž, ale napsat recenci kde vychvalujete výrobek, ale až poté v diskuzi píšete "berte prosím s rezervou" no co to je? Stojí  vám za to dělat ze sebe (s odpuštěním) šaška? Tak proč recenzujete něco čemu nerozumíte? Ten kdo tohle dělá většinou celou recenzi zabalí do tech. dat a vyhne se co nejvíce osobních postřehů. U vás se tohle nepovedlo. Hodnotíte v první řadě hodinky které jsou hodinky jen na půl a o odvažujete se  te říci že je to "Ideální dárek pro muže"? Doufám, že tohle zvěrstvo nepřečte moje přítelkyně a nedostane pod vlivem vaší recenzce šílený nápad dát mi je pod stromek. Zdar.

0/0
13.12.2006 17:03

Michal Hron

Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

Za prvé Honzo můj příspěvek s "berte mne s rezervou" se ani pídí nevztahuje k článku, ale k větě před ním. Tudíž šaška tu ze sebe rozhodně nedělám já, na to tu jsou jiní experti. Za druhé je třeba rozumět hodinkám, když v podstatě hodinky nerecenzuji? Nechtějte mne rozesmát... Pak bych asi nemohl psát ani o pouzdrech na mobily, protože jim nerozumím, o blikajících nálepkách nebo třeba taky o bluetooth headsetu. Prosím, než napíšete další reakci, sundejte ty růžové brýle a zbavte se předsudků. V tom vidím totiž jediný problém...

0/0
13.12.2006 17:29

rk

Re: Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

V podstatě jste přesně vystihl podstatu věci - nerozumíte ani těm mobilům a přesto se o nich stále snažíte psát... A to je, podle mne, chyba.

0/0
17.12.2006 23:31

Robin Ood

Re: ..do nebe volající ...

Doporučoval bych vám skočit si pro hojivou mast a obvaz, protože jste se právě od toho ohně spálil. :-)  Řeči od podmazávání jsou navíc slušně nefér, takže vám to i tak trochu přeji:-PPokud jde o kategorii luxusních hodinek, ta se skutečně nachází někde jinde,nicméně to není kategorie, kam by tenhle strojek mířil.Kdybych měl v kapse jeden ze zmíněných telefonů, SE hodinky by se mi opravdu jako dárek líbily. Nejsou určeny pro nadšence přes rolexky, ale pro nadšence přes mobily:-) je to první kousek podobného typu, takže se tam dají najít určité nedostatky, ale není to nic, co by se časem nedalo dopracovat. Nápad výborný, cena odpovídající - platí se za za to, co to umí, ne za značku a "luxus".

0/0
13.12.2006 16:59

blekotasek

Re: Re: ..do nebe volající ...

Je jenom škoda, že přesně tyhle vaše věty nejsou v článku!!! A to tučně a třikrát podtrhnuté! Na celém to mě zaráží ten nadpis a pak to že je 14 dní do vánoc ..je to náhoda.. co myslíte ??? ;-D

0/0
13.12.2006 17:05

Robin Ood

Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

titulek v online médiu je daleko více podřízen tomu, aby zaujal, než aby vyjadřoval realitu článku.. je to prostě součást konkurenčního boje mezi médii. Také se mi to moc nelíbí, ale nehledal bych v tom více.   14 dní od vánoc je to proto, že SE ten výrobek jako vánoční dárek zamýšlel a jako takový je recenzován. To co jsem řekl, je  pro mě víceméně obsah článku bez nadsázky...

0/0
13.12.2006 17:22

Robin Ood

Re: Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

je to prostě jen náhled, ne podrobná analýza, protože i kupující více zajímá ten první dojem, než seznam údajů. Kdyby to mělo být 100% ně přesné, tak se z toho stane nečtivé zabřednutí . .... neříkám že to občas nejde dělat lépe.

0/0
13.12.2006 17:24

blekotasek

Re: Re: Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

houbelec, Hron dostal minimálně děkovný dopis. Sipiš!

0/0
13.12.2006 17:28

Michal Hron

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

Hron se už válí na Bali, jak si tímto článkem vydělal. Jste opravdu naivní... ;)

0/0
13.12.2006 17:30

sarumánek

Re: Re: ..do nebe volající ...

Je docela legrační, kolik manažerů a obchodníků SE se nenápadně přimísilo do této diskuze, aby obhájili tenhle nesmyslný výrobek a naprosto nepokrytě reklamní článek. Pokud si takto někdo představuje "bondovský" výrobek a píše o "ideálním dárku", tak se nesmí divit spekulacím o podmazávání, které je navíc u podobných článků docela běžnou praxí.

0/0
13.12.2006 17:16

Robin Ood

Re: Re: Re: ..do nebe volající ...

ah ano, děkuju...mohl bys prosím poslat sdělení v podobném smyslu na centrálu SE? Víte, abych měl na kafe na vánoce... 

a teď k faktům: bond měl chytré hodinky, tohle jsou chytré hodinky. Ideální dárek to pro dost lidí je. Mobily jsou prostě zboží, vždycky vzniká podezření z preferování určitých druhů zboží.. nevšiml jsem si, že by se něco takového dělo tady. V článku je jen nadsázka, která ho má činit zajímavějším.že se to ve vašich očích nedaří je pech.. ale víc ne.

0/0
13.12.2006 17:20

Jaromír V.

budíky

Luxus je něco, co nemůže mít každý.NO hlavně bych podotknul, že tyto hodinky jsou nedostatkovým zbožím, tedy hlavně díky tomuto faktu bych je považoval za luxus, který nemůže mít každý..Kamarád si je koupil a musím uznat, že stojí za to.Do republiky se jich podle mne víc jak stovka nedostane.!Breitlingy jsou luxus protože je nemůže mít každý a tyto hodinky tohle splňují a navíc jsou krásně dílensky zpracovány a kvůli tomuto faktu se za dobré hodinky platí takové peníze..

0/0
13.12.2006 16:28

Jaromír V.

budíky

0/0
13.12.2006 16:24

enki

...

kdyby autor napsal "sice nevím kolik stojí hodinky, ale moje poslední jsem měl za 500 i s kalkulačkou", tak by nám to bylo jasnější .)

0/0
13.12.2006 15:15

Michal Hron

Re: ...

Mé poslední STORMy neměli ani kalkulačku a už vůbec nestály pětistovku. Měl jsem je zdarma jako výhru, jelikož takový peníz bych za něco tak zbytečného nevydal. (berte mne prosím s rezervou... ;)

0/0
13.12.2006 15:36

Michal Hron

Re: Re: ...

Pardon, "neměly", samozřejmě.

0/0
13.12.2006 16:12

enki

luxusní hodinky :-D

každý vnímáme luxus jinak, ale luxusní hodinky jsou tohle opravdu jen pro lidi na podpoře :-)

já třeba jako luxusní vnímám hodinky s cenou nad dvacet tisíc, ale znám lidi pro který je všechno pod padesát neznačkovej šunt

0/0
13.12.2006 15:13

old fashioned Vince III...

luxus

za 6.000??? HA HA HA HA HA HA;-D;-D;-D

0/0
13.12.2006 15:11

Michal Hron

Re: luxus

Luxus není úměrný ceně, jen jste si přisvojil obecný mýtus.

0/0
13.12.2006 15:37

eee

Re: Re: luxus

Takže Breitlingy za 300 táců nejsou luxusnější než Omegy za 30? Nerýpu, zkuste mi to vysvětlit, rád se poučím. Asi v tom mýtusu žiji také.

0/0
13.12.2006 23:32

D@VE

na co hodinky

Od té doby, co mám telefon ukazující čas (to už je pěkná řádka let) jsem hodinky zahodil jako nepotřebnou věc.

0/0
13.12.2006 14:57

sarumánek

shrňme si to...

Pokud jde o vzhled hodinek a jejich skoro dvacetidekovou váhu, to posuzovat nehodlám, je to věc vkusu. Pokud jde o suprové funkce bluetooth, kvůli kterým prý "spousta lidí poběží do obchodu jako Forrest Gump", jejich "bondovská" hodnota spočívá především v tom, že když mi v kapse zavibruje mobil, tak mi na druhé ruce zavibrují hodinky, aby mne upozornily, že mi vibruje mobil. Ostatní funkce jako třeba ovládání hlasitosti poslechu hudby z mobilu ocení asi 1% lidí, kteří sice mají na luxusní hodinky, ale ne na slušný mp3 přehrávač, který se už pak s hodinkama spárovat nedá. Jinak vlastně nic... Takže - tomu říkám Bond, tomu říkám budoucnost!

0/0
13.12.2006 14:55

jarda maly

Re: shrňme si to...

no, treba komunikatory nevibruji...a hned mame cilovou skupinu...

0/0
14.12.2006 16:03

radek

Re: Re: shrňme si to...

jenže SE nedělá komunikátory.takže zas máme po cílové zkupině;-)

0/0
15.12.2006 20:17







Najdete na iDNES.cz